بازدید 2592

علی حسینی مصدوم شد/ایران بدون سنگین وزن درجهانی وزنه برداری؟

کد خبر: ۸۳۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱ 24 September 2018

با اعلام سرمربی تیم ملی وزنه برداری سعید علی حسینی به دلیل مصدومیت مسابقات جهانی را از دست داد تا با توجه به خداحافظی بهداد سلیمی، وزنه برداری ایران در دسته فوق سنگین پس از سالها در مسابقات جهانی دست خالی باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، در شرایطی که نزدیک به یک ماه تا آغاز رقابت های جهانی ۲۰۱۸ وزنه برداری به میزبانی ترکمنستان باقی مانده، به نظر می رسد تیم ملی ایران وضعیت خوبی از نظر نفرات باقی مانده در اردو ندارد.در حالی که در روزهای اخیر شایعاتی پیرامون مصدومیت علی حسینی به گوش می رسید، امروز رسما سرمربی تیم ملی اعلام کرده که او در مسابقات جهانی حاضر نخواهد بود.

محمدحسین برخواه در خصوص شرایط تیم ملی بزرگسالان اظهار داشت: بعد از بازی های آسیایی، تمرینات ملی پوشان بزرگسال برای آمادگی هر چه بیشتر جهت حضور در مسابقات جهانی ترکمنستان از 16 شهریور ماه در کمپ تیم های ملی آغاز شد. بعضی از نفرات ناخواسته از تیم جدا شدند، بهداد سلیمی خداحافظی کرد و کیانوش رستمی از ترکیب تیم کنار گذاشته شد. همچنین ایوب موسوی و علی میری به دلیل مصدویت در اردوی این مرحله حضور پیدا نکردند و در نهایت سعید علی حسینی هم بعد از چند روز که در اردو حضور داشت اعلام کرد آسیب دیدگی دارد به همین دلیل از اردوی تیم ملی جدا شد و در مسابقات جهانی حضور نخواهد داشت. از چند ماه قبل احتمال می دادیم در این شرایط قرار بگیریم به همین اساس نفراتی را از قبیل؛ امیر حقوقی و رضا بیرالوند را به اردو فرا خواندیم و همایون تیموری هم پس از چند روز از آغاز هفتمین مرحله اردوی تیم ملی به تمرینات اضافه شد. چون سعی داریم با ترکیب کامل در مسابقات جهانی شرکت کنیم تغییراتی را در تیم ایجاد کردیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص آخرین مهلت برای اعلام اسامی 10 ملی پوش اعزامی به مسابقات جهانی ترکمنستان تاکید کرد: هم اکنون 12 ملی پوش در اردو حضور دارند و این نفرات شانس حضور در مسابقات را دارند. آخرین فرصت اعلام لیست 12 وزنه بردار اصلی و رزرو (جایگزین) پایان این هفته است تا به فدراسیون جهانی اعلام کنیم. ولی ترکیب اصلی (10 نفره) چند روز قبل از اعزام به عشق آباد مشخص می شود.با این وضعیت از میان نفراتی که در بازی های آسیایی ترکیب تیم ملی را تشکیل می دادند، ۵ نفر هم اکنون در اردو نیستند و فقط ۳ نفر دیگر یعنی سهراب مرادی، علی هاشمی و محمدرضا براری در جمع اردونشینان حاضر هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر