بازدید 3140
اعتراف مدیرعامل قائمشهری ها؛

پول مالک نساجی هفته هفتم تمام شد!

کد خبر: ۸۳۷۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ 25 September 2018

مدیرعامل تیم نساجی اعلام کرد که مالک این باشگاه طی صحبتی که با استاندار مازندران داشته، از عدم توانایی خود برای تیمداری با توجه به اوضاع اقتصادی خبر داده است! 

به گزارش تابناک ورزشی، این خبر درحالی است که هنوز به نصفی از مسابقات نیم فصل اول بازیها هم نرسیده ایم و مشخص نیست این مالک خصوصی با چه توجیهی گام به رقابت ها گذاشته که خواهان کمک نهادهای دولتی و شهری است.

پس از پایان دیدار دو تیم نساجی و استقلال تهران، فرهاد صنیعی فر مالک تهرانی باشگاه مازندرانی در مواجهه با خبرنگاران حرف هایی زد که بوی جدایی می داد و گفته شد عمده دلیل این دلسردی پر بودن جایگاه VIP ورزشگاه شهید وطنی بوده است. در همین راستا علی امیری مدیر عامل نساجی گفت: من آنجا بودم. مشکل آقای فرهاد صنیعی فر اصلا این حرف ها نبود که جایگاه ویژه پر شده یا افراد دیگری جای ایشان نشسته اند. آقای صنیعی فر پیش تر به رئیس هیات فوتبال استان اعلام کرده بودند که تا ۳ هفته دیگر بیشتر نیستند و بجاست مسئولان استانی به حمایت از این تیم بر خیزند‌ که در عمل چنین اتفاقی نیفتاد.

پول مالک نساجی هفته هفتم تمام شد!

مدیرعامل باشگاه نساجی افزود: متاسفانه انتشار برخی اخبار تامل برانگیز است.نساجی متعلق به صنیعی فر است و نیازی به استعفای ایشان نیست. صنیعی فر با حمایت های مالی و معنوی خود تیم نساجی را پس از ۲۴ سال به سطح اول فوتبال ایران و لیگ برتر برگرداند و عمده دلیل دلسردی مالک نساجی به عدم حمایت سایرین برمی گردد و نه جایگاه VIP. ایشان از سه هفته قبل به استاندار مازندران، نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی و شهری اعلام کرد نهایتا تا سه هفته دیگر قادر به تیمداری است و با این شرایط دیگر ادامه نخواهد داد. آقای صنیعی فر به تنهایی تیم نساجی را اداره کرد و همان طور که خودشان هم اعلام کردند با این شرایط اقتصادی دیگر چنین امکانی برای ایشان وجود ندارد. حالا نوبتی هم باشد نوبت مسئولان استان مازندران و شهر قائم شهر است که از نساجی حمایت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر