بازدید 3124
۲

تایید قتل و‌کودک آزاری ترنم ۴ ساله در قائم‌شهر

کد خبر: ۸۴۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲ 06 October 2018

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از کودک آزاری و قتل کودک قائم‌شهری خبر داد.

به گزارش خراسان، عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با تایید خبری مبنی بر قتل کودک قائم‌شهری در فضای مجازی، گفت: روز چهارشنبه گذشته خبر مرگ دختر چهار ساله در این شهرستان بر اثر ضرب و شتم به پلیس ۱۱۰ و پزشکی قانونی اطلاع داده شد.

وی افزود: یک گروه از کارشناسان پزشکی قانونی شهرستان برای پیگیری علت مرگ به منطقه اعزام شدند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: شواهد اولیه از جسد این کودک حکایت از کودک آزاری دارد و به دستور مقام قضایی جنازه برای تعیین علت اصلی مرگ و انجام آزمایش های لازم تخصصی به سردخانه پزشکی قانونی قائم‌شهر انتقال یافت.

عباسی افزود: پرونده برای رسیدگی به دادگستری استان ارسال شد.کودک آزاری انواع مختلفی از قبیل جنسی، جسمی، عاطفی، غفلت وسهل‌انگاری، آزار تحصیلی و اینترنتی دارد که براساس آمار جمعیت ایران، ۲۰ درصد جمعیت را کودکان تشکیل می‌دهند که ۱۲ درصد مورد کودک آزاری قرار گرفته اند.

به گفته کارشناسان سازمان بهزیستی، ۸۰ درصد کودک آزاری‌ها توسط والدین انجام می‌شود. کودک آزاری در سن زیر شش سال بیشتر جسمی و در سن زیر ۱۲ سال جنسی ، غفلت و سهل انگاری است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قائم شهر نیز تایید کرد که علت مرگ یک کودک چهار ساله در این شهرستان کودک آزاری بوده است و پدر و مادر وی به عنوان متهمان اصلی دستگیر شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جفتشون اعدام کنید
جفتشون اعدام کنید اینها روانی و معتادند و انگل جامعه نیاز به وجود این افراد در هستی نیست باید معدوم شوند بدون محاکمه ..من اگر کاره بودم ابلاغ میکردم کودک کشان بدون محاکمه معدوم شوند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار