بازدید 9168

نمايش تئاتر آيات شيطاني در آلمان

به تازگي، مقامات رسمي «پتسدام» درحوالي برلين، مجوزي صادر کرده‌اند که بنا بر آن، نمايش تئاتري با نمايشنامه‌اي که بر پايه کتاب آيات شيطاني نوشته شده، مي‌تواند رسما اجرا شود.
کد خبر: ۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۱:۵۱ 02 April 2008
پس از جنجال فتنه، «خيرت ويلدرز» يک نماينده راستگراي هلند که امروزه در ميان ايرانيان به «موقشنگ» معروف شده است، مقامات رسمي شهري در حومه برلين، مجوز نمايش تئاتري را صادر کردند که بر پايه کتاب آيات شيطاني نوشته شده است.

به گزارش «البرز»، مقامات رسمي پتسدام در حوالي برلين،‌به تازگي مجوزي صادر کرده‌اند که بنا بر آن، نمايش تئاتري با نمايشنامه‌اي که بر پايه کتاب آيات شيطاني نوشته شده، مي‌تواند رسما اجرا شود.

بنا بر اين مجوز، پليس مسئول تأمين امنيت اجراي اين نمايشنامه ضداسلامي در اين شهر است و براي همين، پليس آلمان، تدابير شديدي براي توهين به اسلام و عقايد اسلامي فراهم آورده تا کتاب کفرآميز آيات شيطاني به نمايش درآيد.

هرچند مقامات پتسدام مي‌گويند، هيچ خبري مبني بر احتمال وقوع تظاهرات و آشوب دريافت نکرده‌اند، اما حضور گسترده مسلمانان در اين کشور، احتمال لغو اين نمايشنامه را که قرار است از امروز به نمايش گذاشته شود، به همراه خواهد داشت.

مقامات اين شهر براي اجراي شب نخست اين نمايشنامه کفرآميز از سلمان رشدي نيز دعوت کرده‌اند، اما او در اين مراسم شرکت نخواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها