بازدید 3612

شهدای اهواز فردا تشییع می شوند

کد خبر: ۸۳۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 23 September 2018

مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی در این شهر، صبح دوشنبه در حسینیه ثارالله اهواز به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می شود.

به گزارش ایرنا فرماندار اهواز یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز، در سالن اجتماعات فرمانداری، اظهار داشت: مراسم تشییع ساعت 8:30 دقیقه صبح دوشنبه از محل حسینیه ثارالله در مرکز شهر به سمت چهارراه زند و بعد از آن به سمت گلزار شهدا برگزار می شود.
جمال عالمی نیسی با اشاره به اعلام عزای عمومی در روز دوشنبه در استان، افزود: مراسم رسمی تشییع شهدا برگزار می شود اما با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از شهدا از میان مردم هستند، برنامه ریزی شده که مراسم تشییع بیشتر جنبه مردمی داشته باشد.
وی با بیان اینکه انتظار داریم شاهد حضور چشمگیر شهروندان اهواز در مراسم تشییع باشیم اضافه کرد: حدود نیمی از این شهدا فردا در اهواز به خاک سپرده می شوند و بقیه آنها راهی شهرستان ها و یا خارج استان می شوند.
عالمی نیسی با تاکید بر حضور اقوام به ویژه عشایر عرب در مراسم تشییع شهدا گفت: هماهنگی برای حضور طوایف عرب بر عهده بخشداران است و سعی می کنیم با لباس محلی و پرچم های خود در این مراسم حضور یابند.
وی همچنین با تاکید بر رعایت همه جوانب امنیتی مراسم تشییع افزود: ایستگاه های صلواتی و مواکب در مسیر تشییع نباید بدون هماهنگی فعالیت کنند.

*روز اتحاد اقوام
معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان نیز در این نشست با بیان اینکه در مراسم تشییع شاهد حضور همه قومیت ها هستیم. گفت: فردا روز قومیت هاست و نباید اجازه دهیم این حادثه تروریستی بین قومیت ها تفرقه ایجاد کند.
سرهنگ میرعبدالرضا حاجتی با تاکید بر برقراری امنیت در روز تشییع افزود: تیم های امنیتی و اطلاعاتی از مرکز برای بررسی مسائل امنیتی استان به اهواز آمده اند.
وی اضافه کرد: مشابه این حادثه تروریستی در همه کشورهایی که از نظر امنیتی در رده های بالا هستند نیز اتفاق می افتد.
همچنین مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در این نشست با محکوم کردن حادثه تروریستی در اهواز گفت: مردم خوزستان هنوز دارند زجر کشتار و ناامنی و جنگ را به دوش می کشند ولی باید اتحاد و یکپارچگی خود را به تمام دنیا نشان بدهند.
وی با انتقاد از حمایت برخی شبکه ها ومدعیان حقوق بشری از تروریست ها افزود: با تشییع شهدا و حضور همه نهادها و مردم در این مراسم باید تبلیغات روانی که طی سالیان علیه ما انجام شده بود، خنثی شود.
سردار محمد علیپور با بیان اینکه در پنج سال اخیر آمریکا به رغم تلاش نتوانسته نقشی در تصمیم گیری های غرب آسیا به ویژه در عراق، سوریه، افغانستان و... داشته باشد به همین دلیل پشت داعش و سعودی مخفی می شود.
حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح شنبه، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، منجر به شهید و مجروح شدن عده ای از شهروندان شد که یک کودک نیز در این حادثه شهید شده است.
در پی این حادثه و به شهادت رسیدن 24 نفر از شهروندان خوزستانی، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار طی بیانیه ای مشترک روز دوشنبه را عزای عمومی اعلام کردند.
از 67 نفر مصدوم حمله تروریستی به رژه نیروی های مسلح در اهواز 27 نفر از بیمارستان تا امروز مرخص شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر