بازدید 2729

دانشگاه تبریز به تمام دانشجویان خوابگاه می دهد

کد خبر: ۸۳۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 26 September 2018

رئیس دانشگاه تبریز گفت: به همه دانشجویان واجد شرایط حتی در مقطع دکتری به دانشجویان شبانه نیز خوابگاه داده می شود.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه تبریز، میررضا مجیدی، گفت: امسال حدود ۷ هزار و ۶۳۲ دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از سوی سازمان به این دانشگاه معرفی شده که اکثر آنها به صورت اینترنتی ثبت نام کرده و از این تعداد تا به امروز حدود ۴۳۷۳ دانشجو مدارک خود را تحویل دانشکده داده و ثبت نام قطعی خود را انجام داده اند.

وی افزود: در مقطع کارشناسی ۳۰۲۸ نفر پذیرفته شده که از این تعداد ۲۱۰۳ دانشجو ثبت نام کرده اند و در مقطع کارشناسی ارشد نیز ۴۲۰۵ دانشجو معرفی شده که حدود ۱۹۶۸نفر ثبت نام قطعی کرده اند.

رئیس دانشگاه تبریز در ادامه با اشاره به تعداد دانشجویان پذیرفته شده در مقطع دکتری در سال جاری گفت: در مقطع دکتری هم حدود ۳۹۹ نفر پذیرفته شده که از این تعداد نیز ۳۰۲ دانشجو برای ورود به دانشگاه تبریز ثبت نام کرده اند.

وی گفت: همچنین در رشته دکتری دامپزشکی و واحدهای اقماری ثبت نام نیز در جریان است.

مجیدی، با بیان اینکه به همه دانشجویان واجد شرایط و حتی در مقطع دکتری به دانشجویان شبانه نیز خوابگاه داده می شود، تصریح کرد: تمامی امکانات رفاهی، آزمایشگاه ها و کلاس ها برای سال جدید آماده شده است. در حال حاضر بیش از ۲۴ هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل