بازدید 5384

همه‌ روسای بازنشسته فدراسیون ها بایدبروند،حتی تاج!

بارها گفته شده که فدراسیون فوتبال یک نهاد غیر دولتی است و مصوبات مجلس در آن تاثیر گذار نخواهد بود. اما اگر وزارت ورزش به این مساله اصرار داشته باشد به این معناست که مهدی تاج هم باید صندلی ریاست فدراسیون فوتبال را ترک کند
کد خبر: ۸۳۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸ 25 September 2018

وزارتخانه ورزش مصوبه مجلس و شورای نگهبان مبنی بر کناره گیری مدیران بازنشسته از ریاست فدراسیون‌ها را اجرا خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و بنا بر اخبار منتشره از منابع رسمی وزاتخانه ورزش مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش ایران قصد دارد مصوبه مجلس شورای اسلامی در موضوع منع ادامه کار بازنشسته‌ها در پست‌های ریاست فدراسیون را اجرا کند. بنابر آنچه که یک منبع آگاه اعلام کرده است در حال حاضر دوازده رییس بازنشسته در ورزش ایران مشغول فعالیت هستند که پیش از این گفته می‌شد به جز رییس فدراسیون فوتبال الباقی روسای فدراسیون‌ها نیز سمت خود را ترک خواهند کرد اما ظاهرا این قانون مشمول فدراسیون فوتبال هم خواهد شد.

همه‌ روسای بازنشسته فدراسیون ها بایدبروند،حتی تاج!

البته در این زمینه بارها گفته شده که فدراسیون فوتبال یک نهاد غیر دولتی است و مصوبات مجلس در آن تاثیر گذار نخواهد بود. اما اگر وزارت ورزش به این مساله اصرار داشته باشد به این معناست که مهدی تاج هم باید صندلی ریاست فدراسیون فوتبال را ترک کند.به جز مهدی تاج افرادی مثل ضیایی رییس فدراسیون والیبال و بهرام شفیع رییس فدراسیون هاکی نیز از چهره‌های سرشناسی هستند که باید عطای کار در فدراسیون را به لقایش ببخشند.

بنا بر مصوبه مجلش شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان، به‌کارگیری افرادی که در اجرای قوانین و مقررات مربوطه بازنشسته یا بازخرید شده یا بشوند، در دستگاه‌های اجرایی دولتی و کلیه دستگاه‌هایی که به نحوی از انحاء از بودجه عمومی کل کشور استفاده می‌کنند، ممنوع است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دشتیاری # غزه # ماه رمضان # دعای روز سوم رمضان # دعای روز چهارم رمضان
وب گردی