بازدید 42619
هزار و سیصد و چهل و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

اتفاق جالب برای وزیر ارتباطات در زمان تماشای دربی/جلسه فوری نمایندگان با روحانی/رتبه ایران در مرگ و میر ناشی از مصرف مشروبات الکلی و خودکشی

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: جلوگیری از یک حمله انتحاری در مرز خراسان/گوینده زن ورزشگاه، مجوز ورود نگرفت/عضو شورای شهر شیراز دستگیر شد/چرا دلار روز به روز گران تر می شود؟ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۳۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱ 27 September 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

جلوگیری از یک حمله انتحاری در مرز خراسان

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از تیزبینی و درایت مرزبانان این فرماندهی و جلوگیری از یک عملیات انتحاری خبر داد. سردار ماشاالله جان‌نثار در این خصوص اظهار کرد: در راستای انسداد کامل نوار مرز و جلوگیری از ورود هر گونه سلاح، مهمات و مواد مخدر به داخل کشور مرزبانان غیور و انقلابی این فرماندهی، موفق به کشف سلاح و مواد مخدر شدند وی افزود: مرزبانان در پی اشرافیت اطلاعاتی توانستند از انتقال محموله‌ای از سلاح و مهمات که با هدف شوم انجام عملیات انتحاری علیه مردم و دسته‌های عزاداری در ایام ماه محرم و صفر قصد ورود به کشور را داشتند جلوگیری کنند.

عذرخواهی شهرداری شیراز برای بیلبورد جنجالی

شهردار شیراز در نامه ای به رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، دستور بررسی موضوع نصب بنر با تصویری مذموم و غیرمرتبط با هفته دفاع مقدس در شیراز و برخورد جدی با تولید کنندگان این محتوای تصویری را صادر کرد. شهردار شیراز ضمن اشاره بر این موضوع که قصور رخ داده در نصب بنر مذموم در بسته های فرهنگی هفته دفاع مقدس، نابخشودنی است، اضافه کرد: مسئولان سازمان فرهنگی، حراست و اجرایی باید عاملان این اشتباه را شناسایی کنند و با کشف علت موضوع با مسببان اتفاق برخورد جدی انجام دهند. شهردار شیراز ضمن عذرخواهی از مردم متدین و شریف شیراز اضافه : لازم است سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نیز ضمن عذرخواهی از مردم فهیم، خانواده معزز شهدا،ایثارگران و همرزمانمان در دفاع مقدس، به ریشه های مشکوک این موضوع سریعا رسیدگی و گزارش آن را به مردم شیراز اعلام نماید. شامگاه چهارشنبه عکسی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه واحد تبلیغات شهری شهرداری شیراز در بنری که در میدان نمازی این شهر نصب شده عکسی متعلق به سربازان رژیم صهیونیستی را به عنوان رزمندگان دفاع مقدس استفاده کرده است.

گوینده زن ورزشگاه، مجوز ورود نگرفت

در حاشیه برگزاری داربی پایتخت گوینده زن ورزشگاه که بعضی اوقات در بازی‌های مختلف از جمله بازی‌های آسیایی به ورزشگاه می‌آمد، با دستور یگان ویژه مجوز حضور در استادیوم را پیدا نکرد. /ایلنا

مشایی به حکم دادگاه اعتراض کرد

فرزند اسفندیار رحیم‌مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور سابق از اعتراض و تجدیدنظر خواهی نسبت به حکم بدوی پدرش در تاریخ چهرم مهرماه خبر داد. 21 شهریورماه بود که غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران جزئیات حکم صادره برای رحیم‌مشایی در سه فقره عنوان اتهامی دایر بر اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت ملی، تبلیغ علیه نظام و توهین به مقامات قضایی به سبب انجام وظیفه را اعلام کرد. این حکم به ترتیب عبارت بود از پنج سال حبس، یک سال حبس و شش ماه حبس برای هریک از عناوین عنوان شده، مشایی مجموعا به تحمل شش سال و نیم حبس محکوم شد، البته به گفته اسماعیلی پرونده مشایی در خصوص سایر اتهامات که جاسوسی هم جزو آنهاست، در دادسرا مفتوح و در حال رسیدگی است.

تحقیق و تفحص از دیوان محاسبات در مجلس

حاجی‌دلیگانی، نماینده مجلس گفت: طرح تحقیق و تفحص از دیوان محاسبات در پنج محور در مجلس کلید خورد. یکی از محورهای این طرح نحوه رسیدگی به تخلفات صورت‌ گرفته در ارتباط با حقوق‌های نجومی در دیوان محاسبات است. از دیگر محورهای این طرح، موضوع اجرای احکام صادره توسط دیوان محاسبات در موضوعات مختلف است.

داد احمد توکلی درآمد

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد که «اولین وظیفه بانک مرکزی حفظ ارزش پول ملی است». احمد توکلی در توییتی نوشت: اولین وظیفه بانک مرکزی حفظ ارزش پول ملی است، صعود نرخ ارز تولید را می خواباند، بیکاری را به مرحله خطرناک میرساند، و توزیع دارایی را ظالمانه تر می کند و به اخلاق و دین نیز صدمه خواهد زد. نرخ ارز قرار است تا کجا برسد که دولت بفهمد راه را اشتباه رفته؟

جلسه فوری نمایندگان با روحانی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از نشست مشترک دولت و مجلس برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور خبر داد. محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه شورای هماهنگی رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس که صبح روز سه‌شنبه سوم مهر برگزار شد،گفت: بررسی مسائل و شرایط اقتصادی کشور یکی از موضوعات این جلسه بود. مقرر شد روسای کمیسیون‌ها جلسه مشترکی با رئیس‌جمهور برای بررسی و حل مشکلات اقتصادی برگزار کنند. وی با بیان اینکه بنده به عنوان دبیر شورای هماهنگی رؤسای کمیسیون‌های مجلس و به نمایندگی از روسای کمیسیون‌های مجلس در این باره نامه‌ای به رئیس جمهور ارسال کردم، افزود: منتظر هستیم تا پس از بازگشت آقای روحانی از نشست مجمع عمومی سازمان ملل این نشست مشترک را برگزار کنیم. در این جلسه آخرین اقدامات دولت برای برون رفت از شرایط فعلی اقتصادی را جویا شویم و همچنین راهکارهایی که مجلس می‌تواند با دولت برای فائق آمدن بر مشکلات همراهی کند را بررسی کنیم.

اتفاق جالب برای وزیر ارتباطات در زمان تماشای دربی

وزیر ارتباطات پس از دیدن دربی در توییتر نوشت:پس از ترک ورزشگاه متوجه شدم فردی كه كنارم نشسته بود، بازپرس صادركننده دستور فيلتر تلگرام بود.

 

اتفاق جالب برای وزیر ارتباطات در زمان تماشای دربی/جلسه فوری نمایندگان با روحانی/رتبه ایران در مرگ و میر ناشی از مصرف مشروبات الکلی و خودکشی

بازداشت رئیس یک سازمان دولتی به اتهام پارتی‌بازی در استخدام

دادستان عمومی و انقلاب یزد از دستگیری رئیس سابق یکی از سازمان‌های دولتی در یزد خبر داد:اختلاس، ارتشاء، پولشویی و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی از جمله اتهام‌های متهم دستگیر شده است. متهم تخلف متعددی همچون استخدام‌های خارج از ضوابط و سوءاستفاده از بودجه‌های پژوهشی اداره متبوع در زمان تصدی را در پرونده دارد./ کیهان

تبعات تصویب نشدن لوایح چهارگانه چیست؟

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره تبعات منفی تصویب نشدن لوایح چهارگانه به خبرآنلاین گفت:لوایح چهارگانه در راستای استانداردسازی و ارتقای نظام بانکی است، طبیعتا عدم تصویب لوایح ضررهای غیرقابل جبرانی به اقتصاد کشور خواهد زد. ایران برای ارتباط مالی با بانک های دنیا نیاز به تصویب این لوایح به ویژه «لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم» دارد. با توجه به جلسه ای که رئیس مجلس شورای اسلامی با مقامات ذی ربط دولتی و روسای فراکسیون های مجلس شورای اسلامی و مرکز پژوهش ها داشت و توضیحات لازم را درباره ضرورت های تصویب «لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم» ارائه کرد، امیدواریم این لایحه نیز به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

۵۵ درصد خودروهای نو از «معاینه فنی» رد شدند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: شرایط خودروهای داخلی قابل قبول نیست. در سال جاری از میان ۸۰ هزار خودروی نو زیر چهار سال که برای دریافت معاینه فنی مراجعه کرده بودند ۵۵ درصد آنها رد شدند. بخشی از گازوئیل یورو۵ حداقل برای اتوبوسرانی شهر تهران اختصاص دهد. /ایسنا

حذف یارانه متولدین ۹۷

۷۹۰ هزار نوزادی که در سال جاری چشم به جهان گشودند از دریافت یارانه نقدی محرومند. طبق قانون دولت موظف بود نسبت به حذف یارانه سه دهک پردرآمد جامعه اقدام کند؛ اما گویا نوزادان اولین گروه هستند که یارانه آن ها حذف شده است./جام جم

رتبه ایران در مرگ و میر ناشی از مصرف مشروبات الکلی و خودکشی

بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهاني، ايران در مرگ و مير ناشي از مصرف مشروبات الکلي رتبه 183 از مجموع 183 کشور جهان را دارد و در اين خصوص داراي پايين‌ترين ميزان مرگ و مير ناشي از مصرف مشروبات الکلي است. همچنين بر اساس گزارش اين سازمان، ايران در خصوص مرگ ناشي از خودکشي رتبه 164 از مجموع 183 کشور را دارد. بر اساس همين گزارش بيشترين آمار خودکشي در کشورهاي اروپايي است. /رسالت

خالق شخصیت پت پستچی درگذشت

جان کانلیف، خالق شخصیت عروسکی تلویزیونی پت پستچی درگذشت. اولین سری از این مجموعه در سال ۱۹۸۱ پخش شد و مجموعه انیمیشنی آن در بیش از ۵۰ کشور جهان پخش شده است.

عضو شورای شهر شیراز دستگیر شد

یک عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مهدی حاجتی عضو این شورا عصر پنجشنبه به دلیل حمایت از فرقه ضاله بهاییت بازداشت شد. /ایرنا

چرا دلار روز به روز گرانتر می شود؟

مهدی تقوی، استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی به خبرآنلاین می‌‌گوید: تا زمانی که تقاضای مردم برای خرید دلار وارد بازار می شود، نمی توان حدی را برای رشد قیمت دلار در نظر گرفت. حدس زدن قیمت دلار از سوی برخی کارشناسان نتیجه ای جز هرج و مرج و به هم ریختگی بازار ندارد از این رو بهتر است به جای مطرح کردن حدس و گمان، با تکیه بر المان ها و نشانه ها بازار ارز را مورد تحلیل قرار بدهیم. می بینیم حتی وقتی قیمت دلار به رکوردهای عجیب و غریب مانند 17 هزار تومان و 18 هزار تومان نیز می رسد، باز مشتری برای خرید آن وجود دارد، این نشانه‌ای است از بی‌اعتمادی مردم به آینده در حالی که اگر مردم مطمئن شوند که بازارها به ثبات می‌رسد، چنین رفتاری نمی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۶۴
سازمان بهداشت جهانی معمولا آمارهاش رو از دولت ها میگیره و من به آمارهای کشور خودمون زیاد اعتمادی ندارم. این آمارها مثل آمار تورم تک رقمی، رشد اقتصادی دو رقمی، ایجاد 3 میلیون فرصت شغلی و .... هست که همش دروغ از آب درآمد.

الان ما در تعداد معتادان در دنیا جز 10 کشور اول دنیا باشیم و این خودش یک رکورد جالب هست.

در میزان بیکاری هم جز 10 کشور اول دنیا هستیم.

پولمون بی ارزش ترین پول دنیاست.

در میزان تورم جز 10 کشور اول دنیا هستیم.

در سود بانکی جز 5 کشور اول دنیا هستیم.

در شکاف طبقاتی جز 20 کشور اول دنیا هستیم.

در تغییر قیمت ها کشور اول دنیا هستیم چون هر 10 دقیقه قیمت ها تغییر میکنه

در ساده لوحی مردم هم که در دنیا اول هستیم. ایرانی ها ساده لوح ترین و نژالد پرست ترین مردم دنیا هستند.

در رعایت اصول اولیه بهداشتی مثل شستن دس ها بعد از اجابت مزاج و حمام روزانه هم که واقعا افتضاحیم.
پاسخ ها
علی از اصفهان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
دمتون گرم.در فامیل خود بنده و همکاران و اطرافیانی که در ارتباط هستم بنظرم ۶۰ درصد تفننی مواد می‌زنن
نمایندگان محترم به جای جلسه فوری با رییس جمهور بهتر است طرح استیضاح فوری وی را مورد بررسی قرار دهند...
اگر تلویزیون تمایلی برای ارام کردن بازار داشته باشد با دید مثبت به همین کانالی که اروپا قول وتعهد انرا داده بسیار جای صحبت وتلطیف کردن فضا را دارد .ولی شانسی ازاین مسیر تا حالا که نداشته ایم .
اقای توکلی مگر خبر نداری دولت و بانک مرکزی قشنگ نشستند خارج گود تا ببینند ارز تا کجا می رود و حتی بدهی هایش را هم بدهد و بعدش ورود کنند
وای نگویید به این ملت که کمترین خودکوشی ها داریم و باور نمی کنند در خارج ایران بیشتر است چون که با تبلیغات برای ان ها نشان دادند که خارج به خصوص غرب اصلا در بهشت زندگی می کنند و خبری از خود کشی نیست!
این دلار نیست که با ارزش می شود بلکه این ریال است که بی ارزش می شود و این یعنی مشکل را از دوستان در بانک مرکری بپرسید که می خواهند چی کار کنند و امریکا در اینجا فقط بهره برداری سیاسی از این وضع میکند و نه بیشتر
از نظر امنیتی کار درستی نکردی که هویت این بنده خدا رو لو دادی.

آدم که جوگیر بشه همین میشه.
پاسخ ها
جبار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
اگر امنيت براي اينها مهم بود اصلا امثال تلگرام نبايد به كشور ما راه مي يافت.
برنامه اي كه هيچ كس بدرستي نميدونه سرورش كجاست!!!!!!!!
چقدر ما ضربه خورديم از اين برنامه ها.
بابا جان شما كه الگوتون اروپاست حداقل به وضعيت نظارت بر شبكه هاي اجتماعي تو آلمان و فرانسه و ... نگاه كنيد
ببينيد چندتا برنامه پيام رسان غيرمجاز هست اونجا و استفاده نميشه!!!
به خدایی که از او بالاتر نیست دیگه خسته شده ایم .دست از سر ما بردارید
حتی وقتی قیمت دلار به رکوردهای عجیب و غریب مانند 17 هزار تومان و 18 هزار تومان نیز می رسد ، باز مشتری برای خرید آن وجود دارد ، این نشانه‌ای است از بی‌اعتمادی مردم به آینده
واقعا كى رو داريد مسخره مى كنيد؟! درخواست مردم براى دلار سبب گرونى شده؟! چرا نمى گيد كار دولت و مجلس و به طور كلى خود مسئولان هست اين وسط مردم فقط ضرر كردن....
تابناک نظرات را منتشر نمی کنی تا تعداد بازدید کنندکان افزایش پیدا کند
نامیدی از آینده باعث خودکشی و اختلافات خانوادگی و تنشهای اجتماعی است واقعا خسته شدیم
جنابآقای استاد خریدار دلار 17000 تومانی خودعوامل دولت هستند تا بتوانند دلار را گران و جیب های خود را پر کنند.
واقعا آقای جهرمی آدم خوبیه! وقتی دید مردم توی فضای مجازی درباره این عکس انتقاد میکنند یه جورایی غیر مستقیم از این آقایی که دستور فیلتر را داده اعلام برائت کرد دمت گرم. داره ازت خوشم میاد
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
برادر بزرگوار
سایرین نیز با همین ترفندها رییس جمهور شدند اول کمی حرکات پوپولیستس ، جلب توجه، معرفی خود به عنوان یه آدم خوب و پس از رای آوردن اون بلایی را که نباد سر مردم میارن. میگی نه بشین ببین دو ساله دیگه این آقا نامزد ریاست جمهوریه. التماس تفکر
لامصب اینقدر دلار وحشتناک شده که دیگه اصلا نمیشه سفر خارج رفت وگرنه آدم پا میشد میرفت بغداد از سوپری های اونجا چند قوطی رب گوجه ایرانی که تا سقف چیدن بهمراه دیگر اقلام مواد غذایی ایرانی خرید میکرد دوباره برمیگشت . هم اونجا مواد غذایی ما فوق العاده از اینجا ارزونتره هم بطور عجیبی وفور و فراوون . رب ها قوطی 3000 صادر شده عراق ما باید داخل همونو بخریم 18000 . ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بنظر من دولت باید بابرنامه برای جلوگیری از رانت ارز لازم برای واردات وسفرهای ضروری مردم و....را با کنترل واسنادقابل بررسی به قیمت مثلاً هشت هزارتومان بگونه ای تامین کند که نیاز به مراجعه به بازار برای خریددلارنباشد و درنتیجه این فشارکاذب خریددلارکاهش یابد . بگذاریکبار هم که شده زالوصفتانی که ریختنددربازاروبا خریددلاروفکرسود درحال به آتش کشیدن زیربنای اقتصادی کشورهستندضررکنند.
دولت با چه رویی به اینا یارانه نمیدن دلار کردید 19 هزار دیگه یارانه چیه که نمیدی پس دولت چیکار بلده بکنه اصلا نقش رئیس جمهور چیه
صورت مسئله را پاک نکنیم سازوکاری ایجاد باید کرد که کنترل شده واردات مشروبات الکلی را آزاد کرد و البته درآمد هم برای دولت ایجاد میشه با تعرفه ای که بر واردات مشروبات الکلی میشه ایجاد کرد
وااای مردم از جالبی
آقای کارشناس عامل بی ثباتی نرخ ارز هجوم مردم نیست سیاست‌های نظام است که موجب هجوم مردم میشود
هر چی نرخ ارز میره بالا بر شادی و هیجان بانک مرکزی افزوده میشه که ماموریت هر چه بیشتر و دقیق تر در مسیر پیشرفت و موفقیت در حرکت است.

مطمئنا عده ای از قدرتمندان در ایران دستکم در خفا، وظیفه افزایش نرخ ارز را دنبال می کنند.
تابناک عزیز بنظر میرسه شما هم فقط ادعای احترام به مردم و مشتری رو داشته باشی ولی در عمل تفاوتی با صدا و سیما و مجلس و وزارت خانه هایی که ازشون انتقاد میکنی نداری
قسمت منفی و مثبت رو حذف کردین ولی حتی که توضیح در مورد علتش بدین
اگر این روند ادامه پیدا کنه من به عنوان یه خواننده قدیمی سایتتون ترجیح میدم دنبال یه سایت جایگزین بگردم
" نشست مشترک دولت و مجلس برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور" !!!!!!!
خخخخخخخخخخخ مردیم از خنده قلقلکمون می دادید این قدر نمی خندیدیم
علت گرانی دلار حمله اقتصادی عربستان و امارات برای بالا بردن نرخ ارز و فروپاشی ایران از درون است به جای حمله نظامی خرج تسلیحاتی و کشته دادن و ویرانی این کشورها با جوابی که از ما دریافت میکردند مردم مسئولین به هوش باشید آنها حاضر به خرید و انتقال ارز یا سوزاندن آن هستند تا رژیم عوض شود کجایی ای مدافعان ایران اسلامی؟
واقا انسداد کامل مرزهای شرق کشور و برخورد قاطع مسئولین قوه قضائیه باعث شده مواد مخدر به کالایی نایاب در مملکت تبدیل بشه!!!.دستشون درد نکنه
خدایا ما را به خاطر این همه دروغ هایی که میگوییم ببخش
در حالی که داعش به راحتی وارد کشور می شود و کارش را می کند و می رود ، مامور یگان ویژه ما مشغول کنترل رفت و آمد خانم هاست !!!
در اقتصاد جهانی هر زمان ارزش پول ملی کشوری بمخاطره میافتد اولین راهکار مقابله با آن افزایش نرخ سود سپرده بانکیست " نمونه آن در روسیه ، ترکیه وحتی بصورت اعجاب آمیز در آرژانتین اتفاق افتاد " چرا که عامه مردم بدنبال حفظ ارزش پولی خود حرکت خواهند کرد اما در ایران این اتفاق درست برعکس است پس بسهولت میتوان دریافت که مخالفان افزایش نرخ بهره بانکی از طرفی موافقان افزایش قیمت دلار در شرایط فعلیست چرا ؟ یا این افراد خود ویا بستگانشان سرمایه گذاری وسیعی روی قیمت دلار نموده اند ویا بازیهای سیاسی آنها را آنچنان غرق نموده است که متوجه نیستند دارند چه اشتباه بزرگی را مرتکب میشوند / شاید اگر زمانی نرخ سود بانکی دو درصد افزایش میافت کاملا بازار ارز وطلا کنترل میشد اما امروز برای رسیدن به آن هدف باید از افزایش حتی ده درصدی وبیشتر سخن بمیان آورد آنهم بعنوان طرحهای موقت یکماهه ودوماهه وخواهید دید چگونه مردم به سود بانکی ثابت وبدون درد سر اما کمتر از بازار پرهیجان وپر تنش اعتماد دارند
خبر انلاین هنوز مثبت و منفی ها رو داره تابی راستشو بگو تو چرا برداشتی؟
تابناک جان ! کمی بعد از ممانعت از ورود آن خانم به ورزشگاه ، هنگام خروج ، یک زورگیر حدود صد یا بیشتر گوشی همراه زده !!! بد نیست بعد ازکنترل خانم ها توجهی هم به زورگیر ها داشته باشند .
شاید تعیین قیمت ۴۲۰۰ تومان برای دلار غیر منطقی و خوش بینانه بود اما حتی با در نظر گرفتن تفاوت نرخ تورم داخلی و خارجی و اثر رشد نقدینگی مخرب چند سال گذشته این نرخ نمی تواند بالاتر از ۸۰۰۰ تومان باشد که همان نرخ نیماست و افزایش این روزها ناشی از بی تدبیری و عدم پذیرش وجود بازار ازاد است دولت باید نرخ منطقی و نه رانتی را تعیین کند و با تزریق ارز نرخ را در ان محدوده تنظیم کند در کنار ان هم از هر نوع افزایش نقدینگی کاذب به بهانه های پوپولیستی از جمله بهبود معیشت خودداری کند چون لازمه بهبود معیشت رشد اقتصادی است و نه چاپ پول
شما اگر بنز از آلمان هم بیارین معاینه فنی رد میکنه.. چون خود دستگاه های معاینه فنی کلا ایراد دارن...
من خودم که در شهرستان زندگی میکنم از مردم میپرسم آیا شماها طلا و ارز و ماشین خریدید یا سکه ثبت نام کردید میگویند پولش کجا بود به ریسکش نمی ارزد . پس کدام آدمها اینکار را میکنند سرمایه این آدمها از کجاست بنظرم دلار را از همدیگر بصورت صوری معامله میکنند سپس در پستوی کوچه ها و منازل بهمدیگر دوباره پس میدهند . بنظرم الکی و ظاهر سازی میکنند چون عرضه دلار که وجود ندارد چنین هست
خواستم بدانم اگر فرزندانی که بدنیا میایند اگر یارانه نمیگیرند چون اولیا آنها از قبل نمیگرفته ولی اگر کسی از دنیا میرود آیا یارانه نقدی او هم از سایت بصورت آنلاین حذف میشود . فکر نمیکنم چنین مکانیزمی تعبیه شده باشد . در موقع ثبت نام یارانه خواستم یکی از فرزندانم ازدواج کرد ولی برایش ثبت نام نکردم تا بعدا خودش ثبت نام کند بعدا گفتند امکان ثبت نام دیگر وجود ندارد چرا
میگن خودکشی کنی می ری جهنم چه کاریه ما الان توی جهنم هستیم؟
سلام
زندگی برای مردم سخت شده به نظر من ما 80 ملیون شهروند ایرانی داریم بیشترین تعداد از مسئولین که میشه در نظر گرفت 10 ملیون هستند ما مردم هستیم که این نوع رفتار کردیم که خودمون به آینده بی اعتماد شدیم مسئولین که در فکر خودشون هستند ولی رفتا ما 70 ملیون نفر بی تاثیر در بی ثباتی اقتصادی نداره تا مردم همت نکنند از این وضعیت بیرون نمیریم
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
این دولت انتخاب این ملت بود روحانی تا ۱۴۰۰رابایدتحمل گنید.
وزیر ارتباطات هم که جا پای احمدی نژاد گذاشته!
البته امار مرگ مير الكل به اين دليل پايين است كه اساسا اصلاعات اين موارد ثبت يا منتشر نميشوند!
کارمندان دولت کارمندان بانکها جوانان،مردان میانسال وحتی خانم دخترها،خانمهای خانه دار مشروبات الکلی زهر مار میکنند البته نابردن ازاین قشراز جامعه همه را دربر نمی گیرد .به هر صورت مصرف واقعا وحشتنا ک است.برای کشور ما خجالت آوراست.
بهاییت یک فرقه جعلیه اما افراد بهایی ها هم مثل بقیه حقوق شهروندی دارند
در کنار مشکلات اقتصادی کشور
تبعیض در موارد اتهام و جرم هم ادم رو ناراحت میکنه
چرا ی ادم عادی با کوچکترین اتهامی بازداشت مجازات و فورا اعمال قانون بشه
ولی دوستان رئیس جمهور سابق برای اتهام بزرگی مثل
جاسوسی
راست راست راه برن؟
عدالت کجاست
چه عاملی باعث مصلحت شده؟
آقای توکلی عملکرد مجموعه نظام این شرایط را بوجود آورده حتی شما
نا امیدی مردم از آینده به خاطر نا امیدی مردم از نظامه
نوزادان اولین گروه هستند که یارانه آن ها حذف شده
نوزادی که پوشک 95 هزار تومانی میکند چه احتیاج به یارانه دارد
کسی نباید بخاطر فکر وعقیده بارداشت شود
بابا مردم که دست بردار نیستند حداقل مشروب سالم وارد کنید تا نمیرند.
ماکه تا به حال رنگ دلار را از نزدیک ندیده ایم چه گناهی کردیم که باید تاوان دلاری شدن همه چی را بدیم .تقصیر ملت چیه که باید مکافات سیاست بازی دزدان واختلاس گررا پس بدن.حقوق بگیر بدبخت چه گناهی کرده .
خدایا دیگر کسی پاسخگویی گرانی ودادرس این ملت درتامین معیشت شان نیست به تو پناه می اوریم به داد ما برس
نمایندگان منفعل و بله قربان گو بهتر است یک بار همه که شده از خود اقتدار نشان دهند و روحانی را هرچه سریعتر استیضاح کنند
آقای دکتر توکلی چه راه حلی دارید؟ شما بهتر می دانید چرا ارزش پول ملی کاهش پیدا می کند دولت چهار سال ارزش پول ملی را ثابت نگه داشت و نرخ تورم تک رقمی شد. مگر با عوض شدن یک وزیر می تواند توازن بهم بخورد چرا کتمان حقیقت چرا فرار به جلو چرا...؟؟
داداش توی مملکت ما بچه که به دنیا میاد دنبال یارانه نیست همین که به دنیا میاد به دکتر میگه اقای دکتر الان دلار چنده
میره توی اتاق بقل مادرش میگه مامان به بابا بگو الان دلار چنده و .......
اگر زودتر اقدام به محاکمه مدیران در استخدام ها میکردید شاهد حضورمدیران بی تعهد بی سواد رانتی در دستگاهها نبودیم. امیدوارم دیر نشده باشد!
دوستان سلام به خداشب وروز توفکرهستم که چرا دریانک سپرده گذایکردن پللش
بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهاني، ايران در مرگ و مير ناشي از مصرف مشروبات الکلي رتبه 183 از مجموع 183 کشور جهان را دارد و در اين خصوص داراي پايين‌ترين ميزان مرگ و مير ناشي از مصرف مشروبات الکلي است. همچنين بر اساس گزارش اين سازمان، ايران در خصوص مرگ ناشي از خودکشي رتبه 164 از مجموع 183 کشور را دارد. بر اساس همين گزارش بيشترين آمار خودکشي در کشورهاي اروپايي است.
کسی نباید بخاطر فکر وعقیده بارداشت شود
ورود خانم ها برای تماشای موتورسواری و ماشین سواری هم ممنوع است! چه کسی با چه چیزی قرار است تحریک شود؟
*خالق شخصیت پت پستچی درگذشت*
انشاالله خدا رحمتش كنه و انشاالله مدیرانی كه توانايي ندارند كه كار درست را درست انجام بدند بزارن كاردانان جاشونو بگيرن!
ما در همه زمینه ها رکورد زده ایم غیر از یک کشور ان هم ونزوئلا ...همچنین مگر توئیتر فیلتر نیست پس چگونه بعضیها انرا بازش میکنند به ما هم یاد بدهند که بازش کنیم....
ما مردم هم خدایی داریم هر چه گرانی است را به گردن مردم بیندازید .1- اگر مردم دلار نخرند دلار ارزان می شود . 2-اگر مردم احتکار نکنند جنس ارزان میشود .3- اگر مردم انبارهای محتکران را لو بدهند جنس ارزان می شود4- اگر مردم جنس نخرند جنس ارزان می شود . 5-اگر مردم 6ماه صبر کنند جنس ارزان می شود .6- اگر مردم بیشتر تحمل کنند جنس ارزان می شود . 7-اگر مردم دلارهای خانگی را به بانکها بدهند جنس ارزان می شود .8- اگر مردم به کمک مسوولین بیایند جنس ارزان می شود .9- اگر مردم جنس خارجی را تحریم کنند جنس با دلار محاسبه نمی شود و جنس ارزان می شود.10- اگر مردم به اقای روحانی رای نمی دادند جنس ارزان میشد .11- اگر مردم به این نماینده و ان نماینده رای نمی دادند جنس ارزان میشد .12- اگر مردم شعار مرگ بر امریکا نمی دادند جنس ارزان می شد.13- اگر مردم می گذاشتند وزراء کار خودشان را می کردند و نق نمی زدند جنس ارزان می شد . خدایا چرا هرچه می شود مردم بیچاره را متهم می کنند.؟
چرا بعضی ها باید حتی درصورت خطر مرگ میرن سراغ الکل. یک عادت بد
به خدا ماه نصفه نشده کم اوردم ؟! عرضه دزدی هم ندارم . کار هم نیست ، به فریادمان برسید .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل