بازدید 53947
هزار و سیصد و چهل و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

نامه یک مرجع تقلید به رئیس‌جمهور درباره اربعین/رونمایی از سلطان پوشک/سؤال مهم عباس عبدی از ولایتی/دادگستری فارس: اتهام حاجتی فقط ارتباط با بهائیان نیست

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: حکم سلطان سکه صادر شد/پاسخ امیری درباره زمان معرفی وزرای پیشنهادی/احمد عراقچی با قرار وثیقه آزاد است و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۳۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱ 30 September 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

مانیفست «نواصولگرایی» رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی از مانیفست نواصولگرایی فردا (دوشنبه) در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) برگزار می‌شود.در این مراسم که با حضور دبیرکل، رؤسای کمیته‌ها، معاونین و اعضای شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت برگزار می شود، متن کامل مانیسفت نواصولگرایی رونمایی خواهد شد. به گزارش فارس، «نواصولگرایی» پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶، از سوی محمدباقر قالیباف مطرح شد.

حکم سلطان سکه صادر شد

وکیل مدافع تعدادی از متهمان دلالان ارزی و پرونده باند وحید مظلومین ملقب به سلطان سکه از صدور حکم متهمان این دو پرونده خبر داد.حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای، امروز (یکشنبه) در حاشیه تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دادگستری استان زنجان گفت: در پرونده مفسدان اقتصادی در دادگاه های ویژه، طی روزهای اخیر 35 نفر محکوم شدند که از این تعداد برای سه نفر با عنوان مفسد فی الارض در دادگاه بدوی حکم اعدام صادر شده است.علی رحیمی، وکیل مدافع چهار تن از متهمان پرونده دلالان ارزی و پرونده باند وحید مظلومین موسوم به سلطان سکه در گفت وگو با ایرنا، از صدور احکام شعبه دوم دادگاه های ویژه به ریاست قاضی سید احمد زرگر در این پرونده ها خبر داد.این وکیل دادگستری افزود: احکام دادگاه به متهمان در زندان ابلاغ شده اما هنوز برای ما به عنوان وکیل پرونده، چیزی ابلاغ نشده است.

نامه مرجع تقلید به رئیس‌جمهور درباره اربعین

مرجع تقلید شیعیان در نامه‌ای به رئیس‌جمهور گفت: با توجه به افزایش غیرمنطقی قیمت دلار و هزینه‌های جانبی لازم است تمهیداتی بیش از گذشته برای ارائه تسهیلات نقدی و غیر نقدی دیگر جهت تشرف زوار اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در نظر گرفته شود.

نامه آیت‌الله علوی گرگانی به روحانی به شرح زیر است: همان‌گونه که مستحضر هستید مراسمات عاشورای حسینی با شور و اشتیاق خیل عاشقان آن حضرت به‌طور گسترده برگزار شد و علیرغم تمام مشکلات اقتصادی که بر دوش مردم فشار زیادی را وارد کرده است، لکن مردم متدین ایران با نشان دادن ایمان و اخلاص خود این مراسم را برگزار کردند و حتی بخشی از هزینه زندگی خود را برای امام حسین علیه‌السلام اختصاص دادند.

حال با توجه به نزدیکی ایام زیارت اربعین حسینی علیه‌السلام و اشتیاق خیل عاشقان به حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی لازم است تمهیداتی اندیشیده شود تا هزینه این مراسم بین‌المللی که به نوعی بهترین جلوه تعظیم شعائر دینی است با کاهش قابل‌توجه همراه شود تا دل‌سوختگان حسینی محروم از آن نشوند.

شکی نیست که این نظام و مملکت با فرهنگ حسینی و درس گرفتن از قیام عاشورا فتنه‌ها و مشکلات را پشت سر گذاشته است و تمام مسئولین مملکتی از صدر تا ذیل مدیون خون اباعبدالله الحسین علیه‌السلام هستند، لذا با توجه به افزایش غیرمنطقی قیمت دلار و هزینه‌های جانبی لازم است تمهیداتی بیش از گذشته برای ارائه تسهیلات نقدی و غیر نقدی دیگر جهت تشرف زوار اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در نظر گرفته شود تا شاید از این طریق ادای دینی بسیار کوچک توسط مسئولین محترم نسبت به ساحت نورانی امامت شود.
اینجانب از تمام زائرین محترم درخواست می‌کنم در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در ضمن ادعیه خود حتماً دعای فرج برای ظهور امام زمان علیه‌السلام و گشایش برای جامعه اسلامی و توفیق دولت محترم در مدیریت شرایط اقتصادی و گذر از گذرگاه‌های سخت فعلی را با همت جهادی و مدیریت صحیح درخواست کنند.

رونمایی از سلطان پوشک

عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: تمام واردات و صفر تا صد پوشک در ایران در اختیار یک فرد ترکیه‌ای بوده و مسئولان دولت تمام اختیارات در این بخش را به این فرد خارجی داده‌اند. احمد امیرآبادی فراهانی گفت: متأسفانه برخی دست‌های پشت پرده برای عصبانیت مردم فعالیت می‌کنند، مسئولانی که با تصمیم‌گیری‌های اشتباه و غیرمنطقی خود سبب ایجاد مشکلات معیشتی می‌شوند یا کالاهای اساسی مردم را به دست آن‌ها نمی‌رسانند و در نتیجه سبب ناامیدی و عصبانیت مردم می‌شوند.

مالزی هم جا زد

نخست وزیر مالزی اعلام کرد که این کشور بنا به تحریم‌های آمریکا، روابط تجاری خود با ایران را کاهش می‌دهد و یا به طور کامل متوقف می‌سازد.به گزارش روزنامه مالای میل، مهاتیر محمد، نخست وزیر مالزی درباره عدم دادوستد با ایران این گونه گفت: ما از این مسأله رنج خواهیم برد؛ اما ما با باقی شرکای تجاری مان دادوستد می‌کنیم تا از شدت این مسأله بکاهیم. به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، چندی پیش در جلسه شورای امنیت تهدید کرد که هر کشوری که به روابط تجاری خود با ایران ادامه دهد، عواقب این کارش را خواهد دید.

احمد عراقچی با قرار وثیقه آزاد است

بر اساس اطلاعات به دست آمده احمد عراقچی معاون ارزی سابق بانک مرکزی با قرار وثیقه آزاد شده است.یک منبع آگاه درخصوص آزادی احمد عراقچی گفت: این فرد با توجه به انجام بخش عمده ای از تحقیقات با قرار وثیقه تعیین شده و سپس تأمین شده آزاد شده است. این فرد گفت: بازپرس پرونده به لحاظ محتویات پرونده و همچنین عدم نگرانی از فرار متهم و از بین رفتن اسناد و مدارک مربوط به پرونده برای وی قرار وثیقه در نظر گرفته که این وثیقه تأمین شده است. در روز ۱۴ مرداد امسال بود که حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده اخلالگران در نظام پولی و ارزی کشور پرونده سه نفر از کسانی که تکمیل شده بود با صدور کیفر خواست به دادگاه ارسال شد و انشاالله بزودی دادگاه آنها شروع خواهد شد. وی ادامه داد: همچنین امروز چند نفر دیگر تحت تعقیب قرار گرفته و بازداشت شدند. یکی از آنها معاون ارزی بانک مرکزی است که البته شنیدم اخیرا کنار گذاشته شده بودند. معاون اول قوه قضاییه گفت: یک نفر از کارمندان معاونین رییس جمهور و چهار نفر از دلالان ارزی که در این خصوص فعالیت غیر مجاز داشتند، نیز امروز بازداشت شدند.

پاسخ امیری درباره زمان معرفی وزرای پیشنهادی

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تأکید کرد: فعلا وزرا سر جای خود هستند و در وزراتخانه‌هایشان محکم و مستحکم مشغول به انجام وظیفه هستند فعلا نمی‌‌توانم زمان معرفی وزرای پیشنهادی را اعلام کنم.حسینعلی امیری درخصوص معرفی وزرای پیشنهادی دولت به مجلس ‌گفت: قانون اساسی به رئیس‌جمهور اجازه می‌دهد تا سه ماه وزارتخانه‌های دولت را با سرپرست معرفی کند. بر این اساس، در موعد قانونی یعنی تا قبل از انقضای این سه ماه وزرای پیشنهادی معرفی خواهند شد.وی در واکنش به این سوال که سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفته است که وزرای پیشنهادی کار و اقتصاد طی هفته جاری معرفی می‌شوند، اظهار داشت: من نمی‌‌توانم زمان معرفی وزرای پیشنهادی را تعیین و اعلام کنم. معاون پارلمانی درخصوص گمانه‌زنی‌های انجام مبنی بر جابجایی وزرا تصریح کرد: فعلا وزرا سر جای خود هستند و در وزراتخانه‌هایشان محکم و مستحکم مشغول به انجام وظیفه هستند ولی در ابتدای کار دولت، همه اعضای دولت به رئیس‌جمهور اعلام کردند در هر مقطعی و در هر شرایطی اگر ایشان تصمیمی در مورد اعضای دولت بگیرند، در راستای مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران عمل خواهند کرد.

پاسخ هاشمی به ادعای عجیب آخوندی

سید مهدی هاشمی در واکنش به ادعای آخوندی مبنی بر جعلی بودن مدرک تحصیلی وی نوشت: بدیهی است این گونه ترورهای شخصیت در آستانه انتخابات نظام مهندسی ،نشان از میزان تقیدتان به «اخلاق حرفه ای» است.

سید مهدی هاشمی در واکنش به ادعای عباس آخوندی مبنی بر جعلی بودن مدرک تحصیلی مهندسی عمران وی در آستانه انتخابات نظام مهندسی، پاسخی را خطاب به وی منتشر کرد. در پاسخ هاشمی آمده است؛

بسمه تعالی
جناب وزیر راه و شهرسازی
بازگشت به نشراکاذیب جنابعالی طی نامه شماره۸۸۰۸۱/۱۰۰/۰۲مورخ ۹۷/۷/۷ به آگاهی میرساند؛ باافتخار،اینجانب دانش آموخته "پیوسته کارشناسی ارشد "مهندسی معماری از دانشگاه آزاداسلامی واحدتهران مرکزی میباشم و مدت ها است که از رساله" دکتری" عمران خود دفاع کرده ام. از مقتضیات وزیری سیاسی که بر مسند فنی فعلا تکیه داده است همان به که اساسا" فرضیات غلطی که به توشیح تان رساندند، پاسخ ندهم.بدیهی است اینگونه ترورهای شخصیت درآستانه انتخابات نظام مهندسی ،نشان از میزان تقیدتان به "اخلاق حرفه ای" است.لکن خدشه بعمل آمده به مدیریت های علمی کشور و توهین و... بدون پیگیری قانونی نخواهد ماند.

دکترسیدمهدی هاشمی

سردار فدوی: اروپایی‌ها عددی نیستند

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: اروپایی‌ها عددی نیستند که بخواهند درباره موشک‌های ایران حرف بزنند. آن‌ها اصلا چه کاره هستند که بخواهند از این غلط‌ها کنند. سردار فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ادعا‌های رئیس جمهور آمریکا درباره تحولات در خلیج فارس، گفت: آنچه مسلم است، آمریکایی‌ها باید از منطقه غرب آسیا بروند و زودتر از همه باید از خلیج‌فارس بروند. نشانه این موضوع هم این است که آمریکایی‌ها مودب‌تر و حرف‌گوش‌کن‌تر شده اند.

دادگستری فارس: اتهام حاجتی فقط ارتباط با بهائیان نیست

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان فارس آخرین جزئیات پرونده مهدی حاجتی عضو شورای اسلامی شهر شیراز را تشریح کرد و گفت: اخبار منتشره مبنی بر آزادی این فرد تأیید نمی‌شود. وی با اشاره به موارد اتهامی عضو بازداشتی شورای شهر بیان کرد: در در این مورد از قاضی سؤال کردم؛ صرفنظر از اینکه این فرد با یک فرقه ضاله ارتباطی داشته است، یا از این فرقه ضاله دفاعی کرده است یا خیر، اتهامات دیگری در سایر جرایم عمومی علیه وی مطرح است که قاضی در حال تحقیق در این خصوص می‌باشد. این مقام عالی قضایی در استان فارس همچنین با اشاره به جوسازی‌ها و غوغاسالاری‌های روز‌های گذشته ضد انقلاب و برخی در داخل در این مورد تأکید کرد: جو سازی‌ها هیچ تاثیری در روند رسیدگی به این پرونده نخواهد داشت و اجازه دخالت در این پرونده را نخواهیم داد و کسی حق ندارد در تصمیم قاضی که کاملا مستقل می‌باشد دخالت کند، این پرونده در چارچوب قانون رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضایی توجهی به غوغاسالاری و تبلیغات سیاسی نخواهد کرد.

سؤال مهم عباس عبدی از ولایتی: می‌خواهید ایران را یمن کنید؟

عباس عبدی در واکنش به سخنان اخبر ولایتی در خصوص الگو قرارداد مردم یمن نوشت: آقای ولایتی محتاط سخن بگویید. معمولا دوست ندارم وارد موضوعات شخصی افراد شوم و شخصیت آنان را خطاب قرار دهم، ولی سخنان اخیر آقای ولایتی مثل تیر به قلب هر خواننده‌ای فرو می‌رود.
آخر آقای محترم!داشتن حداقلی از انصاف هم خوب چیزی است. هنوز گفت وگوی ایشان درباره خانه هزارمتری کنار کاخ سعدآباد در یادها هست و این که چگونه با رمل و اسطرلاب سعی شده بود که آن رانت بزرگ که اکنون دهها میلیارد ارزش دارد کم اهمیت جلوه داده شود.
بعدش درباره مدیریت های متعدد خانوادگی نیز سکوت کردند حالا مردم رابه نان خشک خوردن دعوت می‌کنند؟مردم نیازی به این توصیه‌هاندارند اگرلازم باشد آن‌قدر شرف دارندکه از خودشان دفاع کنند ولی این دفاع، منحصربه دفاع در برابر دشمنان خارجی نمی‌شود که باید وضعیت خیلی‌ها رادر داخل هم بررسی کرد.
اگر جایی بود که درباره افراد سؤال می‌کردند و پاسخ می‌گرفتند؛ شاید امروز این قدر از کسانی نمی‌شنیدند که در عمرشان نه یک روز مبارزه کرده‌اند و نه جنگ. اگر منظورشان از این که گفته‌اند وضعیت ما بهتر از دیگران است وضعیت خودشان است کاملا درست است.

ولی اگر منظورشان وضعیت مردم است شاید در مقایسه با یمن حرفشان درست باشد. نکند می خواهند ایران را یمن کنند؟ بعلاوه مردم با لُنگ زندگی کنند و سعودی ها از دست آنان عاجز شوند که چه بشود؟ که ایشان ده ها پست و مقام داشته باشد؟

کنایه فلاحت پیشه به نصب 500 دوربین در ورزشگاه آزادی

حشمت الله فلاحت پیشه در نطق میان دستور جلسه علنی امروز بیان کرد: جمعه گذشته یکی از مسئولین با افتخار گفت ۵۰۰ دوربین در ورزشگاه آزادی نصب شده است تا دخترهای پسرنما را هنگام ورود بازداشت کنند. دوشنبه قبل از آن زمانی که با حسرت مشغول بررسی حادثه تروریستی اهواز بودم به این فکر می کردم که حتی اگر یکی از آن دوربین‌ها فضای پشت جایگاه را پوشش می‌داد اینگونه قلب ایران به درد نمی‌آمد. مواظب باشید راه را به انحراف نرویم. مشکل اصلی کشور نه تحریم خارجی است و نه کمبود بودجه داخلی بلکه مشکل عفلت از راهبرد جنگ سردی است که دشمنان علیه ما طراحی کردند.

اضافه خدمت سرباز فداکار حمله تروریستی اهواز بخشیده شد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما به محض اطلاع یافتن از اینکه این سرباز فداکار، دارای اضافه خدمت است فورا دستور دادیم تمام اضافه خدمت او بخشیده شود. امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سربازان ما عاشق خدمت هستند و نیازی به تقدیر ندارند، ولی ما مجتبی محمدی آن سرباز فداکار ناجی مردم اهواز را به نحو احسن و اکمل تشویق کردیم. فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما به محض اطلاع یافتن از اینکه این سرباز فداکار، دارای اضافه خدمت است فورا دستور دادیم تمام اضافه خدمت او بخشیده شود.

عضویت «کروبی» در «اعتمادملّی» نیازمند استعلام از مراجع ذی‌ربط

بهرام سرمست، مدیرکل سیاسی وزارت کشور و دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، درباره فرآیند تأیید اعضای منتخب شورای مرکزی احزاب گفت: برای این کار، از مراجع ذی‌ربط استعلام می‌کنیم و بعد در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب بررسی می‌شود. وی درباره انتخاب مهدی کروبی به عنوان شورای مرکزی حزب اعتمادملّی گفت: من دبیر کمیسیون ماده ۱۰ هستم و مؤظف هستم
که گزارش‌ها و فرایند انتخاب شورای مرکزی احزاب را در به کمیسیون ارائه دهم و پس از اظهار نظر اعضا، بنده نظر کمیسیون را ابلاغ می‌کنم. سرمست با بیان اینکه کمیسیون، ترکیبی جامع‌الاطراف دارد و نظری که می‌دهد قانونی است، تصریح کرد: بنده نمی‌توانم نظر شخصی ارائه دهم.

نصب پرچم اسرائیل بر سردر شورای شهر شیراز

عده‌ای معترض به نصب بنر جنجالی در شیراز در حرکتی عجیب پرچم اسرائیل را بر سردر شورای شهر شیراز نصب کردند.

بسته حمایتی دولت جایگزین یارانه‌ها می‌شود

سلمان خدادادی در تشریح جزییات بسته حمایتی دولت از مردم، گفت: قرار بر این شده است که دولت ۱۱ میلیون تن از جمعیت کشور را تحت پوشش قرار داده و کارت آنها را شارژ کرده و برای هر کدام از آنها یک بسته حمایتی در نظر بگیرد و این روند جایگزین طرح هدفمندسازی یارانه‌ها خواهد شد. نماینده مردم ملکان، در انتقاد از این نوع اقدامات در جهت حمایت از بخشی از افراد جامعه، ادامه داد: در این مورد یک ناهماهنگی و پراکندگی وجود دارد، کما اینکه پیش از این هم ماهانه ۱۱۰۰میلیارد تومان بابت یارانه بدون تعیین جامعه هدف صورت می‌گرفت و مشخص نبود که در این زمینه به وضعیت همه افراد رسیدگی شده است یا نیازمندان شناسایی شده‌اند یا اینکه جامعه هدف در جریان این موضوع هستند که از این طریق تحت پوشش قرار دارند؟/ایلنا

ماجرای گوشی های وارد شده با دلار ۴۲۰۰ تومانی به کجا رسید؟

اجرا از روزی آغاز شد که وزیر ارتباطات با انتشار لیست دریافت کنندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات گوشی تلفن همراه دست به افشاگری زد. در این زمان اعلام شد حدود ۷۳۰ هزار دستگاه تلفن همراه با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده ولی وارد بازار نشده است. آذری جهرمی با حضور چندین باره در مرکز موبایل چهارسو در تهران بارها اعلام کرد به زودی با وارد شدن گوشی های تلفن همراه به بازار، قیمت متعادل شده و از حالت نجومی خارج می شود. اما با گذشت بیش از دو ماه و اعلام های مکرر مبنی بر ورود گوشی های وارد شده با قیمت مبتنی بر دلار ۴۲۰۰ تومانی به بازار، هنوز اتفاقی در این حوزه نیفتاده است.

دربی یک تبانی بود!

دربی کسل کننده عصر پنجشنبه تهران، همچنان تیتر رسانه های مختلف است و افراد مختلفی به نقد آن می پردازند. نویسنده یادداشت همشهری ورزشی اما نتیجه دربی را یک تبانی می‌داند. تبانی که این بار طرفین آن دو تیم یا تیم داوری نیستند. اتفاقی که در دربی تهران رخ می‌دهد، شیوه برگزاری آن است که همیشه باعث می‌شود این دربی با وجود تماشاگران پرشوری که برای تماشایش می آیند، کمتر خوشایند و جذاب از کار بربیاید. شیوه مدیریتی که می خواهد هواداران هر دو طرف را راضی نگاه دارد و ریسک این موضوع را نمی پذیرد که مثل همه دنیا ورزشگاه آزادی با درصدهای 90 به 10 میان هواداران تیم میزبان و میهمان تقسیم شود و همین موضوع روی نتیجه داخل زمین بازی هم تاثیر می گذارد./ همشهری

طبق چه شرایطی ایران از برجام خارج می‌شود؟ ظریف پاسخ داد

واشنگتن پست به نقل از وزیر امور خارجه ایران نوشت، در صورتی که مکانیسم ویژه اروپا برای حفظ توافقنامه هسته ای کارایی نداشته باشد، ایران از این توافقنامه خارج می شود. ظرف گفته است: ایران قصد دارد با فروش نفت و انجام معاملات بین المللی به جای دلار با سایر ارزها، با تحریم های آمریکا بر فروش نفت کشور مقابله کند. مکانیسم اصلی، حذف دلار است./ خبرآنلاین

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۵۹
عدم تصویب لایحه مبارزه با پولشویی مساوی است دلار ۴۰ هزار تومانی ، یعنی ورشکستگی ملی ، یعنی تعطیلی ۹۰ درصد مشاغل ...
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
همین دروغ ها رو زمان برجام هم می گفتین!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
بقیه آقای ناشناس 22:21 فقط شما راست میگی
بقیه هم دروغ میگن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
همین برجام بود که ۵ سال ثبات اقتصادی و تورم تک رقمی به ارمغان اورد، از خواب بیدار شوید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
تو این چهل سال نبوده چرا دلار تکون نخورده حالا مهم شده نکن مثل برجام نبود 170 میلیون دلار خسارت جمع کنید بابا معلوم نیست سعودی اسرائیل ی هستی کی هستید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
زمان امضا برجام هم میگفتن هر روز اجرا نشدنش یعنی 300 میلیون یورو ضرر. آخرش حتی السی بانک ها هم باز نشد. دو تا گونی اسکناس دستی فقط و همچنین 7 تا هواپیما بهمون دادن.
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
راست میگه دیگه اینقدر دروغ نگین.دیدین الکی میگفتین برجام سیب وگلابی بهم بخوره دلار گرون میشه؟دیدین ارزون شد و از ۴ تومن رسید به ۱۰۰۰تومن.بازم حرف خودتون رو بزنید.مدیونید اگه فکر کنید دوستمون دلار وسکه میفروشه ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
مردم یادتونه دلار لحظه ای جابجا میشد؟ .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
راست می گی ؟اگر تصویب شد و انوقت نهاد داخل کشور مشمول تحریم شدند ان وقت چطور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
عزیز برجام تقریبا دارد می رسد به ۳ سال و عمر این دولت ۶ سال
خطاب به ۲۲:۳۱
تاریخ که نمی دانی اظهار نظر نکن تا سنگین تر باشی
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
باشه. شما نتونید ببرید ولی دلار بشه صدهزار تومان. من حاضرم.
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
ناشناس تاریخ خوان ، تا قبل از برجام و رهاورد جلیلی هم ایران در لیست تحریم شورای امنیت قرار نداشت طوری
که هیچ کشوری حتی جرات داشتن رابطه تجاری با ایران را نداشته باشد.
سفسطه بازی برای حفظ قدرت تا کی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
!!چرا همه تون ناشناسین؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
اوووو خودمم ناشناسم خخخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
چه ربطی به جلیلی داشت انوقت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
به همین دلیل تند روها میخواهند تا دلار و طلا و اجناس گران بشود تا مثلا روحانی زمین بخورد و انها در مصدر کار بنشینند
ولی نمیدانند که ۹۰ درصد مردم به انها اصلا اعتمادی نداشته و حتما اگر کار به انجا برسد دیگر انتخاباتی هم نخواهد ماند
رضوان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
یکی از دلایل افزایش گرانی دلار ایه که دولت مخفیانه 37 بند از 42 بند اف ای تی اف رو اجرا کرده و تعداد زیادی از صرافی ها دچار خود تحریمی شدن!!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
چرا بیدار شود چون خواب هزار بار شیرین تر از بیداری است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
تورم یک رقمی حاصل برجام بود؟ عجب حماقتی! تورم یک رقمی در 5 سال حاصل افزایش سود بانکی و تراکم نقدینگی در بانک بود
شورای شهری های حاصل « تکرار» و بزن و برقص، عملکردی جز حاشیه سازی ندارند...
تندروهای اصلاح طلب می خواهند با مواضع ساختارشکن به ترامپ پیام دهند که روی ما هم حساب کن!
ترامپ بر خلاف هیلاری ، هیچ علاقه ای به اصلاح طلبان ندارد..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
ای ناقلا، به خانم کلینتون میگی "هیلاری"؟؟؟
ناشناس
| France |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
اصلاح طلبی پشتوانه گفتمانی ندارد. فقط به حمایت سیاسی و رسانه ای خارجی زنده است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
شما چیزی بحز سفسطه گری برای ملت ندارید
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
این بدبختم دلش خوشه هرشب پیغام تکراری میزاره و به خیال خودش مردم رو از اونیکی جناح دلسرد میکنه.بنده خدا اصولگرا اگر رای نمیاره چون مدافعانی مثل تو داره.طوطی وار مثل نوار کاست هر شب یک چیز رو تکرار نکن اقای بزن وبرقص
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
اصلاح طلبی دیگه حناش رنگی نداره و همگان شاهدندکه این افراددغدغه مردم راندارند. حالاهرچی میخوان این طرفداران اصلاح طلبها بگن.میتونیدبه عموم مردم مراجعه کنیدببینیدچی میگن.
قاسم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
تحلیل جالبی است! شما بهتر است مشاوره مسئولین باشید تا کشور از این وضعیت نجات پیدا کند
فرزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
جالبه كه طرفداران اصولگرا تو فضاي مجازي گوش فلك را كر كرده اند كه اصلاح طلبي مرده است و طرفدار ندارد و به مردم مراجعه كنيد و ..... اما اصولگرايان به شدت از اصلاح طلبان وحشت دارند و تا يكي يه حرفي ميزنه و چيزي ميگه از صد طرف بهش حمله ميكنند و پرونده سازي و ... و به شدت ازادي بيان را از آنها گرفته اند !! ! در ضمن براي مراجعه به عموم مردم ، اصلاح طلبان سالهاست كه ميگن براي مسايل مهم به آراي مردم ( رفراندوم) مراجعه كنيد !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
استراحت مطلق پزشکی و سیاسی به مدت حداقل 16 سال برای اصلاح طلبان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
مردم از اصلاح طلب و اصولگرا گذشتند...طرحی نو باید در انداخت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
لطفا دعوا نکنید حنای هیچکدام از دو گروه دیگر برای مردم رنگی نخواهد داشت.هر دو گروه هر
چند علی الظاهر جدا هستند ولی بصورت یک تن واحد مشغول نابود سازی کشور و مردمند.دفعه قبل اصولگرا ها دیدند که با رفتارهایی که در مجلس و شورای شهر نشان داده بودند مردم چگونه با آنها رفتار کردند این بار هم اصولگراها و هم اصلاح طلب ها که آخرین امیدهای مردم را به نا امیدی تبدیل کردند خواهند دید که جواب مردم دندان شکن خواهد بود.
البته این دو گروه چون میدانندتا 98خبری از انتخابات نیست سعی خواهند کرد بلاهایی که سر مردم آورده اند را مشمول مرور زمان کنند ولی کور خواندند.هر چند که همه ی آنها خود را بجای مغزهای متفکر جامعه جا زده اند و در جاهایی مانند شرکت نفت حقوقهای چند ده میلیونی میگیرند ولی برای دوره بعد باید نماینده شدن را فراموش کنند.
رضوان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
اصلاح طلب و اصول گرا نداره، یه عده نفوذی تو همه جناح ها وارد شده و کشور رو به آشوب کشیدن. به فرمان رهبر همه باید از دولت حمایت کنیم تا دوره ش تموم بشه. تغییر دولت در این شرایط هزینش بیشتره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
هیچ کدوم نه اصلاح طلب و نه اصولگرا دیگه پیش مردم اعتباری ندارند .
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
گفتمان فقط اصولگراها دارند هم ای کیو هم مدارک معتبر هم دانشگاه معتبر هم اندیشه های مردم دنیا را در چهار دیواری حوزه خوانده اند هم زبان مردم دنیا را می دانند فرهنگ شناسن راستی از جلیلی و کردان ازغندی خداد عادل چه خبر
اعضای حزب کروبی برای کسب کرسی ریاست با هم دست به یقه شدن ، انوقت برای ملت نسخه گفتکوی ملی می پیچند.! خخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
ای بابا شما تو فکر چی هستی. پزشکان دارن کل بودجه ها رو میبلعن اونوقت شما فکر حزب بازی هستی.
باید به شاهکار شما در بخشیدن اضافه خدمت آن سرباز فداکار اون هم بشکل فوری تبریکات فراوان گفت خسته نباشی خدا قوت پهلوان
اقای مرجع تقلید
ایا تهیه داروهای ضروری بیماران سرطانی ضرورت وارد یا تامین دلار برای اربعین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
حرف حساب جواب نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
اونجا هم مردم میرن اینجا هم مردم هستن شماها با مردم دشمنید
احسان
| France |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
هرمرجعی و مقامی واسه خودش دستورات صادر میکنه و بایدم اجرا بشه!!!تو این وضعیت مملکت آقایون نگران دلار اربعین هستند، وقتی نصف مردم زیر خط فقرن و هر روز جوونای بیشتری بیکار میشن و خانواده های بیشتری از هم میپاشه.تا دیروز که کسی اعتراض میکرد میگفتن ارز مسافرتی به مسافرای ترکیه میدن باید به مسافرای عراق و سوریه هم بدن!!!حالا که ارز مسافرتی هم هیچ شد دیگه چی میگین؟!تا کی باید این وضعیت مملکت ادامه پیدا کنه؟
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
چطوره برای دلارهائی که خرج مسافرت به دبی و آنتالیا و تایلند و جاهای دیگه می شه رگ گردنتون باد نمی کنه !!!!؟ دهانتان را ببندید شماها همانهائی هستید که در بهترین شرایط این کشور هم دهان تان بازه چون اساسا مشکل شما چیز دیگریست ! اگر همین اربعینها و اخلاص اراذتمندان عاشق امام جسین ع نبود چیزی از ایران نمانده بود همین ارادت به امام حسین ع هست که این کشور پا برجاست و سوء مدیریت ها را خنثی میکند !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
بیشتر از زیارت امام حسین علیه السلام آرامش نمیاره خواهشا دوستان واقع بین باشین ما که عاشقانه زیارتش ارو میخوایم بیشتر از شم شاید مشکل داشته باشیم ردم
ناشناس
| United States |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
آفرین. اگر ازبیتالمال هزینه بشه من یکی راضی نیستم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
من در جنگ تحمیلی با عراق در جبهه بوده ام و این عراق همون عراقه . اگر کسی میخواد پیاده بره عراق اونجا پول خرج کنه بره ولی من مالیات نمیدم که باهاش بعضیا برن عراق .
ع.ع
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
جناب ناشناس 21:54
این حرف رو برای ویزا و مسافرت به ترکیه و شنگن هم میزنی ؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
اگر کسی واقعا شور حسینی و عاشق اربعین باشد نباید دنبال دلار و دینار دولتی باشد و با پای برهنه رفتن به کربلا و ارتزاق از موکب های مجانی چه نیازی به ارز دارد ؟
لطفا اجازه ندهید تا کاسبکاری وارد عشق گردد
سید رسول
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
فکرشو بکنید اگه الان حضرت علی (ع) بود هم اجازه میداد از خزانه بیت المال برای مراسم ا ربعین انجام بشه؟
ناشناس
| Germany |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
آقا فرهاد دلارهائی که خرج مسافرت به دبی و آنتالیا و تایلند میشه از جیبه خوده مرذمه مه بیت المال
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
جناب فرهاد اینها که نوشتی شوخی بود یا جدی ؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
آقای مرجع ما توقع داشتیم تو این اوضاع بسیار بد اقتصادی مردم را ترقیب به نرفتن به زیارت مستحب می کردید
ن.ت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
زیارت اربعین از بیت المال.این دیگه چه صیغه ایه.به حق چیز های ندیده ونشنیده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
هر خدمتی برای سفر اربعین بشه درواقع یه خدمتی به مردمی که زیر خط فقرند میشه. چون بیشتر این گروه اربعین میرن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
این آقای فرهاد حتما شوخی میکنه
رضوان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
هیچ کدوم . ضرورت دلارهای مسافرت به آنتالیا و تایلند بیشتره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
خطاب به 0015
عزیزم ارادت داشتن به امام حسین و دیگر بزرگواران دین فقط در بین مردم عادیه ، اگه اینایی که بدون توجه داشتن به مسائل اقتصادی امروز کشور فتوا صادر میکنند حسین وار زندگی میکردند الان هیچ مشکلی نداشتیم . حالم از این به هم میخوره که کشوری که این همه خود را غلام حسین میخواند چرا از همه دنیا بدبختر و بیچاره تر است.

همیشه که نمیشه با دشمن جنگید ، یه وقتی باید جنگید مثل حسین (جنگ ایران و عراق) و یه وقتی باید مثل حسن صلح کرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
شوخی و جدی بعضی مسائل را ذهنهای الکلی و خمار شیشه و بنگ متوجه نمیشوند ! از قدیم گفتن آدم عاقل یه اشاره براش کافیه ! اونائی که شک دارن این کشور چرا با این همه توطئه دشمنان و خیانت سوء مدیریت مدیران بی لیاقت هنوز پا برجاست و اصل ماجرا را شوخی میپندارند حتما یکی از مشکلات بالا را دارند و ذهنشان مریض است که این چیزها را در ک نمیکنند !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
در جواب اقای فرهاد
ببخشید مگه الان از ایران چیزی مونده
خدایا اینجا ایران است.؟؟؟!!!!!..سرزمین کوروش و داریوش یا ما داریم خواب می بینیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
کارانه 700 میلیونی پزشکان فقط در سرزمین کوروش.
ناشناس
| - |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
تنها کسانی که بار مشکلات خارجی و داخلی را باید به دوش بکشند طبقه پایین جامعه هستند پزشکان ناز نازی نباید از این مشکلات نصیبی داشته باشند مثل مدیران میلیاردی
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
اقای محترمی که توانایی قبول شدن تو پزشکی رو نداشتی بعد هی داری پشت سر پزشکا حرف میزنی هیچ پزشکی ۷۰۰ میلیون کارانه نمی گیره کارانه سقف داره اونم ۱۴ ماهه عقب افتاده خیر سرشون و پزشا بارشون بستن دارن از ملکت می رن خیالت راحت دیگه کسی نمی مونه جور مناطق محرومتونو بکشه
رضوان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
یا شما دارید خواب می بینید
م
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
یه نفر گفت چطور به پول تفریح آنتالیا اعتراض نمی کنید ، مگه جمهوری اسلامی پول تفریح آنتالیا و تایلند هم پرداخت می کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
واقعا پزشکان دارن میرن؟؟؟؟؟ البته اغلب که بارشون رو بستن ولی اینکه دارن میرن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
سرزمین کوروش وداریوش !!!!!!!خخخخ مثیکه خودت 2000 ساله خوابیدی تو غار حالا پریدی از خواب چرند میگی !!!
ایران اصلا اقتصادی نداشته. همه چیز انحصاری بوده. مثل زمان شاهان قاجار.

یکی انحصار سیگار

یکی انحصار موز

یکی انحصار خودرو

یکی انحصار پوشک

یکی انحصار تجهیزات پزشکی

یکی انحصار دارو

و ........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
بهتر است بگویید مثل زمان پهلوی و قاجار
!!!!
ايراني
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
دو جور خوابزده داريم.. كسي كه خوابه و كسي كخه خودشو زده به خواب.. اونيكه خوابه رو ميشه بيدار كرد.. ولي تويي كه خودتو زدي به خواب رو نميشه بيدار كرد... .. ناشناسي كه ميگي مثل دوران ....
درود بر نمایندگان باشرفی که برای احقاق حقوق ملت تهدید ها و تطمیع و ترس از رد صلاحیت را تحمل میکنتد و به غیر از خدا از کسی نمیترسن از هر جناحی که هستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
البته تعدادشون به زحمت اندازه انگشتهای یک دست میگردد
جناب دکتر هاشمی ؟! دانشگاه که گفته مدرک مهندسی شما تقلبی هست چرا اسمان ریسمان میبافی ؟! سکوت کیهانیان خیلی خنده داره ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
بنده دانشجوی دکترای عمرانم
بعد از 4 سال وقت گذاشتن تازه دارم تزمو جمع می کنم
من موندم ایشون چه جوری با اون همه مشغله کارشناسی ارشد و دکتراشو گرفته.
تازه دانشگاه امام حسین هم که اطلاعیه داده که مدرک ایشون تقلبیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
رفته دانشگاه آزاد پول داده یه مدرک کارشناسی ارشد پیوسته (البته مطمئن نیستم دوره ارشد پیوسته این رشته وجود داشته باشه- چون معمولا ناپویسته هست) خریده خب
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
یک مشت بیسواد رو این دانشگاهها تحویل جامعه دادن.
اصلا فرقی هم مگه میکنه کسی که توی این دانشگاهها درس خونده، مدرکش تقلبی باشه یا نباشه. همشون به نظر من تقلبی هستن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
نامه شماره۸۸۰۸۱/۱۰۰/۰۲مورخ ۹۷/۷/۷ به آگاهی میرساند؛ باافتخار،اینجانب دانش آموخته "پیوسته کارشناسی ارشد "مهندسی معماری از دانشگاه آزاداسلامی واحدتهران مرکزی میباشم در دانشگاه آزاد ميشه با مدرك تقلبي هم درس خوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سامان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
از سال 1376 خوبه چند هزار از آقایان و اقوام منتسب نام ببرم که از دانشگاه های مختلف از جمله شهید بهشتی، مدرک بدون حضور در واحدها گرفته اند. چه برسه به آقازاده های خاص و ویژه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
نگران نباشید بزودی دانشگاه تکذیب میکند و ایشان و کیهان بمباران را شروع میکنند
رضوان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
چون داره برای استیضاح وزیر تلاش میکنه مدرکش تقلبی شد. همه ماجرای مدرکش رو می دونستن ولی الان باید رو می کردن
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
شما یه عمره هر چی گفتی درست بوده!!! شوما درست می گی!!! مدرکت قلابی بوده با مدرک گفتن!!! در ضمن مهم فکرت است اینکه چه کاغذ پاره ای داری که مهم نیست از شما دوکتورها تا دلت بخواد ریخته تو این مملکت ، نتیجه اش همین وضعیت فعلیه عزیز
در ۲ دوره موسوم به« گفتگوی تمدن» و« تعامل ،»
اقتصاد به قهقرا رفت ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
حتما فقط در دوره دولت پاکدست اقتصاد شکوفا شد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
ابروی کشور در گفتگوی تمدنها بود و اشتباهش در طرح هالوکاست و ۷ قطعنامه که پروفسور انها را کاغذ پاره قلمداد کردند
سید امیرحسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
نه پس اونهمه مسکن مهر و یارانه و ساخت و ساز و فضایی و هسته ای با پول پس انداز شخضی شما انجام شد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
دوره گفتگوي تمدنها كه دوره طلايي بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
نه که زمان احمدی جون وضع خوب بود !!!

ما که از وقتی که یادمونه وضع همین بوده و روز به روز هم بدتر شده .
علیرضا کاظمی از شیراز
| Germany |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
در دوره خاتمی کهذاقتصاد وضعیت نرمال و رو به رشدی داشت. نفت ۸ دلاری را گرفت و ۳۰ دلاری تحویلذدولت بعدی داد. تورم ۳۰ درصدی را گرفت و تورم ۱۳ درصدی را تحویل دولت بعدی داد. نرخ رشد اقتصاد صفر یا خیلی کم را گرفت و نرخ ۶ درصد را تحویل داد. دلار ۸۰۰ را گرفت و دلار ۱۱۰۰ را تحویل داد. تازه ادعای توسعه اقتصادی هم نداشت بلکه توسعه سیاسی و فرهنگی شعارش بود. مرید پیر مغانم زمن مرنج ای شیخ*** چرا که وعده تو کردی و او بجا آورد.
کدام از بعدی ها چنین کارنامه قابل قبولی داشتند؟ انصاف و وجدان در قضاوت هم خوب چیزی است.
چرا اصولگرایان همیشه مردم را به فقر دعوت می کنند؟
پاسخ ها
رضوان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
فقط خوب شعار می دن
یکی از این آیت الله بپرسه درسته که همه ما فدایی اباعبدالله ع هستیم وافتخار هم می کنیم اما حاجی ایکاش سفارشی هم برای وزیر بهداشت برای تامین دارو ومایحتاج کارگر بد بخت می کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
وزیر پزشکان تو فکر افزایش
کارانه پزشکان و کاهش تعداد پزشکان به هر طریق ممکنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
فدایی حسین، اگه بگه که همین خود تو صدات گوش عالم و ادم رو پاره میکنه که چرا توی کارهای دولت دخالت میکنن.
سامان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
نمی دونم چرا اینقدر تک بعدی نظر می دهند و فتوا صادر می کنند. وقتی در کشورهای مختلف در حین صدور اسلام، بیمارستان و مدرسه و پول توجیبی می دهیم، کسری در تأمین سایر تسهیلات یعنی جیب بریدن
مالزی هم جا زد

نخست وزیر مالزی اعلام کرد که این کشور بنا به تحریم‌های آمریکا، روابط تجاری خود با ایران را کاهش می‌دهد و یا به طور کامل متوقف می‌سازد.

اي اي اي شماها كه گفتيد آمريكا منزوي شد!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
ما همه دنیا را تحریم کردیم !!! همه رو منزوی کردیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
تازه اول بازیه و نوبت روسیه و چین و ترکیه و عراق هم میرسد
رضوان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
مالزی کلا همینطوره. کاری به کار اتفاقات دنیا نداره
خود دانشگاه معدل کاردانی ۱۱ وخورده ای این اقای دکتر رو منتشر کرد و گفت لیسانس نداره حالا شما تیتر میزنی ادعای عجیب؟عقبی از اخبار تابناک جونم
پاسخ ها
رضوان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
با این مدرک گرایی تو ایران حتما طرف تو دانشگاه آزاد یه مدرک الکی گرفته و کارش قانونیه
تابی مثبت و متفی نگذاری سایتت را تحریم می کنم
پاسخ ها
احسان
| France |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
داداش میترسن چون میدونن نظرات واقعیه مردمو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
من هم همین طور
همه پرسی
| United States |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
موافقم‌ کاملا ورود به جامعه ازاد و چندصدایی از همین‌مثبت و منفیها بوجود میاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
وقتی مثبت و منفی نیست برای تآیید و یا رد هر مطلب مورد نظر مجبوری خودتم شروع به نوشتن کنی که وقت گیره
ناشناس
| United States |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
منم.
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
تابناک برداشتن مثبت و منفی یک عقب گرد کامل بود اگر از طرف جایی تحت فشار نیستی به روال سابق برگرد این کار خیلی به اعتبار شما لطمه زده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
آره والا- لطف قسمت نظرات کمرنگ شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
تحریم کن
nader
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
منم موافقم که تابناک تحریم بشه
ح
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
تابناک چر ا مثبت منفی ها رو بر داشتی باید به یه سرهای فهم اند که بی ربط حرف میزنند
ايراني
| - |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
واقعا كار بدي بود تابناك انجام داد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
تابناک مگر برای تو نظر خوانندهات اهمیت نداره ؟این همه خواهش را نمیبینی لطفآ یا برگرد به مدل قبل و یا واضح و روشن علت این کارت رو توضیح بده متشکرم‌
مراجع تقلید فقط بفکر تامین دلار اربعین نباشن زندگی مردم هم واجبتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
زندگی مردم و اصلا خود مردم ارزشی داشتن که اینطور نمیشد
مردم بزرگوار ایران خواهشن فقط ۲۰ روز به دلالان همراهی نکنید و اسیر جو روانی انها نشوید انوقت خواهید دید چطور تیر انها به سنگ خواهد خورد ، در سال ۹۰ و ۹۱ یادتون هست که چطور بازارهای مالی رو به هم ریختند و ماهی گیری کردن ولی یه عده بدبخت شدند . کسانی بودند که سکه یک میلیون هشتصدی رو مجبور شدن ۸۰۰ هزار بفروشن . مواظب باشید بازی خطرناک شده بخصوص دلار و بورس ، کشور اصلا کشش چنین قیمتهایی رو نداره .
مراجع به فکر معیشت مردم باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
باور کن برخی اصلا خبر ندارن بیرون چه خبره
فکر نکنم امام حسین (ع) راضی باشن که شیعه اودر تنگنا باشد ، و سر در زباله و شکم گرسنه بخوابد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
قطعا ایشون راضی نیست
پدر ایشون هم راضی نیست
جد ایشون هم راضی نیست
چون خط مشی ایمه دفاع از مستمند و مظلوم و فرار از تجمل و بریز و بپاش ریاکارانه بوده
این امر صریحا در نهج البلاغه گفته شده
در قران هم به آن تاکید شده
ولی فعلا مهمترین رکن حجاب خانم هاست
رضوان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
یه طور میگی انگار مجبور کردن مردم برن اربعین. بعد برگردن از گشنگی بمیرن
خواهشا لایک کردن رو برگدونید
با تشکر فراوان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
بله
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
تابناک خدایی برداشتن این مثبت و منفی یک بی احترامی اشکار به نظرات مردم بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
نمی توانند برگردانند چون دستور از بالاهاست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
همون افرادی که با وقاحت کامنت می ذارند که دهنتون را ببندین و تابناک هم منتشر می کنه فشار آوردن که ما دهنمون را ببندیم
مفهوم شد ؟؟ باید الان دهنمون را ببندیم جون ما نه پول دارین نه زور دستمونه نه اسلحه
تنها سلاح ما برای ابراز وجود همین کامنتها و منفی مثبت ها بود که به مرور حزف می شه
خیال حضرات راحت می شه که ما اصلا نیستیم !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
شما الان یا ربات هستی
خلاصه مهم نیستی اصلا

مهم اینه که بعضی ها احساس اقلیت بودن نکنن و بیان اینجا نظر بذارن و تابناک هم منتشر کنه و اونا خوشحال بشن که ما بی شمارانیم و زورمون می رسه و آخخخخ جووووون!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
تابناک هم جرات نداره تا مثبت منفی را برگردونه
اف ای تی اف هیچ ربطی به پول شویی نداره بی سوادا اون اف ار یو هست اف ای تی اف میتونه کاری کننه که نهاد های داخلی هم تحریم شن این را من نمیگم از اقای عراقچی پرسیدن گفت بله تصویرش هم هست اف ای تی اف اخر خیانت هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
وقتی سیاسی کاری می کنند همین می شود که نمی دانند
اول بازداشت میکنند بعد دنبال اتهام میگردند !
آقای آخوندی شما وکسانی مثل مطهری و روحانی ونجفی فقط به فکر این هستید که مردم را در مملکت سرکار بگذارید وهر دفعه ای با نوشتن مطالبی مردم را بی آبروکنید. جز خدا به فریاد این مملکت برسد که کسانی مثل شمها مسول آن هستید یک روز میگویید که دولت قبل سه هزار دکترای غیره قانونی جذب کرد یک وقت می گویید که مدرک رییس جمهور تقلبی است و دوتابعیتی است چرا این همه دروغ به مردم میگویید درود بر دولت بهار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
دانشگاه امام حسین اعلام کرده که ایشان مدرک کارشناسی عمران ندارد و فقط با تقلیل از کارشناسی
بدلیل مشروط بودن مدرک کاردانی جغرافیا دریافت کرده است حالا آقای آخوندی چه گناهی دارد ؟ بدبخت آن مهندسینی که ایشان رئیسشان بوده است .باید برای صحت و سقم علاوه بر استعلام ، از ایشان امتحان اولین درس اصلی مهندسی عمران یعنی استاتیک بعمل آورند.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
پاسخ ها
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
دوست عزیز شما اعصاب مطالعه این دست خبرها رو نداری بیخیال شو
رضوان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
:)
جناب مرجع، خواهشمند است از درد مردم بگوييد و توصيه فرماييد تا به درد مردم برسند، نه أرز ارزان قيمت
پاسخ ها
آناهیتا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
اون زمان که بحث اعطای ارز دولتی به سفرهای خارجی بود انقدر درتان نگرفت که حالا...
اما این آتشی است که هرکز در دل مومنان خاموش نمیشود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
از کجا می دونی دردمون نگرفت جناب آناهیتا جان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
حالا چون این آتیش که شما می فرمایید 1400 ساله در دل شماست الان توی این وضعیت باید از بیت المال یه عده برن کربلا ؟؟
با این همه فقر و گرفتاری و ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
آناهیتا جان اگه از مظلوم و مستمند و فقیر دفاع کنی و در برابر ظلم و بی عدالتی و هدر دادن بیت المال برای ریاکاری و حرکات نمایشی سکون نکنی یعنی معنی قیام امام حسین را متوجه شده وگرنه دلت الکی داره می سوزه خواهر جون
چون تمام ایمه انسان بودند و قرار نبوده تا به حال زنده باشند
به امر خدا رسالت ایشون قیام در برابر ظلم بوده که شکر خدا ماها از معنی و مفهوم قیام ایشون خورشت قیمه خوردن و فراموش کردن گرسنگان و فقیران را یاد گرفته ایم و بر اون پافشاری می کنیم
واقعا امام حسینی که ما شناختیم به این اوضاع راضیه؟؟
آناهیتا خانوم !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
سفر خارجی رو با پول خودمون میریم.
این حضرت آقا فرمودن از بیت المال بذل و بخشش کنند!!
تازمانیکه دیدگاه مسؤلین امتی است نه ملی وتنها به علت شعار کلمه ملت بکار میبرندکاسه همین است برای مردم هدف امام حسین را بیان ومانند ایشان بامردم صادق وبرای مردم باشید در انصورت اینهمه رانت واختلاس نمیبود حسین زنده است وخواهد بود
سیستم مثبت و منفی چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
عروس رفته گل بچینه
ناشناس
| United States |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
باعث تشویش اذهان می شد!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
چرا سایت های خبری دیگر مثبت ومنفی را هنوز دارند
بهتر است بنویسید کشورهای ضعیف که نمی توانند برای خودشان تصمیم بگیرند جا می زنند
خدمت آیت اله گرگانی عرض کنم عقل حکم میکند که هزینه سفر به عتبات عالیات هر شخص مسلمانی از جیب خود هزینه کند نه از جیب دیگران(بیت المال)
در مورد دلارهای شناور برای حجاج هم همینطور باشد و باید حاجیان محترم حواسشون باشد
پاسخ ها
آریایی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
کدام حاجی ؟؟؟ اون حاجی که 3000 تن برنج احتکار کرده بود و در سفر حج بسر میبرد ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
بخدا قسم اگر خود حضرت راضی باشند
مانیفست نو اصولگرای را نوشته اید جمعیت . عدالت . پیشرفت . این‌مولفه ها که گفتید از نظر ظاهری هم با هم متناقض عمل میکنند مثلا اگر جمعیت را بالا ببرید به عدالت نمیرسید و سپس پیشرفتی حاصل نخواهد شد تازه هیچکدام از کشورهای دنیا با پوشک گران و هزینه تحصیل و درمان گران تبلیغ بچه زیاد را نمیکنند . با این شعارها هیچکس رای نمیدهد . تنها راه فقط شعار عقلانی و دمکراسی هست بقیه بدرد نمیخورد
واقعا اون فرد ترکیه ای چقد رشوه داده ک سلطان پوشک شده
پاسخ ها
رضوان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
پوشک مولفیکس رو تحریم کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
ببم و مولفیکس مال یه شرکت هستند
فکر کردم آقای مرجع. دستور داده اندحداقل امسال
بدلیل بحران اقتصادی کشور برای اربعین کمتر هزینه شود!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
والا!
ناشناس
| Afghanistan |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
من ساده لوح هم چنین فکری کردم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
مثبت و منفی ها چی شد
مثلا من باید الان کلی تایپ کنم که بگم با این دوستمون موافقم
شاید هم باید دهنم را ببندم چون نظر من و دیگران مهم نیست !
ناشناس
| Thailand |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
نه می گویند از بیت المال بدهید ما دعا می کنیم شرایط درست می شود.
اگر به گفته ظریف که گفتند که اگر شرایطی که گفتند یعنی همکاری نکردن اروپا . از برجام ایران هم خارج میشود آیا حق غنی سازی و استفاده ضلح آمیز از انرژی هسته ای توسط سازمان ملل و اتمی برسمیت شناخته خواهد شد یا ملغی میشود کسی میتواند توضییح دهد
فقط سربازیش اضافشه بخشیدید.چقددست ودلبازید معافش میکردید ازادامه خدمت بابا جونش گزاشته بود کف دستش میتونست دراز بکشه تو جوی آب اما نکشید عجب
هر کسی از دایره تخصص خودش به دنیا و مردم جامعه اش می نگرد . مثلا مراجع تقلید دغدغه انها اقتصاد و پیشرفت جامعه نیست . دغدغه انها فقط در حوزه درسی هست . اگر واقعا اینچنین نیست چطور آنان تا حالا چنین نامه ای به روحانی ندادند که چرا فلان شهر با جمعیت بالا مرکز درمانی مجهز ندارد . چرا اقتصاد چنین هست چون تخصص آنها در حوزه کاری خودشان هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
مگر دین از سیاست جداست در ایران؟مراجع در مورد برجام و ... هم قبلا نظر داده اند و فقط بیکاری و تورم و فلاکت مردم برایشان اهمیتی ندارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
دستانت را از دور دستان میبوسم..بنازم دست قلم گرفته ات را....
آقای مرجع عالی قدر چطور مشکل ارز زایر برایتان مهم است اما مشکل ارز داروی ام اس شیر خشک و پوشک و ....را نمیبینید؟
پاسخ ها
رضوان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
بهشون اطلاع می دیم یه نامه هم برای ام اس بزنن
ولی خدا وکیلی هر کسی تخصص خودش
حالا متوجه شدین فرق بین آنتالیا رفتن و عراق رفتن چیه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Afghanistan |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
اتلاف پول و سرمایه هست آن هم در حالی که ناموس ایرانی برای نان شب در حال تن فروشی است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
اگه اگاهی داشتی رساله مرجع رو مطالعه می کردی بعد توهین می کردی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
چون یه عده اندک با پول جیبشون رفتن آنتالیا تا ابد یه عده باید با پول بیت المال برن زیارت تا گناههایی که اونا توی آنتالیا کردن خنثی بشه مملکت از فقر و بدبختی که دلیلش فسق و فجور بی حجابی جماعت آنتالیا رفته بوده نجات پیدا کنه
درست گفتم ؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
ناشناس 1049
کافر همه رو به کیش خود پندارد.
خدا تو قران گفته در اطراف زمین بگردید.
ولی شما حکم به فاسد بودن همه میدی.
واقعا تفاوت شما با تکفیری ها چیه؟
این بخش دادن یارانه یا کارانه به پزشکان که تحقیق در در مانگاه داشتم کمی برایم توضییح دادند که اگر این بخش را حذف کنند مثل دوره دولت های قبلی باید خود بیمار تقبل کند یعنی یا دوباره زیر میزی باب شود یا دولت پرداخت کند و درصدی هم سازمان تامین اجتماعی . بنابراین آیا حاضر هستید سهم عمل جراحی و خدمات درمانی را مثل قبلا که ۳۵ الی ۴۰ درصد بود حتی در بخش دارو را تحمل کنید هیچ پزشکی بدون هزینه معقول دست به تیغ جراحی و کشیک شب یا بی خوابی نخواهد داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
مطمئنی؟؟
حداقل از پزشکان کاندایی یاد بگیرید
محمد
| - |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
مگر كارگران سختي كار ، بيخوابي ، تورم ، و.......ندارند چرا كسي اضافه پرداخت براشون در نظر نميگيره؟ كسي كه دنبال علاقه و پرستيژ خودشه و ميره با امكانات و اجساد اين مملكت تخصص و فوق ميگيره بايد سختي كار رو هم تحمل كنه و قدر نمك رو بجا بياره خلاصه كه اگر كارگر شهرداري و كارخونه و كوچه و خيابون و ..... نباشند اون پزشك هم نميتونه در رفاه باشه پس بجاي فكر كردن به پول به خدمت هم اهميت بدند خوبه.
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
سلام، اگه جوری بشه که اجازه بدن دکترهای چینی وهندی حتی با یه مترجم توی مطبشون دوباره شروع به کار کنن مثل اوایل انقلاب اونوقت ببینید که چطور دکترا دست به تیغ و جراحی میبرن انحصار در همه جا و همه چیز باعث فساد میشه
مانیفست اصلاح طلبان انشالا با رویکرد جدید کی افتتاح خواهد شد حزب سوم کی رونمایی خواهد شد . دولت میانه رو هیچ بدرد نمیخورد چون نه آنطرفی هست نه اینطرفی در صورتی رای از اینطرفی گرفته ولی با چراغ راهنمای آنطرفی کشور را اداره میکند . این جور دولتها حتی در جهان دولت موفقی نبودند . چون ایده درست و محکمی ندارند
یارانه ما رو از سال 94 به ناحق قطع کردند به خیلی جا ها مراجعه کردیم اما جواب درستی نگرفتیم چرا کسی پاسخگو نیست ؟ این عین بی عدالتی هستش که ثروتمندانی که ما در اقوام و آشنایان و دوستان می شناسیم یارانه دریافت کنند اما یارانه خانواده ما را که بازنشسته فرهنگی هستیم را به دلیل داشتن یک آپارتمان در تهران اون هم بعد از سی سال حقوق معلمی قطع کنند به والله این عین ظلم و بی عدالتی هست
یعنی دلسوختگان حسینی با مالیات مردم با هزینه کمتر به زیارت برن؟ خاطرتون باشه حج هم واجب نیست مگر با وجود شرایط مالی مناسب...
دغدغه های مراجع چی شده ....
چرا مثبت ومنفی را برداشتید.به نفعتان نبود؟ من نیز تحریم میکنم!
دونفر دست فروش میوه کنار گاری هایشان درد دل میکردند،یکی برای دیگری میگفت بخدا قسم یک هفته است خانواده ام با نیم رو و بادمجان شکم خود را سیر می نمایند از بس گرانی ست قدرت خرید ارزاق دیگر را ندارم .قابل توجه بزرگان مملکتی ...
دوستان نفت و درامد باداورده تمام شد! الان وقت فکر و علم و عمل است!
وای وای
عبدی دوست داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
بیخودی کسی رو دوست نداشته باش.
همین فرد با بالا رفتن از سفارت آمریکا سبب تحریم ایران شده.
حالا یه حرف حسابم زده.
اربعین بجا اما این همه فقر فلاکت باید براش فکری کرد ما به جان رسیدیم از این همه بد بختی
لیک ها رو برداشتند که خیلی چیزها معلوم نشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
اوکی
مایجتاج اولیه زنده بودن مردم رو هواست
يه عده اي تا موضوع كاستن از هزينه هاي محرم و حج و ... و كمك به محرومين ميومد فوري ميگفتند اونايي كه ميرن آنتاليا و تايلند كمك كنند ما ميريم واسه زيارت از جيب خودمون و دولت هم هيچ كمكي نميكنه و از اين حرفها ! آقايون حالا ديدي همه عوامل .. بسيج شده اند تا دلار ارزون بدن به زوار كربلا ؟!!!!! به خدا مردم راضي نيستند از پول بيت المال خرج كنند نه فقط بخاطر اجر معنويش! والا ارز براي دارو واجبتره و هزاران چيز واجب ديگر ! اوني كه ميره آنتاليا با پول بيت المال نميره!
یکی ازمشکلات ما این است که هریک ازمسئولان درحوزه فعالیت خود برخلاف دولت دستورالعمل هایی صادر میکند
تابناک توضیح بده چرا نقد ها و کامنت های صورت گرفته به حرف های اقای ولایتی را منتشر نمی کنی . مطلبی وجود دارد
به اروپایی ها چه ارتباطی دارد که راجع به توان موشکی ما صحبت کنند! اصلا به آنها چه ارتباطی دارد...... لطفا اروپا سعی کند برجام را حفظ کند!!!!!! آیا این لحن صحبت در عرصه بین المللی باعث رشد و شکوفایی کشور میشود یا باعث انزوا!
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
این طرز صحبت در زمانیکه یک کور سوی امیدی از اروپا سوسو میزند دقیقا برای بهم زدن ارتباط با اروپا است
سخنان آقای عبدی، مثل همیشه متین ، شجاعانه، و منطقی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
درود
منفی مثبت نباشه من نمیام تابناک باید درصد مردم در موافقت و مخالفت با موضوعات مختلف در غیاب همه پرسی در مسائل مهم مشخص باشه
به روحانی رای دادید خربزه خوردید پای لرزتون بنشینید و کسانی هم سکوت کردن و حمایت نکردند آنها هم حقشان است به بهانه واهی آزادی و ... هر چی خواستید گفتید.
از ماست که بر ماست
يعني علما نبايد دستور بدنامسال هزينه مراسم خرج مثلا شيرخواركاهاي بهزيستي بشه كه دارن از بين ميرن
مرجع جان یه فتوایی بده تا مردم از گرسنگی نمیرن............دعا کن گوجه و سیب زمینی ارزون شه........دستور بده اختلاس ریشه کن شه........
چند وقته مرجع رو در زندگیم حذف كردم
تابناک حتما دستور دادند لایک رو حذف کنی توکه اندرمزایای شفافیت کارها مطلب چاپ میکنی علت اینکارخودت رو منتشر کن
مرجع بايد از مسايل مردم اكاه باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
کشتی طلا برای مردم واجب است
سلطان پوشك - سلطان سكه حتما فردا سلطان كبريت وووووو با با كسي نيست اين فيلم را جمع كنه !!!!!!!!!!
خوبه تو این مملکت همه چی یه سلطان داره سلطان قلبها ندارین
درود بر عبدی صدای مردم که بجایی نمی رسد باز خدا را شکر اقای عبدی تونستن حرف بزنند
نامه بنده به حضرت آیت اله علوی
جناب آقای علوی با سلام و ارزوی توفیق باستحضار می رسانم همانگونه ما پای صحبتهای شما و علمای دین بزرگ شده ایم و پرورش یافته منابر شما عزیزان بودیم حتما مستحضر هستید که از بودجه بیت المال و ملتی که هم اکنون در فشار و تنگنا هستند هزینه کردن برای یک امری که حتی عنوان مستحب را هم روی آن نمی توان گذاشت خود در حد گناه کبیره است چگونه آقایان علما راضی می شوند در این شرایط به یک عهده از جیب اکثریت ملت هزینه شود ارادت به حضرت سیدالشهدا(ٌص) در خون و قلب همه دلباختگان این مرزو بوم است حال اگر یکسال عده کمتری بروند به جایی بر نمی خورد
تیتر خبر رو که خوندم خوشحال شدم که ی آیت الله هم درد مردم را درک کرده و دست به نامه شده تا از مشکلات مردم به رئیس جمهور گلایه کنه ولی متن را که خواندم خیلی متعب شدم تو این وضعیت گرانی و بدبختی که مردم نون شب نارن آیت الله به فکر پیاده روی اربعینه که حسین مظلوم هم از این وضعیت ناراضیه ولله العالم
آقا یا خانم تابناک
چرا گزینه لایک یا لایک نکردن را حذف کردی ؟
چون از این طریق امکان پایش نظر اکثریت جامعه فراهم می شد ؟
لطفا پاسخ شفاف
برخی كمر به نابودي بسته اند
تابناک ازهنگامیکه مثبت و متفی ها را برداشتی تعداد بازدید کننده ها خیلی کم شده
مردم به خدا دراین شرایت که دشمنان این چنین به کشورمان چشم تمه دوختند وازکشتن کودکان وزنان اباهی ندارنددرکنارهم گوش به فرمان رهبر باشیم کشورثبات اقتصادی خودرا پس میگیردوکسانی که دراین شرایت باانبارکردن قوت مردم برای پولدارشدن ودست نشانه دولت مردان امریکای شدن بایداعدام شوندتابفهمندمردمایران بیدارمد
حفظ آرامش و تقویت حس میهن پرستی راهکار این روزهاست. وگرنه شرایط بدتر میشه نه بهتر.
راستی چرا این راهپیمایی و سفر به کربلا فقط در اربعین صورت میگیرد چرا در تاسوعا و عاشورا این کار انجام نمیشود؟!
آقای سید مهدی هاشمی گفته دکترای معماری دارم و مدرک جعلی مهندسی عمران اعلام شده که هیچ ارتباطی بهم ندارد و آنچه که جای شک و تردید ایجاد میکند چطور ممکن است کسی در رشته جغرافیا با معدل یازده و بیست و هشت صدم طبق اعلام دانشگاه امام جسین دانشجوی مشروط بوده و تقلیل مقطع پیدا کرده باشد و آنگاه در دانشگاه آزاد بدرجه دکترای مهندسی معماری که بمراتب خیلی سخت از رشته هایی مانند جغرافیا است دست یافته باشد اول باید دید دیپلم نامبرده چه رشته ای بوده است در رشته های مهندسی در دانشگاههای دولتی غیر از ریاضی و فیزیک رشته دیگری معمولا قادر به تحصیل نیست و اما در دانشگاه آزاد رشته های تجربی هم وارد گروه مهندسی شده اند اما سایر دیپلمه ها به هیچ و جه توانایی با سواد شدن در این رشته ها را از نظر استاندارد ندارند
و از طرفی تاریخ مدارک عمران و معماری مورد ادعای نامبرده را به مسئولیت های نامبرده مقایسه کرد شاید در آن زمان هم مدرک معماری داشته باشد اما در مورد با سواد بودن یا بیسواد بودن یک فرد در یک رشته و واقعی بودن مدرک بر اساس تحصیل با یک آزمون ساده شفاهی هم می توان به این نتیجه رسید چند سوال از دروس فیزیک و مکانیک و یا استاتیک و ... دروس مقدماتی عمران قضیه را روشن خواهد کرد.
وقتی سرتیتر خبر رو خوندم اشک شوق تو چشام حلقه زد که بالاخره یکی از آیات عظام با استفاده از آیات و احادیث راهکاری برای جلوگیری از حرص و ولع خرید بی مورد همه چیز در این روزهایی که بیشتر نیاز به صرفه جویی داریم ، پیدا کرده و به دولت راهکار داده ام افسوس .......
لطفا یکی به فرمانده محترم نیروی زمینی بفرماید، آن سرباز عزیز منجی بود نه ناجی!!!!!!!!!!!!!!!
اضافه خدمت سرباز فداکار حمله تروریستی اهواز بخشیده شد
واقعا .... چه تشویق مهمی..... خسته نباشند.... آقایون.....
متاسفم.....
وقتی به دلیل نداشتن دلار، غیر مستقیم رضایت می دهیم که عده ای مریضزودتر بمیرند تا به دیگران صدمه وارد نشود، برخی تاکید دارند که دلارها را برای اربعین خرج کنیم!!
آقای عبدی از ادبیات آقای ولایتی ناراحت نیست میگوید مگر میخواهید ایران را یمن کنید.برای برد در انتخابات دنبال سوژه سازی هستند.
با توجه به افزایش غیرمنطقی قیمت دلار و هزینه‌های جانبی لازم است تمهیداتی بیش از گذشته برای ارائه تسهیلات نقدی و غیر نقدی دیگر جهت تشرف زوار اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در نظر گرفته شود.
کاش نامه می نوشتید برای کمک به افرادیکه که در این شرایط بد اقتصادی حتی از تهیه ملزومات زندگی عاجز مانده اند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
حالا از بیت المال پول بدین برن دعا کنن درست بشه دیگه
بفرما!
حالا هی برید پولای مملکتو توی مالزی و دوبی و... حروم کنید.

فقط مکه و کربلا رفتن ظلم به فقراست!
پاسخ ها
م
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
مگه مالزی و دوبی هم امام زاده و زیارتگاه و ردیف بودجه بنیاد و موسسه و .... داره
مرجع من اون نماينده جوان وشجاع شيرازه
اضافه خدمت سرباز فداکار حمله تروریستی اهواز بخشیده شد
ایشان بیشتر از اینها مستحق تشویق است حداقل باید ترخیص میشد .
عده ای غیر کارشناس در هر مسئله به فکر ناکارامد کردن دولت هستند و هیچ توجهی به وضع اقتصادی کشور و وضع مردم ندارند....
جناب اقای مرجع تقلید سلام .مسئله خاص این است که در زمان قدیم مراجع بخاطر ملت هرچه گران می شد وبه نفع ملت نبود فتوایی می دادند ولی از اول انقلاب اینهمه گرانی تورم کسانی که بیت المال را بردن وخوردن اختلاس کردن خون ملت را توشیشه کردند ولی خبری از شما مراجع نیست که فتوایی بدهید قربان امام حسین ایشان نگفتن ملت از نظر اقتصادی در بحران باشند ودیگران دنبال زیارت وغیره ؟/!!!چرا؟؟!!
مسافرت اربعین شخصی هست و هرکس باید ازجیب خودش هزینه سفرشو بده نه از جیب بیت المال، از یک مرجع که درخواست دلار دولتی و ازجیب بیت المال کرده بعیده این کارا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
بزرگوار کلمه بیت المال رو اگر صرف کنی جوابشو میدونی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
برخی بعضی اوقات حرفهای عجیب و غریب میزنند.
سلام - آقای عبذی درست می گویند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
کدام عبدی عباس عبدی را میگوئی هنوز چوب او را می خوریم
ملت ایران قبل ازانقلاب هم شیعه بودندوعاشق اهل بیت،دراین اوضاع اقتصادی چگونه عده ای به خوداجازه میدهند با بیت المال درراهپیمایی اربعین شرکت کنند ومدیون میلیون ها انسان باشند خداوکیلی اگرهزینه این مراسم رابرای نیازمندان دارویی کشورصرف کنیم امام حسین راضی ترنخواهدبود.
درود بر عبدی.گل گفتی
باید نام این نماینده مجلس، هم به عنوان سلطان پوشک درخبرها بیاید. این کمترین حق مردم است.
قلبا آرزوی شرکت در مراسم اربعین را دارم اما این همه هزینه های زندگی افزایش یافت، این همه معضلات و آسیبهای اجتماعی از جمله طلاق و غیره در اثر افزایش قیمت دلار به وجود آمد، این همه فساد اقتصادی و غیر اقتصادی در اثر افزایش قیمت ارز به وجود آمد هیچ کدام حساسیت مراجع محترم را بر نیانگیخت فقط همین یک مورد حساسیت ایشان را برانگیخت؟
سلطان سكه - سلطان پوشك فردا هم سلطان كبريت
واقعا انسان تعجب مي كند كه نگراني بزرگان از افزايش ارز مراسم اربعين است در حالي كه مردم به خاك سياه نشانده شده اند چقدر از از واقعيت و مسائل جامعه دورهستند
تومملکت همه سخنرانن کی میخواد عمل کنه .
شرافت چیز خوب و نایابیه.
سلام.وقتی ما پای صحبت کسانی که از اربعین برگشتن مینشینیم چنان از امکانات مجانی این مسافرت صحبت میکنن که در دل ما در مورد نیت آنها برای این مسافرت شبهه ایجاد میشود.برای اینکه در مورد شبهاتی که در این مورد مطرح میشود مثل مجوز شرعی مصرف بیت المال (مثل بودجه بعضی از شهرداریها و ...)برای این کاربا توجه ویژه به شرایط خاص کشور در حال حاضر، با قاطعیت روشنگری شود.مخصوصا اینکه یک مرجع تقلید در مورد آن تشویق کرده است
حرف آقای ولایتی را بگذارید کنار حرف آن مرجع
بقول مرحوم نوذری تو برنامه صبح جمعه
ما چی میگیم اونا چی میگن
تابناک تو رو به خدا مثبت منفی ها رو برگردون هیجان خوندن کامنت ها خیلی کم شده
سلام در جواب دوستانی که به مسافرت اربعین و دلار مربوطش خیلی حساس هستند من دوباره رجوع کردم و مطلبو خوندم و سه باره هم خوندم و ندیدم که ایشون چیزی درباره دلار ارزان قیمت گفته باشند منظور از تمهیدات که ایشان ذکر کرده همون باجهایی که به ترکیه و گرجستان و آذربایجان و... دادن و ویزای اون سفرهای معنوی رو حذف کردن منظور این هست که تلاشی بکنه وبا نفسش بجنگه و ویزایی رو که چند ساله عراق میخاد حذف کنه اما ایران به خاطر درآمدش مانع میشه اجازه حذفشو بدن .
متهم سکه ثامن یک روز قبل از کیفرخواست فرار میکنه و میره خارج اونوقت امثال حاجتی و ... در زندانند . به مرجع تقلید هم بگید که اگر مردم بخوان واقعا برای زیارت برن احتیاجی به ورود دولت به این موضوع نیست
اگه نشه مثبت منفی داد مخاطب از دست میدی تابی جون
تا داخل این مملکت افراد ناکارامد است وضعمان از این هم بدتر خواهد شد
با سلام خدمت همه سروران قبل از اینکه عرایضم را شروع کنم این را بگویم که همه ما در طول تاریخ ثابت کردیم که عاشق پیامبر و امامان بخصوص سرور شهیذان بودیم وهستیم و اما اقای مرجع تقلید خوب نیست در این بحره به اقای رییس جمهور نامه بنویسید و گلایه کنید که چرا وزیر بهداشت شما به خود اجازه می دهدوجان مردم را به سخره می گیرد وفتوی صادر می کند ومیگوید که ایا مردم رازینند بخاطر چندر غاز پول که هم نوعش به چندسال زندگی امیدوار باشد اقایان مردم از اختلاس و دزدی و هزینه کردن مردم در اهداف سیاسی وقدرت خسته شده اند اقای مرجع تقلید محترم ایا خوب نبود از اقای رییس جمهور بخواهید امسال به عشق امام حسین در ایران وبه طرف حرم امام رضا به عشق ونیت امام حسین پیاده روی کنیم واین همه هزینه ارزی را برای اوردن مایحتاج وداروهای ضروری هزینه کنیم بخدا هم خدا و امام حسین هم این را می خواد به امید انروز که همه ما هر حرفی می زنیم فقط بخاطر خوشبختی و راحتی مردم باشد وبس نه بخاطر اهداف خود التماس دعا
حاجی اینکه مردم نون ندارن بخورن اختلاس زیاده بی نمازی جوانها زیاد شده خیانت و طلاق زیاده در ماه محرم مشروب خوری میشه برایت مهم نیست ولی مردم در اربعین گریه نکن برایت مهمه اونوقت تو انتظار داری مردم به فتوایت عمل کنند؟
اگر قرار بر رسیدگی به مدرک تحصیلی مدیران حکومتی بصورت عام باشد ،و یک کمیتهٔ بیطرف ،وحقیقت یاب آنرا انجام دهد قریب اکثریت مدارک آنها تقلبی ،و رانتی میباشد ؟،،
آقای علوی فقط به فکر عراقی ها است این همه فشار به مردم را ندیده بود فقط هزینه سفر به کربلا برایشان دغدغه است
درود بر عبدی
وقتی اقای ولایتی لنگ پوشید و نان خشک به دهان کشید مردم هم از او پیروی خواهند کرد فعلا توی کاخت بشین....
عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: تمام واردات و صفر تا صد پوشک در ایران در اختیار یک فرد ترکیه‌ای بوده و مسئولان دولت تمام اختیارات در این بخش را به این فرد خارجی داده‌اند.
-------------------
وقتی دولت با یک تولیدی ترکیه ای قرارداد می بنده. یک بند نظارتی هم تو قرارداد بنویسه تا اینجور نشه. امیدوارم در اینده همه تولید کننده هاایرانی باشند و از این مشکلات نداشته باشیم. یعنی تو تمام شهرها.

--------------------
در مورد مدارک تحصیلی بهتره هر وزیر وکیل و مدیری وقتی سرکار میاد مدرک دیپلم تحصیلی و مدرک کارشناسی اش رو خودش بزنه صفحه اول روزنامه. تا نه حرفی و نه حدیثی باشه!
تو آلمان وزیر جنگ سابق المان چون نمی تونسته دکتراش رو بنویسه ازروی یک مدرک دیگه کپی کرده بود. روزنامه ها این مطلب رو درش اوردند و بیچاره ! آبروش رفت و استعفا داد رفت!
خوب بهترین کار اینه. هر مدیری راست و حضرت عباسی بیاد صادقانه خودش بی شیله و پیله همان شروع خدمتش خودشو به مردم رسما معرفی کنه، هرچی هست و تو طبق بذاره! این کارکه خیلی راحت تره! در خدمت به مردم مهم شایسته سالاری و صداقت ، دلسوزی ، مردم داری و کار و تلاش و پشتکارش برای خدمت به مردم هستش.
وگرنه کسانی شاید باشند که بالاترین مدرک تحصیلی با نمرات عالی داشته باشند. ولی دلشون برای مردم نسوزه و پول مفت بیت المال بگیرن. اینم بدرد نمیخوره.
نشان می دهد هم مراجع وهم مسئولان زندگی خود و مردم زندگی خود و قشر مدیر و مرجع درد مردم را نمی فهمند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل