بازدید 4238

پاسخ جالب برانکو به ضدفوتبال علی کریمی علیه پرسپولیس

بله ، منشا و علیپور تبدیل به زوجی شده‌اند که برای هر حریفی خطرناکند و می‌توانند موقعیت‌های زیادی را در هر مسابقه‌ای خلق کنند.
کد خبر: ۸۳۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸ 25 September 2018

اوج‌گیری دوباره پرسپولیس باعث شده این‌روز‌ها همه از برانکو و تیمش تعریف و تمجید کنند. شاید کمتر کسی تصور این را داشت که پرسپولیس با همه کمبودهایش این فصل را بهتر از هر فصل دیگری آغاز کند و بدون تردید نقش پرفسور در این شرایط پرسپولیس بسیار پررنگ است.

به گزارش تابناک ورزشی، مرد کروات درباره نحوه بازی تیم شاگردش مقابل پرسپولیس هم پاسخ جالبی داد.

شما قبل از بازی گفته بودید سپیدرود با علی کریمی ضدفوتبال بازی نخواهد کرد، به نظر می‌آمد همین اتفاق هم رخ داد.
من با توجه به شناختی که از علی کریمی و تفکراتش داشتم پیش‌بینی می‌کردم که حریف‌مان ضدفوتبال نخواهد کرد. واقعاً سپیدرود با کریمی تبدیل به تیمی سازماندهی شده و با نظم تاکتیکی تبدیل شده بود. بازیکنانی، چون یعقوب کریمی، میلاد شیخ‌اسلامی و مهرداد بایرامی عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشتند. شوکی که به سپیدرود با آمدن کریمی وارد شد این تیم را نسبت به روز‌های اول فصل خیلی بهتر و با ثبات‌تر کرده است و مطمئن باشید آن‌ها برای هر تیمی در لیگ حریف سرسختی خواهند بود.

وقتی قرار شد آدام همتی را به زمین بفرستید فکر می‌کردید او نتیجه را با یک شوت زیبا عوض کند؟
در مورد آدام باید بگویم همان‌طور که در نشست خبری بعد از بازی به شما گفتم، او هر روز سخت تمرین می‌کند تا بهتر شود و دیروز ثابت کرد شایسته بیشتر بازی کردن است. عملکرد آدام در بازی با سپیدرود مرا تحت تأثیر قرار داد. در کنار آن یک گل فوق‌العاده هم به ثمر رساند تا یک روز عالی را پشت‌سر گذاشته باشد. او واقعاً شایسته بازی کردن برای دقایق بیشتری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار