بازدید 1701

امدادرسانی به ۳۲حادثه‌دیده سیل

کد خبر: ۸۳۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ 20 September 2018

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه ۳۲حادثه‌دیده سیلاب روز گذشته امدادرسانی شده‌اند، گفت: هشت نیروی عملیاتی در این حادثه حضور داشتند.

به گزارش مهر، علی یحیایی بابیان اینکه هلال‌احمر استان سمنان به دو حادثه سیلاب و جاده‌ای امدادرسانی کرده است، ابراز داشت: با شروع بارندگی عصر چهارشنبه نیروهای هلال‌احمر در حالت آماده‌باش برای امدادرسانی بودند که با تلاش آن‌ها به ۳۲ حادثه‌دیده امدادرسانی شد.

وی بابیان اینکه شش امدادگر در این حادثه حضور داشتند، افزود: درکل یک آمبولانس و هشت نیروی عملیاتی در حوادث سیلاب و جاده‌ای امدادرسانی کردند.

آسیب ۴۰خودرو در جنگل ابر

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه در حوادث جاده‌ای نیز هلال‌احمر حضور فعال داشت، بیان کرد: در حوادث روز گذشته ۴۰خودرو در جنگل ابر دچار سیلاب شدند که به آن‌ها نیز امدادرسانی شد.

یحیایی در ادامه تصریح کرد: پایگاه هلال‌احمر نعیم‌آباد دامغان روز گذشته به روستاهای حداده، صالح آباد و کلاته ملا نیز امدادرسانی کرده است.

وی افزود: هم‌اکنون محورهای روستایی گل‌آلوده است و با توجه به ایام عزاداری سوگواری سالار شهیدان از هموطنان تقاضا داریم احتیاط کرده و در صورت لزوم با۱۱۲ یا ندای امداد تماس بگیرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی