بازدید 13266
۵

گزینه ای باورنکردنی برای سرمربی تراکتورسازی

کد خبر: ۸۳۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳ 20 September 2018

ماجرای ادامه حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران، کمی پیچیده شده. کمتر کسی می‌داند که آینده کی‌روش در تیم ملی به کجا می‌رسد اما در همین حال زنوزی تلاش خود را برای جلب رضایت این مربی مشهور آغاز کرده.

به گزارش تابناک ورزشی، ماجرای ارتباط صمیمانه محمدرضا زنوزی و کارلوس کی‌روش، از یکی دو سال قبل آغاز شد. جایی که زنوزی- مالک شرکت هواپیمایی آتا- برای کمک به تیم ملی پیش‌قدم شد تا کاروان ایران با پرواز اختصاصی به خارج از کشور برود. این کمک‌ها باعث شد تا روابط کی‌روش و زنوزی حسنه شود. به همین دلیل هم بود که کی‌روش، یکی از معدود سفرهای داخلی خود را با پرواز اختصاصی به تبریز انجام داد و از باشگاه گسترش‌فولاد سابق بازدید کرد. دیداری که البته بازتاب بسیاری در رسانه‌های ایران داشت.

از آن به‌ بعد، زنوزی و کی‌روش به دو دوست صمیمی تبدیل شده‌اند. تا جایی که پس از حضور اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و حتی احسان حاجی‌صفی، شایعه‌ای منتشر شد که کی‌روش آنها را به حضور در تبریز راضی کرده است. شایعه‌ای که البته هیچ‌گاه رنگ واقعیت به خود نگرفت و البته توسط هیچ‌یک از مسئولان باشگاه تراکتورسازی نیز تأیید نشد.

ماجرای ادامه حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران، کمی پیچیده و مبهم شده. کمتر کسی می‌داند که آینده کی‌روش در تیم ملی به کجا می‌رسد اما در همین حال زنوزی تلاش خود را برای جلب رضایت این مربی مشهور آغاز کرده تا او را جانشین توشاک کند. مربی ۷۰ ساله و اهل ولز که یکشنبه شب، تبریز را به مقصد ترکیه و سپس ولز ترک کرد.

در ادامه ایران ورزشی نوشت: در اینکه کی‌روش این پیشنهاد را می‌پذیرد یا نه، شایعه‌های فراوانی وجود دارد. پیش‌بینی این است که کی‌روش پیشنهاد مربیگری در تراکتورسازی را قبول نکند اما وقتی بحث قرارداد آنچنانی در میان باشد و البته حضور چند بازیکن تیم ملی در تراکتورسازی، شاید معادله‌ها به هم بخورد و کی‌روش هم به حضور در تبریز راضی شود. این خبر فعلا در تبریز، دهان به دهان می‌چرخد و البته زنوزی هم واکنشی به آن نشان نداده. اتفاقی که اگر رخ بدهد، به بمب خبری فوتبال ایران تبدیل خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
کجاش باور کردنی نیست تابی
آقای زنوزی اگر میتونه وضعیت شرکت هواپیمایی خودش رو سر و سامان بده، یکی از بی‌کیفیت ترین خطوط هواپیمایی همین آتا هست. هر بار پرواز با آتا به یک خاطره بد تبدیل میشه، تاخیر طاقت‌فرسا، جا گذاشتن بار و اثاثیه، نقص‌های فنی در حین پرواز، تغییر ساعت پرواز بدون اطلاع و ...
زنوزی این پولها رو از کجا آورده؟؟؟
چیه مشکلیه؟پماد سوختگی لازم دارین بدم خدمتتون.
بهتره هر چه سریعتر تیمهای پرسپولیس و استقلال را هم به بخش خصوصی واگذار کنند تا دست اونها از جیب بیت المال و پول نفت کوتاه شود و خودشان درآمدزایی کنن، اگرنه تیمهای شهرستانی که دسترسی به پول نفت ندارند شانسی در مقابل این دو تیم ندارن مثل ملوان سپیدرود پدیده....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان