بازدید 4508

جداکردن خوزستان از ايران خواب تحقق‌نشدني است

کد خبر: ۸۳۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 24 September 2018

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: جدا کردن خوزستان از ايران يک خواب و روياي تحقق نشدني است؛ ايران و خوزستان با هم بودند، هستند و خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار سرلشکر پاسدار محسن رضایی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان والامقام حادثه تروریستی اهواز افزود : هیچ یک از دشمنان ما نمی توانند امنیت و اقتدار ایران اسلامی را خدشه ای وارد کنند.
وی تصریح کرد : اگر دشمنان قصد ضربه زدن به امنیت و این گونه اقدامات تروریستی داشته باشند با پاسخ تند ایران مواجه خواهند شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : ما از هیئت دولت و وزارت امورخارجه می خواهیم به اخطار لفظی اکتفا نکنند و با اقدام عملی به کشورهای دانمارک ، هلند و انگلستان در خصوص حضور تروریست ها و تحویل آنان به کشورمان انجام دهند.

نماینده مقام معظم رهبری: امروز ندای حق طلبانه انقلاب اسلامی به گوش جهانیان رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین مروی در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز با ابلاغ تسلیت مقام معظم رهبری افزود: پیام رهبری معظم انقلاب به شما و خانواده معظم شهدا را ابلاغ می کنم.
وی افزود: حادثه تروریستی و جنایت کور اهواز در سومین روز از شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و عاشورا و آغاز هفته دفاع مقدس بدست فرزندان و اسلاف ابوسفیان صورت گرفت.
نماینده مقام معظم رهبری تصریح کرد: بزودی خون شهدای والامقام این حادثه تروریستی گریبانگیر عوامل و حامیان این تروریست ها را می گیرد.

سردار سلامی: حامیان و عوامل حادثه تروریستی اهواز بدانند که پاسخ ایران اسلامی کوبنده خواهد بود.

سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای والامقام حادثه تروریستی اهواز گفت : خوزستان کانون مقاومت و پایتخت دفاع مقدس و سرزمین آزمون های بزرگ است.
وی با اشاره به اینکه مردم خوزستان که هرگز از توپ و تانک دشمنان بعثی نهراسیدند افزود : این تروریستها می خواهند نسخه سوری و عراق را در کشور ایران پیاده کنند، اما آنها با شکست مواجه می شوند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که زنان و کودکان یمن را به خاک و خون می کشند و در زنان سوری را در شهرهای اروپایی آوار کرده و قصد ناامنی در عراق و تفرقه در لبنان را انجام دادند ادامه داد: این افراد می خواهند نسخه سوری و عراق را در کشور ایران پیاده کنند اما آنهابا شکست مواجه می شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما همه فدایی ملت ایران هستیم و پاسخ کوبنده ای به حامیان حادثه تروریستی خواهیم داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی