بازدید 4384

تکذیب هزینه 2‌میلیون دلاری سفر روحانی به نیویورک

کد خبر: ۸۳۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۲ 19 September 2018

در سفر امسال هیئت رسمی همراه رئیس جمهور 6 نفر بوده و همراهان رئیس جمهور شامل تیم حفاظت، تشریفات و رسانه ای به میزان کمتر از یک چهارم همراهان رئیس جمهور دولتهای نهم و دهم است.

 پایگاه اطلاع‌رسانی دولت نوشت: پیرو اظهارنظر نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در خصوص هزینه 2 میلیون دلاری سفر ریاست جمهوری به نیویورک برای شرکت در مجمع سالیانه سازمان ملل متحد و همراهی 100 نفر در هیئت همراه رئیس جمهور، بهمن حسین پور معاون تشریفات رئیس جمهور با تکذیب این خبر گفت: همانطور که قبلا بارها اعلام شده است ریاست جمهوری در صرفه جویی هزینه های سفرهای داخلی و خارجی اعضای دولت و به خصوص سفرهای مربوط به شخص ایشان مصر بوده و با جدیت این موضوع را دنبال می کند.

در سفر امسال نیز هیئت رسمی همراه ایشان 6 نفر بوده و همراهان رئیس جمهور شامل تیم حفاظت، تشریفات و رسانه ای به میزان کمتر از یک چهارم همراهان رئیس جمهور دولتهای نهم و دهم است.

هزینه 2 میلیون دلاری اعلام شده از سوی این نماینده کاملا کذب و غیرواقعی است و بنابر رویه هر ساله طبق دستور مواکد ریاست محترم جمهور هزینه‌های سفر در پایین ترین میزان و با حداکثر صرفه‌جویی صورت می پذیرد.

با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که همگان را به حمایت مسئولان به ویژه دولت دعوت کرده اند و در حالی که افراد و رسانه های معاند نظام مصرانه تلاش برای تضعیف و حاشیه سازی برای کشور و مسئولان می کنند از افرادی که دارای جایگاه معتبری همچون نمایندگی مجلس می باشند توقع می رود از اظهارات کذب که موجب وهن نظام و تشویش اذهان مردم می گردد و اعتبار کشور و دولت را خدشه دار می کند اجتناب ورزند.

قطعا معاونت حقوقی رئیس جمهور پیگیری‌های حقوقی را در خصوص این اظهارات کذب دنبال خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۲
اصل مطلب را که فراموش کردی، چند دلار است؟ عین روحانی که همه ی وعده ها را از یاد برده؟؟؟؟؟؟ ، خیلی از مردم هم فراموش کردن!!!!!
مثلا یارانه‌ها ارزشش از 45 دلار رسیده به 12 دلار

حالا خود روحانی رسانده 3 دلار
خب هزینه اش چقدر است چرا خود را به اب و اتش میزنید هزینه واقعی اش را بنویسید فقط من میدانم رفت و برگشت به مشهد و ماندن سه روز در این شهر البته با هواپیما و هزینه هتل و خوراک نزدیک پنج میلیون تومان است حالا شما نیویورک را بفرمایید مردم همه چیز را میدانند جیگر
بسمه تعالی
حداقل 2 میلیون دلاره با خرج های جانبی بیشتر هم شاید بشود.
دکتر که رکورد داشت !!! 280 نفر از فک و فامیل رو برد نیویورک تماشا .
سفری که به بهبود اقتصاد و کاهش قیمت ها منجر نمیشه چرا انجام میشه حالا با هر قیمتی.
أيا عايدى براى ملت دارد؟
يا براى تحكيم قدرت خودشان است،
اگر فكر مى كنند با هزينه ملت مى روند،بأيد تلاش كند
سايه تحريم إز مملكت دور شود
ما هم تکذیب میکنیم هزینه ها فقط 4 میلیون دلار بوده
حق و وظیفه نماینده مجلس به عنوان وکیل ملت اظهار نظر و سئوال در مورد هر مساله ای است لذا نه معاونت حقوقی رئیس جمهوری و نه هیچ مقام دیگر حق ندارد با تهدید او را مجبور به سکوت نماید!حتی اگر نظر نماینده دقیق نباشد باید تحقیق شود که منبع و منشا نظر او چه بوده و بعد از روشن شدن واقعیات ،آن را به اطلاع مردم برسانند کاری که در همه کشور ها می شود.وگر نه با تهدید و خط و نشان کشیدن کاری از پیش نمی رود .ضمنا باید در نظر داشت نگاهی گذرا به سفر هیئت ها در گذشته نشان می دهد که گاه سفر هائی با هیئت های عریض و طویل که البته راندمان آن چنانی نداشته صورت گرفته است . احتمالا تظر این نماینده هم با توجه به گذشته های می تواند بوده باشد . بگذارید ایشان نظرش را بگوید
اگر به این گروه بیشتر توجه شود روز به روز که نه ساعت به ساعت طلبکارتر میشن رییس جمهور باید حرفی که قرار است بعد از اتمام دوره بزند اگر امروز شهامت دارد و قولی که به مردم داده وفا کند.به گیتی نماند بجز مردمی.
اصولگراها به هر قیمتی شده در صدد نرفتن روحانی به سازمان ملل هستند زیرا یکهفته پیش روزنامه کیهان پیشنهاد عدم مشارکت ایران را داد و امروز هم هزینه ۲ میلیون دلار را پیش کشیدند . آیا نرفتن روحانی در تعارض با منافع ملی ایران است یا برعکس . آیا می‌توان اینگونه نتیجه گیری کرد که اقدامات اصولگراها در راستای اهداف ترامپ و اسراییل است ؟
تعداد هم راهان رياست جمهور دوران ١٠-١١ رو كسي به يقين نميدونه . از اونچه كه كفتند و نوشتند ميشه تصور كرد كه بخش عمده اي از فك و فاميلا حضور داشتن.
اگر اين گفته ها درست باشن اونوقت حساب يكًچارم نفرات هم كار اسوني نخواهد بود.
اگر ميخواين تعداد همراهان اقاي دكتر روحاني رو بفرمايين لطفا خيلي ساده بفرمايين اگر هم نه كه نه! حالا فرض كنيم تعداد همراهان اقاي دكتر روحاني چند نفري كمتر بودن ، قضيه كلا حله؟
بياييم روي نتيجه سفر متمركز بشيم و بخوايم از خدا كه اين سفر رو اولا اسون كنه برا اوناييكه راهي سفرند و پر بار كنه براي اين ملتي كه مستحق زندگي در اين شرايط سخت معيشتي نيستن.
هزینه اش هر چقدر باشه چنین سفرهایی خروجی نداره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل