بازدید 1577

دانشجویان روش یادگیری مدرن نمی‌خواهند

کد خبر: ۸۳۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴ 26 September 2018

نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد با وجود گسترش روش‌های یادگیری تلفیقی دانشجویان تمایل بیشتری به روشی‌های قدیمی دارند.

به گزارش آنا، از اجوکیشن دایو، گزارش‌ها حاکی از آن است که دانشجویان به زمان بیشتری با استادها نیاز دارند. بسیاری از دانشجویان در دانشکده تجارت دانشگاه فلوریدای مرکزی مخالف اجرایی شدن مدل یادگیری تلفیقی در کلاس‌های درس هستند. در مدل آموزشی جدید زمان کلاس‌ها کاهش می‌یابد و توجه ویژه‌ای به یادگیری آنلاین و پروژه‌های گروهی می‌شود.

دانشگاه فلوریدای مرکزی بیش از ۶۴ هزار دانشجو دارد و طی ۲۰ سال گذشته از یادگیری تلفیقی برای آموزش به دانشجویان خود بهره گرفته است. این مؤسسه یکی از اولین دانشگاه‌هایی است که روش یادگیری تلفیقی را پیاده‌سازی کرده است.

حال این دانشگاه تصمیم دارد چند مدل آموزشی نوین را به اجرا درآورد. در مدل‌های جدید به تعداد زیادی از دانشجویان اجازه داده می‌شود تا در دوره‌های درسی سطح پایین‌تر شرکت کنند. بدین ترتیب فرصتی برای دوره‌های سطح بالا با مدرس‌های عضو هیأت علمی ایجاد می‌شود.

در مدل‌های آموزشی جدید زمان کلاس‌ها با حضور مدرس به ۶ ساعت و ۲۵ دقیقه رسیده است؛ در حالی که پیش از این زمان این کلاس‌ها ۳۰ ساعت در هفته بود. دانشجویان نگران این موضوع هستند که کاهش زمان کلاس‌های درس با حضور مدرس، تأثیر منفی بر روند یادگیری آنها بگذارد.

با این حال نتایج تحقیقات دانشگاه وست‌چستر در پنسیلوانیا نشان می‌دهد که یادگیری تلفیقی در آموزش عالی نتایج مثبتی بر عملکرد دانشجویان می‌گذارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی