بازدید 1808
۱

دانشگاه هیچ دخل و تصرفی در اجاره‌بهای خوابگاه‌ها ندارد

کد خبر: ۸۳۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ 26 September 2018

رئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه گفت:هزینه خوابگاه‌ها بر اساس تعرفه‌های مشخصی است که صندوق رفاه آن را اعلام می‌کند و دانشگاه هیچ دخل و تصرفی در کاهش و یا افزایش قیمت‌ها ندارد.

به گزارش آنا، ولی الله وردی زاده گفت: دانشگاه ارومیه بیش از ۴۲ خوابگاه دانشجویی داردو امسال بیش از ۱۱۰۰ دانشجو در خوابگاه‌های این دانشگاه مستقر شده‌اند.

رئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه در ادامه افزود: بیش از ۷۰۰ دانشجوی ورودی و مشغول به تحصیل در دوره کارشناسی و ۴۰۰ دانشجوی از دوره تحصیلات تکمیلی در خوابگاه‌های این دانشگاه اسکان دارند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان ورودی در دو ترم اول در خوابگاه‌های خودگردان ساکن می‌شوند، ادامه داد: تمامی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از ابتدا در دانشگاه ارومیه اسکان داده می‌شوند.

الله‌وردی زاده تأکید کرد: امسال هیچ مشکلی در سامان‌دهی دانشجویان در خوابگاه‌ها نداشتیم و تمام سعی ما این بودکه شرایط رفاهی خوبی برای دانشجویان مهیا کنیم.

رئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه در ادامه افزود: از آغاز تابستان تعمیرات اساسی در خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه انجام‌گرفته است و بیش از میلیاردها تومان نیز هزینه تعمیرات خوابگاه‌های چهارصد دستگاه، بنت الهدی و مقدم و غیره شده است. امسال در همه خوابگاه‌های دخترانه بازسازی اساسی و سایر خوابگاه‌ها تعمیرات جزئی صورت گرفته است

وی در ادامه تصریح کرد: هزینه خوابگاه‌ها بر اساس تعرفه‌های مشخصی است که صندوق رفاه آن را اعلام می‌کند و دانشگاه هیچ دخل و تصرفی در کاهش و یا افزایش قیمت‌ها ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یاد خوابگاه های ما در دانشگاه شیراز آن سالها بخیر!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر