بازدید 2390

نتایج لیگ یک/چهار تیم 10 امتیازی در صدر جدول!

کد خبر: ۸۳۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵ 23 September 2018

هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال با شکست مس کرمان و پیروزی تیم کاروند اروند خرمشهر مقابل فجرسپاسی به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی،‌ هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز (یکشنبه) با انجام چهار دیدار بین تیم‌های مختلف پیگیری شد که در پایان در مهمترین دیدار تیم کارون اروند موفق شد با نتیجه یک بر صفر میهمان نامدار شیرازی اش را شکست دهد. علی پورمحمد در دقیقه 65 تک گل این دیدار را برای تیم کارون اروند به ثمر رساند.شاگردان اکبر میثاقیان با پیروزی در این دیدار 9 امتیازی شده و با چهار پله صعود به رده پنجم جدول رسیدند.

تیم نود ارومیه هم مقابل اکسین البرز به نتیجه مساوی بدون گل رسید. این دومین امتیاز تیم ارومیه‌ای در لیگ این فصل است.اکسین با این تساوی ۱۰ امتیازی شد. شاگردان کمالوند در صورتیکه در این مسابقه پیروز می‌شدند می‌توانستند به صدر جدول برسند.در حال حاضر تیم‌های گل‌گهرسیرجان،آلومینیوم اراک، اکسین و قشقایی شیراز ۱۰ امتیازی هستند و در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.

تیم خونه به خونه در بابل به مصاف تیم استقلال جنوب تهران (پرسپولیس پاکدشت که نام جدید این تیم است اما رسمی نشده) رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال جنوب  به پایان رسید.محمد اوسانی در دقیقه ۶۰ تک گل این بازی را به ثمر رساند.  استقلال جنوب تهران با این برد ۷ امتیازی شد و خونه به خونه چهارمین شکست متوالی این فصل خود را متحمل شد.

در دیگر بازی این هفته تیم آلومینیوم اراک تیم صدرنشین گل گهرسیرجان را ۲ بر یک شکست داد. آلومینیوم با این برد ۱۰ امتیازی شد و گل گهر هم با وجود شکست به لطف تفاضل گل بهتر  و ۱۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.حجت اسلامی در دقیقه ۱۷ وعلی خسرو نژاد در دقیقه ۲۵ گل‌های تیم آلومینیوم اراک را زدند و  پیمان رنجبری در دقیقه ۵۰ تک گل تیم گل‌گهر را زد.

نتجه کامل دیدارهای هفته پنجم

مس رفسنجان صفر - شهرداری تبریز 3
قشقایی شیراز 2 - شهرداری ماهشهر یک
شاهین بوشهر 2 - مس کرمان یک
خونه‌به‌خونه صفر - پرسپولیس پاکدشت یک
آلومینیوم اراک 2 - گل‌گهر سیرجان یک
نود ارومیه صفر - اکسین البرز صفر
ملوان بندرانزلی - مشکی‌پوشان (لغو شد)
کارون اروند خرمشهر یک - فجرسپاسی صفر

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر