بازدید 40669

عوامل دیگر حادثه تروریستی اهواز شناسایی شده‌اند

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به پاسخ نیروهای مسلح کشورمان به تروریست‌های حمله اهواز، گفت: همه عوامل دیگر این حادثه شناسایی شده اند و در زمان مقتضی خود قطعا یک گوشمالی سنگینی خواهند شد.
کد خبر: ۸۳۶۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 24 September 2018

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به پاسخ نیروهای مسلح کشورمان به تروریست‌های حمله اهواز، گفت: سرنوشت تروریست‌های حادثه اهواز همان سرنوشت صدام و صدامیان خواهد بود.

به گزارش فارس، امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در صبحگاه یگان‌های نمونه ارتش که در مرکز آموزش و پشتیبانی این نیرو برگزار شد، با اشاره به دوران دفاع مقدس، گفت: در ابتدای جنگ تحمیلی خود صدام و همه دنیا فهمیدند که رژیم بعثی به هیچکدام از اهداف خود نخواهند رسید.

وی تاکید کرد: صدام با تلاش زیاد بدنبال این بود که ارتباط اهواز با جنوب خوزستان از طریق تصرف آبادان قطع کند اما با مقاومت نیروهای مسلح موفق به انجام این کار نشد.

جانشین فرمانده نیروی ارتش همچنین به حادثه تروریستی اهواز اشاره کرد و گفت: برخلاف تصور دشمنان، این اتفاقات باعث وحدت نیروهای مسلح و استقامت ملت ایران خواهد شد.
وی افزود: تروریستهایی که این کار وحشیانه را انجام دادند، ادامه دهندگان کسانی هستند که در اوایل جنگ در همان مناطق به رژیم بعثی کمک می کردند لذا این تروریست‌ها همان مسیر و هدف را دنبال می کنند.

نعمتی با بیان اینکه تروریست ها با این کارهای پست و احمقانه عمر خود را کوتاه می‌کنند، گفت: همان‌طور که مسئولان کشور در پیام‌های خود در این باره تاکید کرده‌اند و همانطور که سرکرده‌های تروریستها و رژیم صدام در منطقه خوزستان تجربه کرده‌اند، درس سختی خواهند گرفت.

جانشین فرمانده نزاجا در پایان با بیان اینکه منطقه خوزستان تا کنون درس ‌های زیادی به دشمنان داده، اظهار داشت: از این پس نیز قطعا درس‌های فراموش نشدی به نیروهای شوم و تروریست خواهند داد.

امیر نعمتی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به پاسخ نیروهای مسلح کشورمان به تروریست‌های حمله اهواز، گفت: سرنوشت تروریستهای حادثه اهواز همان سرنوشت صدام و صدامیان خواهد بود.

وی افزود: قطعا برخورد بسیار شدید و سختی با این تروریستها خواهد شد و عمر منحوس‌شان به شدت کوتاه شده است.

نعمتی تاکید کرد: همه عوامل دیگر این حادثه شناسایی شده اند و در زمان مقتضی خود قطعا یک گوشمالی سنگینی خواهند شد.

جانشین فرمانده نزاجا در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر پائین بودن سطح امنیتی رژه اهواز گفت: اینکه تدابیر امنیتی دست کم گرفته شود، اینطور نیست و مسئولان مربوطه در حال بررسی هستند و قطعا اگر در داخل در جایی سستی صورت گرفته باشد، بررسی و برخورد خواهد شد. با عوامل خارجی نیز با این تروریست ها برخورد شدیدی خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی