بازدید 43041
هزار و سیصد و چهل و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

جدیدترین ادعای کریمی قدوسی درباره رئیس دولت اصلاحات/افزایش بهای سکه با بدهکاران مهریه چه کرده است؟/فقط در یک دستگاه ۲۷۰۰ بازنشسته وجود دارد!

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: «نگه داشته‌ام روز استیضاح افشا کنم»/آخوندی: جلیلی سال 90 گفت: «پیوستن ما به FATF ضروری است»/آیت الله مکارم شیرازی: باید از تبلیغ فرقه‌های صوفیه جلوگیری شود و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۳۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 29 September 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

ادعای سلیمی نمین درباره رکودتورمی عمدی

عباس سلیمی‌نمین گفت: من عزم جدی در رئیس‌جمهور برای ترمیم کابینه نمی‌بینم. آقای روحانی با دو مسأله مواجه است؛ یکی بحث تغییر وزرا و یکی بحث تغییر رویکرد. آقایان نوبخت و نهاوندیان سیاست کنترل تورم را کنار گذاشتند و سیاست رکود به همراه تورم را دنبال کردند که بسیار بسیار رویکرد متفاوت با سیاست آقای طیب‌نیا بود. این سیاست جدید نتایجی را مقابل آقای روحانی قرار داده است و حالا او باید در این زمینه تصمیم بگیرد. وی افزود: برخی اقتصاددان‌ها معتقدند حزب اعتدال و توسعه یک رویکرد آگاهانه و انتخاب‌گرایانه دنبال می‌کند تا از این طریق هم کسری بودجه دولت برطرف و هم بسیاری از بدهی‌های دولت به سیستم بانکی و جاهای دیگر پرداخت شود. بی‌شک این قضایا تبعات و تأثیراتی به صورت درازمدت بر اقتصاد کشور دارد که البته آقایان حزب اعتدال و توسعه بنا ندارند خیلی به آن مسائل توجه کنند. این تحلیلگر مسائل سیاسی تأکید کرد: اگر قرار است این رویکرد تغییر پیدا کند، آقای نوبخت باید از ریاست سازمان برنامه و بودجه برود. آقای نهاوندیان باید معاونت اقتصادی رئیس‌جمهور را به کس دیگری واگذار کند. ضمن آن که مشاور اقتصادی آقای روحانی نیز باید جای خود به فرد دیگری دهد. اما به نظر می‌رسد آقای رئیس‌جمهور دست خود را خیلی باز نمی‌بیند. /ایسنا

«نگه داشته‌ام روز استیضاح افشا کنم»

حسینعلی حاجی دلیگانی، که در مصاحبه‌ای مدعی شده بود برخی نزدیکان وزیر صنعت، معدن و تجارت در آستانه‌ی استیضاح پیشنهادهایی غیرمعمول به نمایندگان مجلس داده‌اند تا امضای خود را پس بگیرند، در پاسخ به اینکه اگر چنین است چرا اسامی را منتشر نکرده‌ است، گفت: نگاه داشته‌ام تا بعدا به‌جایش بگویم، زمان مناسب آن جلسه‌ی استیضاح است. /انصاف نیوز

فقط ۴۲درصد جوانان نماز می‌خوانند

حجت الاسلام حسن مرادی با بیان اینکه تنها ۴۲ درصد جوانان در کشور نماز می‌خوانند، گفت: بر اساس آمار ۲۴ درصد افراد مناسبتی نماز می‌خوانند و ۱۷ درصد گاهی نماز می‌خوانند و مابقی کاملا تارک نماز هستند. قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با تأکید بر اینکه باید با بررسی به روزترین شبهات قشر کودک و نوجوانان را به نماز دعوت کرد، گفت: مهمترین علت نماز نخواندن کودکان و نوجوانان در پژوهش‌ها تنبلی و سستی عنوان شده است.

جدیدترین ادعای کریمی قدوسی درباره رئیس دولت اصلاحات

کریمی قدوسی در حساب توئیتر خود نوشت: محمد خاتمی یکی از مهره های برجسته فتنه ۸۸، در آن ایام جهت جلب حمایت سعودی برای نامزدی میرحسین به ریاض می رود و با ملک‌عبدالله دیدار می کند. در آن جلسه عبدالله خطاب به خاتمی می گوید: چرا ایران در منطقه و کشورهای عربی فعال است، می خواهید دستور بدهم ایران را روی سرتان خراب کنند؟ خاتمی در پاسخ می‌گوید: اعلی‌حضرتا، در صورت رأی آوردن ما، از هر کجا که امر بفرمایید خارج می‌شویم... چنین مواضع بزدلانه ای باعث جرات بخشی به گروهک های تروریستی شده است.

واکنش به ادعای کریمی قدوسی

علیرضا رحیمی، نماینده مجلس نسبت به ادعای جدید کریمی قدوسی واکنش نشان داد علیرضا رحیمی در حساب توییتری خود نوشت: عده ای در گزارش از جلساتی که در آن حضور ندارند حرفه ای شده اند. اول جلسه دکتر ظریف با کمیسیون امنیت و الان دیدار رسمی ۲۰ سال پیش سران دو کشور. دروغ و شائبه سازی هم اعتیاد می آورد. هنری اگر دارید از جلساتی که در آن حضور دارید گزارش دهید.

پروانه سلحشوری هم در حساب توییتری خود نوشت: بچه که بودیم یادمان می‌دانند که دروغ نگوییم و می‌گفتند دروغگو دشمن خداست. خواندیم که شهید مدرس گفته بود که سیاست ما عین دیانت ماست. ای کاش بجای توسل به دروغ و تهدید و تهمت و توهین، سیاستی مبتنی بر انسانیت، اخلاق و انصاف داشته باشیم.

آخوندی: جلیلی سال 90 گفت: «پیوستن ما به FATF ضروری است»

عباس آخوندی در هجدهمین همایش سیاست‌های توسعه مسکن در ایران گفت: در پایان دولت دهم دو مانع اساسی در ایران داشتیم برای این‌که بتوانیم در محیط بین المللی عمل کنیم؛ ‌یکی کنوانسیون‌ها و قوانین FATF بود که کمتر درباره آن بحث شده و دومی به تحریم‌های سازمان ملل برمی‌گشت. این دو نکات بسیار بسیار مهمی بودند که هر بازرگانی با آن دست و پنجه نرم می‌کرد. امکان افتتاح حساب و مبادله پولی وجود نداشت. وی ادامه داد:‌ اولین باری که دولت ایران درخواست پیوستن به FATF در سال 1387 بوده است. وزیر دارایی وقت در این سال اعلام می‌کند، می‌خواهیم این کار را انجام دهیم و لایحه‌ای را در این رابطه به مجلس پیشنهاد می‌کند. در سال 90 دبیر شورای امنیت ملی طی نامه‌ای می"گوید پیوستن ما به FATF ضروری است. اینها در دولت نهم و دهم بوده و در دولت یازدهم نبوده است. حدود ده سال است که موضوع FATF حل و فصل نشده است و به عنوان یک موضوع عدم قطعیت در جامعه مانده است.

آیت الله مکارم شیرازی: باید از تبلیغ فرقه‌های صوفیه جلوگیری شود

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و دست اندرکاران همایش "تصوف شاخصه ها و نقد ها" با تشکر از احساس مسئولیت دفتر تبلیغات اسلامی در برابر فرق انحرافی اظهار کرد: تصوف از جهات مختلفی قابل مطالعه است که از آن غفلت شده است. مرجع تقلید شیعه با بیان این که صوفیان هم از بعد سیاسی و هم از بعد دینی و اعتقادی یک خطر محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: کار علمی پیرامون تصوف باید انجام شود و با تبلیغ این فرقه‌ها در کشور مقابله شود.

اعتراض بقایی و جوانفکر به احکام صادره

وکیل مدافع حمید بقایی گفت، نسبت به حکم صادره اخیر برای موکلش مبنی بر شش ماه حبس تعزیری اعتراض کرده است. مهران عبدالله‌پور، در خصوص آخرین وضعیت پرونده جدید مطرح شده علیه حمید بقایی اظهار کرد: صبح امروز درخواست تجدیدنظرخواهی خود را در رابطه با حکم صادره علیه ایشان در رابطه با اتهام توهین به مسئولان ثبت کردیم. وی افزود: این حکم در خصوص اتهام توهین به مسئولان در پی انتشار فیلم سخنان حمید بقایی مقابل زندان اوین و توهین به مسئولان صورت گرفته است که بر اساس آن شعبه ۱۰۵۹ دادگاه کیفری او را در رابطه با اتهام نشر اکاذیب تبرئه و به اتهام توهین به اشخاص و مقامات به شش ماه حبس محکوم کرد. عبدالله پور در رابطه با پرونده دیگر موکلش علی اکبر جوانفکر نیز گفت: در رابطه با حکم صادره علیه آقای جوانفکر نیز در دادگاه انقلاب درخواست واخواهی خواهیم کرد.

مدرک دانشگاهی مهدی هاشمی، جعلی از آب درآمد

وزیر راه و شهرسازی با انتشار نامه ای در کانال شخصی اش، افشا کرد کسی که سال ها رئیس نظام مهندسی ساختمان ایران بوده، حتی مدرک لیسانس هم نداشته است! عباس آخوندی این نامه آورده است: باید خیلی متأسف بود که کسی که سه سال رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بوده و چهار سال نمایندگی مردم تهران را بر عهده داشته و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بوده دانشنامه جعلی ارائه کرده است. این موضوع رسماً از سوی دانشگاه امام حسین(ع) که دانشنامه ارائه شده به آن منتسب است طی شماره 46752 مورخ 94/6/31 به ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اعلام شده است.

فقط در یک دستگاه ۲۷۰۰ بازنشسته وجود دارد

احسان قاضی‌زاده‌هاشمی، نماینده مردم فریمان درباره آمار افرادی که مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان می‌شوند به خبرآنلاین گفت: از سوی برخی دستگاه‌ها آماری به ما اعلام شده است که نمی‌خواهیم اسم دستگاهی را قید کنیم اما برخی دستگاه‌ها از ۱۰۰ تا ۲۰۰ تن را اعلام کرده‌اند و دستگاهی هم داریم که خودش اعلام کرده است ۲۷۰۰ بازنشسته دارد. ما درباره اعداد قضاوتی نداریم بلکه باید دستگاه‌های نظارتی به علاوه دستگاه قضایی به این موضوع ورود کنند و آمار دقیقی دهند. مضاف بر این، ما تصمیم داریم یک سامانه راه‌اندازی کنیم که توسط اعضای بدنه سازمان‌ها و ادارات به ما گزارش مردمی بدهند درواقع کسانی که اطلاعات ریز مدیران را دارند کارکنان آن سازمان هستند.

افزایش بهای سکه، با بدهکاران مهریه چه کرده است؟

افزایش تصاعدی قیمت سکه در چهار ماه گذشته علاوه بر آنکه پرونده‌های قضایی دادگاه‌های خانواده را زیادتر کرده، آمار زندانیان بدهکار مهریه را نیز تا حد قابل توجهی افزایش داده است. هم‌اکنون 4181 مرد در کل کشور به‌دلیل ناتوانی در پرداخت مهریه همسرشان پشت میله‌های زندان به سر می‌برند. این در حالی است که جمعیت این بدهکاران خانوادگی تا سوم مرداد سال‌جاری 3550 نفر بوده‌اند. ماجرا وقتی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که متوجه می‌شویم آمار زندانیان مهریه در اول شهریور سال گذشته 2450 نفر بوده است. /ايران

فقرا ۴۰ درصد درآمدشان را صرف غذا می‌کنند، ثروتمندان ۱۰ درصد

حمید دیهیم، استاد اقتصاد دانشگاه تهران: اگر شاخص هزینه‌های زندگی را مد نظر داشته باشیم، یک فقیر تقریبا 35 تا 40 درصد از هزینه‌های خود را صرف مواد غذایی می‌کند، در حالی که این میزان برای افراد مرفه 10 درصد است. بنابراین با افزایش تورم به ویژه در اقلام خوراکی هزینه آن برای قشرهای ضعیف بالا خواهد بود و این تبعات اجتماعی می‌تواند داشته باشد. البته نباید فراموش کرد در شرایط تورمی، وضعیت افراد دارا با داشتن انواع دارایی‌ها بهتر می‌شود. /ايلنا

اختلاف جدی روحانی با آخوندی

احمد علیرضابیگی، نماینده مجلس گفت: به نظر می رسد، تصمیم رئیس جمهور برای برکناری آقای آخوندی جدی است؛ پیش از این نیز اختلاف رئیس جمهور با آقای آخوندی مشخص بود. در راستای نوسازی بافت های فرسوده، باید رئیس جمهور از جانب خود به وزیر راه و شهرسازی نمایندگی می داد، اما آقای ترکان را به عنوان نماینده خود برای اجرای این پروژه منصوب کرد. این انتصاب نشان می دهد که رئیس جمهور با آقای آخوندی اختلافات زیادی دارد و ایشان را قبول ندارد. /مهر

وزارت نفت: خادمی فقط 65 میلیون تومان معوقات اضافه کار گرفته است

هدایت الله خادمی چند روز قبل با رد دریافت حقوق 27 میلیونی از وزارت نفت به خبرآنلاین گفت: من به دلیل مصوبه مجلس نمی‌توانم بیش از 20 میلیون حقوق دریافت کنم و این مبلغی که اعلام شده دروغ است. بله من اگر اهواز بودم می‌توانستم به دلیل سابقه و رتبه ای که دارم 40 میلیون حقوق بگیرم اما امروز تهران هستم و براساس قانون 20 میلیون حقوق می‌گیرم.

اداره کل روابط عمومی وزارت نفت امروز به اظهارات این نماینده واکنش نشان داد: هر چند فیش‌های ۱۶ میلیون تومانی که جناب آقای خادمی نمایش داده‌اند، درست است، همه حقیقت نیست. این فیش‌ها بدون احتساب ۱۲۰ ساعت اضافه‌کاری است که برای مدتی به دلیل یک ابهام اداری پرداخت نشده بود که این مبالغ هم پس از انجام مکاتبات اداره کل منابع انسانی مجلس و اداره کل امور مجلس وزارت نفت، محاسبه و در یک فیش حقوقی به مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال به حساب آقای خادمی واریز شد. این‌که فرموده‌اند واحد مسکونی ۲۹۰ متری «آ. اس. پ» را پس از ده سال داوطلبانه تخلیه کرده‌اند هم متأسفانه دور از حقیقت است، چون از تاریخ سوم آبان ماه ۱۳۹۵چند اخطاریه برای تخلیه منزل برای ایشان صادر شد تا این‌که پس از مکاتبه مورخ ۱۱ شهریورماه ۱۳۹۶با رئیس محترم دفتر جناب آقای دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس، جناب آقای خادمی نسبت به تخلیه واحد مسکونی اقدام کردند

اعضای شورای شهر شیراز خواستار آزادی عضو بازداشت شده شدند

ده تن از نمایندگان مردم شیراز در شورای اسلامی این شهر روز شنبه در بیانیه ای ضمن آن که بنر موهوم میدان نمازی را اقدامی مشکوک، غیرقابل قبول و غیرفرهنگی خواندند، با اشاره به ابراز برائت مهدی حاجتی، عضو بازداشت شده این شورا از فرق ضاله، آزادی وی را خواستار شدند. /ایرنا

متهم پرونده سکه ثامن از کشور خارج شد

دادستان تهران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن اظهار کرد: متأسفانه یک روز قبل از تشکیل پرونده قضایی متهم از کشور خارج شده و چند روز قبل از آن نیز همسرش را از کشور خارج کرده؛ اما تمام حساب‌ها و اموالش از جمله املاک و تعدادی اتومبیل گرانقیمت توقیف شده است. جعفری دولت آبادی با ابراز تأسف از اینکه چرا باید افرادی در قالب فروش سکه اقدام بانکی انجام دهند، در تشریح اقدامات مجرمانه صورت گرفته در این پرونده، گفت: افراد از این فرد سکه خریداری کرده و آن را تحویل نمی‌گرفتند و می‌توانستند سود آن را دریافت نمایند، در حدی که یک سپرده گذاری در حد کلان انجام شده و افراد زیادی را جذب کرده بودند. دادستان تهران بار دیگر از مردم خواست که غیر از بانک و مؤسسات مالی مجاز، به هیچ شرکت و موسسه‌ای اعتماد نکنند و تأکید کرد: جز بانک و مؤسسات مالی مجاز، هیچ شرکت و مؤسسه‌ای حق ندارد به مردم سود پرداخت کند و پرداخت سود به خصوص در قالب سپرده‌های کلان جرم است و در قانون مبارزه با اخلالگران به این موضوع تأکید شده است.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته در این پرونده خاطرنشان کرد، افرادی شکایت کرده‌اند و پرونده در دادسرای تهران مفتوح است و امیدواریم که با کمک ترکیه، متهم به کشور بازگردد. جعفری دولت آبادی در رابطه با پرونده کلاهبرداری در قالب دریافت طلا و پرداخت سود به مردم از اتحادیه طلا و جواهرات به دلیل عدم نظارت گلایه کرد و افزود: صنف طلا نمی‌تواند از مردم پول بگیرد و سود بدهد، حتی اگر خود افراد تقاضا کنند. دادستان تهران از دستگیری متهم این پرونده خبر داد و بیان داشت: این طلافروش که سال‌های زیادی در تهرانپارس فعالیت می‌کرده هفته گذشته در شیراز دستگیر و همه اموال وی توقیف شده است. وی تصریح کرد: این فرد مدعی است که بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان بدهی ندارد و می‌توان گفت که اموال توقیف شده از وی تکافوی پرداخت بدهی‌ها را می‌دهد و شاکیان اجازه دهند که پلیس و دادستانی کار خود را انجام دهد تا وجوه مردم بازگردانده شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۱۸۶
لطفابه قائم مقام ستاد اقامه نمازبفرماییدذلیل نمازنخواندن جوانان تنبلی نیست .عملکرد برخی مسئولان است که باعث دین گریزی شده است . راه اصلاح خودمان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
عجب
مگر برای مسئولان نماز می خوانند
پس با این تفکر شما مردم عقل درست و حسابی ندارند
!!!!!
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
چقدر تلخه که در اغلب دستگاه ها بازنشستگان بسیاری وجود دارد که بخاطر بسیاری از چیزها از بازنشستگی فرار می کنند
چقدر تلخه که شهردار تهران با اینکه طبق قانون بازنشسته ست و باید بره، هرکاری میکنند از میزش دل نمی کنه
چقدر تلخه که نماینده مردم در مجلس ددر این شرایط اقتصادی شصت و پنج میلیون تومن اضافه کار از وزارت نفت میگیره و میگه که حقوق شانزده میلیونیش باید چهل میلیون تومن باشه
و در آخر خیلی تلخه که معلمان این کشور بخاطر وضع بد معیشتی و حقوق و مزایای بسیار ناچیز اکثراً خود را در بیست و پنج سالگی بازنشست میکنند و برعکس خیلی ها که بخاطر فرار از بازنشستگی و کم شدن مزایای شغلی خود را قایم میکنند، تنها دلخوشی فرهنگیان این کشور پاداش پایان خدمت بسیار ناچیزیست که آن هم بعداز کلی طول کشیدن و حرص و جوش دریافت می کنند
حال امثال آقای خادمی بعنوان نماینده مجلس بدنبال حقوق و مزایای نجومی اش باشد
و خانم سلحشوری هم در حمایت از احمد خاتمی توئیت بزند و انگار این نمایندگان مجلس دغدغه دیگری جز مسائل شخصی و حزبی خو ندارند
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
من دبیرم وبا دبیرستانی ها سر و کار دارم و دانشگاه هم تدریس می کنم .به یقین می گویم ۱۰ درصد هم نمی
خونند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
اون ننمازی که برای مسئولین خوانده میشود نخوانند بهتر است !!!
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
ناشناس 21:53
برای مسئولین نماز نمیخوانند ولی وقتی به اسم اسلام هر کاری کردی اخر میشه دین گریزی میشه.
شکم گشنه دین نداره.
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
دبیرستان و دانشگاه ما که اینطور نبود. بچه هاش نمازخوان بودند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
تاسفانه اصلی ترین دلیل فساد حاکم برجامعه دروغگویی است
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
دقیقا درسته و باید به این دوستی که عجب گفتند بگیم که همه مردم علامه نیستند و این جوانان مسولان را که همه ادعای دین دارند را میبینند ، در واقع کم کاری ها و یا بدکاری ها متاسفانه به نام دین تمام میشود و این نوجوانان و مردم عادی و عامه مردم ، علامه و کارشناس دینی نیستند که بتوانند تمیز بدهند و چه بسا عده ای هم از سر لجبازی و فشاری که جامعه به آنها وارد میکنند ، اینطور میکنند و در انتها هم میتوان به آموزش اشتباه عزیزان در مساجدکه یک سری دارند اشاره کرد که همه چیز را به خدا نسبت میدهند که اگر دعا کنید و نماز بخوانید همه چیز درست میشود و این با اصل اختیار در تضاد است و مردم را جبرگرا بار می آورد که مضراتش همین است که میبینید
وای بر

ملک عبدالله

هم وطن فروش
پاسخ ها
ع.ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
از خاتمی بعید نیست
عباس
| Germany |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
ایکاش دروغ استخون داشت
کریمی قدوسی تا کی قراره حرفهای کذب بزنه و کسی هم جلوشو نگیره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
ترمز بریده
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
تا وقتی یک قانون مدون برای برخورد با تهمت و افترا و شایعه پراکنان در فضایی مجازی تدوین نشود وضع همین است و اوضاع کشور بدتر خواهد شد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
چندبار دادگاهی شده حرفاش درست بود.
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
تا زمانی که صادقی و سلحشور حرف می زنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
اگر حرفی باب دل شما نبود دروغ است؟
ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
دروغ نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
خدا انشاء الله همه ما رو به راه راست هدایت کنه
بخدا قسم جمهوری اسلامی خوبه اما افرادی مثل کریمی قدوسی و دوستاش چون خوشون رو اصل جمهوری اسلامی می دونن مردم از این افراد ناراحتند
خدا انشاء این نظام رو از همه آفات و بلایا حفظ کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
ترسی از زدن تهمت و دادن اتهام کذب به هیچ کسی ندارد
ناشناس
| Bulgaria |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
حرف های این آقا رو فکر کنم همونایی که تورقوز آباد رو به خورد اون دیوونه دادن همونا هم به ایشون خط میدن
ناشناس
| Bulgaria |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
یه دوره هم از قول دکتر ظریف سردار سلیمانی رو با آمریکایی ها معامله کرده بود /بنده خدا کلا رد داده
ناشناس
| France |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
خاتمی باید به خاطر خیانت به مردم که به او اطمینان کردند محاکمه جنگی بشه
عباس
| Germany |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
برخی باعث دین گریزی جوانان هم شدند و حتی جوانان ما را دی ستیز کردند.
عجب حکومت شیر تو شیری داریم ،کشور گل ،وبلبل را به مانند سومالی کرده اند راستی چرا در مسئولان توانایی مبارزه با فساد ،و ردوغ ،و دزدی ندارند؟ ،،،،،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
چون که مسئولین از مردم هستن و مردم یک سری دروغگو
تا ما خودمون رو درست نکنیم، همینی هست که میبینیم
سیامک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
یکی از مسئولین آمریکایی در ابراز نظری در رابطه با ایران گفته بود 70 میلیون دروغگو مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می کنند
البته ایشان شکر خورده بود که این حرف را زده بود ولی وضعیت فعلی مسئولین و مفسدین اقتصادی و محتکرین و مردم سکه و ارز بخر کمی صحبت های ایشان را تایید می کند
جناب سلیمی مگر نمی دانید این دولت سر کار معروف است به دولت منفعل چه در خارج و چه در داخل
میدونم باز نشر نمیکنید ولی باید به عرضتون برسونم که
اینقدر حرفای احمد خاتمی رو نوشتید که اینجا هم به جای محمد خاتمی نوشتید احمد خاتمی.
یعنی اینقدر نوشتن اسمش براتون تبعات داره.
پاسخ ها
ایول به خودمون
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
اگه یه نگاهی به توئیت جناب کریمی قدوسی بیاندازید او نوشته احمد خاتمی، دیگر تعصب کورکورانه در این حدش را ندیده بودیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
قدیما تو کتاب سوم دبستان داستان چکپان دروغگ بود و بچه ها یاد میگرفتند که دروغ بد است و ضرر دارد ولی ان داستان برداشته شد و شاید دلیل اینهمه کذبگویی یکیش این باشه
فدوسی خان ظاهرا فکر می کنه شب اول قبر و بررخ و قیامت فقط برای خاتمی این سید عزیزه.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
وقتي قدوسي آنحا نبود چطور اينطور راحت دروغ ميگويد ؟ چرا از تهمت زدن ابا ندارد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
خدا جواب عزت ایشون و همراهانشون رو بده بااون نامه نگاری تاریخی شون
عجب قدرت تخیلی دارد این آقای کریمی قدوسی! آگاتا کریستی پیش ایشون هیچ است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
عجب اندیشه بلندی دارد !!!!!!که از اینهمه تهمت نمی لرزد
برای ترویج دموکراسی، از ال سعود وام گرفتند! خخخ
سوال من از آقای قدوسی این هست که فکر نمی کنید به عنوان عضو کمیسیون امنیت مجلس وقتی این حرف رو راجع به رییس جمهور سابق ایران اعلام میکنید (گیریم هم که درست باشه که هیچ مستنداتی ارائه نشده ) فکر نمیکنید چه برد رسانه ای و تبلیغاتی جهت تحقیر ایران ایجاد کردین ، فکر نمیکنین جناح بازی یه مرزی داره و اون مصلحت و عزت کشور ایران هست ؟!
پاسخ ها
محمد
| Germany |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
اقای قدوسی الان میدون ان پی تی باید بگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
ایشان و دوستانشان فقط برنده شدن و بالا امدن جناح کم تعداد و پرقدرتشان مهم است و کاری به ابرو و احترام کشور ندارند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
احسنت بر شما ،من به خاتمی و قدوسی کاری ندارم ولی میدونم برای یه ایرانی زشته که این حرفا رو بزنه و حتی اگر هم گفته باشه من تکرار نمیکنم چون از اون هم نااگاهترم
مهریه باعث که خیلی ازدختران باوضعیت قیمت سکه وسوسه شده وقبل ازازدواج مهریه خودرابه اجرا میکذارند ومتاسفانه اقایان بدونبوجه به شرایط فعلی جوانان جوانان روانه زندان مینمایند جادارد قوه قضاییه بجای زندان که اصلا حلال مشکلات نمیباش ذاهکاری بیندیشند
پاسخ ها
حامد
| Germany |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
سلام.
این چه طرزشه آخه. قوه قضاییه راهکار بیاندیشه؟ راهکار رو باید دولت بده. قانونی هم اگه باشه باید مجلس تصویب کنه به قوه قضاییه ربطی نداره اصلا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
تنها راه به روز کردن کلیه ی قوانین شرع در این مورده
قوانین ازدواج - ارث - حضانت - دیه و .... باید همزمان بازنگری بشن چون به هم مربوط هستند
ایران نیاز به یک رفورم درست و حسابی داره.
منظور هم سیاسی نیست، فرهنگی هست.
تو رسانه های زنجیره ای اصلاحات ، از بن سلمان به عنوان
«جسور» !! « قهرمان» یاد میشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
مزخرف نگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
قتلهای زنجیره ای شده رسانه زنجیره ای فعلاتمام تریبنونها دست اصول گراهاست ؟ شما یه عادل فردوسی پور رو نمیتونید تحمل کنید غیر زنحیره ای ؟؟؟؟ا
عباس
| Germany |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
وای بر دروغگو یان
خاتمی ممنوع التصویر و ممنوع الخروج و ممنوع السخنرانی و ممنوع ال همه چیز است. بازم از محبوبیتش ناراحتند و مرتب دروغ می بافند براش.
پاسخ ها
مهدى
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
كي گفته خاتمي محبوبه؟ بسه ديگه.باهمين فكرهاهنوزهم مشغوليد.
مهدی دوصفرهفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
بیسواد این احمد خاتمیه نه محمد خاتمی!!!!!!
خخخخخخخخخخ!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
اخر از قدیم گفتند فیل زنده و مرده اش یک قیمته و وقتی ایشان از همه نوع ابزار پاسخگویی و دفاع محروم شده واقعا تلخه که عده ای با عناوین و ظاهر متدین به ایشان اینهمه نسبت های دروغ و زشت می دهند
البته اصل کار مردم هستند
نابینایی در خیابان گدایی میکرد و پلاکاردی داشت که روی آن نوشته بود به من کمک کنید من گرسنه ام

اما هیچکس کمک نمیکرد

رهگذری نوشته روی پلاکارد را به صورت زیر تغییر داد

امروز روز زیبایی هست و من از دیدن آن محرومم

هر کسی که این نوشته رو مدید اشک در چشمانش جمع میشد و سجده شکر را به جا می آورد و یک اسکناس 1000 دلاری به پیرمرد میداد

بعد از یک ماه پیرمرد تبدیل به یک ملیونر ثروتمند شد که صاحب یک هتل بزرگ شد

روزی همان کسی که برای او نوشته روی پلاکارد رو تغییر داده بود نزد او آمد و به او گفت من همان هستم که نوشته روی پلاکارد رو برای تو تغییر دادم و الان ثروتی که داری مدیون منی پس الان باید به من 10000 دلار بدی

پیرمرد نگهبانان هتل را صدا زد و گفت این فرد رو از هتل بندازید بیرون و دیگر او را به هتل من راه ندهید

پیرمرد مراتب ترقی را یکی پس از دیگری طی نمود اما شیطان او را فریب داد و غرق در شهوات شد

بالاخره یک شب عزرائیل آمد و اور را با خود برد
فکر کنم برخی اگر یک روز به کسی تهمت نزنند شب خوابشان نمی برد
ای وای و صد وای از فساد در این کشور ، از برخی مسدولان گرفته تا یک شیاد که با راه انداختن یک سایت فروش سکه میلیاردها تومان سرمایه های مردم را بالا کشید. سوال من این است که یک انسان چقدر به پول نیاز دارد که حاضر است برای این مدت عمر کوتاه با سرمایه های دیگران این چنین کند....
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
ایشان شیاد نیستند! بلکه کسانی که باولع سکه ودلار می خرند وباعث گرانی در کشور شده واقتصاد راخراب
اندومردم رابدبخت کرداه ااند شیادند!اتفاقا دست ایشان درد نکند که مکافات عمل اینها شده است وانتقام مردم را ازاین عوامل گرانی واخلال گران اقتصادی گرفته است
سلام
زندانها ديگه گنجايش بدهكاران مهريه سكه را ندارند و اوضاع بحراني شده
چرا قوه قضايه ورود نمي كند
نرخ سكه مهريه اگه به تاريخ وقوع عقد محاسبه شود بسياري از مشكلات زندانيان حل مي شود
به آقاي لاريجاني منعكس نماييد ما كه دسترسي نداريم
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
خود مسولین مربوطه اونارو انداختن زندان ، چطور خودش ورود کنه اخه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
من که ازدواج کردم سکه هشتاد هزار تومن بود !
تورم چقدر رشد کرده ؟؟ با انصاف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
بله دسترسی ندارید چون شفافیت در کار نمایندگان نیست
#شفافیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
آیه الله مکارم فرموده چون مهریه یک نوع هدیه است هر چه این هدیه از 3-4 سال درآمد مرد بیشتر باشد غرری است و لازم به پرداخت نمی باشد.
لطفا قوه قضاییه این فتوای شرعی را اجرا نماید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
نمی شه که مهریه اینطور تغییر کنه و حق طلاق هم با مرد باشه و مرد هر وقت اراده کرد به زن بگه خوش آمدی که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
ناشناس 6:53 عزیز
شما که ازدواج کردید همسرتون یک جوان 20 ساله بوده اگر تونستید همسرتان رو به اون سن برگردونید، مهریه رو هم با اون نرخ حساب کنید
بهتره گفته بشه متهم سکه ثامن فراری داده شد ؟! بابا بسه دیگه ملت فیلم کردین .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
سكه ثامن را در سايتهاي خبري اصولگرتبليغ ميكردند چرا
دیگه حالم بد میشه از خوندن این خبرها.
فلانی سالها با مدرک جعلی رئیس فلان سازمان بوده !
فلان مسئول دزدی کرد و دقیقه ی نود تونسته فرار کنه !
بازنشسته ها همچنان سر کارند و حاصر نیستند جای خودشون را به جوون ها بدند.
و و و
شما بودی حالت بد نمی شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
ما دیگر اگر یکروز اخبار فساد افرادی که ظاهر شون همه با تقوا و عناوینشون یک تریلی نیاز دارد را نشنویم خمار میشویم
واقعا یکبار سازمان امار یک مقایسه و محاسباتخلاف و فساد در سطح مدیران را با یک کشور مشابه خودمان منتشر کند ببینیم چقدر سبقت گرفتیم....
تا چند روز اینده جزییات افرادی که ارز دولتی گرفتتد منتشر خواهد شد و معلوم خواهد چپاولگران ملت چه کسانی هستنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
حالا معلوم هم بشه دردی از من و تو دوا میشه هموطن؟
مسلمان به کسی تهمت نمی زند . به جای این حرف ها ، لیست دریافت کنندگان ارز رو تماشا کن
یکی به این قدوسی بگه تو اونجا بودی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
مثل ادعای دو تابعیتی بودن ظریف که از او رسانه ها سند خواستند ،گفت "براساس تحقیقات میدانی"!!!!! بهداین نتیجه رسیده
مهریه مردان را بیچاره کرده از اسلام خیلی از زنان فقط دریافت مهریه اش را انجام می دهند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
اینقدر حقوق عجیب و غریب برای مردها قائل شدند و اینقدر تبعیض زیاده که مهریه تنها حق زنهاست
شما برو قوانین ارث را مطالعه کن
زن چقدر از شوهرش ارث می بره ؟؟
من با چشم خودم شاهد بودم که مردی فوت کرد و کلیه ی ماترک بین بچه ها تقسیم شد و به مادر بیچاره فقط در حد یک پیش قسط اجاره منزل رسید بدون هیچ چیز دیگه
واقعا برای خرج زندگیش مونده بود بهد 50 سال زندگی مشترک و 65 سال سن !
شماها که با مهریه مخالفین از این چیزها خبر دارین ؟
قوانین دیه و ارث و حضانت و شهادت و ...
اصلا تمام حقوقی که زن بعد از ازدواج از دست می ده
بهتره به دنبال برابری جنسیتی باشیم
نصف جمعیت ایران را نصف انسان فرض نکنیم
دست از چرتکه انداختن در تمام امور برداریم
نه فقط ازدواج
برای دیه و ارث هم منصفانه انسانها را برابر ببینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
آیه الله مکارم فرموده چون مهریه یک نوع هدیه است هر چه این هدی از 3-4 سال درآمد مرد بیشتر باشد غرری است و لازم به پرداخت نمی باشد.
لطفا قوه قضاییه این فتوای شرعی را اجرا نماید.
دیه منصفانه یعنی چه؟ دیه مرد به زنش می رسد و دیه زن به شوهر. پس باز نفع زن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
چرا مطالعه نکرده نظر می ذیم ماها
در ارث و دیه فرزندان و خانواده ی مرد هم از اموال مرد سهم دارند
اینکه زن فقط یک هشتم اموال مرد سهم داره چی ؟؟
اینکه از ماترک درش نصف برادران ارث می بره چی؟؟
مدام استدلال می کنید که زن مهریه داره بنابراین از فلا ن و فلان نصف سهم ببره
دختران مجرد چی ؟
من دختر مجردی را سراغ دارم که 15 سال پدر و مادر از پا افتاده اش را مواظبت کرد بعد فوت پدر برادران که کوچکترین کمکی در بیماری والدین نکرده بودند خانه و مغازه را فروختند و سهم خودشان را برداشتند و مادر بیمار و دختر را مستاجر و بی درامد رها کردند
حالا اگر اون مادر مهریه داشت اقلا اندکی از مشکلاتش حل می شد
اینکه روی هوا بکوییم مهریه نباشه و عواقب کار را نبینیم منطقی و عاقلانه است ؟
من به چشم خود دیدم که بعد فوت پسر پدر بزرگ بچه ها منزل مسکونی را که با وام عروسش خریداریشده بود فروخت تا پسر دیگرش را که به خاطر چک بی محل در زندان بود آزاد کنه
جالب اینکه عروس و نوه ها مجبور شدند در زیر زمین تاریک و نمناک منزل پدر بزرگ زندگی کنند و عروس بیچاره قسط های وامی را که برای خانه گرفته بود از حقوقش پرداخت کنه
حالا اگه اون زن مهریه داشت سریعا اقدام می کرد و خانه و کاشانه اش را از دست نمی داد
مهریه تنها پشتوانه ی زن است
نمی شه که زن بی پشتوانه رها بشه و حق طلاق با مرد باشه قانون ارث و دیه هم تغییر نکنه
حصانت و ولایت فرزندان با مرد باشه و زن هم مهریه نداشته باشه که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
اقا جان ما دیه بیشتر نمیخواهیم

لطفا مساوات رعایت بشه ، نه بیشتر نه کمتر
الان جوری شده دخترها بیشتر به پدرو مادرشون کمک میکنند بعد میبینی پسری که سر سوزن کمک نکرده میاد همه چیز رو جارو میکنه میبره
خدارو خوش میاد؟
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
نه دیه مرد به زن می رسد و نه دیه زن به مرد!
دیه به صاحبان خون میرسد. پدر و مادر و فرزندان
فقط در یک دستگاه ۲۷۰۰ بازنشسته وجود دارد!
افراد مفت خور.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
فقط عزراییل میتواند اکثر مدیران بازنشته رو از صندلی ریاست جدا کند و بس
لیست ارز بگیران چه غوغایی کنه ، انوفت معلوم خواهد شد چرا یه عده از شفافیت مالی میترسن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
میلیون ها لایک
برای حل موقت مشکل مهریه، باید قانونی تصویب بشه که به مردان اجازه بده بتونن بجای پرداخت مهریه، حق طلاق به زن بدن و همینطور نصف اموالی که دارن.
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
فرقی نکرد که این؟ به فکر استحکتم زندگی بودید یا حساب کتاب زندگی ؟
هزینه های مراسمات ازدواج، مسکن، خانه با مرد خانه است، در پایان هم نصف اموال رو با حق طلاق بدن به خانم؟!!
هیچ منطقی دیده نمیشه.
یه پیشنهاد این می تونه باشه که هر کی هر چی اورده توی زندگی در صورت عدم توافق و رسیدن .
.به طلاق همون رو ببره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
به هر حال زنی که از بسیاری از حقوق خود چشم پوشی می کنه باید در عوض تضمینی داشته باشه
نمی شه که بیاد چندین سال در منزل شما کلفتی کنه و بچه به دنیا بیاره و شما هر وقت صلاح دونستین طلاق بدین و روانه ی خیابانش کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
پسرای الان که الحمدالله هیچی ندارن
جهاز رو که بابای بیچاره عروس میده
خونواده پسر هم که از اول ناله میکنن که نداریم
نه طلای درست و حسابی
نه مراسم خوبی
و نه خونه ای
و اگر هم چیزی هست همش با قرض و قوله و وام
که عروس و داماد بدبخت تا سالهای

سال باید وام بدن، عروس با هزار ارزو میاد ولی فقط صبر و تحمل که درست میشه بعد خدارو خوش میاد فردا که درست شد به زندگیش و به جوونیش خیانت بشه؟ اخرش بشه طلاق؟
البته من خیلی خانوواده هارو هم دیدم که پسرها تمام موارد از جمله تهیه .جهیزیه رو دوششون هست.
باید تصویب بشه بعد از تاریخ عقد هرچی به اسم دختر و پسر شده بعد از طلاق باید نصف بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
عباس آقا اگه منظور شما جهیزیه است که جنس دست دوم اصلا ارزش نداره
خیلی احساس زرنگ بودن می کنی شما ؟؟
چرا بازار ارز ارام نمیگیرد
۱_ تامین کسری بودجه
۲_ قدرت مانور بالای دلالان و همراه کردن مردم عادی با خود
۳_ عدم اعتماد به اینده و ترس از ان
۴_ درگیر کردن بسیاری از مردم با دلال بازی و خرید سکه و طلا باعث شده که این افراد بخاطر جلوگیری از ضرر جو رو اشفته میکنند
۵_ اظهارات غیر مسئولانه بعضیها از افراد تریبون دار .
اگه فقط ۱۰ روز ملت با سوداگران امنیت و اقتصاد کشور همراهی نکنتد وضعیت به همان سرعت عادی خواهد شد و کسانی که دلار خریدن فکر نکنند ادامه این وضعیت به کباب میرستد مواظب کما هم باشید .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
آقای عقل کل کسی که دلار می خره به فکر کباب نیست. عزیز به فکر حفظ سرمایش هست.
هنوز به این بلوغ نرسیدی فکر میکنی مردم برای سود دلار میخرند. شما فرق بین سود و حفظ سرمایه رو بدون بعد بیا راهکار بده.
از شکم سیری فرمایش نکن.
من میخوام خونه بخرم 10 سال پسکار کردم پس انداز کردم. توی این مدت خونه دو برابر شده. و هر روز هم که میگذه گرونتر میشه.
مشکلاینه که امثال شما ها بدون هیچ دانشی نسخه می پیچید.
اصلا میدونی پول چیه؟ اصلا میدونی که این اوضاع نابسامان بخاطر چه چیزی بوجود اومده؟
کسی به کباب میرسه که دلار گرون شده باشه و بقیه کالاها سر جای خودش مونده باشه. یا یک دلال بسیار مایه دار که با مثلا در همین نوسانات دلار رو ارزون بخره و گرون بفروشه.
چقدر فکر میکنم گاهی افرادی پیشم میایند و میگویند موی سر آن دختر را ندیدی طرز لباس را ندیدی . آهنگ گوش دادن حرام هست و مبتذل هست . پیش خودم فکر میکنم آیا او مغز مفت گیر آورده که چنین میگوید از آنها پرسش میکنم که خبر داری فلان جا امروز با ۱۶ هزار میلیارد فرار کرد و سپس همسرش در رفت میگوید دروغ هست . ارزشها جایش عوض شده . . چرا شرکت ها را به خصوصی کارامد نمیدن . چرا سرمایه مردم چنین میکنند در صورتی در شهر دویست هزار نفری ام آر ای ندارد و بیمارستان ۶۰ سال پبش در حال فرسایش هست . فقط منتظر زمین لرزه هست
سید مهدی هاشمی است که در دوران دولت قبل، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بود و 4 سال نیز در مجلس شورای اسلامی حضور داشت. او همچنین رئیس کمیسیون عمران نیز بود. سید مهدی هاشمی چندی نیز با حکم محمود احمدی نژاد سرپرست وزیر کشور بود. همچنین معاونت عمرانی وزارت کشور نیز بر عهده او بوده است. در جریان انتخابات ۱۳۹۶ او رئیس ستاد انتخابات سید ابراهیم رئیسی در استان تهران بود.
بدی حرفهای کریمی قدوسی این است که خودش هم می داند که این حرفها را کسی باور نمی کند ، اما سوال من این است که چرا چنین دروغ های شاخداری می گوید ، شده حکایت جرج سورس و کیهان .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
جراحرفهايشان را كسي باور نميكند؟ كسانيكه به اوشان راي داده اند باور ميكنند
یعنی اگر ثابت بشه حرف های کریمی قدوسی دروغ باشه میدانید چقدر به شعار سیاست ما عین دیانت ماست آسیب وارد میکنه . هنوز تا قیامت خیلی فاصله هست . بمردم یاد دادید دروع نگید خدا دروغگو را دوست نداره . . بنظرم بخاطر این گفته که در ۱۴۰۰ ایشان مهره سوخته باشند تا تاثیری در انتخابات نداشته باشند ایشان باید بداند که خاتمی خواست به تفکر همین افراد اصلاحات را انجام بده که به بهانه قدرت هر حرفی و عملی جایز نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
تمام این تهمتها را به خاتمی می زند که در هیچ شرایطی اخلاق و ادب را فراموش نکرد.... خاتمی در دلمان جای دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
اتفاقا اگر مدرس زنده بود حرفش را قطعا پس از دیدن این حجم از مدیرانب یکفایت که جوانان را نسبت به دین فراری
دادند و اکثرا ناک ارامد هستند
چرا نظرات مثبت و منفی حذف شده. تابناک در راستای شفافیت خبری این کارو کرده؟
فساد ایران را برداشته
چرا سیستم لایک کردن کامنت ها رو حذف کردین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
به دلیل اعتراضات تند روها آخه میگفتند اینهایی که منفی میدن منافق هستند یا اینکه توسط کامپیوتر نظرات دستکاری میشه یا... از این جور حرفها نمیخوان باور کنند مردم ناراحتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
دستور از بالا بوده چون حجم مخالفان خیلی خیلی بیشتر از موافقان بوده
من از هموطنان دلسوز کشور که سواد دارند و دست بقلم هستند و طرفدار این جناح بازی نیستند واقعا بیاییم در همین سایت تابناک نسبت به سوادمان نظرات را کارشناسی تر بنویسیم چون با اینکه هم وقت برای نوشتن و هم وقت دیگران و هزینه اینترنتی میدهیم حداقل برای ازیاد معلومات باشد نه فقط بصرف خالی کردن احساسات و هیجانات . مثلا در مواردی مانند چرا توی این چهل سال همیشه مردم در تورم بودند و زیر سایه جنگ زندگی میکنند چرا به محیط زیست زیاد بها داده نمیشود چرا این گرانی همیشه با ما هست . چرا باید همیشه ما خوبان بتشیم کشورهای دیگر خوب نیستند
تابناک مثبت و منفی چرا حذف کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برادران عزیز تابناک مطلبی میخواستم عرض کنم که بنوعی پاسخ اقای سلیمی نمین هم است دو روز پیش رفتم رب گوجه فرنگی بخرم بقال که از قدیم با او اشنا بودم رفت و از پشت مغازه یک عدد مارک .. اورد و به 20 هزار تومان بمن داد در همین حین خانم جوانی وارد شد و با خنده گفت اقای ناصر 5 تا کارتن رب گوچه فلان را دارم میخرید اقا ناصر گفت خانم فلانی از هر کی بخرم از شما نمیخرم یکهفته راه می افتید هر چه رب در منطقه است میخرید و حالا میخواهید چند برابر بفروشید . برادران عزیز ببنید ما از کجا داریم ضربه میخوریم فرض کنید این خانم قرار باشد این رب هاییکه انبار کرده استفاده کند قطعا تا دوسال رب نیاز ندارد یعنی اقا ناصر باید با رکودی دوساله دست و پنجه نرم کند خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
این خانم از کجا میدونسته رب گرون میخواد بشه؟
چرا شما مشکل رو بیخودی میپیچونی!
پارسال گوجه رو دست کشاورز مونده بود. هیچ کس حاضر نبود بخره. امثال در منطقه ما کم کاشتن. خب معلومه که این اتفاق می افته.
این داستان هم مال دیروز و امروز نیست.
تا بوده من یادم میاد یک سال یک محصولی رو دست کشاورز باد میکنه و سال بعد حکم طلا رو پیدا میکنه.
پارسال همه جا پر از سیب بود. کیلویی 500 تومن 1000 تومن خرید و فروش میشد.
این ها از مدیریت کشاورزی هست. نه دست دلال هست نه کشاورز.
هفته پیش داخل جهارشنبه بازار به چشم خود هجوم ملت رو برای خرید سیب زمینی و زد و خوردی که حتی کم مونده بود منجر به قتل بشه دیدم ،واقعا اگه قحطی بشه این ملت به هیچ کس رحم نمیکنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
از کوزه برون همان تراود که در اوست
تربیت و بالا بردن سطح فرهنگ و انصاف یک ملت با مسولان است که اصلا به اندازه کافی و لازم انجام نشده
و از طرفی مردم به قولهای مسولین که هزاران بار انجام نگرفته اعتمادی ندارند و برای حفظ خانواده از اسیب گرسنگی دست به هر کاری میزنند
و وقتی میبینند که خیلی از بزرگان راحت برای راحتی و پیشرفت در این دنیا اینقدر راحت کذب میگویند ، اعتقاد دینی و انصافشان بشدت تنزل و شکسته و به احدی جز خود فکر نمی کنند
به نقل و قول توجه بفرمایید . مقاومت را از یمنی ها یاد بگیرید . سوال . فرزندان همبن آقا کجا زندگی میکنند چقدر در راه همین فداکاری که میگوید فداکاری کرده . ببخشید فدا کاری شده مال مردم . یاد دوره سربازی خودم در سال ۶۵ در منطقه جنوب افتادم که فداکاری فقط برای پیاده بوده نه سواره . ببخشید دیگه فرق کرده حالا خودت جلو بیفت من پشت سرت . فرزندت جلو بیفته بعد فرزند من . تو که ایده پردازی میکنی اول خودت عمل کن سختی و گرانی و مال من هست و خوشی مال شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
هزاران لایک گل گفتی
آقای خادمی شما فرموده اید که اگر اهواز بودم چهل میلیون میگرفتم... حق چه کسی را امثال شما می گیرند،من چهار ساله نتونستم یه کار ثابت پیدا کنم وجوونیم جلو چشمام داره نابود میشه اونوقت شما ماهی بیست وهفت میلیون میگیری...
در جواب کاربر محترم حامد که گفتند بخاطر گرانی طلا مهریه را اجرا گذاشتند . حامد جان همه این امور راهکار دارد . انتخاب همسر در ایران اشتباه هست یعنی امکان دارد هیچ آشنایی نداشته باشند و دوم اینکه اگر مهریه زیاد هست چرا باید جوانان امضا کنند . آخه چه دلیلی داردموقع خواستگاری طرفین یک مشت دروغ و یک مشت راست را بهم تحویل بدهند . باید این فرهنگ خواستگاری به این شکل و مهریه و مراسم ازدواج سنگین و خسته کننده و هزینه بر را مردم عوص کنند و جایش را فرهنگ ازدواج آسان بگیرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
دوست عزیز شما برو قانون ارث و دیه را مطالعه که
بعد بیا منصفانه با هم صحبت کنیم
نمی شه که قوانینی که به نفع شماست پابرجا باشه ولی قوانینی که به ضرر شماست تغییر کنه !
وقتی حق طلاق و خروج از منزل و خروج از کشور و کار و حضانت و ولایت و هزاران حق دیگه به شما داده می شه خوشحالید و احساس غرور می کنید ،اصلا به ذهنتان می رسد همسر شما که این حقوق را ندارد چه حالی دارد ؟؟باید انسانها در برابر قانون فارغ از جنسیت یکسان دیده شوند
از اینکه در این سایت خبرهای اینچنینی پخش میکند چون خبر دیگری وجود ندارد . آخه چه چیزی دیگری باید در این بسته خبری باشد اما من بشما هموطنانم امید میدهم و میگویم که تمام مسئولان ملت خود را فراموش کردند و فقط به گفتمان خودشان فکر میکردند اما با آزمون و خطا بهرحال از آن دوران گذر میکنند و خودشان پخته تر در امور سیاسی میشوند . بنابراین همه این حرف ها که میشنوی که فلانی اختلاض کرد و فرار کرد یعنی باید اینکارها میشد تا بعدا اصلاحات انجام بگیرد ما آینده خوبی خواهیم داشت
من از کاربران محترمی که در فضای مجازی گفت و شنو د میکنند و حرف های دلسوزانه و خیر خواهانه میزنند سپاسگزارم ولی گاهی کاربر محترمی میگید درود بر فلانی که ضد فساد ورانت هست . بنابراین من از ایشان میخواهم که حالا سواد داری یک سرچی بکنید ببینید شرکتی که خودم در آن چند یال پیش شاغل بودم ولی همان سخصی که از او طرفداری میکنی به نازلترین قیمت واگذار کرد . بقیه توضیحات در همان سایت ببینید این واگذاری به سهم ۴۸ درصد در یال ۸۸ اتفاق افتاد بی زحمت جستجو کنید واگذاری شرکت آب وبرق کیش تا بعدا با هم گفتگو در سایت داشته باشیم
من دغدغه گرانی ندارم . با آنکه وضع مالی خوبی ندارم اما فکر روز و شب من آن چیزهای که کاربران محترم مینویسند نیست . فکرم روز و شب این هست که تنها فرزند پسرم که نتوانستم مثل خیلی از افراد که با پارتی و سهمیه بندی فرزندانشان را به شهر خودشان آوردند بیاورم ایشان در مرز آذربایجان در بالای قلل هستند . من دغدغه سربازی و کار بعد از سربازی و سپس ازدواج ایشان را دارم . خانه و ووو من چکار دارم که ولایتی دغدعه اش چی باسد بدرد من چی میخورد کلی از عمر ما خانوادها در تنش و استرس و مخارج سربازی ووو خسته کننده هست
خداروشکر همیشه هم فرد متهم یک روز قبل از قرار بازداشت فرار میکنه و همیشه هم بصورت الفبا اسمشون گفته میشه که خدای ننکرده بهشون بر نخوره که این همه ثروت مردم رو بالا کشیدن و کانال زدن به اون ور مرزها....ای کاش که یکروزی جیب های شماها پر بشه و دست از سر مردم بر دارین
قاضی زاده هاشمی وصولگرای در لباس اصولگرا
با سلام
اگر آقای کریمی قدوسی کذب میگوید، اصلاح طلبان بفرمایند این همه هزینه عی کمپین های انتخاباتی خود را از کجا می آورند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
فعلا که تمام مراکز پولدهر دست اصولگرایان است.اصلاح طلبها یکدهم اصولگراها ریخت و پاش ندارند و مهندسی امتخابات هم نکرده و نمی کنند
متاسفانه اقای قدوسی چندین ساله با مهندسی ارا و استان قدس جای نمایندگان واقعی را گرفته است و با افترا علنا تیشه به ریشه اخلاق می زند و کسی هم نیست که جلوی این حرفهارا بگیرد .ایشان با این تهمتی که زدند مجرم هستند یا باید ثابت کند که خاتمی چنین حرکتی را داشته یا تاوان جرمش را بکشد.2به جرائت می توانم بگویم 90 درصد جوانان نماز نمی خوانند و انهایی هم که می خواندند با عملکرد اقایان از دین گری ان و تارک صلاه شده اند البته گاها برای استخدام و مراسمات خاص برای ریا عده ایی تظاهر می کنند حال این امار را با اول انقلاب مقایسه کنید ببینید چرا جوانان اینطور شدند.
لعنت و نفرین مردم بر کسانی که ناعادلانه حقوق و مزایای نجومی می گیرند ........
نتایج آزمون فراگیر دستگاه های دولتی 96 اعلام شده اما پذیرفته شدگان هنوز مشغول به کار نشدن و صداشون نزدن
دولت داره زمان میخره، چرا اینقد لفتش میدن
من قسمت بنادر و دریانوردی بندر امام قبول شدم ولی همچنان منتظر
تابناک لطفا پیگیریش کن
قابلیت مثبت و منفی دادن به نظرات رو هم که بستین ...
یعنی همه جوره دارین سانسور میکنین ...

مردم حتی توی فضای مجازی هم حق اظهار نظر ندارن ...
اون منفیا همش از لج سانسور هایی هست که میکنین ...
با توجه به اينكه اقاى كريمى قدوسى در ان جلسه كذائى مورد ادعايشان حضور نداشته اند چگونه از مفاد مذاكره اقاى خاتمى و ملك عبدالله ، انهم به اين دقت ، اگاه شده اند ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
کیلومتر که نمی اندازد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
چندی قبل هم ادعایی در مورد علا الدین بروجردی مطرح کرده بود که ایشان شکایت کرد و آ.قدوسی ابتدا به زندان و بعد جریمه نقدی محکوم شد...خبرش در رسانه ها منتشر شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
اگه یکی از این تهمتها را اصلاح طلبها زده بودند چها که نمی کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
شورای محترم نگهبان لطفا همین استدلال کافیست این شخص را تایید صلاحیت نکنید
البته در شان آقای خاتمی نیست که به چنین سخنان نغزی جواب دهد و همین سکوت و آرامش ایشان است که برخی را عصبانی میکند!!!
پاسخ ناشناس به کامنت ناشناس 1
برادر اگر نمازخواندم مردم به خاطر عملکرد مسئولین نیست چرا اصلا ستاد اقامه نماز ایجاد شده. به مسئولین چه مربوط وارد اعتقادات مردم شوند. چند نفر نماز می خوانند چند نفر نمیخوانند؟!!!
طرف یک سکه هم نداره بعدمیاد ۲۰۰عددسکه مهریه میکنه ..برادرمن اون دورانی که میگفتن کی داده کی گرفته تمام شده الان همه میگیرن خودتوالکی بدهکارنکن
چرا باید جلوی تبلیغ سایر فرق راگرفت؟
منطق شیعه محکم و قابل دفاع هست چرا باید از شنیدن حرف دیگران واهمه داشت؟ مگر نه اینکه حرف شیعه قابل قبول تر است؟
بگذاریم آنها هم مثل ما ومثل همه دنیا تبلیغ کنند.
آقای کریمی قدوسی! لطفاسکوت کن...............
باسلام ،ایا صنایع خودرو سازی هم مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان میشود؟؟؟؟چون شنیدم خیلی بازنشسته در این صنایع مشغول بکار مباشند.
این کریمی قدوسی ، پشتش گرم است وابایی ازتهمت زدن ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
جناب علم الهدی کجایی که کمی درس اخلاق به همشهریتان دهید......چطور در انبوه تهمتها و اخبار کذب ایشان سکوت کرده اید
جمع کنید این قانون مهریه رابه جوانان ما تحمیل شده وباعث بدبختی و فلاکت انان شده و باعث شده تا یک عده سودجو و متظاهر فقط بخاطر کسب درامد ازدواج کنند نه علاقه و عاطفه.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
مهریه دستور صریح شرع است
صراحتا در قران ذکر شده
نه مثل برخی قوانین که هیج صراحتی نداره که هیچ تفاسیر مختلف هم داره ولی بطور سلیقه ای تبدیل شده به رکن اساسی
قوانین باید بازنگری بشه نه فقط اون که به ضرر شماست
این پروانه سلحشوری هنوز هستش؟
اقا رئیس سازمان حمل و نقل 37 ساله مشغوله و از زمان تصدی هم حمل و نقل را به هم ریخته . هم راهداری را. ایشان واقعا نمیتونه با کامپیوتر کار کنه . چند تن از اعضای هیئت عامل سازمان بازنشسته شدند ولی هنوز در خانه های سازمانی در نیاوران زندگی میکنند و راننده دارند و مشاورند . و صد البته حقوقهای چند ده میلیونی میگیرند . فکر کنم مدیر مدیر میماند تازمان فوت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
یکی از فامیل های ما مدیر جایی بود و راننده داشت
میامد توی خونه ی ما به بهانه ماموریت داستان تعریف می کردو حتی با پدر من شطرنج بازی می کرد
راننده بیچاره جلوی در در تابستان و زمستان توی ماشین منتظر می موند
همش هم می گفت راننده ام اینطور راننده ام اونطور !
من خیلی دلم برای راننده ی بد بخت می سوخت !
حذف لایک، ترس از رفراندوم غیررسمی!
آقای کریمی قدوسی هرکس این اصلاعات را به شماداده سرکارگذاشته شمارا..
آمار نماز درست نیست آدم می شناسیم نمازمی خواند مشروب هم می خورد این یک واقعیت تلخ است.
کریمی ناقدوسی تواونجابودی ؟
متاسفانه بی کفایتی در بین مدیران موج می زند! با تغییر حداقل 5000 مدیر ناکارامد در عرصه مدیریت، راه را برای شکوفایی کشور باز کنید!
میگم این دوست محترم خیلی خیلی خیلی خوشبینانه نگاه نکرده گفته 42 درصد جوانان نماز می خونن؟!!!!! اگر بلد نیستن مسئوین آمار بگیرن بهشون یاد بدیم، بنظر من مشکل اساسی مملکت آمارگیری مسیولینه! چون تقریبا همه آمارشون اشتباهه. پیشنهاد می کنم علم آمار رو بهشون یاد بدید شاید وضع مملکت درست بشه. اگر درست نشد صداقت رو هم بهشون یاد ندید.
من نمیدونم چرا خراسانیا به این رای میدن
آقای قدوسی یه چیز بگو که بگنجه
کریمی قدوسی بجای این حرفهای تکراری به فکر وضعیت اقتصاد کشور باشد اگر یک انتخابات آزاد با حضور سید محمد خاتمی برگزار شود آنگاه اقای کریمی قدوسی جواب مردم را خواهید دید با حرف و تهمت کشور را نمی توان اداره کرد
مهدی حاجتی، عضو بازداشت شده این شورا
" فقط در یک دستگاه ۲۷۰۰ بازنشسته وجود دارد "
شما سازمان عریض و طویل صداوسیما را بچلوووووون بیش از 10 هزار بازنشسته ای که مثل کنه به پست و مناصب بالای خود چسبیده اند و رهایش نمی کنند بیرون می ریزد ( از رئیسش بگیر تا معاونان و مدیران ارشد و میانی و حتی آبدارچی هایش چه در تهران و چه در مراکزش ) .
خانواده پدر ی ومادری من از خانواده های بسیار پولدار و معروف بودند ولی خدا یه نعمت به ما داد پدر م از 16سالگی حدود 60_70سال پیش راهشو عوض کرد درس و بحث دانشگاهی و حوزوی انتخاب کرد ومن درک خوبی از مذموم بودن گرفتاری آدما بوسیله پول و قدرت دارم ای مردم در انتخاب نماینده ها دقت کنید کسی که گرفتار پول و قدرت باشه نمی تونه دنیا تون را بسازه آخرت که هیچ ااااااااااااااااااا.اقای خادمی متاسفم در جامعه فکر می کنن وزارت نفتی ها پولشون از پارو بالا میره وخیلی تحت فشارشون می گذارن و روح وروانمون را داغون کردن
چوپان دروغگو ، نمی دانم چرا دماغش دراز نمی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
این اقا اینجا که نزد طیف خودش هم اعتبار چندانی ندارد والا تا الان براساس ادعاهایش نه ظریفی بود و نه روحانی و نه خاتمی و نه.....
تابناک با این راهی که یک مدت هست در پیشرفتی کم کم مشتریهات که همون خواننده ها و کامنت گزار های حرفه ای هستند از دست میدی چون ۱ - مثبت و منفی را حذف کردی ۲- خیلی دیر کامنتها را میگذاری و یا اصلآ بیخیال میشوی ۳- خیلی سانسور میکنی طوریکه منظور نویسنده کلآ عوض میشود با تشکر فراوان
اقای ولایتی ما مردم باید از مسوولین یاد بگیریم که چطور دارند زندگی می کنند ما در یمن جنگ زده وفقیر زندگی نمی کنیم ما در ایران ثروتمند و پر از منابع ولی فاقد یک مدیریت خوب زندگی می کنیم. وقتی می بینیم مسوولین نان جو و پیاز وبرگ درخت انگور می خورند ما هم حتما از انها تبعیت می کنیم. گاندی رهبر مردم هندوستان برای تحریم پارچه غربی لنگ به خود می بست و مردم هم تبعیت کردند مسولین از خودشان شروع کنند و نان و پیاز و برگ بخورند تا ما هم اینکار را بکنیم. و من خودم یکی از مریدان سر سخت شما خواهم بود که تا پای جان از دیدگاه شما دفاع خواهم کرد. لطفا یمن را با ایران مقایسه نکنید.
با سلام
چرا کسی به فکر شرکتهای خصولتی نیست تقریبا در شرکتهای خصولتی اکثر پستها توسط بازنشسته ها که از سیستم دولتی خارج می شوند اشغال شده است مثل شرکت پترو پارس شرکت فراب شرکت مپنا شرکت آب نیرو شرکتهای تابعه وزارت نفت و نیرو و مخابرات شرکتهای زیر مجموعه بانکها شرکتهای زیر مجموعه نهادها و....
بنظرم خروج بازنشستگان از سیستم دولت فقط یک دگر دیسی بیش نیست و این افراد وارد شرکتهای بخش خصولتی می شوند که بسیار خطرناکتر هم هستش
سازمان بازرسی کل کشور و قوه قضاییه و وزارت کار باید در این خصوص واکنش جدی نشان دهند ا
جناب قدوسی! اگه سرتون شلوغه، من براتون نوبت بگیرم....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
باور کن باحتمال زیاد اون دو سه کامنت بالا که ازش مثلا طرفداری کردند،کامنت خودشه
مردم از اسلام گریزان شده و نماز نمیخوانند به دلیل اینکه به قول مرحوم آیت الله منتظری ما از اسلام بد دفاع میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
بد دفاع نکرده ایم
از اسلام برای پرکردن جیب خود و خانواده استفاده کرده ایم
به نان اسلام جامعه را به خودی و غیر خودی تقسیم کرده ایم
به نام اسلام اکثریت مردم را فراموش کرده ایم و همه چیز را فدای آرمانهای خود کرده ایم
به قول آیت الله طالقانی به جایی رسیده ایم که از اسلام فقط سختگیری در حجاب خانم ها باقی مانده
آقای قدوسی هرچه می خواهی کذب بگو ماعزیزتر می شویم مارا ترور شخصیت کنید مردم شما را بهتر می شناسند ،
آقای کریمی قدوسی امام حسین فرمودند اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید
آقای کریمی قدوسی بارها سخنان کذب گفته اند و خدا میداند که ایشان در آخرت چگونه پاسخگو خواهد بود. همین کذبها ملت ما را بدبخت کرده.
جناب وزیر راه و شهرسازی



بازگشت به نشر اکاذیب جنابعالی طی نامه شماره 88081/100/02 مورخ 97/7/7 به آگاهی می‎رساند؛ با افتخار، اینجانب دانش‎آموخته "پیوسته کارشناسی ارشد" مهندسی معماری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی می‎باشم که از رساله "دکتری" عمران خود دفاع کرده‎ام. از مقتضیات وزیری سیاسی که بر مسند فنی فعلا تکیه داده است، همان به که اساساً فرضیات غلطی که به توشیح‎تان رساندند، پاسخ ندهم. بدیهی است این‎گونه ترورهای شخصیت در آستانه انتخابات نظام مهندسی، نشان از میزان تقدیتان به "اخلاق حرفه‎ای" است. لکن خدشه به عمل آمده به مدیریت‎های علمی کشور و توهین و... بدون پیگیری قانونی نخواهد ماند.



دکتر سیدمهدی هاشمی
نماینده مشهد سالهاست از این دست کارهای غیر درست میکند متاسفانه ، اما کسی جلو دارش نیست . اتهام بکسیکه امکان پاسخگویی ندارد هنر که نیست بلکه گناه است یقینا" .!!!
هیچ زن و مردی دوست ندارند زندگیشون به طلاق منجر بشه
ولی وقتی میشه هر دو مقصرند وقطعا یکی بیشتر

چه زن و چه مرد باید به دادگاه ثابت کنند که کدام بیشتر موجب سلب ارامش دیگری شده؟
دادگاه به هر کدوم که رای داد باید حقوقش رو و غرامت جوونیس رو تمام و کمال بده.
تمام اموالی که بعد از عقد به اسم هر یک از طرفین خورده باید نصف بشوند
فرزندان هم تحت حضانت فردی که حق به او داده شده باشند نه فردی که ارامش خانواده رو به هم زده
لطفا بنویسید جدیدترین کذب کریمی قدوسی علیه خاتمی
البته از حق نگذریم ابرخی فرزندان آقازاده ها که کیفیت نمازشان در بلاد کفر(کانادا) بهتر و بیشتر از ایران شده که خود جای خوشحالی داره.
وزارت نفت: خادمی فقط 65 میلیون تومان معوقات اضافه کار گرفته است
تازه معني عدالت و ايجاد برابري براي عموم رو فهميديم.
اره خوب با اين شرايط حقوق مسئولين سر وقت حقوق ميگيرن و امريكا هم با تحريمش هيچ قلطي نميكنه .
خوب از كلمه كارگر هم كه مشخصه اصلا از نظر مسئولين سرباز شطرنج شده .
اخه چه جوري بايد بگيم با يك ميليون تومن كدام يك از مسئولين ميتونن 30 روز زندگي كنن به خدا بترسيد
چهل در صد نماز می خونند؟؟؟؟؟ در خانواده ما که همچون مذهبی هستیم نسل دوم هیچکدام نماز نمی خوانند ،تازه در شرایطی که والدین خود را آدمهای خوبی می دانند ، آنها بخاطر رنجهایی که به اسم پیاده سازی اسلام کشیده اند زده‌اند زیر همه چیز ،ومن مادر که قبلاً خیلی نگران اینها بودم الان فکر می کنم شاید خدا نماز نخواندن اینها در اعتراض به بی عدالتی را به نماز خواندن ما برتری دهد !!!
بیماریهای اخلاقی معمولا درمان قطعی ندارد
من نماز میخوانم برای قرب به خدا هست . برای تشکر از خداوند هست که از رگ گردن بمن نزدیک هست . از اینکه تا این ساعتی که زنده هستم به دست اوست . من نماز را برای اینکه کسی از من خشنود باشد و راضی باشد نیست . خشنودی فقط برای خداوند هست و خود خدا هیچ نیازی بمن ندارد . من نباید در خیابان و بیابان نمایش دهم که مسلمانم این اشتباه هست که برای کار نماز بخوانم . برای رسیدن به ثروت و قدرت نمایش و نقش بازی کنم
اقای قدوسی اصلاحات با این عملکرد ضعیفش با دلاره 15000 هزار تمان دیگه اصلاحات نزد ملت ایران تمام شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
گمان کردی همه مثل خودت براساس پر بودن و خالی بودن شکم تصمیم می گیرند
با افزایش قیمت سکه بازار طلاق سکه شده واقعا برای خودمان متاسفم که انسانیت مان را به سکه می فروشیم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر