بازدید 9543
۱

کشتی گیر جنجالی ومحروم دوباره درانتخابی تیم ملی!

کد خبر: ۸۳۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 20 September 2018

رای مشخص شدن کشتی گیر وزن ۸۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران اعزامی به مسابقه های جهانی بزرگسالان در بوداپست مجارستان، رقابت انتخابی درون اردویی برگزار می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، برای مشخص شدن کشتی گیر وزن ۸۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران اعزامی به مسابقه های جهانی بزرگسالان در بوداپست مجارستان، رقابت انتخابی درون اردویی برگزار می شود.

در این رقابت درون اردویی فقط سه کشتی گیر به نام های یوسف قادریان و کیوان رضایی به ترتیب نفرات اول و دوم رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در وزن ۸۲ کیلوگرم و سعید عبد ولی کشتی گیر خاطی و یاغی همین رقابت ها که با درگیری و زد و خورد، جو و نظم رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ایران را برهم زد، حضور خواهند داشت!

طبق اعلام فدراسیون کشتی، رقابت بین این سه کشتی گیر روز ۵ مهرماه در خانه کشتی محمد بنا برگزار خواهد شد و آنها پس از وزن کشی با دو کیلوگرم ارفاق وزن در ساعت هفت و نیم صبح، از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح همان روز به مصاف هم می روند.

کشتی اول این مسابقه درون اردویی بین سعید عبد ولی و کیوان رضایی برگزار می شود و در صورت پیروزی عبد ولی (با توجه به پیروزی قادریان مقابل کیوان رضایی در مرحله نهایی رقابت های انتخابی)، وی دیدار نهایی را با یوسف قادریان برگزار می کند و فرد پیروز دو کشتی از ۳ کشتی، نفر اعزامی به مسابقه های جهانی مجارستان خواهد بود.

با توجه به حضور کیوان رضایی نفر دوم رقابت های انتخابی تیم ملی بزرگسالان در رده سنی تیم زیر ۲۳ سال ایران، رقابت وی با سعید عبد ولی فقط می تواند مبنای ارزیابی کادر فنی ذیربط از عملکرد وی قلمداد شود و در صورت پیروزی وی در دیدار با سعید عبد ولی، نیازی به مسابقه بین وی و یوسف قادریان تشخیص داده نمی شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
در شهر کورها ، یک چشمی پادشاه است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان