بازدید 1465

انتصاب دبیر شورای هماهنگی معاونان فرهنگی دانشگاه‌های منطقه ۹

کد خبر: ۸۳۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 30 September 2018

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد با صدور حکمی به‌عنوان دبیر شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه ۹ کشور منصوب شد.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه فردوسی مشهد، حمیدرضا طاهری معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در حکمی از سوی غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به‌عنوان دبیر شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه ۹ کشور منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، در حکم دکتر طاهری آمده است: «نظر به‌مراتب دانش، تعهد و سوابق ارزنده در مدیریت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و به استناد تبصره ۲ از ماده ۵ دستورالعمل اجرایی شورای معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، به‌موجب این حکم جنابعالی را به مدت یک سال به‌عنوان دبیر شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه ۹ کشور منصوب می‌کنم.

امید است با اتکال به عنایات خداوند متعال و همکاری با دبیرخانه مرکزی شورای معاونان فرهنگی و اجتماعی مناطق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در استقرار دبیرخانه منطقه در دانشگاه فردوسی مشهد و پیشبرد اهداف با همفکری و مشورت معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه ۹ موفق و پیروز باشید.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس