بازدید 5719

دلیل عدم حضور زنگنه در نشست اوپک

کد خبر: ۸۳۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 20 September 2018

درحالی که کم تر از چهار روز به دیدار نمایندگان کشورهای عضو کمیته وزارتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش باقی مانده است، وزیر نفت کشورمان اعلام کرده است در این نشست شرکت نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، قرار است نمایندگان کشورهای عضو کمیته وزارتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش یکم مهر (۲۳ سپتامبر) در الجزایر دیدار داشته باشند.

الکساندر نواک -وزیر انرژی روسیه- پیش از این اعلام کرده بود اوپک و متحدانش در نشست هفته آینده در الجزایر، درباره گزینه‌های مختلف برای تولید نفت بحث خواهند کرد. به گفته وی اوپک و متحدانش هم چنین درباره پیش‌بینی‌ها در خصوص عرضه و تقاضای نفت در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ میلادی بحث می‌کنند.

در این راستا یک منبع آگاه در وزارت نفت اعلام کرده است که بیژن زنگنه -وزیر نفت- در نشست این ماه نمایندگان اوپک و غیراوپک که در الجزایر برگزار می‌شود، شرکت نخواهد کرد. به گفته وی زنگنه نظرش را تغییر داده است.

وزیر نفت پیش از این گفته بود در این نشست که در آن تولید سازمان‌های نفتی به بحث گذاشته می‌شود، حاضر می‌شود.

بر اساس این گزارش، یک منبع آگاه در وزارت نفت درمورد دلیل عدم حضور زنگنه در نشست الجزایر به ایسنا گفت: این جلسه فقط رصد بازار جهانی است و جلسه تصمیم گیری نیست؛ به همین دلیل از نظر وزیر نفت جلسه مهمی نیست و در این جلسه شرکت نخواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی