بازدید 2376
بیست‌وسومین شماره «دنیای سرمایه‌گذاری»

تشریح راهبرد ایران در مواجه با تحریم‌های آمریکا

کد خبر: ۸۳۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ 26 September 2018

بیست‌و‌سومین شماره ماهنامه «دنیای سرمایه‌گذاری» عملکرد 10 بانک بزرگ ایران را مورد  نقد و بررسی قرار داده است.

به گزارش تابناک، در شماره اخیر این ماهنامه مطالبی در 6 بخش شامل دنیای سرمایه، پرونده ویژه با موضوع «بانکداری اسلامی»، دنیای انرژی، دنیای صنعت، اقتصاد کلان و خواندنی‌ها به همراه خلاصه‌ای از بخش‌ها به زبان انگلیسی به چاپ رسیده است.

در بخش دنیای سرمایه، مصاحبه‌ با شاپور محمدی، رییس سازمان بورس به همراه چند گزارش با عناوین «نتیجه تصمیمات آنی؛ نابسامانی و سوداگری در بازار»، «دلالان ارز و سکه همچنان بر مدار افزایش سود»، «نفت؛ نعمت یا نقمت؟!»، «افزایش نرخ سود بانکی؛ فرصت یا تهدید؟» منتشر شده است.

پرونده این شماره از «دنیای سرمایه‌گذاری» به بانکداری اسلامی اختصاص یافته است. در این بخش مصاحبه‌هایی با غلامرضا سلیمانی، رییس کل بانک مرکزی ایران، محمدکاظم چقازری، مدیرعامل بانک سپه، رضا دولت‌آبادی، مدیرعامل بانک تجارت، حجت الله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، روح‌الله خدا رحمی، مدیرعامل بانک کشاورزی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی، آیت‌الله ابراهیمی، مدیرعامل بانک انصار و ابوالقاسم رحیمی انارکی، مدیرعامل بانک مسکن به همراه گزارش‌هایی با عناوین «نقش سازمان تأمین اجتماعی در بهبود وضع اقتصاد ایران»، «عملکرد بانک توسعه صادرات ایران در جهت حمایت از صادرکنندگان»، «تلاش مؤثر بانک سینا در توان‌افزایی مناطق محروم کشور»، «تشریح عملکرد و دستاوردهای بانک ملی ایران در دولت دوازدهم» و «تحول مالیات ستانی در عصر دیجیتال» ارایه گردیده است.

در بخش انرژی نیز مصاحبه‌هایی با سید رضا نوروز زاده، مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی، اردشیر دادرس، رییس هیات مدیره انجمن صنفی جایگاه‌های سی ان جی، داود امیر احمدی، دبیرکل فدراسیون نفت، اکبر افشار، دبیرانجمن شرکت‌های مهندسی و ساخت صنایع نفت و نیرو به همراه گزارشی با عنوان «بررسی اثرات زیست‌محیطی مالچ پاشی نفتی در جنوب غرب کشور» به چاپ رسیده است.

در بخش صنعت نیز مطالبی از محمدابراهیم انصاری لاری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، عباس خان تویسرکانی، رییس هیات مدیره شرکت زگال شمال، محمدحسین متولی، مدیرعامل مجموعه هوپا، منصور تیرگر، رییس مرکز پژوهش‌های راهبردی اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران به همراه دو گزارش با عناوین «ماهان، الگویی موفق در صنعت هوایی ایران» و «دعوت از سرمایه‌گذاران برای حضور در پروژه‌های برون‌شهری» چاپ شده است.

در بخش اقتصاد کلان نیز یادداشتی از مرتضی فغانی، عضو اتاق بازرگانی تهران با عنوان «مدیریت نقدینگی و عدم بنگاهداری بانک‌ها» و خبرنگار نشریه دنیای سرمایه‌گذاری در شهر برلین آلمان با موضوع «ایجاد خانه امن اروپا و آلمان برای نجات برجام» به همراه مصاحبه با ماریو بارکرو، سفیرنیکاراگوئه در تهران و محمود جامساز، تحلیل‌گر اقتصادی به همراه گزارش‌هایی با عناوین «عملکرد یکساله سازمان خصوصی‌سازی»، «عزم ملی برای تقویت تیم اقتصادی دولت» منتشر شده است.

«اسرار موفقیت ثروتمندان بزرگ دنیا»، «ایده‌های نوین برای یک استارت آپ موفق»، «آشنایی با پولداران کم سن و سال جهان»، «پیشنهاد ایجاد یک کسب‌وکار اینترنتی جدید»، «معرفی بانوان کارآفرین برتر ایرانی» و «اهتزاز پرچم بانک‌های بزرگ بر فراز قله ثروت دنیا» از مطالب خواندنی این شماره ماهنامه «دنیای سرمایه‌گذاری» است.

از امروز بیست‌وسومین شماره ماهنامه «دنیای سرمایه‌گذاری» در 116 صفحه با قیمت 10 هزار تومان بر روی پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان