بازدید 1705

کمک هزینه پایان‌نامه‌های ph.D پرداخت می‌شود

کد خبر: ۸۳۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ 02 October 2018

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: به منظور تداوم رشد پژوهشی و تولیدات علمی دانشگاه از پایان‌نامه‌های phd که پروپوزال آنها به تصویب رسیده است مطابق سنوات گذشته حمایت به عمل می‌آید.

به گزارش ایسنا، دکتر افشین زرقی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: به منظور تداوم رشد پژوهشی و تولیدات علمی دانشگاه از پایان‌نامه‌های phd که پروپوزال آنها به تصویب رسیده است مطابق سنوات گذشته حمایت به عمل می‌آید.

وی گفت: دانشجویان phd که پروپوزال آنها به تصویب رسیده است و کمک هزینه شش میلیون تومانی دریافت نکرده‌اند از این پس ضمن اخذ تایید از معاونت آموزشی و پژوهشی؛ پایان‌نامه دانشجویان توسط معاونت توسعه و منابع دانشگاه تخصیص اعتبار خواهد شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه خاطرنشان کرد: به منظور وحدت رویه بین دانشکده‌های دانشگاه و نیز تخصیص مناسب‌تر هزینه‌ها جهت انجام پایان‌نامه‌ها، این مبلغ بصورت اعتباری و با هماهنگی دانشکده مورد نظر تامین می‌شود.

وی در خاتمه یادآور شد: بدیهی است دانشکده‌ها نیز موظف هستند ضمن نظارت بر روند هزینه‌کردها ترتیبی اتخاذ کنند تا دانشجویان مطابق سنوات گذشته بصورت قانونی و طبق ضوابط دانشگاه مراحل دفاع از پایان نامه‌ها را در زمان مقرر انجام دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار