بازدید 68330
در اطلاعیه وزارت اطلاعات تشریح شد؛

هویت تیم پنج‌ نفره تروریستی وابسته به گروه‌های تجزیه‌طلب تکفیری تحت حمایت کشورهای مرتجع عربی

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است، در پی اقدامات صورت گرفته در آغازین دقایق حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز، هویت تیم 5 نفر تروریستی وابسته به گروه های تجزیه طلب تکفیری تحت حمایت کشورهای مرتجع عربی، شناسایی و خانه تیمی این تروریست ها کشف شد.
کد خبر: ۸۳۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳ 24 September 2018

هویت تروریست‌های دخیل در حمله تروریستی اهواز شناسایی شده و خانه تیمی این تروریست‌ها کشف و ۲۲ تن از عوامل پشتیبانی کننده دستگیر شدند.

به گزارش «تابناک»؛ وزارت اطلاعات هویت پنج عنصر عملیاتی حادثه تروریستی اهواز را اعلام کرد؛ ایاد منصوری، فواد منصوری و احمد منصوری، جواد یساری و حسن درویشی پنج عامل تروریستی هستند که در صحنه حادثه کشته شدند.

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است، در پی اقدامات صورت گرفته در آغازین دقایق حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز، هویت تیم پنج نفر تروریستی وابسته به گروه های تجزیه طلب تکفیر تحت حمایت کشورهای مرتجع عربی شناسایی و خانه تیمی این تروریست ها کشف شد.

22 تن از عوامل پشتیبانی کننده و دخیل در حادثه هم دستگیر شدند، در همین راستا حامیان و هادیان خارجی اقدام تروریستی مذکور شناسایی شدند که اطلاعات تکمیلی آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

هویت تیم پنج‌نفره تروریستی وابسته به گروه‌های تجزیه‌طلب تکفیری تحت حمایت کشورهای مرتجع عربی

در ادامه اطلاعیه وزارت اطلاعات تأکید شده است، از خانه تیمی این تروریست ها، مواد منفجره، وسایل نظامی و امکانات ارتباطی کشف و ضبط شد.

وزارت اطلاعات همگام با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی و قوه قضاییه ضمن تسلیت و تعزیت به خانواده های معظم شهدا و ابراز همدردی با مردم انقلابی ایران خاصه مردم شهیدپرور خوزستان که در سال های دفاع مقدس امتحان سخت خود را در دفاع مقدس از کیان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، استقلال و تمامیت ارضی کشور با سرافرازی ادا نمودند و در این راه بیش از 16 هزار شهید تقدیم کرده اند، در تبعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا، به ملت شریف ایران اطمینان می دهد که گروه های تروریست و عناصر وابسته به آن را در هر نقطه از منطقه و جهان تحت رصد و مورد مجازات قرار خواهد داد.

 
نخستین فیلم از عوامل مرتبط بازداشت شده در خوزستان را می‌بینید:
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۰
انتشار یافته: ۲۹
چرا اینها زودتر کشف نشده اند حتمن بایست ابن همه آدم کشته می شدند
درود بر سربازان گمنام امام زمان و ارتشیان غیور و پاسداران شجاع و نیروهای انتظامی جان بر کف . ملت ما قدردان شجاعتها و از خود گذشتگیهای شماست. همیشه در پناه حق باشید. لعنت خدا بر اشرار خودفروخته .
باید قاطعانه تا آخرین نفرشون معدوم بشن و ریشه شون خشکیده بشه تا هیچ چشم ناپاک و نامحرمی خیال تجاوز به میهن و هم میهنان عزیز ما رو نداشته باشه ، از نیروهای نظامی و انتظامی و سربازان گمنام ولی عصر تقاضا داریم که این متجاوزان را از ریشه نابود کنند و هیچ اثری و دنباله از ازشون باقی نمونه
تبریک وخسته نباشید...اما آیا اقدامات تامینی لازم قبلا انجام گرفته بود ؟ به نظر می رسد کوتاهی عوامل امنیتی دراین حادثه بی تاثیر نبوده است...
تابی جون اینا که دقیقا همونایی هستن که داعش فیلمشون رو منتشر کرد بجز جواد ساری که سوار ماشین نبود! تحلیل چند روز پیشت غلط از آب دراومد
بیانیه 31 شهریور که گفته بود 4 نفر هستن حالا 5 تا شدن!
دستشون درد نکنه
خدا قوت به سربازان گمنام حضرت مهدی(عج)
خائنین وطن فروش را باید محاکمه و به اشد مجازات رساند
خدا قوت
احسنت
بابا دست مریزاد
احمد منصوری، جواد یساری و حسن درویشی پنج عامل تروریستی هستند که در صحنه حادثه کشته شدند.

اصلاح بفرمایید : جُواد سواری .
از کابینت سازی و نجاری برسی به کجا!!!!!
پس مشخص شد که اینا همونایی هستن که داعش فیلمشون رو منتشر کرد. ایاد منصوری کاملا هم تو فیلم و هم تو عکس کاملا مشخصه
خدا لعنت کنه این بزدلان کودک کش را
مرگ بر آمریکا و اسرائیل و آل سعود
هم عکسها و هم فیلم خیلی گویا و روشن‌کننده بودن، به ویژه توضیحات فیلم که تمام زوایای این فاجعه رو توضیح داد. از نمای عقب هم که این چند نفر تروریست بودن ازشون می‌بارید. واقعاً خسته نباشید.
اين احمدد ويشى كه عكسش ظاهرا همون ايرانيه كه تو فيلم داعش بود! يعنى چى؟؟؟ مگه نگفتين جسدش بين اجساد بوده؟ اين كه انگار تو ماشين نشسته!
کاش میشد حداقل یکیشون زنده میموند تا اطلاعات بیشتری بدست میاومد.
لعنت به تمامی تروریست هایی که خیلی راحت به جان آدم های بیگناه سوء قصد میکنند .
تسلیت به خانواده های شهدا اهواز


خدایا جهانی آرام را آرزو دارم . . .
سلام
وظیفه نهادهای امنیتی جلوگیری از وقوع عملیات تروریستی است
نه نشان دادن چند نفز پس از خوردن ضربه!!!!
اگر تجزیه طلب بودند پس اون نفر آخری که درویشی هست فامیلش چرا غیر عرب هست
اینا که با این امکانات کشف شده تو خونه شون فقط میتونستن یه ترقه هم در کنن.یه اسلحه سرد و چندتکه لباس بیشتر تو عکس نیس با یه کیف و چندتا کارت شناسایی. شایدم من ادوات جنگی رو نمیشناسم چون سربازی نرفتم
یکیشون که خیلی شبیه شرک ....احتمالا دور و اطراف محل تولدش معدن اورانیومی که تشعشاتش باعث جهش شده ....سازمان انرژی هسته ای یه بررسی کنه ......اینقدر پول برای اکتشاف حروم نکنه....
کاملا مشخص شد که حدس دیروزتون که تصاویر فیلم تروریست ها نیستند که با اهنگ و فرض های گوناگون گفین غلط بود. زود قضاوت کردن اشتباه است
غم ریختن خون هموطنان من فقط با ریختن خونشان التیام می یابد و بس
چرا فقط چندتاشون دستبند دارن؟!
ببخشید این سه تا که فامیلشون یکی هست برادرن؟ اگر جواب اره هست که باید کل خانوادشون رو دستگیر کرد.
اینهمه تفصیر که اون فیلم الکیه همینا بودن که
بالاخره معلوم شد کار گروه الحواز بود یا داعش؟ یا شاید هم هردو؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی