بازدید 2498
یکی از گروگانگیران دستگیر شد

آزادی 2 گروگان در سراوان

کد خبر: ۸۳۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰ 21 September 2018

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از آزادی 2 گروگان از اسارت باند آدم‌ربایی خبر داد و گفت: یکی از گروگانگیران دستگیر شد و تحقیقات برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمد قنبری از آزادی 2 گروگان از دست یک باند آدم‌ربایی خبر داد و اظهار کرد: برابر گزارش مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان سراوان مبنی بر یک فقره آدم‌ربایی در یکی از محله‌های این شهرستان موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد که این آدم‌ربایی با یک دستگاه خودروی زانتیا انجام شده است، تصریح کرد: مأموران به سرعت در صحنه حاضر شدند و قبل از آنکه آدم‌ربایان بتوانند از محل جرم دور شوند طرح مهار آنان را اجرا کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: اقدامات فنی و تخصصی و عکس‌العمل سریع نیروهای پلیس باعث شد مجرمان عرصه را برخود تنگ دیده و گروگان را رها کنند و از محل متواری شوند.

وی ادامه داد: با مراجعه فرد دیگری و شکایت در خصوص ربایش فرزند 14 ساله اش توسط یک دستگاه خودروی زانتیا با توجه به اظهارات شاکی مشخص شد که هر 2 آدم‌ربایی با یک نقشه از قبل طراحی‌شده توسط یک گروه انجام شده است.

سردار قنبری بیان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده مأموران بلافاصله با استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی محل اختفای آدم‌ربایان را در یک منزل واقع در یکی از خیابان‌های سراوان شناسایی کردند.

وی ابراز داشت: مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند و آنجا را محاصره و در یک عملیات غافلگیرانه فرد ربوده شده را آزاد و یکی از آدم‌ربایان را که در منزل مذکور حضور داشت دستگیر و خودروی زانتیا را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه علت این آدم‌ربایی‌ها اختلافات قومی و قبیله‌ای بود، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند و تحقیقات برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر