بازدید 39910
هزار و سیصد و سی و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

جوابيه شبكه ايران اينترنشنال و پاسخ بعیدی‌نژاد/ریشه گروهک تروریستی «الاحوازیه» در کدام کشورها است؟/به همه نفت می فروشیم، جز بابک زنجانی‌ها

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: زیباکلام: روحانی باید با یک‌ شاخه زیتون به نیویورک برود/حدادعادل:‌ حادثه اهواز، ایران را متحدتر می‌کند/رضایی: جشن تروریست‌ها را به عزا تبدیل می‌کنیم/واکنش احمد خاتمی به حادثه تروریستی اهواز و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۳۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷ 22 September 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

دیدار کری با ظریف به شکایت رسید

سناتور فلوریدا از وزارت دادگستری امریکا خواست تا تحقیقاتی مبنی بر ملاقات‌های خصوصی جان کری با محمدجواد ظریف انجام دهد. به گزارش ایسنا به نقل از پولیتیکو، «مارکو روبیو» در نامه‌ای از وزارت دادگستری امریکا درخواست کرد تا مشخص کند که آیا جان کری وزیر امور خارجه پیشین امریکا، قانون لوگان و قانون ثبت عوامل خارجی را نقض کرده است یا نه. این قوانین مذاکرات اشخاص غیرقانونی را با دولت‌های خارجی منع می‌کنند. جان کری چندی پیش اعلام کرد، در دو سال اخیر پس از ترک کاخ سفید سه، چهار بار در شهرهایی همچون نروژ، مونیخ و چند نشست بین‌المللی دیگر با محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران ملاقات کرده است.

زیباکلام: روحانی باید با یک‌ شاخه زیتون به نیویورک برود

یک استاد دانشگاه گفت: روحانی باید با یک‌ شاخه زیتون به نیویورک برود. «صادق زیباکلام»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در خصوص «حضور روحانی در سازمان‌ ملل» گفت: معتقدم رئیس جمهور باید به نیویورک برود. این‌ جریان سازی که تندروها راه انداخته اند که روحانی نباید به نیویورک برود، درست نیست زیرا ترامپ ریاست این‌ جلسه را بر عهده دارد؛ بنابراین، رئیس جمهور باید به این سفر برود. او ادامه داد: روحانی باید با یک‌ شاخه زیتون به نیویورک برود. آقای ترامپ، همه افرادی که مسائل انسانی، آزادی بیان و برابری نژاد برایشان مهم است را در سراسر جهان رنجانده است؛ بنابراین، زمان‌ مناسبی است تا روحانی از این فرصت حداکثر استفاده را کند و با یک شاخه زیتون و لبخند، پیام دوستی و مودت ایران را به گوش جهانیان برساند و بگوید خواهان نابودی هیچ کشوری نیستیم. او ادامه داد: تندروها معتقدند روحانی باید با تفنگ و توپ پر به سازمان‌ ملل برود و بگوید که آمده ایم تا امریکا را سر جایش بنشانیم. روحانی باید به جای اظهاراتی که آقای احمدی نژاد در زمان خودش، با حضور در سازمان ملل داشت که می گفت ما برای یک الگوی مدیریت جهانی آمده ایم، غرب شکست خورده است، ما برای نجات بشریت و جهان آمده ایم، بگوید ما برای دوستی و احترام به دیگران به نیویورک امده ایم. آقای روحانی حتما باید به نیویورک برود و اگر شرایط فراهم بود با مقامات آمریکایی هم دیدار کند. /برنا

حدادعادل:‌ حادثه اهواز، ایران را متحدتر می‌کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ آمریکا، عربستان سعودی و صهیونیست‌ها که حامی عاملان حمله تروریستی اهوازند بدانند که این گونه حوادث مردم ایران را نمی‌هراساند، بلکه قوی‌تر و متحدتر خواهد کرد. غلامعلی حدادعادل در صفحه شخصی خود نوشت: تروریسم و تجزیه‌طلبی هر دو نزد ملت ایران منفور است و حادثه‌ی رژه اهواز ترکیبی از این دوست. آمریکا، عربستان سعودی و صهیونیست‌ها که حامی عاملان حمله تروریستی اهوازند بدانند که این گونه حوادث مردم ایران را نمی‌هراساند، بلکه قوی‌تر و متحدتر خواهد کرد.

رضایی: جشن تروریست‌ها را به عزا تبدیل می‌کنیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به حادثه تروریستی امروز (شنبه) در اهواز اعلام کرد: پشیمانی سختی در انتظار تروریست‌ها و حامیان آنهاست. محسن رضایی در پی حمله تروریستی به مردم اهواز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: تروریست‌ها در سالروز حمله صدام به ایران، با کشتار مردم، جشن خون گرفتند. ما جشن آنها را به عزایی پشیمان‌کننده‌تر از عقوبت صدام و داعش تبدیل خواهیم کرد. او افزود: از وزارت خارجه انتظار می‌رود در اسرع وقت از کشورهایی که تروریست‌ها درآنند، تحویل آنها را بخواهد و به آن کشورها اطلاع دهد که عواقب هر نوع تأخیر به عهده آنهاست. رضایی همچنین در پیامی توئیتری در پاسخ به حمایت آشکار مشاور ولیعهد ابوظبی از تروریست‌ها، نوشت: مشاور بی‌خرد و خودفروخته ولیعهد ابوظبی با نقض آشکار قوانین بین‌الملل بر دخالت بیگانگان در حادثه تروریستی اهواز صحه گذاشت. پشیمانی سختی در انتظار اوست.

خبرگزاری دانشگاه‌ آزاد فقط خبرنگار زن اخراج نکرده، مرد هم اخراج شده

کیهان نوشت: برخی از رسانه‌های خارجی و سایتها و کانال‌های ضد انقلاب در اقدامی هماهنگ علیه خبرگزاری دانشگاه آزاد (آنا) دست به دروغ‌سازی و شایعه پراکنی زدند. رسانه‌ها و سایت‌ها و کانال‌هایی مانند العربیه (مشهور به العبریه)، دویچه ووله، رادیو فردا، خبرگزاری آناتولی، کلمه، پیک ایران، چنل وان، آمد نیوز، سحام نیوز، اصلاحات نیوز و. . . روز سه شنبه گذشته اعلام کردند که مدیر جدید خبرگزاری آنا ـ دکتر حسن کربلایی ـ به دلیل نگاه جنسیتی و ضد زن، اقدام به اخراج فله‌ای زنان خبرنگار کرده است. اما پیگیری‌های خبرنگار کیهان نشان داد که اولا: خبرگزاری آنا هیچ خبرنگاری را اخراج نکرده بلکه قرارداد تعدادی از خبرنگاران تمدید نشده است. دوم: این خبرنگاران هم زن هستند و هم مرد! مدت هاست تزریق نیروهای انقلابی و بسیجی در دانشگاه آزاد اسلامی خشم معاندین داخلی و خارجی را برانگیخته است.

مراقب افشاگری‌های جوانان کم‌تجربه باشیم

حجت‌الاسلام محمدرضا زائری در روزنامه خراسان نوشت: کوتاهی نهادهای مسئول در انجام وظایفشان نباید موجب شود که آحاد مردم بدون ضابطه و خارج از نظام قانونی و چارچوب رسمی به افشاگری و پرده دری و هتک حرمت افراد بپردازند. اگر نهادهای رسمی در مبارزه با اشرافی گری و سوءاستفاده های مالی و فساد اقتصادی قصور و تقصیر دارند ـ که دارند ـ باید به جای خارج شدن از روال قانونی، برای اصلاح این نهادها کوشید و تلاش کرد. در غیر این صورت، احساس تکلیف بعضا نابه جای فردی و تشخیص بعضا نادرست شخصی به آشفتگی و هرج و مرجی منجر خواهد شد که اصل هدف را نیز نابود می کند. /خراسان

جوابيه شبكه ايران اينترنشنال و پاسخ بعیدی‌نژاد

شبكه ايران اينترنشنال در پاسخ به توييت سفير ايران در لندن نوشت: ایران اینترنشنال مصاحبه با سخنگوی «جنبش الاحواز» را پس از آن انجام داد که رسانه‌های ایران این اقدام را به این گروه نسبت دادند. هدف ما ایفای مسئولیت حرفه‌ای و کسب واکنش رسمی این گروه بوده و مجری شبکه، سخنگوی این گروه را درباره این اقدام به چالش کشید.

بعيدي نژاد نيز پاسخ داد: پس با آگاهی کامل این مصاحبه شرم آور را با نماینده این گروه تروریستی انجام دادید و به آنها برای توجیه رفتار وحشیانه خود تریبون و فرصت کافی فراهم کردید. ما حتما این نقض صریح قانون را به عنوان اقدامی در حمایت از تروریسم و خشونت با دولت انگلیس و آفکام پیگیری خواهیم نمود. / ایرنا

ریشه گروهک تروریستی «الاحوازیه» در کدام کشورهاست؟

سید حسین نقوی، عضو کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابراز خوشحالی رسانه‌های رژیم سعودی و استفاده از واژه حمله مسلحانه به‌ جای حمله تروریستی در نشریات خود گفت: ماهیت تروریست‌ها کاملاً مشخص است، این گروهک از سوی برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس به ‌ویژه دلار‌های نفتی آل‌سعود حمایت، تجهیز و تقویت می‌شود. /تسنيم

توضیحات دادستان تهران درباره سکه «ثامن»

جعفری دولت آبادی: اخیرا گزارش‌هایی مبنی بر اینکه شرکتی در تهران در قالب فروش سکه وجوه زیادی را از مردم اخذ و پول‌های کلانی دریافت کرده، به دادستانی واصل شد. همچنین بر اساس گزارش دیگری در منطقه تهرانپارس یک طلافروش، از مردم طلاهایشان را می‌گرفته و در قالب بحث طلا به آن‌ها سود می‌داده که اخیرا شرکت پلمب شده و متهم که رقم زیادی حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده، متواری است. تعداد شکات این پرونده‌ها در یک مورد ۵۰۰ نفر و در مورد دیگر حداقل ۱۰۰۰ نفر و بیشتر گزارش شده است.

واکنش احمد خاتمی به حادثه تروریستی اهواز

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حرکت تروریستی امروز در اهواز گفت: حرکت مذبوحانه تروریست ها در اهواز گویای این است که دشمن دست از شیطنت علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی برنمی دارد. آیت‌الله سید احمد خاتمی در ملایر با اشاره به حادثه تروریتس اهواز گفت: در حرکت تروریستی اهواز که هنگام رژه نیروهای مسلح این شهر رخ داد، تاکنون هشت پاسدار به شهادت رسیده و بیش از 20 تن که زن و کودک نیز در بین آنها وجود دارد، زخمی شده اند. آیت الله خاتمی ادامه داد: از برکت های خداوند در انقلاب اسلامی ایران باز بودن باب شهادت است، شهادتی که چهل سال است فرهنگ آن این کشور را حفظ کرده است.

گاف داعش در بر عهده گرفتن حادثه تروریستی اهواز

ساعاتی پس از اینکه سخنگوی گروه الاحواز مسئولیت حمله تروریستی اهواز را بر عهده گرفت، اعماق، رسانه داعش هم اعلام کرد داعش مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفته است. نکته عجیب اینکه داعش مدعی شده حمله تروریستی در حضور حسن روحانی در زمان رژه اتفاق افتاده که نادرست است و هنگام عملیات تروریستی اهواز، روحانی در رژه تهران حضور داشت.

جوانفکر به دو سال و نیم و بقایی به شش ماه حبس محکوم شدند

وکیل مدافع علی اکبر جوانفکر و حمید بقایی گفت که جوانفکر به دو سال و نیم و بقایی به شش ماه حبس محکوم شده اند. مهران عبدالله پور روز شنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: حمید بقایی به اتهام توهین به مسئولان ( نسبت ظالم دادن به رئیس قوه قصاییه) در شعبه ١٠٥٩ دادگاه کارکنان دولت محاکمه به شش ماه حبس محکوم شده است. بنا بر این گزارش، دادگاه بقایی معاون اجرایی دولت دهم یکشنبه شازدهم شهریور امسال در شعبه ١٠٥٩ دادگاه کارکنان دولت بابت اظهارات حین بازگشتش به زندان پس از مرخصی درمان، برگزار شد. او گفته بود مردم نمی دانند در زندان ها چه خبر است (نشر اکاذیب) و به رئیس قوه قضاییه هم نسبت ظالم بودن (توهین به مسئولان) داد. البته وی سال قبل هم به اتهام مالی محاکمه و به ١٥ سال حبس محکوم شد و با تایید رأی دادگاه بدوی در دیوان عالی کشور، اسفند سال گذشته برای تحمل کیفر به زندان اوین منتقل شد. این وکیل دادگستری اظهارداشت: علی اکبر جوانفکر نیز به اتهام توهین به مسئولان و نشر اکاذیب بابت نوشته هایش در کانال های تلگرامی در شعبه ١٠٦٠ دادگاه کارکنان دولت محاکمه و به ٢سال و نیم حبس محکوم شده است.

انتقاد فلاحت‌پیشه از وضعیت امنیت رژه اهواز

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در واکنش به حمله تروریستی امروز به رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: حمله تروریستی توسط گروههای تکفیری انجام شد که اخیرا تحت حمایت برخی از دولت‌های ارتجاعی قرار گرفتند، این اقدام محکوم است. حتما باید مسببان این اقدام چه مجریان و چه حامیان آن به سزای اعمال خود برسند. لذا جوانب موضوع در کمیسیون امنیت ملی مورد بررسی قرار می‌گیرد. وی در این باره گفت: منتها سوال درباره‌ی این حمله به بحث‌های احتمالی امنیتی در خصوص امنیت برگزاری مراسم برمی‌گردد مبنی بر این که چه کوتاهی‌هایی صورت گرفته است؟ چون به هر حال جمهوری اسلامی ایران دشمنان مشخصی به طور مشخص تکفیری ها دارند که آنها اعلام کردند همه اقدامات خودشان را برای ضربه زدن به مؤلفه‌های امنیتی ایران به کار می‌گیرند. رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه به طور طبیعی وقتی مراسمی در شهر مرزی برگزار می‌شود باید کل جوانب امنیتی آن دیده شود، ابراز عقیده کرد که بر اساس کلیت اخبار رسیده به ما در پوشش امنیتی و انتظامی مراسم ضعف وجود داشته است که باید این موضوع مد نظر قرار گیرد. چون مراسم باشکوهی در بزرگداشت دفاع مقدس در بیش از هزار شهر ایران بدون هیچ مشکلی برگزار شد، دفاعی که مظلومانه به پیروزی رسید و بعد از آن منجر به پیشرفت‌های عظیم در عرصه‌های مختلف شد به طوری که اکنون کشور ما دارای توان دفاعی بازدارنده پشیمان کننده است که هیچ کشوری در منطقه از چنین توانی برخوردار نیست. فلاحت پیشه تاکید کرد:‌ نباید به خاطر سهل‌انگاری انتظامی و امنیتی برخی از مسئولان یک شهر، کل همایش باشکوه تحت الشعاع قرار گیرد.

سعید مرتضوی به زندان برگشت

سعید مرتضوی که انتشار عکس او در مراسم عزاداری روزهای تاسوعا و عاشورا با واکنش‌هایی همراه شد، امروز به زندان برگشت. سعید مرتضوی قبل از روز تاسوعا به مرخصی رفته بود و امروز پس از چهار روز مرخصی به زندان اوین برگشت.

به همه نفت می فروشیم جز بابک زنجانی‌ها

روابط عمومی وزارت نفت اعلام کرد: وزارت نفت از مدت‌ها پیش بدون هیاهو، همه راه‌های مطمئن فروش نفت را بررسی کرده و تمهیدات لازم را در نظر گرفته است تا در شرایط سخت تحریم بتواند در حد مقدورات برای فروش نفت اقدام کند. تردید نداریم که در این راه مردم هرگز راضی نخواهند شد وزارت نفت تسلیم فضاسازی و فشارهای برخی دوستان بابک زنجانی شود تا به بهانه دور زدن تحریم‌ها ثروت ایران را به یغما برند. می‌دانیم که این روزها عاشقان و تشنگان زیادی برای تصاحب نفت ایران وجود دارند، اما آنچه برای وزارت نفت اهمیت دارد اطمینان از دریافت وجه حاصل از فروش نفت است. /شانا

عضو شورای شهر نیشابور بازداشت شد

دادگستری خراسان رضوی روز شنبه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی انتشار خبر توهین یکی از اعضای شورای شهر نیشابور نسبت به مقدسات و عزاداران حسینی که موجی از اعتراضات عمومی را به دنبال داشت، دستور لازم توسط رئیس کل دادگستری استان خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی و همچنین دادستان عمومی و انقلاب نیشابور مبنی بر رسیدگی سریع و دقیق به این موضوع صادر شد. بر این اساس و در پاسخ به درخواست هیأتهای عزاداری، علما، روحانیت و اقشار جامعه و در راستای اجرای وظایف شرعی و قانونی پس از صدور دستور قضایی، فرد هتاک مورد تعقیب قرار گرفت و صبح امروز با صدور قرار قانونی بازداشت شد./ ایرنا

جلسه فوری کمیسیون امنیت ملی برای بررسی حادثه تروریستی اهواز

فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد: از مسئولان مربوطه انتظار می رفت تا امنیت چنین مراسمی را در شهری مثل اهواز که تقریبا شهر مرزی به حساب می آید به صورت خاص تأمین نمایند تا شاهد چنین موضوعاتی نباشیم. وی تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی این حادثه جلسه فوری تشکیل داده و از مسئولان مربوطه برای توضیحات لازم به کمیسیون دعوت خواهد شد. فلاحت پیشه تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران قطعا خاطیان این حادثه را محکوم کرده و کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز به طور خاص این حادثه را پیگیری می نماید. /الف

روایت آیت‌الله حیدری از حمله تروریستی امروز اهواز

آیت الله حیدری، نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری که در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز حضور داشت گفت: هدف مهاجمان جایگاه مسئولان بود اما موفق نشدند به این سمت مسئولان شلیک کنند. اما متأسفانه به سمت نیروهای نظامی شلیک کردند که تعدادی نیروهای نظامی شهید شدند؛ پس از شلیک تروریست ها، نیروهای امنیتی به سمت آنها تیراندازی کردند که خوشبختانه یکی از آنها به درک واصل شد و برخی از آنان نیز متواری شدند که نیروهای امنیتی هم اکنون در حال تعقیب آنها هستند. به نظرم آنها می خواستند مسئولان عالی استان را ترور کنند؛ بنده وقتی صدای تیر را شنیدم اشهدم را خواندم. /تسنیم

آخوندی به مجلس می‌رود

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: بر پایه برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا عباس آخوندی در جلسه روز سه‌شنبه، سوم مهرماه کمیسیون برای ارائه توضیحات به سؤالات نمایندگان، حاضر شود. / تسنیم

هزینه صدور کارت ملی المثنی چقدر است؟

سیف‌الله ابوترابی، سخنگوی سازمان ثبت‌احوال گفت: کسانی که کارت ملی هوشمندشان را به هر دلیلی گم کرده‌اند برای دریافت المثنی آن بایستی فقط به ثبت‌احوال مراجعه کنند، اظهار کرد. هزینه‌ای که افراد به ثبت‌احوال برای صدور کارت ملی هوشمندشان پرداخت می‌کنند در ثبت‌نام بار اول ۲۰ هزارتومان، هزینه صدور کارت هوشمند ملی ناشی از فقدان(نوبت اول)۴۰هزارتومان،هزینه صدور کارت هوشمند ملی ناشی از فقدان(نوبت دوم)۷۰هزارتومان و هزینه صدور کارت ملی هوشمند ناشی از فقدان(نوبت سوم و پس از آن )۱۰۰هزار تومان است. /ايسنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۵۲
چرا کارت ملی مارو نمیدین ؟
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
در تعجبم که ززیباکلام بعداز این همه تجربه و با این سن و سال میگه روحانی با شاخه زیتون بره آمریکا !!!
جناب آقای قشنگ کلام
دوره زمونه این کارها و شعارهای نمادین خیلی وقته که گذشته
نتیجه تفکرات زیباکلام ها رو داریم می بینیم. آقایون هر روز هم نظریه جدید صادر می کنند. یه کم از قبلی ها بگو که کجا و چطور جواب داده، بعد حرف جدید بزن.
پاسخ ها
یکی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
تفکرات زیباکلام اجرایی نشده که نتیجه شو ببینید این نتیجه تفکرات شماست فعلا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
الان۳۰سال است که تفکرات امثال اقای زیبا کلام سر کار هستند و نتیجه اش هم دیدیم
!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
خطاب ب یکی:برنامه ی خوب برنامه ای هست ک با توجه ب شرایط موجود قابل اجرا باشه.افرادی ک امروز در سمت اجرا هستند مورد توجه ی زیباکلام بودن،پس چرا برنامه هاش اجرا نمیشن?شما فکر میکنید گاندی راحت تونست در هند اصلاحات انجام بده یا فروید در اروپا راحت تونست فکر مردم رو اصلاح کنه.به هیچ وجه.فشار قابل پیش بینی ترین چیزی بود ک باید فکرش رو میکردن اما اونا حمایت حداکثر مردم رو داشتن ک حتی بخاطرشون عذر خواهی هم نکردن
را نظرات این زیبا کلام را اینجا می گذارید؟
می گوید اگر امکان ملاقات فراهم شد باید دیدار کرد،
این دیدار جز خواری و ذلت چیزی بیشتر نیست برای ما وقتی که به زیر توافق هسته ای زدن؟
شما مثلا استاد هستید که فقط به شکل ساده لوحانه حرف می زنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
ایشان استاد هستند و می دانند که چه می گویند،بی مسئولانه صحبت نمیکنند.
روحی لاریجانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
آقایزیبا کلام با طاغوت نباید مذاکره کرد ما با آمریکا مذاکره کردیم به توافق رسیدیم جهانیان شاهدند که چگونه نقض عهد کرد ترامپ مذاکره بلد نیست ونمی فهمد او می خواهد به خیال خودش ایران را به انقیاد بکشاند واز این راه برای خودش در داخل وخارج امریکا کسب وجهه کند وژاسخش را رهبر شیعیان در روز
. عاشورا در کربلا داد هیهات من الذله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
هم حزبی های تندرو ایشان کم نیستند که منفی می زنند
اقای بعید نژاد شما باید از دولت انگلیس بخواهید و تحت فشارش قرار بدهید تا از این گروههای تروریستی در کشورش راه ندهند و ازادانه رفت و امد نکنند
خیلی جالبه که سفیرشون در ایران اشک تمساح می ریزد برای این جان باختگان
در پاسخ به این اماراتی باید گفت منتظر پاسخ موشکی حوثی ها به دوبی و ابوظبی باشید و فکر کردین فقط یک کاری کردین و تمام می شود ،ان برای ۲۰ سال پیش بود صبر کن ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
دوست عزیز سیاست های دوگانه ایران باعث گستاخی امارات شده..کافیه واردات از این کشورک رو ممنوع اعلام کنند و یکی از بنادر رو به سبک ازاد برای صادرات و واردات در نظر بگیرند.
نفت فروشی دوباره دچار رانت و فساد خواهد شد اصولا تحریم فساد و رانت به دنبال داره
خدا لعنت کنه هر چه تروریست و حامیان انها رو در سرتاسر جهان ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
خداوند در کار است نگران نباش.
هر چند از هیچ یک از سران مملکت دل خوشی ندارم ولی خواهشا اگر میتونید چنان جواب دندان شکنی به حامی اصلی این گروهک تروریستی بدین که تمام دنیا شاهد پاشیده شدن دندوناش باشن!

دیوانه شدم وقتی تصویر کودک تیر خورده رو دیدم.
روحانی به نیویورک برود و در جلسه شرکت کرد اگر ترامپ علیه ما سخنان یاوه گفت با هیئت همراه جلسه را ترک کند.
پاسخ ها
روحی لاریجانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
نه تنها باید برود ونه تنها باید پاسخ مناسب بدهد بلکه در مقابل یاوه گوئی احتمالی باید بعنوان تحقیر به جمع حاضر بخواهد تا اعتبارنامه نمایندگی از سوی
نتانیاهو را بعنوان رئیس مستقیمش به حاضرین در

. جمع نشان دهد
مشاور ولیعهد ابوظبی رو تو گونی بیارین ایران تا متوجه قدرت سربازان گمنام ما بشه. ما مردم ایران سر این حرامی ها را هدیه خواهیم کرد به پیشگاه شهدای این حادثه.
پاسخ ها
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
احسسسسسسسسسسسسسن
دقت کنید به خبر در مورد انگلیس که از سفر غیر ضرور به ایران مخصوصا دو تابعیتی ها پرهیز شود حالا بگردین دنبال پرتغال فروش
نفت به همه می‌فروشیم و هم به بابک زنجانی‌های خودمان...
پاسخ ها
sina
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
و با قیمت مفت میفروشیم و سرمایه های ملی را با افتخار بر باد خواهیم داد.
بابک زنجانی شرکاش کین ؟ کس دستور فروش داد ؟ پولها چی شد ؟
وزارت نفت بقالی بوده بابک زنجانی کشتی کشتی نفت خریده ؟!
جناب عادل مردم همیشه برای مام وطن متحد هستند اما از شما نه جناب نقوی هیچ میدانید سالهاست عربهای تجزیه طلب با پول عربسات وسایرین تعداد بسیار زیادی از خانه های اهواز را خریده ودر حال عرب کردن اهواز هستند ومسؤلین چشم رویهم گذاشته وندید گرفته اند وقتی باد میکارید طوفان درو خواهید کرد
اگر امارات پاسخی درخور دریافت نکند همه نا امید می شوند.یک شیخ نشین مزدور نباید امنیت ایران را تهدید کند و بگوید منتظر حملات بعدی باشید.فقط باید مثل اردوغان از سیاست مشت آهنین استفاده کرد.نباید به تروریست ها ترحم کرد.
چرا یه عده دختر برای فرانسوی ها شمع روشن میکردن برای داخلی ها هیچ کاری نمیکنن واقعا به بعضی ها باید چی بگیم تابناک
این همه توطئه سازماندهی شده علیه این ملت ؟!!!اگه روحانی رفت نیویورک باامریکاییها دست داد یادش باشه انگشتاشو بشماره ..قانونی که الان جاکمه تو دنیا اینه ..
تاکی باید مردم هز ینه یک عد ادمهای طمع راباید بدهند تادیروز برای سود پیشتر پولهایشان رادرموسات بدون مجوز مالی گذشتن واز جیب ملت سودوپولهاشان رادادن امروز سکه ثامن وطلا فروشیها ووو... تاکی این حماقتها وطمع کاریها ادادمه دارد
بنظر من مشكلات اقتصادى همونقدر اهميت داره كه حمله تروريستى اهواز اهميت داره
بسم الله الرحمن الرحيم
موشکها ی حوری طرف دوبی ، چاههای نفت آل سعود آل یهود و دربار های آل سعود وپادگانهای السعاده و جده و ریاض.
هر روز 300 موشک
زیبا جان بهتره خودت از طرف ظریف جون بری
درود بر افکار زیبا کلام
حادثه تروریستی این گروه فاسد و خدا نشناس قلب ملت ایران را درد اورد و این اوج خباثت یک گروه باید باشد از انسانیت بویی نبرده اند ...
نفت را به هر كسي كه بفروشيد تبديل به بابك زنجاني خواهد شد!
چرا سایت ها نسبت به اول مهر و شروع سال تحصیلی هیچ گونه واکنشی ندارند؟
وقتی با تجزیه طلبان برخورد جدی نمی شود نتیجه همین است که می بینیم امروز فردا در آذربایجان ودیگر مناطق هم این دسیسه بروز خواهد نمود وبهترین کار برای مقابله با این افراد سلب تابعیت از ایران می باشد
سعید مرتضوی به زندان برگشت ...ازیه درواردمیشه ازیه درخارج
بجای شاخه زیتون یک شیشه ترشی زیتون ببردبهترنیست؟
خوب اگر می دانید امارات این تروریست ها را تغذیه و حمایت می کند منتظر چه هستید؟
حمله مستقیم به مردم و سربازان بی دفاع با اسلحه خالی بوده . چند موشک روانه امارات کنید تا حساب کار دستش بیاید.
کجایی احمدی نزاد .درود بر بقایی .
ذهنیت بابک زنجانی بود که کاری کرد تا دوباره تحریمها برگردد نفع اقتصادی عده ای باعث میشود همواره اوضاع متشنج باشد و ما تحریم و بابک زنجانیها منتفع .البته بابک زنجانی یک روکش است در پس پرده افراد دیگری هستند
مسئولان به جای دور زدن تحریم ها به فکر رفع تحریم ها باشند. 90 درصد تحریم ها نیز داخلی است و حاصل سوء مدیریت!
این امارات فسقلی را تجار ما بزرگ کرده اند براحتی می توانیم به زمینش بزنیم
طبق گفته اقای حداد عادل با افزایش حوادث تروریستی رکورد اتحاد در جهان را خواهیم شکست
"به همه نفت می فروشیم جز بابک زنجانی‌ها"

بابک زنجانی ها 1 شبه به وجود نمیان! نتیجه دادن ثروت ملی کشور به دست افراد میشه تولد بابک زنجانی های جدید!

پول و ثروت باد آورده و یک شبه، هر فردی رو فاسد میکنه! جدا جای تاسف هست که مسئولین ما آزموده رو دوباره میخوان آزمایش کنن!
حادثه تروریستی نفوذی داشته اون ملعون نفوذی که تونسته از حفره امنیتی وارد بشه حتما یه ارتباطاتی داشته شک نکنید!!!!
رشد کشورهای عربی خلیج فارس وعربستان به دنبال مسائل ایران به وجود آمد.
خدا باعث وبانی شون رو نابود کنه.
طوری نشود كه به خاطر این حادثه بی شرفانه تروریستی سایر مشكلات مملكت و بی كفایتی مسئولین و.. فراموش شود ...
زیباکلام: روحانی باید با یک‌ شاخه زیتون به نیویورک برود.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی