بازدید 3300

مواضع بی‌بی‌سی نسبت به اقدام گروه الاحوازیه حمایت تروریست‌ها علیه ایران بود

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اعتقاد دارد مواضع رسانه های غربی مانند بی‌بی‌سی نسبت به بازتاب حمله تروریستی اهواز در واقع تبلیغ خشونت و حمایت از تروریست ها علیه ایران اسلامی بود.
کد خبر: ۸۳۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 24 September 2018

یحیی کمالی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تبیین مواضع رسانه های غربی نسبت به بازتاب حمله تروریستی صورت گرفته در اهواز توسط گروهک تکفیری الاحوازیه، گفت: متاسفانه امروزه موضوع حقوق بشر به کلیدواژه ای برای سوء استفاده در دنیا تبدیل شده و استکبار جهانی هر وقت منافعی داشته باشد به این مفهوم در رسانه هایش می پردازد.

بی‌بی‌سی در مواجه با حمله تروریستی اهواز نقاب بشردوستی از چهره برداشتند

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه رسانه هایی مانند بی‌بی‌سی همانند گذشته نقاب بشردوستی از چهره برداشتند و حمله تروریستی اهواز را حادثه مسلحانه عنوان کردند، تصریح کرد: در واقع می توان اذعان کرد که این رسانه ها به بلندگویی برای تبلیغ خشونت و حمایت از تروریست ها و معاندان علیه ایران اسلامی تبدیل شده اند.

رسانه های غربی نگاه حمایت گرانه از گروهک های تکفیری – تروریستی دارند

وی ادامه داد: نباید از یاد برد که رسانه های مانند بی‌بی‌سی همواره نگاه خاصی به گروهک های تکفیری - تروریستی مانند تروریست های داعش، الااحوازی و غیره داشته است؛ در واقع دولت این کشور از این گروه ها حمایت کرده و حتی زمینه حضور و فعالیت اعضای گروه الااحوازی در لندن را فراهم کرده است.

زمینه شکایت ایران از شبکه ایران اینترنشنال در لندن وجود دارد

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه پس از وقوع حادثه تروریستی اهواز، شبکه ایران اینترنشنال در لندن به پخش مصاحبه سخنگوی گروه تروریستی ترور کور پرداخت که بیانگر رویکرد چنین رسانه هایی است، اظهار کرد: بر این اساس کشورمان می تواند از این رسانه به محاکم بین المللی و حتی دولت مسئول طرح شکایت و آن را بخاطر ترویج خشونت و حمایت از تروریست محکوم کند.

پررنگ جلوه دادن ترور کور الااحوازی هدف بی‌بی‌سی بود

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رسانه های معاند تلاش کردند ترور کور رخ داده در اهواز را پررنگ جلوه دهند، خاطرنشان کرد: در این بین باید اذعان کرد که رسانه هایی مانند بی‌بی‌سی از سوی دولت انگلستان حمایت مادی و معنوی می شوند از این رو باید اجرا کننده دستورالعمل های دولت این کشور باشند که این مهم نیز امری قابل تامل است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها