بازدید 1239

هوای تهران سالم است

کد خبر: ۸۳۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ 26 September 2018

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به سالم بودن هوای تهران طی امروز(۴ مهرماه) از وزش باد موثر در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین شهبازی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در بعد ازظهر امروز (۴ مهر) است، اظهار کرد: در این روز برای برخی ساعات به ویژه در شبانگاه وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، طی امروز (۴ مهر) وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت در شرایط سالم خواهد بود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه با افزایش میزان ناپایداری جوی طی فردا (۵ مهر) اکثر ساعات بعد ازظهر همراه با وزش باد موثر از سمت نواحی جنوب‌ شرقی خواهد بود، تصریح کرد: بر این اساس انتظار می‌رود طی فردا از غلظت ذرات معلق به‌طور نسبی کاسته شود.

به گفته شهبازی همچنین تا روز آینده دما هوا در پایتخت کاهش نسبی خواهد یافت.

وی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۶۶ در شرایط سالم قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون پایتخت نیز با میانگین ۶۷ همچنان در شرایط سالم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار