بازدید 2557

اعتراض یک فعال سیاسی به نماینده ویژه ترامپ

کد خبر: ۸۳۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴ 19 September 2018

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیا بنجامین از فعالان ضدجنگ در آمریکا به اظهارات ضدایرانی نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا در امور ایران در اندیشکده هادسون به شدت اعتراض کرد.

مدیا بنجامین Medea Benjamin از فعالان سیاسی ضد جنگ در آمریکا در اعتراض به اظهارات برایان هوک، نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا در امور ایران که با شرکت در برنامه‌ای با عنوان «توسعه موشکی ایران» در اندیشکده هادسون بار دیگر ادعا‌های بی‌اساسی علیه برنامه موشکی ایران مطرح کرد، گفت: متحدان ما انگلیس، فرانسه، و آلمان می‌خواهند برجام حفظ شود، جامعه جهانی خواستار حفظ برجام است.
او افزود: بیایید درباره کشورهای عادی صحبت کنیم! بیاید درباره عربستان حرف بزنیم، آیا متحدان ما چنین کشور‌هایی هستند؟ عربستان بزرگترین تهدید برای جامعه جهانی است.

اعتراض یک فعال سیاسی به نماینده ویژه ترامپ

این فعال ضدجنگ که با برخورد نیروهای امنیتی روبرو شده بود، ادامه داد: من از شما (برایان هوک) می‌پرسم آیا تحریم‌ها به نظام ایران ضربه می‌زند یا مردم ایران؟ تحریم‌ها به مردم ایران ضربه می‌زنند. شما در حال زمینه‌چینی برای جنگ با ایران هستید. شما دارید همان کاری را می‌کنید که در عراق انجام دادید. ما جنگ دیگری در خاورمیانه نمی‌خواهیم. نتیجه جنگ عراق و لیبی چه شد؟ مردم سوریه دارند رنج می‌کشند، چرا به مسئله یمن نمی‌پردازید؟ عربستان در حال بمباران یمن است و مردم این کشور را به قتل می‌رساند.

پس از اینکه سخنرانی اولیه برایان هوک پایان یافت و او می خواست در جایگاه پرسش و پاسخ به سوالات قرار بگیرد این فعالان ضدجنگ که در جمع حاضران بود بلافاصله پشت تریبون رفت. در حالیکه ماموران امنیتی او را دنبال می کردند او سخنان خود را با صدای بلند فریاد می‌کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل