بازدید 37708

دلیل جایگزینی حداد بجای هاشمی در12 بهمن

کد خبر: ۸۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۳ 31 January 2010
مسئول ستاد مرکزی دهه فجر دلایل حضور حداد عادل در مراسم 12 بهمن را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا محسن صباغ مسئول ستاد مرکزی دهه فجر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فردا راس ساعت 9:33 دقیقه صبح همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام به گلزار شهدا مراسم آغاز خواهد شد، سخنران اولین روز از مراسم دهه مبارک فجر را حدادعادل عنوان کرد.

وی گفت: غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و همچنین مشاور عالی مقام معظم رهبری است که در سال جاری از سوی شورای سیاستگذاری هماهنگی تبلیغات اسلامی پیشنهاد و حد نصاب آرا را برای ایراد سخنرانی به دست آورد.

مسوول ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در پاسخ به اینکه چرا در سال جاری همانند سال‌های گذشته آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در نخستین‌روز از دهه فجر سخنرانی نخواهند کرد، گفت: سخنرانان تعیین شده در طول سال‌ها تثبیت شده و مشخص نبودند و هیچ سخنرانی به عنوان سخنران ثابت در طی این سال‌ها سخنرانی نکرد.

صباغ تصریح کرد: در سال جاری با اساسنامه جدید کمیسیون‌های ویژه تعیین و این کمیسیون‌ها زیر نظر شورای سیاستگذاری برای برنامه‌ها و سخنرانان اظهار نظر خواهد کرد.

به گفته صباغ امسال نیز براساس زمان و مکان و موقعیت خاص سخنران اول دهه فجر را بنا بر اظهارنظر کارشناسان‌های کمیسیون ویژه در شورای سیاستگذاری بررسی و جناب غلامعلی حدادعادل حدنصاب آرا را برای ایراد سخنرانی حائز شدند.

وی همچنین با بیان اینکه برای بسیاری از شخصیت‌های عالی‌رتبه نظام برای حضور در آغازین روز دهه فجر در گلزار شهدا دعوتنامه کتبی و رسمی ارسال شده است، از مبهم بودن حضور سیدحسن خمینی در این مراسم خبر داد.

وی در توضیح بیشتر در این خصوص گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای جناب سیدحسن خمینی دعوتنامه ارسال کرده اما امکان حضور یا عدم حضور ایشان براساس نظرات خود است و حضور قطعی ایشان در این مراسم تاکنون مشخص نشده است.

مسوول ستاد کمیته مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در حضور خبرنگاران برنامه‌های دهه فجر را اعلام کرد و گفت: حضور و سخنرانی حدادعادل در گلزار شهدا و میثاق با شهدا در اولین پنجشنبه دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن در 817 شهر و 4 هزار روستا از برنامه‌های مهم این دهه است.

وی در پایان از حضور 400 خبرنگار داخلی و 400 خبرنگار خارجی تاکنون در روز 22 بهمن خبر داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس