بازدید 4610
۲
گزارش بازی

پرسپولیس1-سپیدرود0/جادوی دقیقه90برانکو،جادوگر را مات کرد

شاگردان برانکو با این پیروزی 15 امتیازی شدند و به جایگاه دوم جدول رسیدند. آنها با این پیروزی و رسیدن به رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر به استقبال دربی خواهند رفت.
کد خبر: ۸۳۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ 23 September 2018

تیم‌ پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر هجدهم از ساعت 19:30 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف سپیدرود رفت و در پایان به سختی و با گل دقیقه 90 آدام همتی بازیکن همیشه نیمکت نشین خود، با نتیجه یک بر صفر از سد میهمان رشتی گذشت.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس که در باد پیروزی مقابل الدحیل قطر خوابیده بود، تا دقیقه 90 هر چه زد به در بسته شاگردان علی کریمی خورد اما در این دقیقه بازیکن جوان و تعویضی برانکو که از روی نیمکت خالی به زمین آمده بود، در ریباند کرنر با شوتی مهار نشدنی به طاق دروازه ، مقاومت رشتی ها را درهم شکست. 

پرسپولیس1-سپیدرود0/جادوی دقیقه90برانکو،جادوگر را مات کرد

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه (81 - آدام همتی)، بشار رسن، گادوین منشا (4+90 - حمیدرضا طاهرخانی) و علی علیپور.

ترکیب سپیدرود: کوروش ملکی، میلاد قربان‌زاده، میثم تهیدست، میلاد شیخ‌سلیمانی، امین جوادی‌مقدم، محمدرضا مهدوی، علیرضا عزت‌کرامت، حسین ابراهیمی (71 - امین منوچهری)، یعقوب کریمی (45 - حسین مجلی)، مهرداد بایرامی و محمد غلامی.

شرح گل

پرسپولیس 1 سپیدرود 0: (دقیقه 90، آدام همتی): روی ضربه برگشتی کرنر، این آدام همتی، بازیکن تازه وارد و جوان پرسپولیس بود که با ضربه ای مهار نشدنی توپ را به تور دروازه سپیدرود چسباند.

پرسپولیس1-سپیدرود0/جادوی دقیقه90برانکو،جادوگر را مات کرد

تیم سپیدرود برای دفاع محض آمده بود و در طول بازی هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه پرسپولیس نداشت. شاگردان برانکو با این پیروزی 15 امتیازی شدند و به جایگاه دوم جدول رسیدند. آنها با این پیروزی و رسیدن به رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر به استقبال دربی خواهند رفت.

برانکو که با توجه به نیمکت خالی تیمش روی تک تک بازیکنانش حساب کرده بود، به ماهینی و کمال کامیابی نیا در این بازی میدان نداد تا در نهایت هم آنها با کسب سه امتیاز ارزشمند جدال با سپیدرود، بدون محروم برابر استقلال حاضر شوند. کامیابی نیا به عنوان نزدیک ترین بازیکن به خطر محرومیت، در این بازی نیمکت نشین شد. ماهینی هم به دلیل مصدومیت فرصتی به دست نیاورد. کریمی هم تنها ثانیه‌هایی با کسب امتیاز در استادیوم آزادی فاصله داشت اما در نهایت تیم او در هفته‌ای که دیگر مدعیان سقوط امتیاز کسب کرده بودند باز هم دست خالی میدان را ترک کرد تا شرایط برای سرخ‌های محبوب رشتی خطرناک تر شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ادمین جان، خوب نقره داغ شدیا هاهاها
پرسپولیسی هستم و خوشحال از برد. ولی انصافا سپیدرود خیلی خوب بازی کرد این را نباید نادیده گرفت.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار