بازدید 4104
۲
رسمی

استقلال برای سوپرجام به دادگاه CAS شکایت کرد

فتحی هنوز نگفته که هزینه این شکایت از جیب مردم در صورت رد آن را چه شخصی پرداخت خواهد کرد و آیا او مسوولیت این مخارج را برعهده می گیرد یا خیر؟حالا مدیران فعلی آبی ها دنبال پیگیری شکشتی هستند که به آنها مربوط نیست و مستقیما متوجه افتضاحات مدیریتی افتخاری و توفیقی بوده
کد خبر: ۸۳۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷ 25 September 2018

باشگاه استقلال برای برگرداندن رای سوپر جام رسما به دادگاه ببین المللی کاس شکایت کرد و در این زمینه تمامی هزینه های ارزی این شکایت را برعهده گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از بازنده اعلام شدن استقلال به خاطر عدم شرکت در سوپرجام و تایید این رای توسط کمیته استیناف، مدیران استقلال تهدید کردند برای گرفتن حق استقلال به دادگاه cas شکایت خواهند کرد.

مدیران استقلال دقایقی پیش تمام مستندات خود را به دادگاه cas ارسال کردند تا بتوانند رای بازی سوپرجام را برگردانند.امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال با تایید این خبر گفت: تمام مستندات خود را دقایقی پیش به دادگاه cas ارسال کردیم و هواداران استقلال مطمئن باشند که ما از حق استقلال اصلا کوتاه نمی آییم.

استقلال برای سوپرجام به دادگاه CAS شکایت کرد

فتحی هنوز نگفته که هزینه این شکایت از جیب مردم در صورت رد آن را چه شخصی پرداخت خواهد کرد و آیا او مسوولیت این مخارج را برعهده می گیرد یا خیر؟ غیبت استقلال در دربی سوپرجام به دلیل بی برنامگی و عدم جذب بازیکن توسط مدیران قبلی استقلال بود که منجر به بهانه هایی برای تغییر زمان این مسابقه بود. حالا مدیران فعلی آبی ها دنبال پیگیری شکشتی هستند که به آنها مربوط نیست و مستقیما متوجه افتضاحات مدیریتی افتخاری و توفیقی بوده است و برای این کار بار دیگر چند ده هزاردلار خرج هزینه دادرسی و پروازهای متععد به سوییس و غیره خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تابناک چرا تو داری می سوزی من طرف دار استقلال میگم خوب کار کردن به هیچ کس ربطی نداره
حق گرفتنی است نه دادنی جناب تابناک ! اصل رو ول کردی به هزینه هاش جسبیدین ؟ !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل