بازدید 3589
۴
نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

شاخص کل ۳۵۵۲ واحد دیگر جهش کرد؛ فولاد مبارکه اصفهان با بیشترین تاثیر مثبت

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه دوم مهرماه ۹۷، با افزایش ۳۵۵۲ واحدی معادل ۲.۱۵ درصد به رقم ۱۶۸ هزار و ۶۲۴ واحد رسید. این در حالیست که روز گذشته در اولین روز از مهرماه، شاهد رشد ۴۵۳۳ واحدی معادل ۲.۸۲ درصد نماگر کل بورس بودیم.
کد خبر: ۸۳۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 24 September 2018

عبور شاخص کل بورس از میانه کانال 168 هزار واحدیشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه دوم مهرماه ۹۷، با افزایش ۳۵۵۲ واحدی معادل ۲.۱۵ درصد به رقم ۱۶۸ هزار و ۶۲۴ واحد رسید. این در حالیست که روز گذشته در اولین روز از مهرماه، شاهد رشد ۴۵۳۳ واحدی معادل ۲.۸۲ درصد نماگر کل بورس بودیم.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ امروز تالار شیشه‌ای در سومین روز کاری هفته جاری، در ادامه روند رو به رشد روز‌های اخیر، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۱۰۳۸ واحدی معادل ۲.۱۵ درصد به رقم ۴۹ هزار و ۲۸۳ واحد رسید. شاخص کل هم وزن همانند روز قبل، با رشد ۶۲۲ واحدی معادل ۲.۱۷ درصد، عدد ۲۹ هزار و ۳۴۷ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۴۴۰ واحدی معادل ۲.۱۷ درصد به رقم ۲۰ هزار و ۷۴۱ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۳۹۱۰ واحد افزایش معادل ۲.۲۲ درصد را رقم زد و به سطح ۱۷۹ هزار و ۸۲۰ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول، با ۲۶۹۵ واحد افزایش معادل ۲.۲۲ درصد به رقم ۱۲۴ هزار و ۳۱۷ واحد رسید و شاخص بازار دوم، با ۶۶۹۶ واحد افزایش معادل ۲.۰۴ درصد همراه بود و عدد ۳۳۵ هزار و ۴۰۳ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۱۲:۳۰ داشت و در سطح ۱۶۸ هزار و ۶۲۴ واحد قرار گرفت.

عبور شاخص کل بورس از میانه کانال 168 هزار واحدی

در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی فولاد (فولاد مباركه اصفهان) با 412 واحد، نماد ومعادن (توسعه‌معادن‌وفلزات‌) با 277 واحد، نماد فملی (ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران‌) و نماد همراه (شركت ارتباطات سيار ايران) با 231 واحد و نماد فارس (صنايع پتروشيمي خليج فارس) با 207 واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در رشد شاخص کل بورس داشتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
شاخص هر روز رکورد میزنه ولی ما سهامداران خرد روزبروز فقیرتر میشیم و پس اندازمون بیشتر از بین میره
من واقعا تعجب میکنم از این نحو پوشش خبر و تحلیل خبر. قیمت سهام بورس هم مانند هر کالایی این روزها متاثر از افت ارزش ریال رشد تورمی کرده، ولی در واقع هیچ رشدی درکار نیست. قیمت ها رو بر حسب هر ارز معتبر خارجی دلخواه تبدیل کنید تا مشخص بشه بورس رشد کرده یا افت.
بورس حالا حالاها جای رشد داره.
شمارسانه بیطرف نیستید مدافع بورس وضدمسکن هستید این منصفانه نیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار