بازدید 3426
گزارش

دروازه‌بان ملی‌پوش درآستانه جدایی‌ازاستقلال درنیم‌فصل

کد خبر: ۸۳۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸ 24 September 2018

شفر در چند ماهی که هدایت آبی پوشان را برعهده گرفته عملکرد خوبی از خود نشان داده و توانسته رضایت هواداران را به دست آورد. این مربی آلمانی در کار خود بسیار جدی است و با هیچ کسی شوخی ندارد. یکی از بازیکنانی که این روزها مورد غضب شفر واقع شده و از حضور در آبی پوشان راضی نیست سید حسین حسینی سنگربان باتجربه این تیم است.

به گزارش تابناک ورزشی، حسینی با شفر توانست به فوتبال ایران معرفی شود و عملکرد درخشانی از خود نشان دهد. او رکورد دار تعداد دقایق بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ رقابت های لیگ برتر ایران است. در حالی که این دروازبان خوش می درخشید و با استقلال عملکردی فراتر از انتظار از خود نشان داد به یکباره نیمکت نشین شد و ورق به ضرر این دروازبان برگشت.

دروازه‌بان ملی‌پوش درآستانه جدایی‌ازاستقلال درنیم‌فصل

مهدی رحمتی توانست بار دیگر به مرد شماره یک استقلال تبدیل شود. در روزهای که حسینی بسیار خوب کار می کرد رحمتی در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی به میدان می رفت اما حسینی چنین شانسی ندارد و نه در لیگ برتر و نه در لیگ قهرمانان آسیا هم فرصت بازی به او نرسیده است.

پیش بینی می شد که بعد از اشتباه بد رحمتی در دیدار برابر السد شفر در بازی برگشت و حداقل دیدار برابر نساجی از حسینی جوان بهره گیرد اما این مربی آلمانی بار دیگر تصمیم گرفت که به رحمتی باتجربه بازی دهد. شفر با نیمکت نشین کردن حسینی آن هم بدون دلیل یک پیام روشن به این دروازبان می دهد و آن اینکه به او اعتماد و اعتقادی ندارد و اصلا دور از انتظار نیست که او در نیم فصل دوم آبی پوشان را ترک و راهی تیم دیگری شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل