بازدید 5746

شروط سخت روحانی برای انتخاب وزیر کار

کد خبر: ۸۳۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ 24 September 2018

سرپرست وزارت کار ضمن بیان توجه رئیس جمهور نسبت به وزارت کار تاکید کرد سرعت‌بخشیدن و پایدار کردن اشتغال با توجه به تعهدی که دولت داشته در رابطه با حدود ۹۵۰ هزار تا یک میلیون شغل، از دغدغه‌های رئیس‌جمهور است.

به گزارش فارس، انوشیروان محسنی‌بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در پاسخ به این‌ سؤال که برای وزارت کار از سوی روحانی با شما صحبت شده است؟ و برنامه‌های خود را ارائه داده‌اید یا خیر، اظهارداشت: راجع به این موضوع بنده صحبت نکنم بهتر است اما اصل قضیه این است که آقای روحانی با توجه به حساسیت این وزارتخانه به عنوان بزرگترین وزارتخانه اجتماعی، موارد اساسی و با اهمیتی را مطرح کردند.

محسنی‌بندپی بر همین اساس تأکید کرد: اصلاح ساختار بنگاه‌داری که در وزارتخانه است، سرعت‌بخشیدن و پایدار کردن اشتغال با توجه به تعهدی که دولت داشته در رابطه با حدود ۹۵۰ هزار تا یک میلیون شغل، بحث کارورزی در محیط که فارغ‌التخصیلان دانشگاهی که از زمان فارغ‌التحصیلی‌شان ۳ یا ۴ سال می‌گذرد، وارد محیط کار شوند و در کنار آن، تعهدی که ما نسبت به آنها داریم، از دغدغه‌های رئیس‌جمهور هستند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد:‌ ما هم داریم آنها را انجام می‌دهیم و حالا ان‌شالله اگر انجام بگیرد مشکلی نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر