بازدید 2633

سرمربی الدحیل:تماشاگران پرسپولیس تیمم را از هم پاشید

کد خبر: ۸۳۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 22 September 2018

سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر که در نشست خبری هفته گذشته در تهران شرکت نکرده بود و با عصبانیت آزادی را ترک کرد، چند روز بعد از حذف ناباورانه از لیگ قهرمانان آسیا، به بیان دلایل شکست برابر پرسپولیس در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

به گزارش تابناک ورزشی، نبیل معلول که در نشست خبری پس از بازی برگشت تیم‌های پرسپولیس و الدحیل در ورزشگاه آزادی تهران غایب بود درباره نیمکت‌نشینی یوسف المساکنی در این بازی گفت: او در این بازی نیمکت‌نشین بود زیرا کادر فنی برنامه دقیق و روشنی دارد و طبق آن اقدام می‌کند. در نیمه‌ اول موفق شدیم با نفوذ به خط دفاعی ایران توسط المعز به گل برسیم. همچنین بارها خط دفاعی پرسپولیس را آزار دادیم.

سرمربی تونسی تیم فوتبال الدحیل قطر ادامه داد: اشتباهات فردی در نیمه‌دوم و فشار بی‌امان و فریادهای تماشاگران ایرانی که در تمام طول بازی ادامه داشت باعث از هم‌پاشیدگی الدحیل شد. اکنون ترسی ندارم و با وجود شکست در لیگ قهرمانان آسیا آماده ارائه بهترین سطح فنی در لیگ ستارگان قطر می‌شویم.

خالد الخاطر، بازیکن تیم فوتبال الدحیل نیز درباره بازی هفته ششم لیگ ستارگان قطر برابر الغرافه اظهار داشت: شکست برابر پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به ما انگیزه مضاعفی می‌دهد تا با بهبود اشتباهات خود نتایج بهتری بگیریم. الدحیل دوشنبه هفته گذشته با پذیرش شکست 3 بر یک برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران از راهیایی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازماند. پرسپولیس در این مرحله به مصاف السد دیگر نماینده فوتبال قطر خواهد رفت. دیدارهای رفت‌وبرگشت این 2 تیم در روزهای 10 مهر (دوحه) و اول آبان ماه سال جاری (تهران) برگزار خواهند شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر