بازدید 192872

حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز / 25 شهید و 60 مجروح / هر چهار عامل تیراندازی کشته شدند / گروه‌ تجزیه طلب وابسته به عربستان که مسئولیت حمله را پذیرفت، به دنبال چیست؟ / داعش نیز مسئولیت حمله را پذیرفت! + فیلم

سلاح این تروریست‌ها کلاشینکف بوده... تروریست‌ها که برای پوشش و حضور راحت‌تر در صفوف نظامیان، لباس نظامی به تن کرده بودند، وابسته به گروه تروریستی الاهوازیه بودند... این تیراندازی حدود 10 دقیقه ادامه داشت. عوامل این حادثه چهار نفر بودند که سه نفر از آنان کشته و یک نفر دستگیر شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تایید کرد که تاکنون 25 شهید و 60 مجروح شده‌اند.
کد خبر: ۸۳۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 22 September 2018

چهار تروریست در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، قصد حمله به جایگاه مقامات را داشتند اما پس از ناکامی در این هدف، حاضرین را به گلوله بستند و کوشش کردند از صحنه حادثه بگریزند. نیروهای امنیتی در همان محل حادثه با تروریست‌های وابسته به یک گروه تروریستی تجزیه طلب درگیر شدند که در جریان تبادل آتش، در نهایت سه عامل تیراندازی در دم کشته شدند و یکی از دستگیرشدگان نیز بر اثر جراحات کشته شد.

به گزارش «تابناک»، رژه نیروهای مسلح مستقر در اهواز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در منطقه لشکر 92 زرهی اهواز از ساعت هشت و سی دقیقه صبح امروز آغاز شد و در حدود ساعت نه صبح، این مراسم صحنه یک حمله تروریستی شد و چند عنصر مسلح مردم را به گلوله بستند. حاضرین در محل رژه ابتدا گمان می‌کردند که تیراندازی سهوی بوده اما با زخمی شدن چند نفر از شهروندان متوجه حمله تروریستی شدند.

عاملین تیراندازی در پارک شهید سبحانی که پشت استیج رژه قرار دارد مستقر شدند و از پشت جایگاه مخصوص مسئولان این حمله تروریستی را آغاز کردند که حدود 10 دقیقه ادامه داشت. مهاجمان که برای پوشش و حضور راحت‌تر در صفوف نظامیان، لباس نظامی به تن کرده بودند، به گفته سخنگوی سپاه پاسداران وابسته به گروهک تروریستی تجزبه طلب الاهوازیه وابسته به عربستان سعودی بودند.

به گفته سردار شریف سخنگوی سپاه، از این گروه تروریستی که تحرکات‌شان برای تحت الشعاع قرار دادن عظمت رژه نیروهای مسلح بوده، چنین اقداماتی پیش از این هم مسبوق به سابقه است و این جریان به سمت کاروان‌های راهیان نور در سال‌های گذشته تیراندازی کرده است. گروهک تروریستی تجزبه طلب الاهوازیه در گفت وگو با شبکه ایران اینترنشنال متعلق به عربستان سعودی، مسئولیت این حملات تروریستی را پذیرفت.

از سویی دیگر شبکه اسکای نیوز عربی در بخش خبر فوری خود اعلام کرد که داعش نیز مسئولیت حمله تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح ایران در اهواز را به عهده گرفته است. با توجه به آنکه سوابق متعددی از پذیرش مسئولیت حملات توسط گروه داعش وجود دارد که بعدها مشخص شده توسط عوامل این گروه انجام نشده و این گروه تروریستی با پذیرش مسئولیت‌شان، قصد بهره برداری تبلیغاتی را داشته، نمی‌توان بدون ارائه اطلاعات، ادعای داعش را پذیرفت.

حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز / دو عامل تیراندازی کشته و دو تن دستگیر شدند + فیلم

گفته می‌شود این لحظه اطلاع حادثه اهواز به رئیس جمهور و فرماندهان نظامی در رژه تهران است

تروریست‌ها که پس از این حمله تروریستی متواری شده بودند، مورد تعقیب قرار گرفتند و در جریان تبادل آتش با نیروهای امنیتی شماری از آنها کشته شدند. استاندار اهواز با تایید این خبر گفت: با هوشیاری نیروهای امنیتی اطلاعاتی نظامی و انتظامی حاضر در محل عوامل این اقدام خرابکارانه دستگیر، زخمی یا کشته شدند.

سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به حمله تروریستی صبح امروز در بلوار قدس اهواز اظهار کرد: 4 نفر تروریست از چند روز قبل از برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز در نزدیکی محل برگزاری رژه سلاح‌هایی مخفی کرده بودند و امروز در پوشش مردمی خود را نزدیک به محل برگزاری رژه (پارکی در نزدیکی جایگاه رژه) کردند.

وی با بیان اینکه سلاح این تروریست‌ها کلاشینکف بوده ادامه داد: این 4 تروریست با سلاح خود به سمت جایگاه رژه تیراندازی و مردم را به رگبار بستند که تعدادی از این تیرها به رژه روندگان و تماشاچیان حاضر در محل برگزاری رژه اصابت کرد و منجر به شهادت  و مجروح شدن عده‌ای از این افراد شد که در میان این افراد دختری خردسال و یک جانباز دیده می‌شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح همچنین با اشاره به عکس‌العمل نیروهای امنیتی حاضر در محل برگزاری رژه خاطرنشان کرد: تروریست‌ها با عکس‌العمل خیلی سریع و قاطع نیروهای امنیتی مواجه شدند و این نیروها با وجود اینکه تعداد زیادی از مردم در محل حادثه حضور داشتند و در این شرایط محدودیت‌هایی برای مقابل با تروریست‌ها وجود داشت بلافاصله با دقت و سرعت عمل بسیار بالا سه تن از تروریست‌ها را درجا به درک واصل کردند و یک نفر را نیز مجروح و دستگیر کردند که این فرد نیز پس از انتقال به بیمارستان به دلیل جراحات وارده به درک واصل شد.

حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز / 10 کشته و بیش از 60 زخمی / سه عامل تیراندازی کشته و یک تن دستگیر شد + فیلم

دو تن از عاملان حمله تروریستی که در درگیری با نیروهای امنیتی کشته شدند

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در تشریح ابعاد این حادثه گفت: با وجود شدت حادثه به سمت جایگاه مسوولان، به دلیل واکنش سریع نیروهای امنیتی، هیچ یک از مسوولان حاضر در جایگاه از جمله آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، آسیب ندیدند. اوضاع اکنون تحت کنترل نیروهای نظامی امنیتی و انتظامی است و آرامش بر منطقه حاکم شده است. 

پیرحسین کولیوند روز شنبه با اعلام این مطلب، اظهار داشت: بر اساس اعلام مسئولان امنیتی و نظامی، در حادثه امروز 25 نفر شهید و 60 نفر مصدوم شدند که خدمات مورد نیاز آنان از جمله اعمال جراحی پس از انتقال آنها به مراکز درمانی، ارائه شده است. پس از این حادثه به دستور وزیر بهداشت به همراه معاون کل وزارت بهداشت و همچنین رئیس سازمان انتقال خون ایران برای بررسی و نظارت بر درمان مصدومان، به اهواز سفر و از آنها عیادت کردیم. شرایط مصدومان پایدار است و هیچ کمبودی از نظر دارو، تجهیزات پزشکی، امکانات، خون و کادر درمانی تخصصی و پرستاری وجود ندارد.

اسامی برخی از شهدای این حادثه به شرح زیر اعلام شده است:

نبی دریس (بیمارستان آیت‌الله کرمی)
ابراهیم بنداوی(بیمارستان آیت‌الله کرمی)
خلیل هاشمی‌فر (بیمارستان آپادانا)
امید نریمیسایی (بیمارستان آپادانا)
علی سلمان‌وند (بیمارستان آپادانا)
حسین فاروق(بیمارستان آپادانا)
مهران زرافشان (بیمارستان رازی)
حسین ولایتی‌فر (بیمارستان رازی)
محمد افشنگی (بیمارستان رازی)
سعید زارع (بیمارستان رازی)
محمد عذاری (بیمارستان امام(ره)
یونس پورجلو (بیمارستان شهید نیاکی ارتش)
رضا شعیبی (بیمارستان شهید نیاکی ارتش)
اسماعیل شفیع‌نژاد (بیمارستان شهید نیاکی ارتش)
میلاد جهانگیری (بیمارستان شهید نیاکی ارتش)
سعید کریمی (بیمارستان شهید نیاکی ارتش)
امید فخری زنگنه (بیمارستان شهید نیاکی ارتش)
علی کمایی (بیمارستان شهید نیاکی ارتش)
علی لویمی (بیمارستان شهید نیاکی ارتش)
امید حسینی، (بیمارستان شهید نیاکی ارتش)
اقدامی، کودک خردسال فرزند سرگرد ارتش(بیمارستان شهید نیاکی ارتش)
مجهول‌الهویه (بیمارستان بقایی)
سینا آغاجاری(بیمارستان بقایی)
حسین منجزی(بیمارستان بقایی)
محمد عوذاری(بیمارستان بقایی)

حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز / 29 شهید و 57 مجروح / هر چهار عامل تیراندازی کشته شدند / گروه‌ تجزیه طلب وابسته به عربستان که مسئولیت حمله را پذیرفت، به دنبال چیست؟ / داعش نیز مسئولیت حمله را پذیرفت! + فیلم

صف اهدای خون به مجروحان در اهواز

آیت الله حیدری نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری که در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز حضور داشت، درباره این حادثه گفت: هدف مهاجمان جایگاه مسئولان بود اما موفق نشدند به این سمت مسئولان شلیک کنند اما متاسفانه به سمت نیروهای نظامی شلیک کردند که تعدادی نیروهای نظامی شهید شدند. بنده وقتی صدای تیر را شنیدم اشهدم را خواندم. بعد از شلیک تروریست‌ها، نیروهای امنیتی به سمت آنها تیراندازی کردند که خوشبختانه یکی از آنها به درک واصل شد و برخی از آنان نیز متواری شدند که نیروهای امنیتی هم اکنون در حال تعقیب آنها هستند. به نظرم آنها می خواستند مسئولان عالی استان را ترور کنند.

حادثه را از چند زاویه در تابناک می‌بینید:

 
 
همچنین این تصاویر تازه از تبادل آتش میان نیروهای امنیتی و تروریست‌ها و دستگیری یکی از تروریست‌ها زخمی که در نهایت در بیمارستان کشته شد را در تابناک می‌بینید:
 
 
«گروهک تروریستی جنبش عربی آزادی بخش اهواز» چه گروهی است؟

تشکیلات نظامی و تروریستی حرکه النضال العربی لتحریرالاحواز و شاخه نظامی آن موسوم به محی الدین آل ناصر، از اواسط سال۱۳۷۶ با هدف مقابله با جمهوری اسلامی و تجزیه خوزستان فعالیت خود را آغاز نمود. این گروه به سرکردگی حبیب نبگان، ساکن دانمارک که بازوی نظامی جبهه التحریر، جنبشی نظامی که در عراق مستقر بود، آشکارا شیوه مسلحانه و تروریستی را برگزید.

حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز / 24 شهید و 53 مجروح / هر چهار عامل تیراندازی کشته شدند / گروه‌ تجزیه طلب وابسته به عربستان مسئولیت حمله را پذیرفت / داعش نیز مسئولیت حمله را پذیرفت! + فیلمحبیب نبگان، سرکرده گروهک تروریستی ساکن دانمارک

افراد این گروهِ نژادپرست اعتقاد دارند که باید مبارزه مسلحانه تا نابودی فارس ها (غیرعرب ها) و آزادی عربستان (استان های خوزستان، بوشهروهرمزگانوجزایرخلیج فارس!) بی رحمانه ادامه داشته باشد. جزایر سه گانه ابوموسی و تنب را نیز بخشی از خاک اعراب می دانند و علاوه بر آن در نقشه های خود عنوان خلیج عربی را به جای خلیج فارس برگزیده اند.

این گروه به مشی مسلحانه اعتقاد دارند و به شدت ضدایران و ضدغیرعرب هستند، در حالی که دیگران را نژادپرست و فاشیست می دانند، خود نژادپرست بوده و به شدت روشی فاشیستی دارند. برای نمونه با افتخار ویدیویی از درگیری یک عرب و فارس، به گفته خودشان اشغالگر، را در تارنمای خود گذاشته اند.

حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز / 24 شهید و 53 مجروح / هر چهار عامل تیراندازی کشته شدند / گروه‌ تجزیه طلب وابسته به عربستان مسئولیت حمله را پذیرفت / داعش نیز مسئولیت حمله را پذیرفت! + فیلم

بمب گذاری‌های سال 1384 اهواز

بمب گذاری های سال ۱۳۸۴ در اهواز نیز از اقدامات خشن این گروه است. این گروه با بی رحمی تمام، از این جنایات از جمله بمب گذاری در فرمانداری اهواز که به شهادت بیش از ۱۱ تن و زخمی شدن بیش از ۸۷ تن از هم میهنانمان انجامید و بمب گذاری در ساختمان منابع طبیعی اهواز فیلم برداری کرده و در اینترنت منتشر کردند.

حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز / 24 شهید و 53 مجروح / هر چهار عامل تیراندازی کشته شدند / گروه‌ تجزیه طلب وابسته به عربستان مسئولیت حمله را پذیرفت / داعش نیز مسئولیت حمله را پذیرفت! + فیلم

این تشکیلات از بدو تأسیس تا خرداد ۱۳۸۴ اقدام به جذب و آموزش بیش از سی نفر از عناصر دارای تفکرات تجزیه طلبانه و مساعد انجام اقدامات عملیاتی برای وارد شدن به فاز نظامی و... نمود. این گروه تروریستی به مبارزه مسلحانه تا نابودی فارس ها (غیرعرب ها) و تجزیه استان های خوزستان، بوشهر و هرمزگان و جزایرخلیج فارس که آن را عربستان می‌خوانند، اعتقاد دارند!

این گروه از سوی طاهر آل نعمه در کانادا، موسوی در حزب النهضه و ابوبشار، محمود احمد، رئیس جبهه دموکراتیک خلق عرب در انگلیس و کشورهای هلند، دانمارک و سوئد و سازمان سيا و همچنین دستگاه اطلاعاتی امارات متحده عربی و عربستان تامین مالی و اطلاعاتی شده‌اند. براساس اسناد منتشره ویکی لیکس حبیب نبگان و احمد نیسی در سال ۱۳۸۴ بعد از فرار از کشور به اتفاق فردی بنام فرید مقیم کشور امارات متحده عربی با سفیر آمریکا در امارات ملاقات و ضمن توضیح در مورد چگونگی بمب گذاری های خود در اهواز از وی درخواست پناهندگی و ملاقات با اعضای سازمان سیا می نمایند

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲۵
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۵۰۵
الا لعنه الله علی القوم الظالمین. مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود
پاسخ ها
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
شما ببین اول کار کی بوده بعد اعدامشون کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
هر کی بوده باید اعدام بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
مزدوران خارجی و وطنی منفی می زنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
حامد جون، بنظرت کدوم کشور پشت این حرکات تروریستیه، بالاخره مستقیم و غیر مستقیم به امریکا اسراییل میرسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
بر ذات منفی زن ها لعنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
مگر فرقی هم داره که کار چه کسی بوده؟؟ البته حکم مهاجم اعدام و حکم آمرین هم همین است که به زودی اجرا خواهد شد. دست بلند انتقام نیروهای مسلح آمرین را هم هر جا که باشند به سزایشان خواهد رساند همانطور که تروریستهای پژاک به سزایشان رسیدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
همیشه این مردم بیچاره هستن که آسیب میبینن
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
جنایت هولناکی بود حتی به زن و بچه هم رحم نکردند روحشان شاد باد.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
یعنی هر اتشی به پا میشه معلوم نیست که امریکا و اسرائیل بودجه اون کار رو دادن و حمایت کردن ؟ کار کی بوده سوال مسخره ایه در این باره
ناشناس
| Ukraine |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
جنایت هولناکی بود حتی به زن و بچه هم رحم نکردند روحشان شاد باد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
تابناک، باید یه سیستم زد بات راه اندازی کنی
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
جنایت هولناکی بود حتی به زن و بچه هم رحم نکردند روحشان شاد باد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
شاید کار این رای منفی ها بوده که فضای مجازی کشور رو دست گرفته اند و پولشون از عربستان میرسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
باورم نمیشه همچین پستی که قاتلین و ظالمین رولعنت میکنه نظر مخالف هم داشته باشه! اونم به این تعداد!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
اینایی که منفی دادن به این نظر، رو به قبله شان، کاخ سفید، چند رکعت نماز شکر بخوانند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
جنایت هولناکی بود حتی به زن و بچه هم رحم نکردند روحشان شاد باد.
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
هرچه سریعتر باید کسانی رو که منفی دادند پیدا و به درک اسفل السافلین واصل کرد
#داعش_وطنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
احمق تر از این تجزیه طلبا هیچ جای دنیا نیست آخه چقدر نفهم
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
مرگ بر آل سعود









مرگ بر جانیان خائن وطن فروش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
و همینطور لعنت خداوند بر منفی زنندگان
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
خجالت نمیکشید منفی میزنید . عاشق هرج و مرج و بکش بکشید . شماها که منفی میزنید در جرم هر گلوله ای از که اسلحه این بیشرفا شلیک شده سهیم هستید
انا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
اون قاتلین هم چهار تا مثل همین منفی زن ها هستند... خیانت که شاخ و دم نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
همانطور که در خبر ذکر شده کار جریان الاهوازیه وابسته به عربستان سعودی بوده خاموش فکر ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
مطمئنا خیلی از این منفی ها کار منافقین بوده

یقینا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
خیلی وقته دارم بهت هشدار میدم این تجزیه طلبها فَضای سایت تابناک و دیگر سایتها رو اشغال کردن ،البته منافقین هم بی کار ننشستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
خاک بر سر منفی زن ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
با تروریستها و تجزیه طلب ها باید با قاطعیت تمام برخورد بشه
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
خوب موشک های نقطه زن را به عربستان شلیک کنیم بجای مرگ گفتن به این و اون
ویا به مردم برسیم تا منفی ندهند..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
مرگ بر آل سعود. مردید بیایید وسط میدان مردانه بجنگیم
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
علی لعنت الله صحیح است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
منفی زنندگان هم ترسو هستن که اومدن منفی میزنن باید هم بترسید ولی از این به بعد بیشتر بترسید چون زیادی گند زدید
اشکان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
مرگ بر تروریسم
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
خدا لعنت کنه دشمنان این مردم غیور و خاک شهید پرورش رو .
خدا لعنت کنه آمریکای جنایتکار و اسراییل کودک کش رو
خدا لعنت کنه سگ امریکا و اسراییل در منطقه که هرچی آتیشه از گور این سعودی های کثیف تر از کثافت بلند میشه.
ببین این بیشرفها پولی که باید در راستای اعتلای دین اسلام هزینه بشه رو در چه راه هایی هزینه میکنن :کشتن جسم و روح انسانها مخصوصا مسلمونا این چه آیین و مرامیه ؟ هرچی هست اسلام نیست.
امریکا یه تیر هم شلیک نمیکنه این نوکرهاش اهداف اونا رو پیاده میکنن و متاسفانه یه سری ابله به تمام معنا ازشون حمایت میکنن.
ببینید امریکا و عربستان که خودشون داعش نجس رو درست کردند، این کفار داعشی به شیعه و سنی رحم نکردند. شما طرفدارای تجزیه کشور چه فکرخامیه کردید که عربستان بیاد از شما خائنین حمایت بکنه؟
هرگز .اول شما رو از مادر (میهن) جدا میکنه بعد تک تک سرتونو میبره (به استناد تاریخ)!
باور ندارید اتفاقات چند ساله اخیر در سوریه ،عراق و لیبی و افغانستان و... رو مرور و اندیشه کنید.
اندیشه کنید
اندیشه کنید
اگر فکر نکنید میشید عین همون داعشیای احمق که با قاشق و چنگال در جیب جنایت میکردند و رویای همنشینی با پیامبر رو داشتن
احمقهای خشک مغز
اگه به راه راست هدایت نمیشن خدا نابودشون کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
چند سال پیش به تابناک گفتم این منفی دهندگان کیا هستند کاری کنید نتونند منفی دهند . مردم هم فکر میکنند واقعا ایرانیها هستند منفی میدهند.
این منفی ها حاصل نیروهای تحت اموزش رژیم صهیونیستی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
باید هرچه سریعتر با هزاران موشک به عربستان یورش برد
مرگ یه بار شیون هم یه بار
فرزند وطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
حرامزاده ها برای چی منفی میدین؟ یا داعش وطنی هستید یا داعش عربستانی و اسرائیلی!
خودتون وقتی به درک واصل شدید با اجداد کثیفتون امسال ابوسفیان و یزید و معاویه محشور می شوید.
منصور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
خطاب به صهیونیست ها و حماقای دنباله روی نحس شان خانواده سعودی چه در عربستان چه در داخل مرزهای متبرک و مقدس ایران زمین انشالله به زودی با یکدیگر ملاقات خواهیم کرد آن هم در روزی که فریاد کمک خواهی تان جز با شراره های آتش سربازان الله پاسخ داده نخواهد شد هم آنها که تصویر کودکان آغشته به خون این وطن سرفراز بر عزم شان برای برقراری عدالتی آشکار بر روی زمین افزود . صبر کنید وعده دیدار ما با شما بسیار نزدیک شده زین پس از صدای دم و بازدم تان نیز واهید لرزید
درود خداوند بر سربازان الله
درود خداوند بر ایرنیان که زخم هایی به وسعت تاریخ نیز نتوانست زانوان اکثریت مردان و زنان غیرت مندش را خم کند و درود خداوند بر دلهای داغداری که در جنوب این سرزمین آرام می گرید اما در چشم هایش امید به عظمت ایران و ایرانی موج می زند
اهواز امروز تنها نیست دلهای ما قلب های ما دست های ما و دعاهای ما با شماست ای مردان و زنان با شرف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
شرمنده من واقعا ااشتباهی منفی دادم، یهو بیست و هفت هشت تا اضافه شد!
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
از تعداد منفی های سایر کامنتها مشخصه که اونایی که منفی دادن موافق تروریسم نیستن. بلکه مخالف این طرز صحبت و مرگ بر سایرین فرستادن تو هر صحنه ای هستن.بله عربستان پشت این کاره؟ خوب ما هم جبران می کنیم. ولی 40 ساله با گفتن این مرگ بر سایرین کل دنیا رو علیه خودمون بسیج کردیم. اگر کاری قراره انجام بشه لازم نیست تو بوق و کرنا کنید. آروم سرشونو می بریم می ذاریم روی سینشون.
ناشناس
| Australia |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
((( کامنت های منفی ای که گرفتی معنادار هست )))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
علی به معنای بر و الا به معنای ای می باشد
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
مطمئن باشید که اکثر این منفی ها از خارج از ایرانن -
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
*******
توجه: کلید کنترل+شیفت+ان را هر بار که بزنید که مربوط به حالت مخفی کروم هست میتوانید با هر بار کپی ادرس این صفحه و اینتر زدن داخل ان مجددا رای بدید
***************
من تا حالا ده بار مثبت زدم شما هم بدید
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
گروه داعش مسولیت این عملیات تروریستی کثیف را پذیرفته که باعث کشته شدن تعدادی سرباز بدون سلاح و مردم تماشاچی شده است .
دوستان لطفا در تله احساسات قومی نیفتید و تا مسولین بررسی نکرده اند و اعلام نکرده اند بیخود کشورهای همسایه را متهم و حکم صادر نکنید و منطقه ابستن حوادث و همچون انبار باروت است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
با فیلتر شکن هر بار قطع و وصل بشید ای پی جدید میگیره و میتونید دوباره رای بدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
از کجا معلوم کار روسیه نیست؟ روسیه ای که همیشه از پشت به ما خنجر زده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
کسی با جمله اول مشکلی نداره. ولی بعضی ها هر چی میشه زود میپرن به امریکا! آقا مگه اثبات شده که مرگ بر امریکا میگید؟ گزارش که میگه کار عربستانه!
مهندس نرم افزار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
مطمئن باشید اغلب این منفی ها مال داخل نیست
اگه مستندی رو که یکی از شبکه های خارجی در خصوص لشگر سایبری ضد ایران ساخته شده ببینید متوجه عمق ماجرا میشید
بنده به عنوان برنامه نویس راه حلم اینه که لایک های خارج از کشور لحاظ نشوند و سیستم شناسایی ربات نیز افزوده شود اون وقت خیلی بهتر میتوان واقعیت داخل کشور را شناخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
نظر سنجی بدون علائم مثبت و از
منفی
حمید کلباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
نظر سنجی نیازمند علائم مثبت و و منفی نمی باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
منفي دهندگان را
اعدام بايد نمود
قدرت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
مرگ بر تجزیه طلب
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
فرزند وطن القابي كه شايسته و لايق خودت هست رو به مردم نسبت نده.
هر كسي اسامي كه از دهنش بيرون مياد نشون دهنده شخصيت و تربيتش هست و خودش لياقتش رو داره.
مم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
این منفی دهنده ها تعدادشون انگشت شمارن هی وارد این
قسمت میشن منفی میدن دوباره تکرار
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
خدا لعنت کنه بر اون کسایی که بین مردم تفرقه انداختن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
این کار توسط هر کسی که انجام شده محکوم است . لعنت به تمامی گروهکهایی که مردم رو میکشند و مثل ترسوها میجنگند .
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
این حادثه تروریستی کار دولت روسیه میباسد ولی آدرس اشتباهی در حال حاضر حاکم است و جواب داده

یا حق
خدا لعنتشان کند که مردم بی گناه را بی جهت به کشتن میدهند.
پاسخ ها
فرشاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
الان کیا بهت منفی دادن؟ :|
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
جنایت هولناکی بود حتی به زن و بچه هم رحم نکردند روحشان شاد باد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
دلم شکست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
خدا لعنت کنه کسانی که به نظرت منفی دادن.خاک بر سرتان که از حیوان پست تر هستید و از کشته شدن مردم بیگناه خوشحالید.سگ ترامپ هم از شما با شرف تر هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
منفی ها نشون میده تعداد منفی و مثبت هایی که یک نظر در تابناک میگیرد و کلا نظراتی که در تابناک پخش می شود اصلا نمیتواند نشان دهنده نظر ملت ایران باشد..نود و نه درصد ملت صلح طلب ایران با هر گرایش سیاسی این حمله رو محکوم میکنند.نود و نه درصد مردم دنیا کشته شدن بی گناهان رو محکوم میکنند.یک درصد باقی مانده خودشان تروریست هستند.تا الان ۴۲تروریست بی شرف به این نظر منفی دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
خدا لعنت کنه کسایی رو که مردم رو چه سپاهی باشه چه خانواده عادی باشه چه بچه باشه می کشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
ایول سگ ترامپ رو خوب اومدی
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
لعنت من _ به عنوان یک ایرانی سکولار و میهن دوست -بر کسانی که از این حیوانات حمایت می کنند. این 66 نفر که منفی داده اند ایرانی نیستند. کسی که سرباز ارتش ایران را بکشد دشمن من است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
اشتباهی منفی دادم .. ببخشید
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
چرا اینقدر اینایی که منفی دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
هر کس از تروریسم حمایت کنه باید در انسان بودنش بطور جدی شک کنه
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
دو تا بمب اتم داشته باشم

یکی لندن
دومی ریاض
مهندس نرم افزار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
یک نکته جالب در خصوص کامنت اول و دوم
در کامنت اول که مرگ بر آمریکا و اسرائیل و آل سعود اومده چقدر منفی خورده!!!!
و این نشان دهنده ربات هایی است که به برخی کلمات حساس می باشد
و این تا حدودی به تکست ماینینگ شبیه است
خدا خائنین به این خاک رو نابود کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
مزدوران اسرائیل و عربستان باید زبان فارسی شان را تقویت کنند. به این کامنت نباید 28 تا منفی میدادید. اینطوری خودتون لو میرید.
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
خون خودتو کثیف نکن کسی منفی نداده
این منفی ها رو ربات ها میدن به صورت اتوماتیک و هوشمند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
دلیل منفی دادن بعضی ها رو نمی فهمم
دکتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
یک مشت میهن فروش نشسته اند پای اینترنت و به دیدگاههای میهن دوستانه منفی میدهند
ناشناس
| Philippines |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
کاملا موافقم خدا خائنین به این اب و خاک را نابود کنه.
ناشناس
| Philippines |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
کاملا موافقم خدا خائنین به این اب و خاک را نابود کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
منم موافقم...ایشالا خائنین به این خاک عزیز و قدیمی محو نابود بشن!!!!
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
خائنین وطنی و به اصطلاح دوست رو بیشتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
نظرهای منفی خیلی جالبه چون هیچ کس حتی منافقین هم خودشون را خائن فرض نمی کنند که بخواهند نظر منفی بدهند مگر اینکه ربات منفی داده باشه
مرگ بر تروریسم
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
مرگ بر تروریسم با هر عنوانی از هر کشوری به هر دلیلی با هر توجیهی دینی یا غیر دینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
اینا که منفی داده اند یک مشت منافق تروریست و انگل و مزدور عقده ای بیش نیستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
اينايي كه منفي ميدن تروريست اند؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
و مرگ بر منفي دهندگان اينگونه نظرات
قاتل حیوون زبون بسته از مخ آزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
حیف اسم انسان روی این زبون بسته های محر م از عقل اینا کشور براشون حیفه طه طویله برای ۳۰ راس بسشونه ....این اسامی رهبرانشون در دانمارک و انگلیس و سوید و .... باید ظرف کمتر از یک ماه به درک واصل بشن
کار‌داعشیان‌است
پاسخ ها
sina
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
خود سپاه گفته کار گروهک الاهوازیه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
داعش سگ کی هست که بخواد از این غلط ها بکنه؟
فرزند وطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
برای چی منفی میدین؟ یا داعش وطنی هستید یا داعش عربستانی و اسرائیلی!
خودتون وقتی به درک واصل شدید با اجداد کثیفتون امسال ابوسفیان و یزید و معاویه محشور می شوید.
ایرانی
| Netherlands |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
منفی دادم چون خلاف واقع است. کار تروریست هاست اما هر تروریستی که داعشی نیست که
کشورهای حامی این گروه مهاجم هم باید این بیار تنبیه شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Ukraine |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
جنایت هولناکی بود حتی به زن و بچه هم رحم نکردند روحشان شاد باد.
پاینده ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
مطمین باشید کشورهایی که پشت این اقدامات هستند بهای هنگفتی برای این حماقت خواهند پرداخت. مزدوران داخلیشان هم به طرز دردناکی نابود خواهند شد . پاینده ایران
وزارت اطلاعات چرا انقدر منفعل شده، چرا انقدر با تروریستها و مخلان امنیت و جاسوسان مماشات میکنند تا این فجایع رخ دهد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
شما حالت خوبه؟ به نظرت وزارت اطلاعات باید همه چیز رو بدونه؟ به نظرت اطلاعات چند تا نیرو داره؟ برای امنیت یه کشور 80 میلیونی با این وسعت چند تا نیروی اطلاعاتی نیازه؟ تا همین جاشم اون دلاورها از جونشون مایه گذاشتن و شبانه روز تلاش میکنن و تو گمنامی شهید میشن و حتی نمیشه رو قبرشون نوشت دلیل مرگشون چی بوده
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
عزیز امنیت حلقه یک مرزی بر عهده اطلاعات سپاه است. اهواز هم جزو این شهرهاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
این رو هم باید استیضاح کنند. چقدر حادثه باید اتفاق بیفته تا یکی عوض بشه؟
سامیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
روزی 100 تا گروه رو می گیرند عزیز دل اما منتشر
نمیکنند که آرامش مردم بهم نخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
هر کس مسوول امنیت مراسم بوده باید محاکمه بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
این وظیفه ضد اطلاعات ارتش و سپاه هست چرا برای چنین روزی حلقه حفاظتی اینقدر محدود گرفته اند این باید درس شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
وزارت اطلاعات معلوم نيست چكار مي كند
پارسال اونطوري امسال هم اينطوري
خدا سال بعد و سال هاي بعد رو به خير كند
البته وقتي همه چيز حتي امنيت سياسي بشه بهتر از اين نخواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
کسی از وزارت اطلاعات توقع ندارد همه چیز را بداند ولی انتظار دارد محوطه محدودی که در آن رژه برگزار می شود را از لحاظ امنیت تضمین کند و انصافا اگر در جاهای دیگر خوب عمل کرده ولی در اینجا کوتاهی صورت گرفته
یاد امام و شهدا ، دل رو میبره کرب و بلا . ارتش فدای ملت ، ملت فدای ارتش.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
چرا همیشه باید یکی فدای دیگری بشه ؟به نظرم بگیم ملت حامی ارتش ارتش حامی ملت بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
تو با پرچم انگلیس جطور بیاد امام وشهدا افتادی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
ارتش فدای ملت، ملت فدای ارتش! ولی بهت منفی دادم
فرزند وطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
برای چی منفی میدین؟ یا داعش وطنی هستید یا داعش عربستانی و اسرائیلی!
خودتون وقتی به درک واصل شدید با اجداد کثیفتون امسال ابوسفیان و یزید و معاویه محشور می شوید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
فرزند کدوم وطنی پدر ناشناس که به هر کی نظرمنفی میده حرومزاده میگی؟
آناهیتا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
الان اونی که منفی میده منظورش چیه؟؟؟؟؟؟؟
جون ماردتون بگيريدشون ولي نكشيد بدين دست مردم تا تسويه حساب كنن اينا يه مشت اشغالن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
لطفا احساساتی نشید!
ابتکار عمل را در دست داشته باشید و سریع و قاطع عمل کنید!
خلیج همیشه پارسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
برهنه ببندیدشون به قایق موتوری و با سرعت روی آبهای خلیج همیشه پارسی بکشیدشون تا مرزهای سرزمین اجدادیشون
به خائنبن وطن رحم نكنيد چه آنها كه اسلحه به دست دارند چه دلار و كالا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
احسنت .
از سپاه عصبانی هستن.سپاه پایگاه های تروریست هارو بازم باید بزنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
اشتباهی منفی دادم
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
درود بر سپاه که حتی با موشکهایش جلسات سران شونو بهم ریخته و امانشونو بریده کرده..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
انتقام رو بايد از عربستان و امارت گرفت
آناهیتا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
تا کور شود هرآنکه نتواند دید... دقیقا به خاطر زخمهایی هست که خوردن!
فشارهاي اقتصادي همه روخسته كرده ولعنت بر برهم زنندگان امنيت ودرود خدا برسربازان جان بركف ارتش وسپاه كه حافظ امنيت هستن
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
خودت خسته شدی ، جای همه صحبت نکن. عزت داشتن هزینه هم داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
خاک برسرکسی که به خاطر فشار اقتصادی مردم و نیروی نظامی رو میکشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
مشکلات اقتصادی هست ولی چه ربطی به حادثه تروریستی و کشتن مردم و سربازان دارد؟ دقت کنیم که چی می نویسیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
جنایت هولناکی بود حتی به زن و بچه هم رحم نکردند روحشان شاد باد.
ناشناس
| Slovakia |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
ناشناس 11:00 چرا مسئولین هیچوقت هزینه عزت داشتن رو نمی دن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
با این حرف میگی مردم عادی بودن؟ نخیر. یه مشت عوضی سگ عربستان بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
اون که از این کارهای حیوانی ازش بر میاد مثل من و شما که نمی مونه زیر فشار له بشه که - وطن فروشی می کنه - آدم فروشی می کنه پول در میاره
اینا قطعا از مردم عادی نیستند
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
برادر شما که از عزت نوشتی...بفرمایید تعریفتون از عزت چیه؟!!!
مگه ترکیه عزت نداره؟مگه چین عزت نداره؟مگه امارات عزت نداره؟مگه ایتالیا عزت نداره؟مگه لبنان عزت نداره؟مگه قطر عزت نداره؟!! فقط ما عزت داریم؟ با فلاکت و بدبختی دست و پنجه نرم می کینیم ما عزت داریم؟!!!عزت رو در کشورهای دیگکه ببین بعد بگو
آناهیتا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
خودت خسته شدی ، جای همه صحبت نکن. عزت داشتن هزینه هم داره....


چون جمله ی قشنگی بود منم تکرارش کردم
اینها عاملان آمریکا و عربستان بودند. الان اگر این اتفاق در آمریکا می افتاد بدون هیچ سندی ما را متهم می کردند. در حالی که آمریکا بزرگترین حامی تروریسم در جهان است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
سابقه داشته در امریکا حمله ای یا تیراندازی انجام بشه و ایران را متهم کنند؟ رو چه حساب این حرف رو نوشتی؟
ناشناس
| Ukraine |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
جنایت هولناکی بود حتی به زن و بچه هم رحم نکردند روحشان شاد باد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
وای 1035، یازده سپتامبر چی بود پس؟ غرامت رو از حساب کی برداشتن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
آره دوست عزیز سابقه داشته،نمونش 11 سپتامبر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
ناشناس از اوکراین، دائم کامنت میذاری که کار داخلی ها بوده. هدفت چیه از این کارا؟ مزدوری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
تویی که با پرچم اوکراین اومدی نکند مزدور عربستان هستی و پول می گیری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
شما فعلا فکر کن ببینیم چی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
تابناک چرا ان پرچم اوکراین را پاک کردی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
خطاب به ناشناس 10:35، میدونی رو چه حسابی این حرف رو میزنه ؟ آمریکایی ها یک میلیون سند دارن که القاعده و سعودی ها به برجهای دوقلو حمله کردن اما خسارتشو از ایران میخوان!در ضمن منظور این دوست ما حمله تروریستی بود نه هر اتفاقی.
ناشناس
| Pakistan |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
جنایت هولناکی بود حتی به زن و بچه هم رحم نکردند روحشان شاد باد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
جنایت هولناکی بود حتی به زن و بچه هم رحم نکردند روحشان شاد باد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
لعنت بر آل سعود ملعون حامی تروریستها
فرزند وطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
برای چی منفی میدین؟ یا داعش وطنی هستید یا داعش عربستانی و اسرائیلی!
خودتون وقتی به درک واصل شدید با اجداد کثیفتون امسال ابوسفیان و یزید و معاویه محشور می شوید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
حرفهای جواد لاریجانی رو فراموش کردی؟
یه چند روزی وهابیها شنگولن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
غلط میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
لعنت حق به همه ی دشمنان انسان پاک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
شنگول نیستند الان دارند از ترس میلرزند که سپاه کی و چگونه جوابشون رو خواهد داد
اینا که به اصطلاح خودی هستند اینجورین .. فکر کنین اگه داعش میومد چطوری بود؟

باز بعضیا میگن چرا باید تو سوریه بجنگیم..
پاسخ ها
ناشناس
| Pakistan |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
یه عده اخه از چی سردر میارن طرف با رکابی نشسته چهارتا خبر خونده فکر میکنه عالم همه چیز ایرانی ها کلا در همه چیز استاد هستند
فرزند وطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
برای چی منفی میدین؟ یا داعش وطنی هستید یا داعش عربستانی و اسرائیلی!
خودتون وقتی به درک واصل شدید با اجداد کثیفتون امسال ابوسفیان و یزید و معاویه محشور می شوید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
منفی دادیم به خاطر اینکه اینا خودی نیستن، ایراندوست نیستن، خودشون رو هموطن من و تو نمی دونن، از عربستان حمایت میگیرن هی تو هم نیا بیربط و باربط که شما مزدور هستید
آناهیتا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
اونی که منفی میده هنوز شعور سیاسی، اجتماعیش به اندازه ی خواهرزاده ی 8 ساله ی من نشده :))))
کار‌طالبان‌افقانستان‌است
پاسخ ها
آناهیتا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
یک کلمه از مادر عروس بشنوید :))))))
با صدها موشک جوابشون رو میدهیم. زیر پا لهشون میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
توی بلاد کفر چه می‎کنی؟ اگر از وی پی ان استفاده می‌کنی هم که خلاف قانون خودتونه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
این منفی و مثبت ها به نظر دستکاری شده است. یعنی این همه در ایران حامی تروریست وجود داره؟
فرزند وطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
برای چی منفی میدین؟ یا داعش وطنی هستید یا داعش عربستانی و اسرائیلی!
خودتون وقتی به درک واصل شدید با اجداد کثیفتون امسال ابوسفیان و یزید و معاویه محشور می شوید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
من منفی دادم چون از تشویق به خشونت فزاینده بیزارم. هر موشکی ایران شلیک کنه آب به آسیاب دشمن ریخته در سطح بین الملل بعنوان حکومت تهاجمی معرفی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
در ایران حامی تروریست وجود نداره... یک مشت بیشعور وجود داره که برای اینکه حرف هم حزبی و رفیق و... که اشتباه هست، زمین نخوره، به حرف حق بها نمیده.
رحم نکنید ، با قدرت تلافی کنید ، مردم حامی ارتش و نیروهای مسلح کشور هستند .
پاسخ ها
سرباز ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
دشمن ارتش ایرانزمین، هرکه باشد دشمن من است
فرزند وطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
برای چی منفی میدین؟ یا داعش وطنی هستید یا داعش عربستانی و اسرائیلی!
خودتون وقتی به درک واصل شدید با اجداد کثیفتون امسال ابوسفیان و یزید و معاویه محشور می شوید.
روبه صفتان که رقص شمشیر کردند / بزمجه بدند ، غرش شیر کردند .
با منافقان ترقه بازی کردند / با روح و روان ما بازی کردند .
از هول و هراس انتقام ایران / دشداشه سفید خود خیس کردند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
قافیه کاملا مشکل داره. یه کم برو کلاس ادبیات
حمید کلباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
بهتر بلدی بگو ببینیم چند مرده حلاجی ، داداچ
یونجشون زیاد شده ترمز بریدن این تجزیه طلبا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
واقعا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
جنایت هولناکی بود حتی به زن و بچه هم رحم نکردند روحشان شاد باد.
sina
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
دقیقا، از بس دولت با بعضی از قومیت ها داره مماشات می کنه
رضا از اهواز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
در هر صورت بعضی هم به اشتباه وارد این گروههای تجزیه طلب میشن. ایشالا خدا همه را به راه راست هدایت کنه . مطمن باشید زیر پرچم یک کشور بزرگتر عزتتون بیشتره تا جدا بشید. منظورم همه گروههای جدایی طلبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
در طول تاریخ هیچ حکومتی با تجزیه طلبها و مزدوران خارجی مماشات نکرده. با مشت استوار ایرانی له شان کنید و دلسوزی نکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
کار داعش بوده و قبول مسولیت کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
مادر تک تک تجزیه طلبا روبه عزاشون می نشونیم یه خورده صبر کنید تا ببینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
ای sins

اینها «قومیت» نیستند
اینها تجزیه طلبند

یکم شعور داشته باش.
وقتي دشمناني تا اين حد نامرد و پست فطرت و زبون داريم كه مثل كفتار مرده خوري مي كنند, چرا مسئولين حفاظت و امنيت , از چتر حفاظتي چند لايه در مناطقي كه احتمال بروز چنين حركتهاي سبعانه اي از طرف دشمنان اين آب و خاك مي رود, استفاده نمي كنند؟؟ اگر اين مراسم تحت اشراف لايه هاي مختلف حفاظتي و امنيتي بود , مطمئنا" تروريستهاي مزدور موفق نمي شدند به اين راحتي دست به جنايت زده و از محل هم فرار كنند.
به حوثی ها کمک بیشتری شود و در سوریه ایران حالت تهاجمی به خود بگیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Pakistan |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
جنایت هولناکی بود حتی به زن و بچه هم رحم نکردند روحشان شاد باد.
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
فکر کردی وقتی حوثی با موشک ایرانی مناطق مسکونی عربستان را هدف قرار می ده عربستان دست توی جیبش می کنه؟
قشنگ معلوم است روی اهواز برنامه ریزی کردند در چند ماه گذشته تا الان و حتی ورزشگاهها توسط عربستان و هم امریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
موافقم با نظر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
در اخوزستان همیشه ایرانی نظرسنجی کنید و همه ی جدایی طلبان را سوار قایق کنید و ببرید در دریای سرخ رها کنید و برگردید تا به سمت سرزمین اجدادی خودشون شنا کنند.
خدا نور به قبر سربازاها ببره بیچاره ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
جنایت هولناکی بود حتی به زن و بچه هم رحم نکردند روحشان شاد باد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
شهید بیچاره نیست. عزتش بیشتر از بعضی آدمهای کثیفه که تا صد سال عمر می کنند. روحشان شاد
نامردا زورتون به چند تا سرباز رسیده ؟
پاسخ ها
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
من نمیدونم اوناییکه تو این نظر منفی دادن اگه دشمن نیستن پس چه طرز تفکری دارن
آناهیتا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
یا داعشی...
یا تجزیه طلب...
یا بیشعور

و البته مهدورالدم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
دلم برای خانواده های این سربازان کبابه به خدا .

خدا روح این سربازان را به بهشت برین شاد کند انشاالله
این کارا برای از بین بردن روابط ایران و عراق، کمرنگ کردن راهپیمایی اربعین و قطع صادرات ایران به عراق و درنتیجه فقیرتر شدن مردم ایران است. شاید که عده ای در این شرایط اقتصادی اعتراض کنند و آمریکا و عربستان به خواسته هایشان برسند. ولی کور خوانده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Pakistan |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
جنایت هولناکی بود حتی به زن و بچه هم رحم نکردند روحشان شاد باد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
به موقع خدمتشاون خواهند رسید. مردم ایران می دونند این کار عربستان و اذنابشه
رای های منفی رو که میبینم تازه میفهمم چقدر دشمن نفوذ داره و چقدر یه عده وحشی و کثیف هستن که برای رسیدن به اهدافشون حتی حاضرن مردم مملکت خودشون رو قربانی کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
متاسفانه واقعیت این کشور و حتی کشورهای همسایه همینه. یه نگاهی به بازی های فوتبال بنداز. میبینی که مردم ما از نظر فرهنگی به شدت فقیر هستند و این رو هیچ کاریش هم نمیشه کرد.
ناشناس
| Switzerland |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
جنایت هولناکی بود حتی به زن و بچه هم رحم نکردند روحشان شاد باد.
جاویدان ایرانزمین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
این رایهای منفی تفاله های مزدور خارجی و منافقین فسیل هنوز به گور نشده هستند که از سر عقده به نظرات میهندوستانه منفی میدن! آرزوی فروپاشی ایران رو به گور میبرید احمقهای وطنفروش!
فرزند وطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
برای چی منفی میدین؟ یا داعش وطنی هستید یا داعش عربستانی و اسرائیلی!
خودتون وقتی به درک واصل شدید با اجداد کثیفتون امسال ابوسفیان و یزید و معاویه محشور می شوید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
مثبت دادم فقط در حمایت از وطن
ناشناس
| Canada |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
اگه تو فرزند وطنی پس محمود خاوری و بابک زنجانی و جیم جیم ها و می میم ها و سین سینها و الی آخر همه قهرمان ملی اند
بیتا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
خاک تو سر هرکسی که منفی میده.بمیره ایشالا
کامنتهای منفی رو شناسایی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
اره منم هم نظرم با شما و فکر کنم نود درصدشون یک کاره ای هستند و برای دشمنان ایران کار می کنند
ناشناس
| Pakistan |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
یه شبکه در اسرائیل عربستان هست که میان مفنی میزنن بعد میگن مردم مخالفهمه چیز هستند حتی پیشرفت کشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
شصت هفتاد تا پیر و پاتال که جوانی و زندگیشون رو در اردوگاههای مرگ منافقین گذرونده اند بیشتر سزاوار دالسوزی و ترحم هستند تا شناسایی و مجازات. بدترین مجازات رو قبلا کشیده اند و منفور مردم ایران هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
اینها از تبار همان حرومزاده های تروریست هستند شک نکنید
ناشناس
| Australia |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
دلیل کامنت های منفی رو پیدا کنید!!!
هادی
| France |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
اولا قرار نیست همه افراد موافق نظر شما, من یا هر شخص دیگر باشند. دوما یک سرس از نظرات این حمله رو بدون هیچ اطلاعی به همه گروهها و کشورها ربط دادند. همه کسانی که منفی میدهند از خوشحالی بابت این حمله به نظر من کثیف این کار را نمیکنند. بلکه به خاطر تحلیلها و نظرات احساسی و غیر منطقی بعضیها نیز هست. تا وقتی که دلیل و تحلیل واقعی ارائه نشده نظرات احساسی و غیر منطقی کمتر مورد قبول هستند. تروریسم در هر صورت محکوم است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
فکر نکنم دادش منفی کار هم وطنانمون باشه . کار رباطی چیزی باید باشه
پیام این حمله تروریستی قبلا توسط دولت انگلیس به دو تابعیتی ها ( الاهوازی ) داده شد مقر این گروه تروریستی در انگلیس می باشد
نامردها. بچه های دسته گل رو پرپر کردند.
این الاهوازیه مقرش کجاست ؟ اگر عراقه که عراق در اختیار ایرانه و اگر عربستان یا اماراته که باید فکری بکنند
از فوتبال تا رژه ...
رسما دارن موی دماغ می شن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
متاسفانه مقرشون انگلیسه و دسترسی بهشون نیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
عراق در اختیار ایرانه؟
ایرانی و مفتخر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
ده سال دیگه نه از خودشون خبری در این منطقه خواهد بود و نه از حامیان کثیفشون! سرنوشت همه شون درست مثل صدام کثیف و بی خرد زباله دان تاریخ خواهد بود!
الا لعنه الله علی القوم الظالمین
رفع حصر تنها راه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
تو هم اومدی وسط معرکه خودی نشان بدهی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
ربطش چی بود ؟
مردم ناراحتن نشستی داری جوک می گی ؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
سلام علی مطهری :)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
برو بمير
آناهیتا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
تو مشنگی یا ...؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
الان با این فاجعه و شهید شدن سربازان بیگناه وطن ، جای شوخیه ابله
عرض تسلیت به بازماندگان،
باید همشون با ایل و تبارشون نابود بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
به ایل و تبارشون چه کار دارید ؟ این چه منطقیه ؟ از کجا اومدین شما ؟
خداوند به بازمادگان شهدای این واقعه صبر عطا فرماید . نباید تحلیل سطحی کرد در حد گروهک تکفیری .مساله خیلی مشکوک است . باید تحقیقات همه جانبه انجام بشود. تا روشن بشود این حرکت بزدلانه و دسیسه کثیف کار چه گروه و با حمایت و تحریک کدام دشمن زخم خورده ای بوده است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
کجاش مشکوکه کار عربستان است ردشن و واضح
اللهم العنهم جمیعا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
به زبان پارسی دشنام به اینها بده تا سوزش بیشتری برایشان داشته باشد.
آناهیتا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
اتفاقا اگه عربی بگی، میفهمن با «عروبه» مشکل نداریم... مشکل ما تعصب کور هست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
خطاب به 1508
همین صحبت کردنهاست که بین اقوام تفرقه و انشقاق می آفریند .

ایران فقط مال فارسها نیست .
جناب آقاي عسگري مسول محترم حجاج ديديد كه پول حج تبديل به گلوله مي شود توسط عربستان
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
به خدا قسم عربستان وهابی پول حج رو خرج کشتن مسلمانان جهان میکند .هرکس مخالف این حرف است یا نمی فهمد یا خودش را به نفهمی میزند .باید تا زمانی که کشورهای دیگر اسلامی در امور حج وهزینه های اون اشراف ودخالت ندارند حج تحریم شود .پولش را خرج شیعیان جهان کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
دوست عزیز، عربستان نیازی به پول حج بابت این کارها ندارد. بیخود آدرس غلط ندهید.
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
این حرف ها شامل دوبی و اروپا و آمریکا هم میشود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
باور کنید این بار صدم است میگوییم این حجاج با پولی که میدهند به عربهای در واقع پول گلوله هایی را میدهند که به سمت مردم ما و بچه های یمنی شلیک میشوند. آقای قاضی عسگر دست بر دار
باز فردا ثبت نام عمره بکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
از این به بعد فقط حاجیهای کامیکازی رو اعزام کنید به حج
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
الکی وسط دعوا نرخ تعیین نکن...


حج واجب هست
و هرکس هم جلوش رو بگیره، مصداق سد سبیل هست...
حداقل اطلاعات کافی داشته باشید تا چرت و پرتهاتون خیلی هم توهمی نباشه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
البته باید این رو هم گفت که عربستان وهابین عزیزم ولی گروه های الاهواز اگه ایرانی باشند (که هستند) عربهای شیعه هستن و فکر نکنم ربطی به عربستان داشته باشه .
حتی وزیر اطلاعات سیاسی کاری می کند. اینها رو استیضاح کنید.
مرگ بر آمریکا
انشاا... به یاری خدا ناامنی فراگیر رو در عربستان شاهد خواهیم بود و آنروز دور نخواهد بود
الهم عجل لولیک الفرج
فردا بی بی سی و من وتو یک کمپین میذارن که این جوانا رو اعدام نکنید. اینها بیگناه بودن و داشتن کار سیاسی میکردن !!
پاسخ ها
ممد
| Germany |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
خیالتون از بی بی سی راحت باشه. چیزی به ضرر شما نمیگه
م.م .
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
.زود پیش بینی میکنن عظو داعش محسوب میشم.ولی من اخبار اتاق خبر رو دیدم وکاملا این کار رو شدیدا محکوم کردن .من حتما بعد این حرف از طرف خیلی اشخاص که
به هیچ تجزیه طلبی نباید جرات نفس کشیدن داد باید انتقام خون کشته شده ها رو از این پست فطرت ها گرفت
خدالعنت کندتروریستها وحامیانشان را
این کار حربه دشمنان جهت ناامن نشان دادن کشور است تا بتوانند با استفاده از این ابزار همزمان با فشارهای اقتصادی وسیله ی نارضایتی مردم را ایجاد کنند که به فضل خدا و پاسخ قاطع نیروهای مسلح و مردم بجایی نخواهد رسید .
لعنت خدا بر این وحشی های از حیوان بدتر. به زن و بچه مردم هم رحم نکردند. اون عکس که کودکی را زخمی کرده اند دل هر انسانی را آتش می زند. باید با اقتدار با اینها برخورد شود و به بدترین شکل ممکن عاملان مجازات شوند و همه ی مردم و ایرانیان واقعی و وطن دوست هم حمایت خواهند کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
متاسفانه اون بچه کوچولو شهید شد.خدا به داد دل مادرش برسه
نابود باد تجزیه طلب پاینده ایران
ضمن عرض تسلیت به خانواده های محترم شهدای این حادثه تروریستی و ناجوانمردانه، مطمئن هستم که این گونه رفتارهای بزدلانه از طرف مردم بزرگ ایران بی جواب نخواهد ماند و قطعا مسببان آن از کرده خود پشیمان خواهد شد.
باید جواب محکم مانند جواب به خاینین منطقه کردستان عراق داد شاید محکمتر خدا حافظان امنیت کشور را حفظ کند
احمق تر از این تجزیه طلبا هیچ جای دنیا نیست آخه چقدر نفهمند
خدا لعنت كل همه نامردان كه ترور ميكند
کارامارات وعربستانه،تاآل سعوددرقدرت هستندایران آرامش نخواهدداشت، حسابهای مالی تروریستهاوخانواده های آنهاوتمام داراییهایشان بایدبه نفع خانواده های شهداومجروحان حادثه جلب شودوتمامی خانواده های تروریستها بایدداراییهایشان به نفع دولت خانواده های شهداجلب شود.
خداازشون نگذره
شمر زمانه ات را بشناس بِأَيِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ
این چ وضعیه. خیلی باید مراقیبت میکردند مسولین امنیتی.
با سلام
آخه گناه این کودک بیگناه و این سرباز بیگناه چیست که باید اینطوری تیربخورند.
مسئولین امنیتی لطفا این تروریست دستگیرشده را فورا شکنجه کنید تا همه چیز را اعتراف کند طوری هم او را زجر دهید تا روزی 1000 بار از شما التماس کند که او را بکشید تا راحت شود.
تمامي تجزيه طلب ها از هر قوم و نژاد ايراني نبوده و دشمن مي باشند و بايد خودشان و خانواده شان اعدام شوند.
پاسخ ها
پاینده ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
موافقم صد در صد!
ایرانی
| Netherlands |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
نادون شاید خانواده هاشون مخالف کارهای اینا باشند. تجزیه طلب ها را باید نابود کرد و نه صرفا افرادی که با اینها نسبتی دارند.
اگه دنبال کرده باشید اسامی شهدارو میبینید که اسامی عربی کم نیستن این یعنی هدف فقط اغتشاشه وبحث جداکردن عرب ودیگر قومیتها نیست چون موفقیتی نسیبشون نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
نصيبشون..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
این بیشرفایی که منفی دادن رو معرفی کنین.
مرد باشید
عرض تسلیت خدمت خانواده شهدا که اکثرشون سرباز و درجه دار و مردم عادی هستند و از مظلوم ترین اقشار هستند.
درسته ناجوانمردانه بوده حمله ولی نباید ورود به چنین مراسماتی انقد راحت باشه.
خدا رحمت کند شهدای ترورستی شهر اهواز وخدا لعنت کند بر ان سه نفر کشته شده تروریستها و ان یک نفر هم دستگیر شده بعد از مدتی باید اعدام شود مردم شریف ایران از اصول انقلاب دست بر نمیدارند
کجا متواری شدند؟
هوای مردم رو بیشتر داشته باشید شرایط حساسه و حساستر هم خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
جنایت هولناکی بود حتی به زن و بچه هم رحم نکردند روحشان شاد باد.
مگه این آقایون نباید محل رژه رو از لحاظ امنیتی کاملا کنترل بکنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
اصولاً باید کل مسیر قبلاً ازلحاظ امنیتی بررسی بشه،آقا کم کاری شده کم کاری شده به چه ربونی باید گفت یک سری بنده خداکشته شدن........
ضمن تسلیت به مردم ایران
تابناک اجازه بده امروز بی ادب بشم
اخه این کره خرهای یابو چی رو می خوان ثابت کنن حالا اومدی چند نفر بی گناه هم کشتی که چی ؟؟؟!
فردا من میام بهتون می گم دستون درد نکنه.؟!!

خر مغزهای حیوان .حالا الان چی شد مثلا.؟؟ تف به روی وحشی هایی مثه شما .حالا فردا می گیم بفرما یابو این خوزستان برا تو !!!شما اصن از اصل مرخص هستید .گم شید !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
بتو برو حقوق نجومی ات رو بگیر یه وقت بانکا بسته می
شندها
در مناطق جنوبی اوضاع خیلی شیر تو شیر شده، اسلحه کلاش براحتی در دسترس همه است، مرزهای مشترک با عراق جولانگاه قاچاقچیان اسلحه شده،
پاسخ ها
Asd
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
من در استان بوشهر زندگی میکنم در جواب شما باید بگم که اینجا نه شیر تو شیر شده و نه خر تو خر! اگر اطلاعی از مناطق جنوبی نداری اینطور نظر نده .شاید مناطقی که مرز خشکی دارند اینجوری باشه که شما میگویید (البته من اینطور فکر نمی کنم)ولی مرزهای دریایی امنیت کامل دارند و مردم اماده دفاع از ایران هستند
دیگه وقتش رسیده این وهابی های لجن رو سر جاشون بنشونیم، دوران یزن و دررو تموم شد
اللهم العنهم جمیعا
اللهم العنهم جمیعا
وزارت خارج ایران باید این تیم تروریستی رو به عربستان نسبت بده و عربستان رو تحت فشار بین المللی قرار بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
جنایت هولناکی بود حتی به زن و بچه هم رحم نکردند روحشان شاد باد.
حامد
| Germany |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
سلام. خود بین الممل حامی عربستانه داداش. ما جز خدا کس دیگه ای رو نداریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
چرا نسبت بده؟ فکر می کنی این آتشها از گور چه کسی بلند میشه؟ دقیقا کار بن سلمان و اون نوچه ی اماراتی بی خردشه!
گناه سرباز ها چیه نامردا،خدا رحمتشون کنه.لعنت بر دشمنان مردم ایران.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
اینهایی که منفی می زنن از جیره و مواجب بگیران عربستان هستند
فردا که برای همان یک نقر مزدور دستگیر شده حکم اعدام صادر بشود سازمان حقوق بشر و صدای امریکا و بی بی سی و آمد نیوز و عده ای که عشقشون راه افتادن به دنبال ایناست میگن آقا این بچه خوبی بود تو محل همه میشناختنش و اصلا مصلح نبوده !!!!
خیلی ترسیدم خدا کنه چیزی نشه
پاسخ ها
مهتا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
گل گاو زبان بخور با سنبل طیب زیبا
جون
سرباز ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
من نترسیدم! این حیوانها وحامیان خارجیشان باید از امروز از ایران و ایرانی بترسند ! مثل برق بر سرشان فرود خواهیم آمد و از جایی خواهند خورد که انتظارش رو نداشته باشند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
سلام نترس تا ما زنده هستیم پاسدار این خاک و میهن هستیم
لعنت بر آل سعود جنايت كار كه اين تروريست هاي خبيث را تجهيز مي كند.
مرگ بر تروریست و تروریست پرور
باید یکبار برای همیشه مناطق مشکوک خوزستان را از وجود عناصر معاند و تجزیه طلب پاک کرد. و الا باید دوباره شاهد این حوادث بود در ضمن بهتر است کنترل بیشتری بر مرز عراق صورت گیرد.
چرا رژه امنیت نداشته؟؟؟؟ چرا باید به خانواده ها داغدار عزیزانشون بشوند؟؟؟ مسئولین پاسخگو باشند. حکم تروریست فقط اعدام در ملاء عام ....
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
اخوی برو فیلم رو ببین بعد بگو ببینم چه جوری جلوشونو میگرفتن؟ اصلا اینو گرفتن فردا یه نفر با ارپی جی زد وسط یه عده انسان دیگه اونو چیکار کنن؟ فقط از مردم میخوام هر چیز مشکوکی میبینن به پلیس و اطلاعات خبر بدن و فکر نکنن این فضولی هست
برای اینکه نسل این تروریست ها کنده بشود باید خانه های اینها و پدر و مادرشان را خراب کرد درست همانکاری که اسراییل با فلسطینیان می‌کند ، چون خانواده اینها از چند و چون کار اینها مطلع هستند
من از این تعجب می کنم که چرا اونهایی که رژه میرفتن و قرار بوده اماده باشن اینقدر ضعیف عمل کردن که ده نفر کشته شدن!
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
داداش یا خواهر عزیز اگه خدمت رفته باشی میفهمی اونایی که رژه میرن اسلحه شون پر نیست دوما وقتی تعداد زیادی انسان در یه منطقه کوچک هدف تیراندازی واقع بشن اونم به صورت رگبار حتما تلفات بالایی خواهند داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
برای اینکه تو رژه سلاحها خالیه
ایران تسلیت
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
آدم فروشایی که منفی میدین!! ایرانو چند فروختین؟
مرگ بر آل سعود وحامیانش.
راه قدس از عربستان می گذرد.به امید روزی که یا حیدر کرار نقش زند بر پرچم سبز عربستان سعودی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
آقا مسائل رو با هم قاطی نکن و حاشیه هم به راه نیانداز.
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
فکر نمی کنید حرفتان تحریک آمیز است ...به خدا تا دعوای شیعه و سنی و من خوبم و تو بد تمام نشه اوضاع همینه ....
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
اینطور نظرات که پیشاپیش قضاوت میکنید و حکم صادر میکنید و به اقوام توهین میکنید و خواستار کشتار ایل و تبار شون میشید . خودش کمتر از کار تروریستها نیست . اجازه بدهید بررسی و نیروهای متخصص کارشون را بکنند و انتقام و تنبیه هم خودش قانون دارد و اخلاق دارد .
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
بعد از عربستان مصره ها اخوی اشتباه پیچیدی
در متن خبر نوشته شده , هدف مسئولین بودند مردم و سربازها هدف نبودند .
لعنت بر تروریست ها
عراق باید پاسخگو باشد.تروریست ها ممکن است وابسته به سعودی باشند ولی از کدام کشور وارد اهواز شده اند؟اگر هم مزودر وطنی بوده اند که باید ایل و تبارشان را نابود کرد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
فعلا رابطه مان با عراق خوب است. این را دیگه خرابش نکنید.
هر گروه ویا سازمان تروریستی بوده باید بشدت انتقام گرفته بشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
همه سازمان‌های تروریستی رو باید برای همیشه از بین برد یبار برای همیشه
اونایی که منفی میدن همونایی هستن که تو یه کلمه باید بهشون گفت جوزده ....الانم تو جو تجزیه ایرانن...آره ارواح عمه هاتون براتون فرش قرمز پهن شده ....این آرزو رو به گور میبرید ....در طول تاریخ ، ایران جوانهای دسته گلش رو پرپر نکرده که شما تو رویاهاتون قد عقلتون کشور مستقل داشته باشید ....اف
جنایت هولناکی بود حتی به زن و بچه هم رحم نکردند روحشان شاد باد.
جنایت هولناکی بود حتی به زن و بچه هم رحم نکردند روحشان شاد باد.
بعضیا میگن چرا هر چی میشه میگید عربستان و اسرائیل، ولی این یک واقعیته. به بصره نگاه کنید. اونجا آشوب شد به سفارت ایران حمله شد. الان اهواز. در این منطقه بدجوری دارن موش می دوانند. باید پاسخ محکمی داده شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
یبار برای همیشه تمامی این‌ها رو از صفحه روزگار محو کنین
جالبه چند ساعت از حمله گذشته بود و همه ميگفتن چنين چيزي هست ولي شبكه خبر زير نويس ورزشي مي رفت
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
تو دیگه اصل مزدوری. اولین خبر رو همین شبکه خبر داد. برای چی دروغ میگید؟ چه نفعی برای شما داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
اول شبکه خبر گفت.
منتظرم ببینم کسی میاد شمع روشن کنه یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
عقده ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
همه این‌ها خفه خون گرفتن دلیلش هم روشنه چون خائن هستن باید باهاشون بشدت برخورد بشه
لطفا اسامی مجروحین رو منتشر کنید یا بفرمایید از چه طریقی میشه پیگیری کرد تلفن سربازها در دسترس نیست داریم از نگرانی میمیریم
جنایت هولناکی بود حتی به زن و بچه هم رحم نکردند روحشان شاد باد.
هر فرد غیر نظامی که سلاح کلاشنیکف حمل می کند در خوزستان یا در هر جای ایران باید بشدت مورد تعقیب قرار گیرد.مسئولین باید این موضوع را جدی بگیرند و از زیر زمین هم شده اسحله های خطرناک اینچنینی را جمع آوری کنند.
به خاطر همین نباید حج رفت. من که استقبال هیچ حاجی نرفته و هرگز نمی روم.
خدایا کمکون کن..هر چقدر هم آدم پست باشه نباید به مردم شلیک کنه این سربازا و مررم بیگناه چیکار کردن مگه..خدا لعنتشون کنه
بعد از اقتصاد حالا امنیت را نشانه گرفته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
اقتصاد ما را خودی ها خراب کردند . دشمن کاری نکرد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
این وسط هم شما فرشته هستین
اول ببينيد كي بوده بعد محكومش كنيد
عربستان با پول حاجی های ایرانی این اسلحه ها رو خریدن
این جنایتکاران مثل صدام و آل سعود مزدور انگلیس و آمریکا بوده و سالروز دفاع مقدس حادثه شروع جنگ تحمیلی را به رخ مردم کشیدند.
الا ان حزب الله هم الغالبون.... لبیک یاحسین
برجام رو سعودی بهم زد با 700 میلیارد دلار ترامپ رو خرید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
خدا خیرش بده. برجام به چه دردی می خورد اصلا؟
مرگ بر عربستان
با توجه به تهديد اخير امريكا مبني بر اينكه هرگونه حمله به نيروهاي امريكا مسئول ان ايران مي باشد امروز وزير امور خارجه نيز بايد امريكا را مسئول اين عمليات تروريستي عنوان كند لازم به ذكر است اگر مسئول اين ترور گروه جدايي طلب الاحواز باشد چند سال قبل نماينده اين گروه در صداي امريكا دعوت شده بود كه مي تواند مدرك مستدلي باشد
فقط حمله به عربستان. و دیگر هیچ! کصافطا
همش تقصیر امریکاست
مرگ بر امریکا
خدا لعنتشون کنه بی شرفارو...این تروریست های احمق بدونن این کارا باعث افزایش اتحاد و وطن پرستی ایرانیا میشه ...لعنت به تروریست ها
خدا به پدر مادرشون صبر بده چه میکشن الان
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
واقعا خدا صبرشون بده
بی غیرتیم اگه جواب این وهابیهارا ندهیم
از یمن چه خبر؟
مرگ بر آمریکا که هر چی کشت و کشتار توی جهانه یه سریش به این شیطان ختم میشه. لعنت بر آل سعود و اسرائیل کثیف کثیف کثیف
به نظرم باید سپاه پاسداران کنترل کامل کشور رو در تمام زمینه ها چه خودرو سازی چه مسایل عمرانی و امنیتی به عهده بگیره .سپاه ثابت کرد از عهده خیلی کارها بر میاد که دیگران فقط ادعاشو دارند
پاسخ ها
حسین منا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
جالبه قشنگ پروتکل ها رو رعایت می کنی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
سپاه مگه در صنعت هواپیما سازی کشتی سازی و معدن و ورزش و مخابرات و ... وارد نشد؟ نتیجه چیه!؟؟؟
آراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
جسین جان،
لطفا از آب گل آلود ماهی نگیر.
مزد بگیران قاتل و احمق!
پاسخ ها
آراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
این "مزد بگیران" از حماقت خویش اگاه هستند و درصورت اشاره به آن ناراحت می شوند و منفی نیز می دهند
!
وقتی اعدام بشه بی بی سی مینویسه ((رژیم)) فعال عرب را اعدام کرد. (مقالاتشون در مورد کردهای تجزیه طلب را من خوندم)
خیلی عجیب است که چنین مراسمی بدون حفظ امنیت برگزار می گردد. مگر ما مجلس را ندیده بودیم؟ حتما یا خیلی مغروریم و فکر می کنیم که کسی جرات حمله به ما ندارد و یا واقعا از اوضاع فعلی خیلی آگاهی نداریم. هر دو ایرادی بزرگ بر ماست. لعنت خدا بر کسانی که دست به چنین اعمالی می زنند.
همه وابستگان و مرتبطین این شیاطین در کشور باید مجازاتی عبرت آموز شوند ، جنازه نجس تروریست های شیطان پرست نباید دفن شوند بلکه سوزانده و خاکستر آن در چاه مستراح ریخته شود .
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
این حرفها خودش از جنس تروره .
خیلی باحالید..مردم ما خیلی باخالند..پستها رو بخون و بخند...عجیب مردمی هستیم..
آرامکو را نابود کنید تا عربستان به تاریخ بپیوندد
مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل ،مرگ بر آل سعود
تسلیت بیکران به خانواده های شهدای حادثه تروریستی
چطور ممکنه افرادی با لباس مبدل وارد رزمایش شده باشند؟ مگه بچه بازیه؟ کسی کارت ندارد؟ هرکی هرکیه؟
قابل باور نیست که رزمایشی به این مهمی انهم در منطقه ای به این مهمی اینجور ضریب امنیتش پایین باشد .
حملات تروریستی چه بصورت مسلحانه و چه بصورت رسانه ای، نشانه ضعف دشمنان ماست.
يه مشت آدم بي گناه (اعم از سرباز و زن و بچه و ...) کشته شدن، تموم اون بيچاره ها آرزوها و برنامه هايي براي زندگي و آينده شون داشتن که با خودشون به زير خاک بردن، واقعا نارحت کنندست.
ضمن عرض تسليت و آرزوي صبر جزيل براي خانواده هاي داغدار، آيه شريفه زير رو بيان ميکنم :

"الَّذينَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصيبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ"
لعنت خداوند بر مغز پشت این جریان
باید هوشیار بود دشمن خوابها برای ما دیده ومی بیند تا کشور ناامن شود
با سلام ورحمت بر روح شهداء

اینها هدفشان انتقام از سباه است چون که سباه 7 فروند موشک به سمت منافقین حزب دیمکرات کرد شلیک کرد واینها از یک منبع کمک می گیرند .
در جنگ مدرن رژه رفتن و سربازپیاده دیگه جایی نداره.
برای برپایی مراسم به این عظمت آیا تمهیدات امنیتی اندیشیده نشده بود
درود بر شهیدان و پاسداران عزیز کشورم و کور باد چشم فتنه گران و ناپاکان و در راس آنها حکومت نحس آل سعود
مرگ بر تروریسم
تروریست در هر شکل و در هر کشوری محکوم است چه آنهایی که با چاقو به مردم بی گناه در اسراییل و فرانسه حمله می کنند و چه آن جنایتکارانی که در اهواز به روی مردم بی دفاع آتش گشودند.
لازم است پس از اعتراف كامل يكي از دستگيرشدگان و مشخص شدن كشور حامي تروريستهاپاسخي كوبنده وآتشين داده شود .
آري دوران بزن در رو به پايان رسيده است.
اوضاع خوزستان خیلی خرابه.
تروربست بده خیلی بد ...
اینا که ارزش موشک حرام کردن نارن!
کمین زدن شما هم با کمین پاسخشون را بدید!!!!
محرومیت همیشه بهترین بهانه برای گروههای تروریست بوده است
کشته شدن غیر نظامیان در همه جای دنیا محکوم است و عملیات تروریستی هست و تروریستها باید مجازات شوند...
درود بر سربازان وطن
ایران باید یکبار برای همیشه کار عربستان را تمام کند.
یا می بازیم یا می بریم.
اگر بردیم جهان از وجود تروریستها مخصوصا وهابیون و القاعده و طالبان پاک خواهد شد.
ایران دوباره امپراتور غرب آسیا و شاید تمام آسیا خواهد شد
به نظر من تقصیر شهرداری هس که اون پارکه ساخته وتقصیر اون کسی هس که این اسلحه هاو گلوله ها را ساخته...
درود بر سربازان و پاسداران وطن
لعنت خدا بر تروریست های خایین
کشتار به هر نحوی زشت و ناپسند و کریه است
نفرین بر هر چی تروریسته.
جنایت هولناکی بود حتی به زن و بچه هم رحم نکردند روحشان شاد باد.
دلم برای مردم عادی و ارتش ها سوخت
این ها تو اهواز برنامه ریزی کرده بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
بابا.. باهوش
دوستان من هیچ نظری ندادم میخوام بهتون نشون بدم کسانی که منفی میزنن یه نوع بیماری شبیه سادیسم دارن،خودتون رو ناراحت این منفی ها نکنید.من از منفی زدن این آدم واره ها کیف میکنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
خخخخ خودت هم فهمیدی چه نوشتی
خیلی جالبه کسایی که میان شعار مرگ می دن، خجالت بکشید و دست از شعار دادن بردارید.
به جای شعار دادن به فکر علت بگردید دنبال چاره باشید!
فکر این رو نمی کنید که این کسایی که چه اتفاقی افتاده بعضی از ایرانی ها به این روز افتادن که حاظرن به خاطر پول این کارها رو بکنن؟
چه اتفاقی افتاده که کشورهایی مثل عربستان می تونن با تامین کردن خانواده شخص طرف حاظر بشه که عملیات تروریستی انجم بده تا حداق خانوادش از وضع فلاکت بار فقر بیان بیرون؟؟ اونم بر علیه هموطناش؟
الا لعنه الله علی القوم الظالمین. مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود
اگه سرهای این مار دوسر رو قطع کنید حملات تروریستی به صفر میرسه دیگه برای دولت ها و ملت ها مثل روز روشن شده که صهیونیست های کودک کش و سعودی های خون آشام تروریست ها را پرورش فکری عقیدتی میدن و ازشون پشتیبانی مالی میکنن اگه کاخ های سعودی و زمین کوچک غصبی صهیونیست ها رو با هزاران موشک نقطه زن با خاک یکسان کنید و شخم بزنید کمتر دولت و ملتی اعتراض خواهند کرد و حتی جشن هم خواهند گرفت. نترسید و به خدا توکل کنید و این غده های سرطانی را با خاک یکسان کنید و فتنه ها رو پایان بدهید.
تابناک اينهايي که منفي دادن رو شتاسايي کن
پاسخ ها
هادی
| France |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
شما حالت خوبه؟ تابناک وزارت اطلاعات که نیست. افراد آزادند هر نظری رو که فکر میکنند درسته اعلام کنند. در ضمن یک سرس تحلیلهای بیخود حتما منفی داره.
دلم سوخت برای اون دختر بچه معصوم.
خدا رحمت کنه همشون را مادر سربازها بمیره جونشو مثل گل به خون کشیدن خدا لعنت کنه باعث وبانی این فجایع را
منطقه شده محل جنگ نیابتی
عزیزان لطفا حساب حکومت ها با ملت ها رو از هم تفکیک کنید . پروروگار عالمیان در قران کریم میفرماید همانا شما بنی ادم از یک گوهرید !
همیه امریکا یا رو بکشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
چشم حتما!!!..
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
کشتیم شپش ، شپش کش ، شش پا را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
چشم همه شونو میکشیم!! امر دیگه ای نیست? ??!!
تابی جان . دلم خیلی گرفته از این خون های به ناحق ریخته شده جوانان سرزمینم سربازان بیگناه شهید شدند . اشکم درآمد رای بازماندگان آنها عرض تسلیت دارم . ایکاش چنین مانورهای در داخل خود پادگانها انجام میگرفت . آخه سربازان که موقع رژه مسلح نیستند . خداوند لعنتشان کنه و نایودشان کند . ناراحتم . بسیار دلگیرم
وزیر اطلاعات الان دقیقاً داره چکار می کنه نکنه نامبردن تروریستها هم باعث ناراحتی اونها میشه هرکی در هر لباس و منصبی کوتاهی کنه در خون این عزیزان شریک بوده و باید جوابگو باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
این وظیفه اطلاعات وضد اطلاعات نیروها ی مسلح هست که باید درس بگیرند
اين منفي ها يعني چي؟حتما دستهايي پشت پردست............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
یعنی با نوع قضاوت پر از کینه و زود هنگام و بدون مدرک شما مخالفم و با طرز برخوردهایی که ریشه اختلافات قومی در منطقه و دنیا و باعث کشتار بیشتر میگردد مخالفم و از تروریست و نفرت پراکنی و مرگ افرینی به هر شکلش مخالفم
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
منفی به خاطر مخالفت با سیاست شما در منطقه است.
برای چی منفی میدین؟ یا داعش وطنی هستید یا داعش عربستانی و اسرائیلی!
خودتون وقتی به درک واصل شدید با اجداد کثیفتون امسال ابوسفیان و یزید و معاویه محشور می شوید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
شاید به خاطر جملات احساسی که نتیجه ای نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
چرا این جمله تکراری رو زیر همه پست ها مینویسی? رباتی?
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
منم مفی دادم
علتش هم یک کلمه هست
خشم و نارضایتی از وضعیت فعلی
هر شرایطی بهتر از وضعیت الانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
داعشی تو هستی که به خودت اجازه میدی بهرکی
نظرش منفیست فحش بدی جدا امثال تو نادان باعث بدبختی این مملکتن
اون از ماجرای جانسوز حمله به حرم امام (ره) و مجلس این هم ماجرای تلخ تر امروز که واقعآ فاجعه ی بزرگیه.
برو عکسارو ببین فقط همون پیرمرده که داره فیلم میگیری نشون نابودیه اخلاقیاته
طبق معمول امریکا مقصره.
خدا به خانواده شهیدان و ملت ایران صبر عنایت کند.
مرگ بر تروریسم.
کسانی که منفی میزنند مزدور و خودفروخته اند..
ننگ بر اربابان چنین افراد رذل وبی ریشه ای که ناجوانمردانه خون افراد بی گناه را بر زمین ریختند. کل یومٍ عاشورا وکل ارضٍ کربلا
چرا معذوری تابناک
سلام. تردیدی نباید داشت که این حمله در واشنگتن ، ریاض و اسرائیل با کمک باند های مافیائی ارز و کالا در ایران مربع سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی و اجرا شد. نباید بگذاریم خون شهدا هدر برود و در آستانه سفر روحانی به سازمان ملل باید آمریکا مقصر معرفی و محکوم شود.
من به تمام خانواده سربازان بی گناه به طرز ناجوانمردانه بشهادت رسیدند عرض تسلیت دارم . انشالاه خون پاکشان دامن توریست ها را خواهد گرفت
مگه به همین راحتی کسی میتونه بیاد تو رژه؟؟؟؟
ماجرا جالب شد!!!داعشم مدعی شده!!!
آقا کی به کیه؟؟ طالبانم بعید نیست مدعی شه تا ساعاتی دیگه!!!
من به تمام خانواده سربازان بی گناه به طرز ناجوانمردانه بشهادت رسیدند عرض تسلیت دارم .
گروه اهوازیه هرجای دنیا باشید ازاین پس محکوم به مرگ هستین
روی یک زمین حاصلخیز و نفت خیز زندگی میکنی اما سهمت از دنیا بی آبی و گرسنگیه!!...
تروریسم همه جا محکوم هست. این نوع حمله پست ترین نوع نمایش افکار رادیکال هست.
فقط بايد به عربستان و امارات چند تا حمله موشكي درست حسابي بشه
امروز تابناک شده روزنامه کیهان . از کامنتها پیداست
تنها ترین راه از بین بردن دشمن، تبدیل دشمن به دوست است
این را در سیاست گذاری ها باید اعمال کرد
آقا چرا خبرا اینقدر هشل هفته؟؟؟
چهارمی بالاخره دستگیر شد یا کشته شد؟؟
چند ساعت بود که دستگیر شده بود که!!!
برای چی منفی میدین؟ یا داعش وطنی هستید یا داعش عربستانی و اسرائیلی!
خودتون وقتی به درک واصل شدید با اجداد کثیفتون امسال ابوسفیان و یزید و معاویه محشور می شوید.
درد بگیرن الهی
از ماست که بر ماست.
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
ماست چیه داداچ؟ یک بطری دوغ گلپایگان 6400 تومان شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
ماست خيلي دوست داري آره؟؟
تمام کامنتها نخ نما هستند .
در این ایام ماه محرم و هفته دفاع مقدس برای گرامیداشت 8سال جنگ که زخمی عمیق بر دل اکثر ماها دارد اسلحه کشی و کشتار مردم بی گناه و سربازان عزیز جز ننگ و نفرت برای بانیان آن نمی گذارد و ما سربازان آن زمان که در برابر دشمن بعثی ایستاده و همرزمان زیادی را شهید دادیم با شهیدان و زخمی های این جنایت اعلام همدردی کرده و شریک غم هموطنان هستیم .
به هیچکدوم از تجزیه طلبان تروریست‌ها رحم نکنین...خیلی وقت قبل باید نسلشون رو منقرض میکردین
ترامپ‌ و نتانیاهو و عربستان و انگلیس دیدند با تحریم مردم و ایران مقاومت کردند و این وطن فروشان و اجنبی ها گلوله بر مردم زن و کودک و سربازان در رژه که مسلح نیستند گشودند.خیال باطل خیال باطل ،مردم حتی ما که کم درآمد هستیم این فشار اقتصادی را تحمل می کنیم و اجازه نمی دهیم در سالروز حمله صدام به ایران و اهواز این موجودات نادان و فریب خورده غلطی کنند .بله آشنا و دوست و همشهری ما در حادثه تروریستی امروز جان باختن ولی عزم ما مصمصم تر از گذشته شده است .من یک پیام به این گول خوردها دارم شما فکر می کنید عربستان و ترامپ و اسراییل و...دوستان و شمایند؟؟مگر نمی بینید مگر ندیدید چگونه مردمان هر کشوری را به بهانه های مختلف بدبخت و به روز سیاه نشاندند ؟؟ اینا حتی به عربستان هم رحم نخواهند کرد سر موقع مناسب زهرشان را به مسلمانان عربستان وارد می کنند.مثل سوریه مثل یمن مثل افغانستان و مثل ویتنام و ...ما با تمام مشکلات و مسایل مان باید پایدار بمانیم باید سرفراز بمانیم.فقط باید هوشیارتر از همیشه وحدت خودمان را حفظ کنیم. اما عده ای در این قضیه منفی زن هستند خوب است دلیل شان را بنویسند.شما یادتان نمی اید این گروه در سال ۱۳۸۴ خیابان چمران واقع در کیان پارس اهواز بمب در بانک سامان گذاشته بودند و عده ای بی گناه را کشتند و امروز همان جنایت را مرتکب شدند و عده ای بی گناه را کشتند.واقعا چرا مردم کشی؟؟؟چطور شما منفی زن ها نظرتان در مورد محکوم کردن جنایت به واضحی منفی است؟؟؟؟
هیچ کشوری به اندازه ایران تجزیه نشده و هیچ کشوری به اندازه ی ایران تجزیه طلب نداره . که اگر با قدرت جلوشون نایستند از نقشه ی ایران که به شکل گربه هست دست آخر تیکه بزرگش همون گوشش خواهد بود
در مناطقی مانند اهواز باید تدابیر امنیتی زیاد باشه.
آقا جان، فقط اسرائیل رو یه گوشمالی حسابی بدهید، همه چی آروم میشه.
خدا لعنتتون کنه. حیوونهای وحشی انسان نما. شما چه موجودات کثیفی هستین.
علت این اتفاقات و مشکلات رو نباید در روز حمله جستجو کرد! عدم توسعه اهواز آبادان سیستان و بلوچستان و ... نبود آب امکانات و بی توجهی عجیب مسئولین
تعیین چنین تاریخی برای حمله چندین هدف داشت یکی از اونها به فراموشی سپردن حماسه ملت ایران در جنگ 8ساله که نمونه بارزی از عاشورا یک سمت انسانهای فرشته سیرت ,انسانهای بزرگ که تربیت شده مکتب اهلبیت بودند
پارسال من سرباز تو رژه ۳۱ شهربور کرمان رژه رفتم. امسال هم سرباز دبیر رژه از برگزار کنندگان اصلی رژه در یکی از شهرهای اطراف تهران بودم.
متاسفانه برای مسئله تامین و اطلاعات خیلی ساده لوحانه گرفته میشد . به ازای پونصد تا سرباز مسلح که که اسلحه سربازان تماما غیر عملیاتی میشن ، یک نفر کادر مسلح با ۲۰ فشنگ واقعی در نظر گرفته میشه اون هم بدون اجازه شلیک. بیشتر اطلاعاتی ها روی کاغذ اطلاعات انجام مبدن تا عملی.
باید رییس جمهور از فرصت شرکت در اجلاس شورای امنیت برای صحبت با همتایان انگلیسی و فرانسوی بهره برده و شدیدا به آنها هشدار دهد چرا که انگلیس از یکسو به مامن تروریست‌های الاهوازیه تبدیل شده و فرانسه از سوی دیگر به پناهگاه جانیان مجاهدین و هر دوی این کشورها خواهان محدود سازی قدرت منطقه ای ایران و توان موشکی ما هستند و همواره با وجود اینکه به وضوح از تروریست‌ها حمایت می کنند ، ما را به حمایت از تروریست‌ها محکوم می کنند و اخیرا هم ویز امور خارجه انگلیس در مورد سفر به ایران هشدار داده بود ، که با توجه اتفاق تروریستی امروز اهواز ، این هشدار تصادفی بنظر نمی رسد و احیاناً از پشت پرده این حوادث از قبل آگاهی داشته است. باید با لحنی که برایشان قابل درک باشد به آنها هشدار داد که ما این رفتار آنها در حمایت از تروریست‌ها و تجزیه طلب ها را تحمل نکرده و قادریم که منافع آنها در منطقه را به خطر بیاندازیم
متاسفانه مردم ما بدون امکانات در فضای مجازی با دشمنان تا دندان مسلح میجنگن و از منفی های همین کامنت اول خودتون میتونین متوجه بشین چجوری با نرم افزار های مختلف رای ها رو دستکاری میکنن و خودشون رو بیشتر نشون میدن
در فضای واقعی هم همیشه مردم بودن که هدف قرار گرفتن چون جلوی ظلم وایستادن اونم ظالمی به اسم امریکا
خداوند لعنت کنه این جوانهای بیگناه که از سیاست هیچی نمیدانن .
اگر دردم یکی بودی چه بودی؟!!!
خداوند به بازماندگان صبر عنایت کند...

همه دنیارو با خودمون دشمن کردیم، اونقدر تک روی کردیم، اونقدر تک بعدی در عرصه سیاست رفتار کردیم که نتیجه اش شده این حوادث...

فقط مردم پرپر می شن، شهید میدن و باید صبوری کنند، تاوان همه چیزرو باید مردم بدن، آخه تا کی؟؟؟
بي بي سي و راديو فردا حتي حاضر نيستند بنويسند حمله تروريستي!
مينويسند "حمله به رژه نيروهاي مسلح" يا "حادثه اهواز" يا وقتي ميخواند از مقامات ايران نقل قول كنند مينويسند" انچه روحاني حمله تروريستي توصيف كرد"
فقط غربيها قربانيان تروريزم هستند نه ماها!
لطفا به این اقای طائب وقوه قضاییه بفرمایید بجای پرونده سازی برای رقبای سیا سی بفکر ترویست ها باشید یه روزدرغرب یه روز در شرق وامروز در هواز
کاشکی الان بفهمیم این مدافعان حرم براچی رفتن بجنگن. برا امنیت ما بوده وگرنه الان بایستی از این اتفاقات بیشتر میفتاد. روحشون شاد.
سلام و درود بر انسانیت.
فکر میکنم که اکثریت انسانهای دنیا صلح طلب و خاهان دوستی و آرامش هستند پس چرا برای هر کار ساده ای اینقدر کار و تحقیق و ابزار فوقالعاده حساس تولیدو استفاده میشه
مقصر ما هستیم که عربستان رو ازاد میذاریم.
خدا لعنتشون کنه
خوزستان همیشه مورد هجوم من تسلیت ایران بر تو باد!
هموطنان عرب ما در خوزستان این جنایت را به شدت محکوم کرده اند گروه الاحوازی نیز دست داشتن در این جنایت را رد کرده است و حالا داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته است !!!
مرگ بر تروریسم، مرگ بر خشونت، مرگ بر ظلم و بی عدالتی.
بنظر من عربستان در هفته دفاع مقدس به ملت ایران اعلام جنگ کرده ( البته با کمک از چهارتا سگ هار ) ملت و حاکمیت باید جواب محکمی بدن تا دیگه کسی جرعت نکنه از این حرکات بکنه
تمام اینها را که دنبال کنیی اول به تجزیه طلبها داخلی میرسی بعد میبینی اینها وابسته به عربستان و اماراتند
در اينكه اينكارا تروريستي و غلط هست شكي نيست، ولي بد نيست نگاهي به سطح رفاه مردم عرب خوزستان، مردم زاهدان، بعضي قسمت هاي كردستان بكنيد، من به خاطر كار سابقم تقريبا به كل استانها سفر كردم.
آقا منم مسئولیت حمله رو به عهده میگیرم، کی به کیه!
یک عرب با غیرت هیچ وقت کار چند مزدور را که حامی اصلی آنها اسرائیل غاصب و آمریکای ملعون و ترامپ تاجرمعامله قرن است تائید نمی کند.خوزستان قلب ایران عزیز است و شهدا قلب خوزستان
بهترین کار ترور و کشتن اعضای اصلی این گروه های تروریستی در خارج از کشور است که فکر میکنند در آنجا امن هستند. جالبه که اسراییل سالهاست این کار را بصورت حرفه ای و سازمان یافته در خارج از مرزهای خودش انجام میدهد ولی کسی کاری به کارش ندارد. ولی در مورد ایران اگر پشه هم از کنار سران این گروه ها رد شود در دنیا محکوم میشود. یک مورد واضح آن حمله موشکی به حزب دموکرات بود که در رسانه های خارجی با آب و تاب مظلوم نمایی شد ولی هیچ کس نگفت اگر اینها حزب هستند و کار مدنی و سیاسی میکنند پس این همه افراد مسلح و این قلعه را برای چه می خواهند.
بابا بزنید عربستان و امارات رو از کره زمین محو کنید
ضمن عرض تسلیت به بازماندگان شهدا ومجروحین،انتظارمی رودکه نیروهای امنیتی وانتظامی بادقت عوامل اصلی وپشتبانی این حمله تروریستی راشناسایی وبه اشدمجازات برسانند.همچنین باتوجه به اوضاع سیاسی منطقه ای وحمله پارسال داعش، قاعدتا نیروهای امنستی بایدچنین مراسمی بخصوص دراهوازراپوشش بهتری می دادند.
در سال روز دفاع مقدس ،و عزیمت ریس جمهوری به مقر سازمان ملل ،؟ با اینکه بیش از سی سال است این مراسم هر سال در ۳۱ شهریور برگزار میشود ،گذشته از اینکه عمل تروریستها ننگین است ،و جنایت بر علیه انسانهای بیگناه ،اما تدبیر ،و مدیریت ،و پیش بینیهای اطلاعاتی مسولین امر کجا رفته است ؟ بدون شک گلهٔ بدون چوپان را گرگ میزند ؟ مگر نه اینکه قریب ۶ سال است که حاکمان عرب خلیج فارس مدعی هستند که میخواهند جنگ را به داخل ایران بیاورند ؟ چرا مسولین بجای حفاظت از کشور ‌درگیر نزاع بر سر قدرت ،و ثروت شده اند ؟ آیا دارد اتفاقات دوران مجلس سوم تکرار میشود ؟ آیا از یادها رفته است که نتیجهٔ رقابت برای کسب منافع گروهی چقدر به ضرر جبهه های حنگ گردید ؟،، جای سوال دارد ؟
مسئولین بجای اینکه برای فلسطین دل بسوزونن یکمی به فکر مردم ایران باشن .
امنیت ملی شوخی نیست!!

ای کسانی که این حمله را محکوم نکردید، باید حتما وارد خانه های شما بشوند؟!!!
اولا سلام بر شهیدان و درود بر جانبازان با شرف این حادثه ی تلخ. لعنت به دشمنان خبیث و پلید ایران.
دوما ممنون از زحمات دستگاه های اطلاعاتی. اما ؛ اما خیییلی گلایه داریم از حفاظت اطلاعات سپاه. از حفاظت اطلاعات ارتش. از وزارت اطلاعات. از اطلاعات سپاه. خییلی. شما مسامحه کردین. کوتاهی کردین. شما که میدونید در اهواز برخی گروهای پلید وجود دارند. انصافا آیا خودتون را سرزنش نمی کنید؟؟ سهل انگاری کردید. متاسفم.
ولی با این وجود شما را دوست داریم خیلی هم دوست داریم. الان انتظار داریم ریشه ی کثیف این گروهک پلید را در خوزستان از جا در بیارین. بلند شو سردار و امیر حفاظت.و کمر همت را ببند ای عنصر غیرتیمدار اطلاعاتی ما. خفه کنید این جرثومه های فساد را. دل خانواده های شهدای این واقعه را با ریشه کنی تجزیه طلب ها تسکین دهید. ما در کنار ارتش و سپاه مان هستیم.
عربستان رو له میکنیم
نمیدونم درد خانواده های کشته شدگان رو چی التیام میده . اما براشون از خدا صبر میخوام. به همه ایران تسلیت میگم و از صمیم قلب برای دسته گلهای ایران که پرپر شدند مغفرت الهی درخواست میکنم. روحشون شاد. کاش توان انتقام دندان شکن از مسببان این جنایت داشتم.
این خائن های وطن فروش نمی دونن که اگه دل از آغوش پر مهر برادران ایرانی خودشون بردارند، هنون بلائی که الان عربستان داره سر مردم می آره سر خود اینا خواهد آورد. مضاف بر این که به هیچ وجه اهمال نیروهای امنیتی در این قضیه از طرف مردم ایران بخشودنی نیست، آخه چطور می شه چهار نفر لات بی سر و پا تا این اندازه خودشونو جلوی مقامات برسونن.
آقا چرا هر ساعت از تعداد کشته ها و زخمی ها کم و زیاد میشه؟
تروریست های وهابی تاوان خواهند داد
چرا تابناک اجازه نمی ده نظر حتی یکی از منفی زن ها در اینجا نمایش داده بشن؟
تسلیت به آسیب دیدگان حادثه.
سیر تکاملی تبدیل شدن تجزیه طلب به تروریست:
1 شعار های ساختار شکنانه عمدتا قومی و نژادی در اماکن پر جمعیت
2 اوردن پرچم های جعلی یا مربوط به کشورهای حامی در ورزشگاهها یا اماکن پر جمعیت و توهین به ارزشهای ملی
3 آتش زدن پرچم عزیز ایران
4 بمب گذاری و یا اتش زدن اموال عمومی
5 ترور کودکان و سربازان وطن
پس بهتر است در ابتدا این بذر نفرت و نفاق در نطفه خفه شود
به شهادت رسیدن عده ای سربازان وطن و شهروندان ایرانی در این حادثه تروریستی به همه مردم عزیز ایران تسلیت باد .
کسانی که به کامنتهای کاربرانی این حادثه را محکوم کرده اند منفی داده اند ! موقعی قدر امنیتی را که دارید متوجه خواهید شد که ان را نداشته باشید همه ما و شما مدیون سرخی خون سربازانی هستیم که برای کشور به زمین ریخته میشود
بحق این ماه عزیز خدا لعنت کنه باعث و بانی این خراب کاریها رو
خدا بداد دل مادرهاشون برسه .با چه عشقی بچه بزرگ کردن ..ای داد و بیداد
خدا به فریاد خانواده های داغدار این حمله تروریستی برسه مخصوصا سربازهای بیگناه
دشمن از رگ گردن به ما نزدیکتر!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
درست میگی چون شما همه جا هستین مثل ویروس
این تروریست ها در واقع از افراد احمق و فریب خوردگانی هستند که شبیه خوارج هستند که از عقل و منطق بهره ای ندارند و لذا تحت تاثیر افراد کثیف و جاه طلب قرار دارند. وگرنه کدام عقل و منطق و دین حکم می کند که دست به چنین اقدامی بزنند که نه تنها احتمال موفقیت در آن وجود ندارد بلکه منجر به کشته شدن کودک و بیگناه شود.
تجزیه طلب هرکی باشه وازهرقومی باشه ، می ذاریمش دم توپ!!!!!!!!! مفهوم؟؟؟؟ خلاص!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مرگ بر تجزیه طلب
این هایی که منفی دادن به هیچ وجه از خارج از ایران نیستن ، همین هموطنای خودمونن ، شاید تو همون خونه ای که الان هستین کنارتون نشستن ، اینها همونایی هستن که از قدرت درک بالایی برخوردار نیستن و به راحتی مغزشون توسط مانور های دشمنان شستشو داده شده ، به شخصه خود من چند تا از همین منفی زن ها رو میشناسم ... منتها کاری نمیشه کرد ، ذهنشون کلا شستشو داده شده و با دشمنه در حالی که جسمشون با خودمونه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی