بازدید 2201

جزئیات ثبت نام کارشناسی پیوسته بدون آزمون آزاد

کد خبر: ۸۳۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ 25 September 2018

جزئیات نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی مقطع کارشناسی‌ پیوسته‌ براساس سوابق تحصیلی در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج مقطع کارشناسی‌ پیوسته‌ براساس سوابق تحصیلی در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس www.azmoon.org قابل مشاهده است.

پذیرفته‌شدگان نهایی تمامی رشته‌ها باید شخصا در روزهای چهارشنبه ۴ مهر تا شنبه ۷ مهر با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام به واحدهای ذیربط که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس www.sanjesh.iau.ac.ir و سامانه دانشگاه به نشانی iau.ac.ir درج شده است، مراجعه کنند.

پذیرفته‌شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران‌مرکزی، تهران‌جنوب، تهران شمال، پزشکی تهران، الکترونیکی، تهران شرق، بروجرد، سنندج، نجف‌آباد، خوراسگان، تبریز، کرج، قم، پرند، شیراز، مشهد، همدان، اراک و شهرری برای اطلاع از چگونگی و زمان ثبت‌نام مقتضی است به آدرس سایت آن واحدها مراجعه کنند.

عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

همچنین پرونده تمامی پذیرفته‌شدگان سال ۹۷ برای احراز صلاحیت‌های عمومی تحت بررسی است و نتیجه آن متعاقبا از سوی دفتر گزینش صلاحیت‌های عمومی سازمان مرکزی دانشگاه به اطلاع واحدهای دانشگاهی خواهد رسید.

باتوجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت‌نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت‌های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت است.

شروع کلاس های درس هر واحد و مرکز دانشگاهی با توجه به امکانات آموزشی در مهرماه یا بهمن‌ماه سال جاری و زمان تشکیل کلاس در صبح یا عصر یا هر دو وقت خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر