بازدید 1214

رئیس دفتر اف.بی.آی در بیروت وعده حمایت از ارتش لبنان را داد

رئیس دفتر تحقیقات فدرال آمریکا در بیروت طی دیدارش با رئیس جمهوری لبنان تعهد داد از ارتش لبنان حمایت کند.
کد خبر: ۸۳۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ 22 September 2018

رئیس دفتر تحقیقات فدرال آمریکا در بیروت طی دیدارش با رئیس جمهوری لبنان تعهد داد از ارتش لبنان حمایت کند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، کریستوفر رای، رئیس دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف.بی.آی) در دیداری که همراه با الیزابت ریچارد، سفیر آمریکا با میشل عون، رئیس جمهوری لبنان پیش از دیدار با سعد حریری، نخست وزیر مکلف این کشور و عباس ابراهیم، مدیرکل امنیت عمومی لبنان داشت، به بررسی راه‌های تقویت همکاری‌های امنیتی دو کشور به ویژه با گروه‌های ویژه امنیتی پرداخت و گفت: حمایت‌ها از ارتش لبنان و آموزش نیروهای این کشور که توان و شایستگی بالای خود در حفظ امنیت لبنان و نیز مبارزه با تروریسم را ثابت کردند، گسترش می‌یابند.

رئیس دفتر اف.بی.آی در ادامه از تلاش‌های لبنان برای برقراری امنیت و آرامش شهروندان آمریکایی در خاک این کشور تقدیر کرده و گفت: تروریسم تفاوتی میان ملیت، دین و نژاد قایل نیست و همین امر مقابله با آن را پراکنده و غیرمتمرکز و ضروری می‌کند.

عون نیز در دیدار با این مسؤول آمریکایی ضمن تاکید بر روابطی که دو کشور لبنان و آمریکا را به هم مرتبط کرده و لزوم به‌کارگیری و توسعه آنها در تمامی زمینه‌ها، گفت: لبنان که در ارتفاعات بقاع گروه‌های تروریستی را نابود کرد، به تعقیب و پیگیری گروهک‌های تروریستی مخفی جهت نابودی آنها و جلوگیری از انجام هر گونه حمله و عملیاتی علیه غیرنظامیان در کشور ادامه می‌دهد.

رئیس جمهوری لبنان تاکید کرد: لبنان به لطف شایستگی ارتشش و حمایت‌های کشورهای دوست و در راس آنها آمریکا در زمینه مقابله با چالش‌های امنیتی و تروریسم موفق بوده است.

وی بر اهمیت ادامه همکاری‌ها با آمریکا در زمینه‌های امنیتی تاکید کرد، به ویژه که ارتش لبنان نقش محوری در تثبیت امنیت و آرامش ایفا کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل