بازدید 3555

پیام رییس ستاد فرمان امام(ره) درمورد حادثه امروز

کد خبر: ۸۳۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 22 September 2018

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در پیامی به آیت اله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، مسئولین لشکری و استانی و خانواده شهدای حمله تروریستی امروز اهواز، حمله ظالمانه به مردم بی سلاح خوزستان عزیز را به شدت محکوم نمود.

در پیام محمد مخبر آمده است : این عملیات رذیلانه سند دیگری بر عجز و ناتوانی دشمنان بین المللی و منطقه ای ایران در مقابله با مردم و نیروهای مسلح مردمی ایران عزیز است.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت داغدار ایران و آیت اله جزایری نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد این‌گونه حملات کور و رذیلانه نشانه عدم شناخت دشمن از مردم غیور و شجاع خوزستان عزیز است و قطعا ذره ای در اراده مردم ایران در ادامه راهی که امام خمینی(ره) ترسیم نموده است خلل وارد نکرده و مردم ایران را در راه مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی و تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مصمم‌تر خواهد ساخت. مخبر در ادامه افزود: قطعا این حمله کور و ددمنشانه بی پاسخ نخواهد ماند و ان شاالله بزودی شاهد انتقام پشیمان کننده نیروهای سرافراز کشورمان خواهیم بود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس