بازدید 14958

سنگ تمام خوزستانی‌ها در بدرقه شهدای حمله تروریستی اهواز/ «جدایی خوزستان، خواب تحقق‌ناشدنی است»/ «تروریست‌ها منتظر دست انتقام ملت ایران باشند»

از ساعات اولیه صبح، حضور مردم اهواز در این مراسم چشمگیر بود و لحظه به لحظه بر جمعیت حاضر افزوده می‌شود. مردم با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق» و «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز حاضر شده‌اند.
کد خبر: ۸۳۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 24 September 2018

مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز صبح امروز با حضور خیل عظیم مردم داغدار از مقابل حسینیه ثارالله اهواز آغاز شد.

به گزارش «تابناک»؛ صبح امروز خیل عظیمی از مردم ولایتمدار خوزستانی با حضور در حسینیه ثارالله اهواز به جمع بدرقه‌کنندگان شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور پیوستند. این مراسم با شکوه با مداحی و عزاداری مردمی، رأس ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح آغاز شد.

از ساعات اولیه صبح، حضور مردم اهواز در این مراسم چشمگیر بود و لحظه به لحظه بر جمعیت حاضر افزوده می‌شود. مردم با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق» و «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز حاضر شده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان و حجت‌الاسلام والمسلمین مروی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز وارد این شهر شدند، پیش از شرکت در مراسم تشییع، از مجروحان این جنایت عیادت کردند.

در این مراسم سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمود علوی وزیر اطلاعات، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، حجت‌الاسلام شهیدی‌محلاتی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، آیت‌الله موسوی‌جزایری نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان، شریعتی استاندار خوزستان و جمع دیگری از مسئولان کشوری و استانی حضور دارند.

 
تصویری از تابوت «محمد طاهای اقدامی»، کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز
تصویری از تابوت «محمد طاهای اقدامی»، کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز

سرلشکر رضایی: جدایی خوزستان خواب تحقق‌ناشدنی است

سرلشکر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: شهادت مظلومانه جمعی از مردم خوزستان را به محضر مقام معظم رهبری و امت اسلامی تسلیت عرض می‌کنم. یاد امام و شهدای دفاع مقدس و عزیزانی از زن و مرد را که در این حادثه تلخ و تحمیلی به شهادت رسیدند، گرامی می‌داریم.

وی حادثه اهواز را یک حادثه کاملاً طراحی‌شده از بیرون مرز‌ها عنوان کرد و گفت: کاملاً پیدا و مشخص شد که تروریست‌ها از طرف چه کشور‌هایی حمایت مالی و تبلیغاتی می‌شوند. این‌که تروریست‌ها کجا آموزش دیده و از کجا آمد‌ند را مسئولان اطلاعاتی توضیح خواهند داد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه خوزستان بدون ایران و ایران بدون خوزستان معنا ندارد و هویت خود را از دست می‌دهند، افزود: هیچ مادری را از فرزند و فرزندی را از مادر نمی‌شود گرفت؛ خوزستان فرزند ایران اسلامی است و از وفادارترین‌ها بوده و در حوادث مختلف دین خود را ادا کرده است؛ در این دیار، مردم عرب و لر جان‌فدایی‌های بسیاری کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم خوزستان در راه انقلاب و دفاع حضور پیدا کردند و شهید شده و همواره از جشن‌های پیروزی انقلاب تا مراسم‌های دفاع مقدس همیشه در صحنه دیده شدند. این‌که کسانی بخواهند خوزستان را جدا کنند خواب تحقق‌ناشدنی دیده‌اند.

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام بیان کرد: این حادثه زمانی اتفاق افتاد که ترامپ و اسرائیلی‌ها و کشور‌های منطقه اعلام کردند تابستان بسیار گرمی در مقابل ایران است؛ در تیرماه و مردادماه تبلیغات زیادی کردند که از مشکلات اقتصادی مردم سوءاستفاده کنند و مردم را علیه نظام، امنیت و اقتدار خود به صحنه بیاورند، در حالی که شکست خوردند.

سرلشکر رضایی خاطرنشان کرد: این حادثه در حالی انجام شد که نیرو‌های مسلح رژه می‌رفتند، هدف آ‌ن‌ها این بود که شکست‌شان را با عملیات پرسروصدا جبران کنند، اما این اقدام آن‌ها نیز جز ناامیدی برای خودشان چیزی نداشت.

وی در ادامه با ابراز اینکه تمام دنیا می‌داند رژه میان مردم انجام می‌شود و این افتخاری است که بین نیرو‌های مسلح و مردم فاصله‌ای وجود ندارد، گفت: اگر رژه در بیابان و جای دیگری بود در آنجا تیراندازی می‌کردند، این‌ها لباس نظامی پوشیده بودند و ۱۰ تا ۱۲ دقیقه طول کشید و از سویی به‌ خاطر حضور نیرو‌های مسلح میان مردم در ابتدا نشد تیراندازی انجام شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه اقتدار و امنیت را نمی‌توان در ایران شکست و از بین برد، گفت: این موضوع خوابی بیش نیست. امروز اقتدار و امنیت در ایران نهادینه شده و در واقع اقتدار و امنیت به ‌سادگی در کشور از بین نمی‌رود. از مسئولان وزارت خارجه می‌خواهیم مشکل را به ‌زودی حل کنند و تنها به تذکر بسنده نکنند، سرکرده‌های این تروریست‌ها الآن یا در انگلستان یا در هلند و یا در دانمارک هستند، اقدام عملی و جدی داشته باشید.


وزیر دفاع: تروریست‌ها منتظر دست انتقام ملت ایران باشند

امیر سرتیپ حاتمی در این مراسم با عرض تسلیت مجدد به شهادت رسیدن و مجروح و آسیب‌دیدن جمعی از هموطنان بی‌دفاع کشورمان گفت: تروریست‌ها منتظر دست انتقام ملت ایران باشند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح هدف دشمن از این‌گونه تحرکات را ایجاد آشوب و نا‌امنی و تشویش در کشور دانست و اظهار داشت: ملت رشید ایران اسلامی در طول ۴۰ سال اخیر ثابت کرده که دست از آرمان‌ها و اعتقادات راسخ‌شان برنخواهند داشت.

وی در ادامه افزود: این قبیل اقدامات کور و فاقد ارزش و غیرانسانی خللی در عزم ملت ایران در تحقق اهداف متعالی انقلاب وارد نخواهند کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: استکبار جهانی به‌سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و طرفداران منطقه‌ای آن با توسل به این گروهک‌های تروریستی در پی اهداف شوم خود هستند.

وزیر اطلاعات: شماری از عوامل مرتبط با حادثه تروریستی اهواز بازداشت شدند

حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات نیز در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: تک تک تروریست‌ها را به سزای اعمالشان خواهیم رساند.

وزیر اطلاعات افزود: شماری از عوامل مرتبط با حادثه تروریستی اهواز دستگیر شده‌اند.

 

سردار سلامی: واکنش ایران به حادثه تروریستی اهواز "پشیمان‌کننده، نابودگر و ویرانگر" خواهد بود

سردار حسین سلامی دقایقی‌پیش در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز در سخنانی با بیان اینکه خوزستان کانون مقاومت و پایتخت دفاع مقدس ایران است، اظهار داشت: امروز اهواز درخشان‌ترین شهر عالم روی زمین است؛ بیرق‌ها همچنان در اهتزاز است و قلب‌های مردمان این سرزمین سرشار از شوق و شور شده و دوباره به میدان آمدند. هیچ‌کس گمان نکند مردمانی که در هشت سال دوران باشکوه دفاع‌مقدس از غرش بمب‌ها، موشک‌ها و انفجار توپ‌ها نترسیدند و نلرزیدند، امروز از حرکت چهار پشه در بیشه شیران نگران شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حضور پرشور مردم برای تشییع شهدا و این دریای مواج؛ اما با اطمینان، آرام و با صلابت، امروز آمده‌اند تا محاسبات دشمنان را به‌هم بزنند و این حضور معنادار نشان می‌دهد که معجزه خون شهدا، وحدت، یکپارچگی و دمیدن روح عاشورا در جامعه است.

وی با بیان اینکه ما می‌دانیم کانون طراحی این توطئه‌ها کجاست، خاطرنشان کرد: آنان که مردان و زنان این سرزمین را بی‌گناه می‌کشند هیچ حجتی ندارند؛ از آن‌ها سؤال می‌کنیم به کدامین گناه این افراد بی‌گناه را به خاک و خون کشیدید؟ آیا این مردمان موحد و خداپرست مگر کفار بودند؟

سردار سلامی با بیان اینکه این جنایت هولناک پرده تزویر مثلث آمریکا، رژیم‌صهیونیستی و رژیم آل‌سعود را برداشت، گفت: ما امروز از ریاکاران در جهان اسلام پرده برمی‌داریم. آن‌ها که دم از حمایت از مردمان شریف عرب که سردسته آن‌ها رژیم سعودی است، می‌زنند، آیا می‌دانند تعداد زیادی از شهیدان از همین مردمان بودند؟ خون عرب، لر و فارس در‌هم آمیخته شد.
 
سنگ تمام خوزستانی‌ها در بدرقه شهدای حمله تروریستی اهواز/ «جدایی خوزستان، خواب تحقق‌ناشدنی است»/ «تروریست‌ها منتظر دست انتقام ملت ایران باشند»

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با هشدار به حامیان تروریست‌ها و تاکید بر‌اینکه انتقام سختی از دشمنان می‌گیریم، تاکید کرد: صهیونیست‌ها واکنش و انتقام ما را زمانی که دانشمندان‌مان را در خیابان‌ها ترور کردند، شهید الله‌دادی را در جولان به‌شهادت رساندند و در سایر صحنه‌ها، دیده‌اند.

سردار سلامی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست‌ها تنها شکست‌خوردن را یاد گرفته‌اند، گفت: امروز حزب‌الله مقتدرانه رژیم صهیونیستی را در مرز بین مرگ و بقا نگه داشته است. دشمنان نتوانستند نقشه صلح و خاورمیانه جدید را به سرانجام رسانده یا سوریه را تجزیه و نظام بشار اسد را تجزیه کنند؛ آن‌ها نتوانستند عراق را تجزیه و بر آن سیطره سیاسی پیدا کنند و این مهم به برکت گفتمان انقلاب اسلامی و هواداران انقلاب که آنجا بوده و خواهند بود، محقق شده است.

وی تصریح کرد: آن‌ها که با شارژ اقتصادی و اعتقادی و تسلیحات، «تفرقه‌های خونی» را ایجاد می‌کنند و به‌دنبال تجزیه عراق هستند و مردمان این سرزمن را از نعمت زندگی امن محروم می‌کنند و در لبنان آتش تفرقه‌های خونین را برمی‌انگیزند، امروز به‌ دنبال این هستند در این سرزمین نسخه‌های شکست‌خورده لبنان، سوریه و عراق را پیاده‌ساز‌ی کنند، اما همه آنان در طول ۱۰ سال گذشته شکست‌های سنگینی از مسلمانان خوردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تأکید کرد: این‌ها تلاش دارند بین ملت مسلمان ایران و عراق جدایی ایجاد کنند، اما با واکنش بسیار زیبای مردم عراق روبه‌رو می‌شوند و دوباره شکست می‌خورند. این‌ها قصد دارند این نسخه تفرقه را در درون سرزمین ما پیاده کنند، ولی ما به مقامات این کشور‌ها هشدار می‌دهیم شما مسئول این اعمال هستید و عواقب آن را خواهید دید.

سردار سلامی با تأکید بر‌ اینکه به ملت ایران قول می‌دهیم که واکنش ما به این حادثه پشیمان‌کننده، ویران‌گر و نابودکننده باشد، گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند بر کودکان این سرزمین بتازد و به تمام کسانی که پشت این ماجرا هستند، هشدار می‌دهیم.
 

حجت‌الاسلام مروی: عاملان حادثه تروریستی اهواز، ادامه همان جریان ابوسفیان و یزید هستند

حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمد مروی نماینده رهبر معظم انقلاب دقایقی پیش در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز در سخنانی اظهار داشت: توفیق عیادت از مجروحان را در روز گذشته با آیت‌الله موسوی‌جزایری داشتیم و سلام رهبر معظم انقلاب را به آن‌ها رساندیم.

وی همزمانی این حادثه تروریستی با حادثه عاشورا و اولین روز هفته دفاع‌مقدس بود که این امر قابل تحلیل است، افزود: این نشان می‌دهد فرزندان یزیدیان می‌خواستند انتقام حب و عشق اهل‌بیت (ع) را از رهروان اباعبدالله (ع) بگیرند؛ کسانی که به این جنایت دست زدند امروز ادامه همان جریان ابوسفیان و یزید هستند؛ ادامه جریان پلیدی هستند که در روز عاشورا گفتند ما انتقام جنگ بدر را از پیامبر گرفتیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز خاطرنشان کرد: می‌خواستند با این کار بگویند امروز نیز اینجا مانند سوریه است، همانطور که خون پاک شهدای عاشورا به ادامه اسلام و حقانیت آن منجر شد، خون‌های این شهدا نیز سبب ادامه اسلام ناب‌محمدی خواهد شد.

حجت‌الاسلام مروی ادامه داد: در عاشورا با هلهله نخواستند پیام حقانیت امام حسین (ع) را بشنوند و قصد خاموش‌کردن آن را داشتند، اما اکنون که نور خورشید انقلاب، چون خورشیدی تابان بر تاریخ است و با خون پاک عجین شده، با این کار‌ها خاموش‌شدنی نیست.

براساس این گزارش، نماز بر پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز باحضور پرشور مردم اهواز و به امامت آیت‌الله موسوی‌جزایری اقامه شد.

به گزارش تسنیم، پیکر پاک شهدای حادثه تروریستی اهواز پس از تشییع روی دستان مردم استان خوزستان و مسئولان لشکری و کشوری برای تدفین به گلزار شهدا منتقل شد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰
سني و شيعه در ايران برادرند.مرگ بر دشمن ايران زمين
ولی تاسف از بی توجهی مسئولین به مردم خصوصا خوزستان
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و ال محمد وآخر تابع ......
روحشان شاد وصبر وبردباری برای بازماندگان این حادثه تلخ
اون بچه ۴ ساله رو که شهید شد رو هیچ وقت نمیتونم فراموش کنم
چقدر آدم میتونه پست باشه
خدا لعنتشون کنه
چیزی که دشمنان ایرانیان غافل هستند این است که در ایران شهادت ها مردم را منسجم تر و راه شهدا را پر رهرو تر می نماید .به قول حضرت امام :بکشید ما را ملت ما بیدار تر می شود .
درود خدا بر تمامی ملت شریف و عزیز ایران من
درود بر تابناک مردمی



متاسفانه در این ماجرای نظامی که اکثرن نظامی بودند مسئول تامین کی بود؟






















استان مسئول تامین نداشت؟
تابناک لطفا منتشر کن:
چرا مسیولین به دنبال علت ها نیستن؟ علت هایی که خودشون بوجود اوردن!

تنهای تنهای تنهایی
مظلوم مظلوم مظلومی
بی یار بی یار بی یاری
خوزستان خوزستان خوزستان
بی دردا خوابیدن خوابیدن
نامردا خوابیدن خوابیدن
اما تو بیداره بیداری
خوزستان خوزستان خوزستان
از خاکت از نفتت از خونت
شب دستش رنگینه رنگینه
ای قاضی ای قاضی ای قاضی
شب جرمش سنگینه سنگینه
بمب بارون بمب بارون بمب بارون
طیاره طیاره طیاره
نارنجک نارنجک نارنجک
خمپاره خمپاره خمپاره
این ظلمه وقتی که زالوها
تو جیب این مردم میلولن....
وقتی که خیلی از این مردم
بی پوله بی پوله بی پولن...
نیست دولت و مسئولین در این چند ساله سنگ تمام گذاشتند برای خوزستان
آب و ... رو بردند حتی هوا هم ندارند
مردم هميشه و همه وقت واسه نظام و كشور سنگ تمام ميذارن
پس كي مسئولين ميخوان واسه نظام و كشور و مردم سنگ تمام بذارن
از جوانی تا امروز چندین دوست خوزستانی داشتم که واقعا خونگرمترین و دوست داشتنی ترین رفقام بودند. حیف که مسئولین به این استان توجه نمیکنند با اینکه قسمت اعظم درآمدهای کشور از منابع نفتی همین استان تامین میشه. همی بی توجهی ها باعث سوءاستفاده تجزیه طلبان و تروریستهای وابسته به اونها میشه برای اغفال جوانان اون منطقه.
عالی بود مردم عزیز خوزستان نشان دادند که حرف از تجزیه زدن مزخرفی بیش نیست وتمام کشورهای منطقه درمحدوده امپراطوری ایران میباشند ملت با اصالت یعنی این حالا آمریکا باروسپی های منافق کمیسون بگذارد ما اگر از آسمان سنگ ببارد طرفدار استقلال وهمبستگی ملی هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
ما دنبال امپراتوری نیستیم ولی دنبال دوستی و اتحاد با همه کشورها و مردم منطقه هستیم.
خداوند ایران و ایرانیان را از شر دشمنانش حفظ کند انشااله
خدایشان رحمت کند امیدوارم مسئولان با جریان شناختی دقیق و بر اساس اطلاعات درست و دقیق نه تنها عقبه تروریست ها بلکه جریان فکریشان که به مراتب خطرناکتر است را ریشه کن کنند.
امروز وهابیت به دنبال خلق یک جریان فکری در خوزستان است و می خواهند این تفکر را به درون خانه های برادران عرب خوزستان بکشانند و ایجاد تفرقه و خوزستان را درگیر جنگ داخلی کنند که ان شاالله با هوشیاری مردم و بخصوص مسئولان انها از بین خواهند رفت و خواب جدایی طلبی انها محقق نخواهد شد.
دست جنایتکاران واقعی این جنایت پلید دیر یا زود رو می شود.
حادثه تروریستی اهواز اگرچه تلخ اما کدهای ارزشمندی دارد. جریانی که از چند دهه پیش اهواز را احواز نوشت تا هویت جدید برایش بسازد، آتش بروی مردم گشود. جریانی که در سالهای اخیر آذربایجان را آزربایجان می نویسد تا هویت ایرانی آن را تغییر دهد، دست به اسلحه نخواهد برد؟
کدها را در یابید.
رضا کدخدازاده.
اگر امروز تمام ایران نتوانست در کنار شما براداران اهوازیمان باشد اما دل خونینمان در کنار شما عزادار عزیزانمان است . اهواز عزیز تسلیت .
خوزستان شیعه است و عربستان طماع وهابی است. بد نیست عربهای خوزستان نگاهی به وضعیت شیعیان عربستان ییندازند تا بفهمند چه خوابی برایشان دیده اند . اون هم از وضعیت عراق . براستی کدام خیر و برکتی در جدا شدن از ایران و پیوستن به دشمن است ؟؟/
چقدر احساساتی حرف میزنید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان