بازدید 4143
گزارش بازی

نساجی0-استقلال0/زور شفر به دفاع نکونام نرسید

استقلال بازهم موفق به کسب پیروزی نشد تا در 6 بازی اول لیگ تنها یک پیروزی کسب کند و روزهای تلخی را سپری کند.طارق همام در طول بازی بهتر از سایر بازیکنان استقلال بود و به خوبی در زمین بازیسازی کرد و از نساجی هم گولیسیانی نمایش خوبی داشت.
کد خبر: ۸۳۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵ 22 September 2018

بازی سرد و کم خطر تیم‌های نساجی قائمشهر و استقلال در هفته هفتم لیگ برتر گل و برنده‌ای نداشت تا دو تیم با یک امتیاز در همان نیمه پایینی جدول بمانند.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران ، تیم‌های نساجی قائمشهر و استقلال از ساعت 19:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید وطنی و به قضاوت حسین زرگر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. استقلال با این تساوی 7 امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر در رده یازدهم ایستاد تا به بازی دربی روز پنجشنبه بیاندیشد. نساجی 6 امتیازی هم در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

توقف تیم شفر مقابل اتوبوس نساجی/ استقلال با تساوی به دربی رسید

ترکیب نساجی: حامد لک، مجتبی ممشلی، حامد شیری، جرج ولیسیانی، فرشاد فرجی، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، سجاد آشوری (67 - امید سینک)، علی‌اصغر عاشوری، سیدمحمد میری و محمدمهدی نظری (72 - محمد عباس‌زاده).

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری (69 - الحاجی گرو)، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید باقری، روح‌الله باقری (84 - اللهیار صیادمنش)، مرتضی تبریزی، طارق همام و وریا غفوری.

در بازی که استقلال برای رسیدن به رتبه های بالای جدول و البته رسیدن به روحیه خوب قبل نیاز مبرم به پیروزی داشت، آبی ها در حلقه دفاع فشرده نساجی گرفتار شدند و به جز سه چهار موقعیت، نتوانستند خطر جدی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در این بین با نیمکت نشینی عباس زاده تا دقیقه 70 ، مهدی رحمتی در طول بازی حتی یک بار هم وادار به واکنش نشد تا شب آرام او به این شکل به پایان برسد.

به هر حال استقلال بازهم موفق به کسب پیروزی نشد تا در 6 بازی اول لیگ تنها یک پیروزی کسب کند و روزهای تلخی را سپری کند.طارق همام در طول بازی بهتر از سایر بازیکنان استقلال بود و به خوبی در زمین بازیسازی کرد و از نساجی هم گولیسیانی نمایش خوبی داشت.

نساجی0-استقلال0/زور شفر به دفاع نکونام نرسید

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل