بازدید 3245

اعلام نتایج رشته‌های زنان و روانپزشکی در آزمون دستیاری

کد خبر: ۸۳۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 24 September 2018

نتایج نهایی رشته های زنان و زایمان و روانپزشکی در چهل و پنجمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی اعلام شد.

به گزارش مهر، نتایج نهایی پذیرفته شدگان دو رشته زنان و زایمان و روانپزشکی بر روی سایت سنجش پزشکی قابل مشاهده است.

داوطلبانی که در مصاحبه مورد تأیید قرار نگرفته اند، در اولین رشته محلی که پس از رشته های زنان و زایمان یا روانپزشکی حد نصاب قبولی را کسب کرده باشند، معرفی شده اند. این دسته از داوطلبان نیز می توانند برای مشاهده نتایج خود به سایت سنجش پزشکی مراجعه کنند.

کلیه پذیرفته شدگان باید در روزهای شنبه و یکشنبه ۷ و ۸ مهرماه ۹۷ به دانشگاه محل پذیرش خود مراجعه و نسبت به تکمیل مدارک ثبت نامی اقدام کنند.

پذیرش در دو رشته تخصصی زنان و زایمان و روانپزشکی در دو سال اخیر علاوه بر آزمون کتبی، با آزمون الکترونیکی و مصاحبه نیز همراه است و نتایج آنها پس از برگزاری مرحله شفاهی اعلام می شود.

به گزارش مهر، چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی ۶ اردیبهشت ۹۷ برگزار شد. در این دوره از آزمون ۱۴ هزار و ۳۹۶ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۶ هزار و ۶۹۳ نفر مرد و ۷ هزار و ۷۰۳ نفر زن بودند.

از تعداد ثبت نام کنندگان تعداد ١٢ هزار و ١٣٩ نفر در آزمون شرکت کردند که تعداد ٧ هزار و ۶١٩ نفر از داوطلبان حدنصاب ۱۵۰ نمره را کسب کرده و مجاز به انتخاب رشته محل شدند. از این تعداد ۵ هزار و ٨٣۶ نفر انتخاب رشته کردند.

در نهایت نتایج نهایی چهل و پنجمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی اول شهریورماه ۹۷ اعلام شد و ۳ هزار و ۴۲۴ نفر در این آزمون پذیرفته شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی