بازدید 2297

قابل توجه پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد آزاد

کد خبر: ۸۳۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴ 20 September 2018

جزئیات نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی و مدارک لازم برای ثبت‌نام در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ نتایج دوره با آزمون مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه قابل مشاهده است.

پرونده همه پذیرفته‌شدگان آزمون برای احراز صلاحیت‌های عمومی تحت بررسی است و نتیجه آن متعاقباً از طرف دفتر گزینش صلاحیت‌های عمومی سازمان مرکزی دانشگاه به اطلاع محل‌های دانشگاهی خواهد رسید.

سنوات تحصیل در دوره کارشناسی‌ارشد ناپیوسته به ویژه برای مشمولان 3 سال است و به هیچ‌وجه قابل افزایش نیست.مشمولان خدمت وظیفه عمومی لازم است براساس مقرراتی که از سوی سازمان وظیفه عمومی اعلام شده و همچنین مندرجات دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 سازمان سنجش آموزش کشور، ضوابط مربوطه را رعایت و وظایف محوله را به موقع انجام داده باشند و دانشگاه در قبال عدم رعایت آن مسئولیتی ندارد. از جمله آن که از زمان فراغت از تحصیل بیش از یک سال سپری نشده باشد و چنانچه بیش از یک سال از اتمام تحصیل آنان در دوره کارشناسی سپری شده باشد، به موقع به خدمت اعزام شده باشند.

همچنین با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت‌نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت‌های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت است.

پذیرفته‌شدگانی که در فرم ثبت‌نام اینترنتی شرکت در آزمون، خود را مشمول ماده واحده مصوب مجلس شورای اسلامی موضوع استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران دانسته‌اند، باید هنگام ثبت‌نام فرم مربوط به تعهدنامه استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران را تکمیل و به واحد یا مرکز دانشگاهی ارائه دهند. بدیهی است چنانچه در هر زمان از ثبت‌نام و یا حین تحصیل، واجد شرایط بودن این قبیل دانشجویان در استفاده از سهمیه مذکور به اثبات نرسد، دانشگاه از ادامه تحصیل آنان ممانعت به عمل خواهد آورد و در این صورت حق اعتراض نخواهند داشت و به علت سوء استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران پیگرد قانونی آنها برای دانشگاه محفوظ خواهد ماند.

زمان و محل ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی

پذیرفته‌شدگان نهایی همه رشته‌ها لازم است شخصاً در روز‌های شنبه 31 شهریور و یکشنبه یکم مهر با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام به واحدهای ذیربط که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس www.sanjesh.iau.ac.ir و سامانه دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس iau.ac.ir درج شده است، مراجعه کنند.

عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

پذیرفته‌شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران‌مرکزی، تهران‌جنوب، تهران شمال، پزشکی تهران، الکترونیکی، سنندج، نجف‌آباد، تبریز، کرج، قم، قزوین، پرند، بروجرد، شیراز و اراک برای اطلاع از چگونگی و زمان ثبت‌نام مقتضی است به آدرس سایت آن واحد‌ها به شرح ذیل مراجعه کنند:

اراک به آدرس www.iau.arak.ac.ir

علوم و تحقیقات به آدرس www.srbiau.ac.ir

تهران‌مرکزی به آدرس www.iauctb.ac.ir

تهران‌جنوب به آدرس www.azad.ac.ir

پزشکی تهران به آدرسwww.iautmu.ac.ir

تهران شمال به آدرس www.iau-tnb.ac.ir

الکترونیکی به آدرس www.iauec.ac.ir

تهران شرق به آدرسwww.iauet.ac.ir

اصفهان (خوراسگان) به آدرس www.register.khuisf.ac.ir

یادگار امام خمینی (ره) شهرری به آدرس: www.iausr.ac.ir

نجف‌آباد به آدرس http://rs.iaun.ac.ir

سنندج به آدرس www.iausdj.ac.ir

تبریز به آدرس www.iaut.ac.ir

کرج به آدرس www.kiau.ac.ir

قم به آدرس www.qom-iau.ac.ir

قزوین به آدرس www.qiau.ac.ir

پرند به آدرس www.piau.ac.ir

بروجرد به آدرس www.iaub.ac.ir

شیراز به آدرس www.iaushiraz.ac.ir

مدارک لازم برای ثبت‌نام در دوره کارشناسی‌‌ارشد ناپیوسته (فوق لیسانس)

اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه‌های معتبر داخل و خارج کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل، اصل شناسنامه و دو برگ فتوکپی خوانا از تمام صفحات (اصل شناسنامه برای تطبیق است)، اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی، شش قطعه عکس 4×3 تمام رخ (برای برادران مشمول 12 قطعه)، مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران را مشخص کند و تکمیل و ارائه سایر فرم‌های ثبت‌نام که توسط واحد دانشگاهی در اختیار پذیرفته‌شدگان قرار داده می‌شود، از جمله مدارک لازم برای ثبت نام است.

افرادی که از نظر مقررات وظیفه عمومی حائز شرایط ثبت‌نام نیستند (از جمله دارای دفترچه اعزام به خدمت با غیبت هستند و یا با غیبت به خدمت اعزام شده‌اند یا در برگ اعزام آنان دانشجوی اخراجی یا انصرافی یا ترک تحصیل ذکر شده است) مجاز به ثبت‌نام نیستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی