بازدید 4920

اوا گرین در اقتباس تلویزیونی از رمان «پرفروغ‌ها»

کمپانی ورکینگ تایتل تلویژن این سریال کوتاه را تولید خواهد کرد و به جز اوا گرین، بازیگران دیگری مانند ایو هیوسن بازیگر سریال «نیک» و مارتن سوکاس با او همبازی خواهند بود. رمان «پرفروغ‌ها» (The Luminaries) در سال ۲۰۱۳ جایزه معتبر «من بوکر» را برای النور کاتن به ارمغان آورد. داستان در قرن نوزدهم در نیوزلند و در میانه غوغا برای کشف طلا می‌گذرد و از آن به عنوان یک داستان حماسی درباره عشق، جنایت و انتقام یاد می.شود.
کد خبر: ۸۳۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ 26 September 2018

اوا گرین ستاره فرانسوی سینما در سریال «پرفروغ‌ها» محصول بی‌بی‌سی ۲ که اقتباسی از رمان مشهور و موفقی به همین نام نوشته النور کاتن است، مقابل دوربین می‌رود. این سریال قرار است در شش قسمت ساخته و پخش شود.

به گزارش آی سینما و به نقل از ددلاین، کمپانی ورکینگ تایتل تلویژن این سریال کوتاه را تولید خواهد کرد و به جز اوا گرین، بازیگران دیگری مانند ایو هیوسن بازیگر سریال «نیک» و مارتن سوکاس با او همبازی خواهند بود.

اوا گرین در اقتباس تلویزیونی از رمان «پرفروغ‌ها»

رمان «پرفروغ‌ها» (The Luminaries) در سال ۲۰۱۳ جایزه معتبر «من بوکر» را برای النور کاتن به ارمغان آورد. داستان در قرن نوزدهم در نیوزلند و در میانه غوغا برای کشف طلا می‌گذرد و از آن به عنوان یک داستان حماسی درباره عشق، جنایت و انتقام یاد می.شود.

فیلمنامه اقتباسی را خود کاتن نوشته و اوا گرین گفته که عاشق رمان او بوده و از این که خودش فیلمنامه را نوشته، هیجان زده است.

کارگردانی سریال «پرفروغ‌ها» را کلر مک کارتی بر عهده می‌گیرد و اندرو وودهد تهیه کننده اجرایی آن است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر