بازدید 2507
گزارش

اختلاف مالک و مدیرعامل تراکتور برسر سرمربی داخلی و خارجی

کد خبر: ۸۳۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 27 September 2018

وضعیت تیم پرستاره و خصوصی شده تراکتورسازی همچنان مبهم است و مشخص نیست چه کسی سرمربی این تیم می شود، حتی خارجی یا داخلی بودن جانشین توشاک نیز مشخص نیست!

به گزارش تابناک ورزشی، کنفرانس خبری طولانی دیروز علیرضا اسدی مدیرعامل جدید تراکتور نشان داد که اختلاف بین وی و مالک باشگاه هم بر سر استخدام سرمربی جدی است و این چهره مخالف کی روش در دوره کار در فدراسیون فوتبال، حالا بشدت به مربی داخلی تمایل دارد ؛ این درحالی است که زنوزی مالک باشگاه در برنامه زنده نود به صراحت از استخدام قطعی مربی نامدار خارجی حرف زد. این تناقض و اختلاف اکنون کاملا واضح و مشهود است و بعید نیست که اسدی هم بعنوان سومین مدیرعامل فصل جاری تراکتورسازی بعد از الیاسی و درودگر، این صندلی را تحویل نفر بعدی بدهد.

اختلاف مالک و مدیرعامل تراکتور برسر سرمربی داخلی و خارجی

مدیرعامل جدید تی تی ها حدود یک ماه پیش با نظر مالک تراکتورسازی یعنی محمدرضا زنوزی به کادر مدیریتی این تیم اضافه شد. او که پیش تر دبیرکل فدراسیون فوتبال بود، به عنوان یک مدیر اجرایی قدرتمند به تبریز آمد و از زمان حضورش اتفاقات مختلف و عجیب در این تیم رخ داد که البته شاید در بسیاری، اسدی نقشی نداشت. خروج چند بازیکن نظیر محمد اهل شاخه، یوسف سیدی و...، جدایی رضا مهاجری، اخراج جان توشاک و این آخری، سپردن هدایت تیم تراکتورسازی به محمد تقوی؛ البته به صورت موقت.

علیرضا اسدی در نشست دیروز با خبرنگاران با گویش مردم آذربایجان صحبت و خود را فردی تبریزی معرفی کرد؛ شاید این یک استراتژی برای کم کردن فشارها بود اما به هر حال روی آوردن مدیرعامل تراکتور به اصالتش، برای خبرنگاران جالب به نظر می رسید. حدود 45 دقیقه از زمان کنفرانس خبری در پاسخ به سوال اولین خبرنگار گذشت! با این حال دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال به دیگر حضار این اطمینان را داد که پاسخگوی سوال بقیه هم خواهد بود. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر