بازدید 3529
خبر

تقسیم تماشاگران ورزشگاه آزادی دردربی،50-50شد!

کد خبر: ۸۳۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ 23 September 2018

برخلاف اعلام قبلی و پس از هفته ها بحث و جدل، سرانجام دربی هشتاد و هشتم نیز مثل سابق با حضور مساوی هواداران دو تیم برگزار خواهد شد و خبری از تقسیم 90 به 10 نخواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، در شرایطی که سازمان لیگ پیش از این اعلام کرده بود در دربی پیش رو سهم میزبانی و مهمانی دو تیم مورد اجرا قرار خواهد گرفت و با توجه به قرعه میزبانی استقلال، هواداران این تیم قادر خواهند بود 90 درصد استادیوم را از آن خود کنند، پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خبر از تساوی هواداران دو تیم برای حضور در استادیوم داد. فتاحی مسول کمیته مسابقات سارمان لیگ ادعا کرده که مدیرعامل استقلال با این موضوع اعلام مخالفت کرده است.

بنابر اعلام پندار خمارلو مدیر روابط عمومی پرسپولیس، با توجه به تصمیم اخذ شده در جلسه‌ای که امروز یکشنبه به همین منظور برگزار شده بود، بازی دربی روز پنجشنبه فارغ از موضوع میهمان و میزبان به صورت برابر بین تماشاگران دو تیم پرسپولیس و استقلال تقسیم خواهد شد.به این ترتیب، هواداران پرسپولیس و استقلال هر یک پنجاه درصد ظرفیت بلیت فروشی را به خود اختصاص خواهند داد. این تصمیم قطعی اعلام شده و اجرا خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل