بازدید 2972
۱

به کانادا هم باختیم و اما هنوز حذف نشدیم!

کد خبر: ۸۳۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ 22 September 2018

تیم ملی والیبال ایران در هفتمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف کانادا رفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی والیبال ایران امروز از ساعت 18:30 هفتمین مسابقه خود در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان را برابر کانادا برگزار کرد که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 20 ، 20 بر 25 ، 25 بر 15 و 23 بر 25 و 15 بر 12 به سود کانادا خاتمه پیدا کرد.

در این بازی ایگور کولاکوویچ سعید معروف، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، محمد جواد معنوی نژاد، امیر غفور و علی شفیعی را به زمین فرستاد و در سوی مقابل استفان آنتیگا برای کانادا، هوگ، پرین، ایوانس، واندورن، ویگراس و بلانکنائو را وارد زمین کرد و در پایان بلغارها با توجه به حضور پرشور هوادارانش در سالن صوفیه ست های بازی را با امتیازهای ۲۰-۲۵، ۲۵-۲۰، ۱۵-۲۵، ۲۵-۲۳ و ۱۲-۱۵ به سودشان تمام کردند تا با این برد سه امتیازی ۱۲ امتیازی شوند و به رده دوم جدول صعود کنند.

تیم‌های ملی والیبال ایران و کانادا پیش از این پنج بار به مصاف هم رفته بودند که سهم کانادا چهار برد و سهم ایران تنها یک پیروزی بوده است.کانادایی‌ها با این پیروزی 11 امتیازی شدند و ایران با 12 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی گروه G باقی ماند. تیم‌های نخست گروه‌های 4 گانه و بهترین تیم های دوم (2 تیم) راهی مرحله سوم مسابقات خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ما که نفهمیدیم چی شد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها