بازدید 17763
۱

اولین عکس سعید عزت‌اللهی با لباس تیم انگلیسی

سعید عزت‌اللهی بعد از سه سال حضور در لیگ برتر روسیه و نمایش موفقی که به همراه تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ داشت، برای فصل جدید با ردینگ انگلیس قرارداد بست تا در سن ۲۱ سالگی تجربه جدیدی در سطح بالاتر فوتبال در چمپیونشیپ به دست آورد. حالا نخستین عکس های سعید با پیراهن تیم انگلیسی اش را ببینید.
کد خبر: ۸۳۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ 22 September 2018

ملی پوش ایرانی ردینگ انگلیس نخستین حضورش در فهرست این تیم را در جریان تساوی مقابل نوریچ‌سیتی تجربه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید عزت‌اللهی بعد از سه سال حضور در لیگ برتر روسیه و نمایش موفقی که به همراه تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ داشت، برای فصل جدید با ردینگ انگلیس قرارداد بست تا در سن ۲۱ سالگی تجربه جدیدی در سطح بالاتر فوتبال در چمپیونشیپ به دست آورد.

عزت‌اللهی بعد از پیوستن به ردینگ انگلیس، در مسابقات این تیم غائب بود ولی پس از اینکه در اردوی اخیر تیم ملی ایران حضور یافت و ۷۰ دقیقه در دیدار تدارکاتی مقابل ازبکستان بازی کرد، در بازگشت به انگلیس برای نخستین بار جزو فهرست تیمش قرار گرفت. ردینگ انگلیس چهارشنبه شب هفته گذشته در هشتمین مسابقه فصل میزبان نوریچ سیتی بود و به تساوی یک بر یک دست یافت که سعید عزت‌اللهی با وجود حضور در لیست تیمش، فرصت بازی پیدا نکرد.

اضافه شدن عزت‌اللهی به فهرست مسابقات رسمی ردینگ انگلیس موجب شد تا نخستین تصاویر او هم با پیراهن تیم جدیدش در جریان دیدار با نوریچ سیتی ثبت شود که آنها را در زیر می‌بینید:

 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چمپیونشیپتو برم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر